×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q80R

0 تومان بدون مالیات
مدل:75Q80R
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا : 40 وات
نوع صفحه نمایش :  QLED
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون QLED اسمارت 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q80R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون QLED اسمارت 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q80R

در سال 2019 تحولی عظیمی در نیای وسایل صوتی و تصویری ایجاد شد که توانست اغازگر دوره تازه از تلویزیون های هوشمند باشد. از این تحول عظیم و باورنکردنی می توان به تولید و توزیع سری تلویزیون های Q کمپانی سامسونگ اشاره کرد. سامسونگ در رویکردی خارق العاده توانست با مهار کردن ذرات کوانتمی سطح تازه از کیفیت تصویر در این سری از تلویزیون خوانواده Q به نمایش بگذارد.

از قبیل این مجموعه حرفه ای می توان به خرید تلویزیون سامسونگ Q80R اشاره کرد. این تلویزیون خارق العاده با بهره گیری از صفحه نمایش  QLED می تواند کاری کند که تصاویر به ماهیت واقعیش نزدیک شود. به بیان مختصر تر این صفحه نمایش کوانتمی با افزایش چشمگیر نور پس ضمینه میتواند تصاویر با کنتراست بینظیر خلق کند. جدا ازاین سامسونگ برای ایجاد رنگ های با طراوت و زیبا در این محصولش از تکنولوژی Color Volume 100% by Quantum Dot کمک گرفته است.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 49X80J  یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

سامسونگ همچنین برای ایجاد فضای صوتی جذاب در تلویزیون Q80R از بلندگو های Woofer بهره گرفته است. این بلندگو های قدرتمند علاوه بر موقعیت یابی مناسب صدا نیز می توند ان را با خروجی 40 وات پخش نماید. به طوری کلی سامسونگ با بهره گرفتن از این بلندگو قصد این به این نکته اشاره کند که قرار است تجربه هیجان انگیز از این تلویزیون در ذهن شما باقی بماند.

اما در نهایت یکی از نقاط قوت این تلویزیون فوق العاده به استفاده از هوش مصنوعی Bixby بازمیگردد. افراد به واسطه این هوش مصنوعی می توانند به گفتوگو با تلویزیون سامسونگ Q80R بپردازند. این تلویزیون نیز به نوبه خود با گوش دادن، فکر کردن و در انجام محاسبات دقیق به خواسته شما پاسخ سریعی خواهد داد.

 

طراحی تلویزیون سامسونگ اسمارت 75Q80R

طبق نتایج یکی از نظر سنجی های اخیر سامسونگ یکی از برجسته ترین فاکتور ها هنگام انتخاب یک محصول به طراحی ان فناوری بر میگردد. به این منظور سامسونگ در یک رویکرد متفاوت با سایر محصولاتش دیزاین تلویزیون Q80R را به صورت ملودراماتیک طراحی کرده است. صفحه نمایش 75 اینچی سبب شده تلویزیون سامسونگ Q80R بتواند به راحتی هر چه تمام تر خود را با محیط و دکوراسیون های گوناگون وفق دهد.

علاوه براین پایه های این محصول به طوری دیزاین شده که بتواند حس استحکام بودن را در کاربران القا نماید. جدا از این، یکی از شگفت انگیزترین خصوصیات ظاهری این تلویزیون به قاب باریک اطراف صفحه نمایش 75 اینچی مربوط می شود. شما در نگاه اول این ظرافت کاری سامسونگ را جزئی از صفحه نمایش پنداشت خواهید کرد که با دقت بیشتر انگاه امکان دارد متوجه قاب زیبا اطراف صفحه نمایش QLED شوید.

همچنین از دیگر ویژگی های این تلویزیون که توانست جذابیت این محصول را دو چندان نماید لبه باریک ان است. شما با لمس کردن این لبه باریک ان را همانند ظخامت یک کاغذ نازک تشبیه خواهید کرد. به علاوه خطوط گودی پشت تلویزیون سامسونگ Q80R به قدری دقیق شده طراحی شده که توانسته حس از همانگ و یکپارچه بودن را در کاربران القا نماید.

 

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سامسونگ اسمارت 75Q80R

سامسونگ در عملکرد مشابه با تلویزیون های رده بالا خود ماهیت فورکی را در این محصولش معرفی کرده. فناوری 4K که نمایش دهنده تراکم بسیار زیاد پیکسل های صفحه نمایش است می تواند کاری کند که تمام تجربه های شما به طور کامل متحول شود. به عبارت بهتر فورکی با مجهز بودن به 3840 x 2160 پیکسل قادر است واقعیت را از دل صحنه بیرون کشیده و ان را به مخاطبینش هدیه دهد.

اما طبق ادعای سامسونگ این کوالتی فورکی زمانی به پتانسل نهای خود می رسد که با پردازنده تصویر Quantum Processor همراه شود. پردازنده تصویر کوانتمی با تشخیص و تحلیل محتوا اصلی هر صحنه میتواند کیفیت تصویر را به مراتب افزایش دهد. یعنی در یک کلام می توان گفتن ترکیب این دو فناوری باهم جای هیچ گونه بحث و ایرادی را در تلویزیون سامونگ Q80R باقی نخواهد گذاشت.

جدا از این خصوصیات سامسونگ برای ایجاد دیده گسترده ای در این تلویزیون از نوآوری Ultra Viewing Angle استفاده کرده است. کاربران با متوسل شدن به این فناوری می تواند در هر زاویه نسبت به این تلویزیون قرار بگیرند و درنهایت زیباترین و مهیج ترین تصاویر ممکن را ملاحظه نمایند.

 

صدا شفاف و جذاب در تلویزیون سامونگ اسمارت 75Q80R

به جرعت می توان گفت که سامسونگ با قرار دادن فناوری های صوتی رده بالایش توانست کاری کند که این محصول خواستنی تر از قبل در ذهن کاربران جلوه داده شود. از قبیل این فناوری های رده بالا می توان Dolby Digital Plus را نام برد. بر طبق گفته های کمپانی Dolby شما به واسطه این فناوری بی نظیر قادر خواهید بود حس کامل یک نوازنده را به طور کامل درک نماید.

فناوری Dolby Digital Plus می تواند با انجام محاسبات دیجیتالی کاری کند که صدا به صورت همه جانبه پخش شود. به گونه ای که شما با قرار گرفتن در این محدوده فراصوت احساس حضور در سینما های بزرگ خواهید کرد. جدا از این یکی از جمله کاری های که سامسونگ با انجام ان توانست محبوبیش را در میان هوداران دو برابر کند استفاده از فناوری Dialog Enhancement در تلویزیون Q80R بود.

این فناوری با بهره گیری از تقویت کننده های صوتی مکالمه داخل هر صحنه را افزایش خواهد داد به طوری که تا کاربران بتواند به راحتی هر چه تمام تر به حس کامل هر صحنه دست پیدا کنند.

 

فناروی های هوشمند در تلویزیون سامسونگ 75Q80R

سامسونگ برای ایجاد بام تازه ای از ارتباطات، سیستم عامل Samsung SMART TV را در تلویزیون Q80R قرار داده است.  افراد در زیر سایه این سیستم عامل باورنکردنی می تواند به هزران برنامه هوشمند که در عین حال سرگرم کننده هستند دست پیدا کنند. در راس این برنامه های هوشمند SmartThings قرار دارد. کاربران با بهرهجویی از این برنامه هوشمند می تواند تمام وسایل هوشمند اطرافشان را کنترل نمایند.

به بیان بهتر شما مثلا می توانید به تلویزیون سامسونگ Q80R اعلام کنید که لامپ ها را خاموش و یا درها را قفل نمایند. علاوه براین از دیگر قابلیت های هوشمند این سیستم عامل قدرتمند می توان به Gallery اشاره کرد. افراد از این پس قادر خواهند بود به ذخیره سازی محتوا های مورد علاقهیشان دست بزنند.

یکی از محصولاتی که میتوان برای خرید پیشنهاد کرد تلویزیون 40 اینچ سامسونگ مدل 40M5000 میباشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q80R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل
وزن
وزن با پایه : 38 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 37 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 50 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وت
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 8x - تکنولوژی Ultimate UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 12X
4K Upscaler
4K AI Upscaling
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
Miracast
Mobile to TV - Mirroring
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 4K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست