×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q85R

0 تومان بدون مالیات
مدل:55Q85R
پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :40 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون QLED اسمارت 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q85R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون QLED اسمارت 55 اینچ سامسونگ مدل 55Q85R

در سال 2019 کمپانی خوش نام سامسونگ تلویزیون Q85R را به میدان رقابت فرستاد. این تلویزیون بینظیر با بکارگیری از فناوری های روز دنیا توانست میدان رقابتی را گرم تر از قبل کند. از جمله این فناوری ها می توان به صفحه نمایش QLED اشاره کرد. این فناوری که از ذرات ریز کوانتمی تشکیل شده می توان نور پس ضمینه را به طور کاملا متفاوت افزایش دهد که این امر به نوبه خود سبب تولید تصاویر زیبا تر و واقعی تر نیز می شود.

علاوه براین تلویزیون سامسونگ Q85R با کمک فناوریColor Volume 100% by Quantum Dotمی تواند رنگ های طبیعی را خلق کند. به بیان بهتر شما با به واسطه پالت رنگ های طبیعی ایجاد شده توسط این فناوری به حس کامل هر صحنه دست پیدا کنید.

جدا از این خصوصیات سامسونگ در زمینه صوتی این تلویزیون نیز سنگ تمام گذاشته است. خروجی صدا 40 وات در کنار چهار بلندگو قادر است کاری کند که تمام تجربه های شنیداری شما به کل دگرگون شود. علاوه براین سامسونگ برای انتقال بهتر حس هر صحنه از نوآوری SOUND MODES استفاده کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند.  تلویزیون سونی 65X95J از مدلهای  تلویزیون 2021 میلادی می باشد. این مدل یکی از مدل های خوش قیمت و با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های بازار نیز قرار دارد و طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است.

کاربران بسته به نیاز خود می تواند صدا پخش شده از تلویزیون سامسونگ Q85R را به حالت های متفاوت همانند: ورزشی، سینمای، استادیومی و حتی حالت موسیقی تغییر دهند. در کنار این خصوصیت سامسونگ برای ایجاد بعد مدرن در این محصولش از نواوری Wi-Fi استفاده کرده است. کاربران از طریق این فناوری می توانند به صورت بی سیم به دنیای مجازی وصل شده و برای ساعت ها در ان به محتوا گردی بپردازند.

 

طراحی تلویزیون سامسونگ 55Q85R

تلویزیون سامسونگ Q85R با ظاهر خوش تراشی که دارد توانسته در همان نگاه اولی خود را شیرین و خواستنی جلوه دهد. کاربران می توانند از این تلویزیون جذاب به عنوان وسیله ای تزئینی که هر لحظه روحی تازه به دکوراسیون محیط می دهد استفاده کنند. قاب باریک اطراف صفحه نمایش 55 اینچی این محصول به صورتی طراحی شده که بتواند یک بصری خیره کننده از این تلویزیون در ذهن افراد ایجاد کند.

علاوه براین سامسونگ برای ایجاد حس استحکام در این تلویزیون از پایه های خطی شکل استفاده کرده است. این پایه های خطی شکل به گونه ای با این تلویزیون ادغام شده اند که حس کاملا یک دستی را در کاربران ایجاد کنند. اما در نهایت در راس مشخصات ظاهری این تلویزیون لبه باریک ان قرار دارد. سامسونگ در رویکرد متفاوت لبه این محصول را به صورت کاملا باریک طراحی کرده تا بتوان جلوه دراماتیک به این محصول ببخشد.

 

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q85R

سامسونگ در تلویزیون Q85R ماهیت فورکی را تعریف کرده است. کوالتی 4K که نشان دهنده تراکم بسیار زیاد پیکسل ها در این صفحه نمایش است می تواند واقعیت را از دل صحنه بیرون بکشید و ان را به مخاطبین ارائه دهد. اما یکی از مهم ترین خبر های که سامسونگ با اعلام ان توانست محبوبیش را دو برابر کند همراه شدن کوالیت 4K با فناوری Quantum Processor  بود.

طبقه گفته های سامسونگ شما با این فناوری هر انچه که می بینید به طور کاملا خودکار بهتر، زیبا تر، نرم تر و واضح تر می شود. این فناوری خارق العاده با تجزیه و تحلیل هر پیکسل می توان سبب افزایش چشم گیر کیفیت تصویر شود و این به نوبه خود میتوان تجربه هیجان انگیز از نمایش صحنه این تلویزیون ارائه دهد. جدا از این سامسونگ برای ایجاد کنتراست خیره کننده دراین تلویزیون از فناوری Direct Full Array 8x کمک گرفته است.

این فناروی باور نکردنی با افزایش چشم گیر نور پس زمینه قادر است رواشنایی باورنکردنی خلق کند.

 

صدا شفاف و واضح در تلویزیون سامسونگ 55Q85R

به جرعت یکی از فاکتور های مهم در انتخاب یک تلویزیون عالی  تا حدی زیادی به صدا پخش شده نیز برمی گردد. چون به همان اندازه که یک تصویر عالی می تواند در برانگیختن حس کامل صحنه تاثیر داشته باشد به همان اندازه صدا نیز تاثیر گذار است. به این منظور سامسونگ تمام فناوری های جذاب و نوین خود را در این محصول فوق العاده جاسازی کرده است.

از قبیل این فناوری ها می توان Dolby Digital Plus را نام برد. این فناوری شگفت انگیر که از محصولات کمپانی Dolby است می تواند با افرودن کانال صدا از طریق الگوریتم های دیجیاتی صدا همه جانبه ایجاد کند تا مخاطبین بتوان به حس کامل هر صحنه دست پیدا کنند. یعنی در یک کلام می توان گفت فناوری Dolby Digital Plus جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است.

اما گاهی ممکن است صدا پخش شده درای نویز های اضافه باشد. به این سبب سامسونگ برای رفع این فاجعه از تکنولوژی Clear Voiceبهره گرفته است. این فناوری بی نظیر با اعمال فیلیتر های در خروجی بلندگو ها می تواند تمام نویز های اضافه را حذف کرده و یک صدا تمیز را به شما هدیه دهد.

 

امکانات هوشمندی در تلویزیون سامسونگ 55Q85R

اما در اخر می توان این ادعا را کرد که یکی از جذابترین ملاک های که در انتخاب یک تلویزیون عالی مطرح می شد به امکانات هوشمندی ان محصول برمیگردد. سامسونگ در حرکت هوشمندانه برای ارائه فضای کاملا متفاوت با سایر محصولاتش از هوش مصنوعی Alexa کمک گرفته است. کاربران از طریق این فناوری می توانند تنها با صدا یشان به خواسته های خود برسند.

این هوش مصنوعی نیز به نوبه خود با گوش فرا دادن و اطاعت از دستورات شما می تواند در کمتر زمان ممکن پاسخ متناسب بدهد. جدا از این شما به واسته فناوری SmartThings می توانید وسایل هوشمند اطراف خانه یتان را با تلویزیون سامسونگ Q85R کنترل نماید. علاوه براین شما با بهرهگیری از اپلیکشن SmartThings App Support بر روی تلفن هوشمند خود می توانید تلویزیون سامسونگ Q85R و سایر و سایل هوشمند را کنترل نماید.

علاوه براین خصوصیت ها کاربران می توانند با استفاده از فناروی TV Sound to Mobile صدا پخش شده توسط این تلویزیون را به تلفن هوشمند خود انتقال داده و از طریق ان برنامه و یا حتی موسقی ها مورد علاقه خود را دنبال کنید. در نهایت باید خاطر نشان کنم افراد میتواند به واسطه استفاده از نوآوری GALLERY دست به ذخیر فیلم و عکس های مورد علاقه شان بزنند.

یکی از محصولات پرفروش سامسونگ که از بین انواع محصولات شرکت جز رده بالاها میباشد تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49K6500 است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q85R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل
وزن
وزن با پایه : 20.6 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 18 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 30.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 8x - تکنولوژی Ultimate UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - زاویه دید فوق العاده Ultra Viewing Angle - تقویت کنتراست Contrast Enhancer - پشتیبانی از حالت طبیعی
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 1500
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی با پایه نقره ای
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا - برنامه هوشمند SmartThings - برنامه Integrated Airplay2 و سازگاری تلویزیون با محصولات اپل
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 4K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست