×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55Q60R

برند سازنده:
مدل:55Q60R
سری : 6
پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا : 20 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55Q60R

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55Q60R

یکی از محصولاتی که در سال 2019 توسط شرکت سامسونگ معرفی شده است تلویزیون سامسونگ 55Q60R می باشد. نمایشگر این تلویزیون از نوع QLED بوده و رزولوشن آن 3840*2160 می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات است. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و توانایی خلق تصاویر را با کنتراست و وضوح بالا داراست.

 تلویزیون سامسونگ Q60R 55 اینچ دارای پردازنده پر قدرت کوانتومی چهار هسته ای است که در این سیستم تعبیه شده که می تواند ژ تصاویر با کیفیت بسیار زیاد را تولید کرده و برای بیننده ارائه دهد. این محصول از پنل VA پشتیبانی می کند و دارای کنتراست تصاویر بسیار خوبی است و نظر کاربران را به خود معطوف کرده است. علاوه بر تصویر عالی، این محصول دارای صدای بسیار خوبی است و هماهنگی زیادی بین تصویر و صدای آن وجود دارد.

بلندگوهای این سیستم از توان خروجی 20 وات برخوردار است و برای جاهای با ابعاد کوچک و متوسط بسیار مناسب است. این تلویزیون دارای قابلیت Ambient و Adaptive Sound نیز می باشد که می توان از آن به عناون قاب عکس یا تابلو در هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی شود استفاده کرد. شرکت سامسونگ از سیستم عامل تایزن نسخه 5.5 برای این محصول استفاده کرده است و بستر خیلی مناسبی برای کاربران در نحوه دسترسی به برنامه ها و سایر کارها فراهم کرده است.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون ال جی 50NANO80 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

همچنین این محصول مجهز به فناوری Quantum HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. با داشتن صفحه نمایش بزرگتر این تلویزیون می تواند صحنه را به صورت بسیار بهتر و هیجان انگیز تر برای بیننده ارائه کند و حس بودن در سینما را برای کاربر فراهم می کند.

صفحه نمایش بزرگ در تلویزیون سامسونگ 55Q60R

صفحه نمایش بزرگ در تلویزیون سامسونگ 55Q60R

در ساخت تلویزیون سامسونگ Q60R 55 اینچ از صفحه نمایش بزرگ  استفاده شده است. که در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا موثر می باشد. داشتن کنترل رنگ پس زمینه پویا که می تواند در هنگام نمایش تصاویر رنگها ا کم و یا زیاد کند باعث افزایش کنتراست و وضوح تصاویر در این سیستم شده است. کاربر می تواند این حس را داشته باشد که در سینما قرار دارد، زیرا صفحه نمایش بزرگ این احساس را به کاربر القا می کند.

از دیگر ویژگی هایی که این محصول را از دیگر محصولات متمایز می کند تکنولوژی Wide Viewing Angle  می باشد و زاویه دید گسترده ای در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند از هرجایی به راحتی به تماشای تلویزیون بپردازد. این زاویه به گونه ای است که تا 60 درجه کاربر می تواند به صورت کامل محتوای در حال پخش را مشاهده کند.

فناوری Quantum Dot در تلویزیون سامسونگ 55Q60R  

فناوری Quantum Dot در تلویزیون سامسونگ 55Q60R

تلویزیون سامسونگ Q60R رنگها را کیفیت بالا و همچنین به صورت طبیعی نشان می دهد. این محصول مجهز به فناوری Quantum Dot می باشد که باعث افزایش حجم و دقت رنگها شده و بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را با جزئیات بیشتر مشاهده کند. همانطور که می دانید افزایش تراکم رنگ موجب افزایش کیفیت تصویر خروجی می شود.

از این رو، تصاویر خروجی دارای کیفیت بهتر با دقت رنگ بالاتری خواهند بود. و همچنین با استفاده از فناوری HDR در خلق تصاویر بسیار با کیفیت به صورت خیلی کارا عمل می کند. شرکت سامسونگ با استفاده از این فناوری های عمق رنگها را افزایش داده و بیننده را در محیطی کاملاً طبیعی قرار می دهد. با افزایش مقدار رنگها در تصاویر، کاربر می تواند جزئیات تصاویر را درک کرده و از آنها لذت ببرد.

ویژگی HDR در تلویزیون 2019 سامسونگ 55Q60R  

ویژگی HDR در تلویزیون 2019 سامسونگ 55Q60R

برای ارائه بهتر تصاویر و همچنین نشان دادن جزئیات بیشتر، شرکت سامسونگ از فناوری HDR در تلویزیون 55Q60R استفاده می کنند. این فناوری در سالهای اخیر بر روی تلویزیون های هوشمند نصب می شود که ضمن توانایی بالا در نشان دادن تصاویر با کیفیت، به کاربر این امکان را می دهد تا با تمرکز بیشتر صحنه ها را دنبال کرده و بیشتر لذت ببرد.

وجود فناوری HDR ملاک خوبی برای مقایسه این محصول از لحاظ کیفیت تصاویر با دیگر محصولات شرکتهای دیگر است. این محصول همچنین از فرمت های HDR  و HDR10 پشتیبانی می کند. این تلویزیون تصاویر را با وضوح بالا و کیفیت بسیار عالی به نمایش می گذارد. تلویزیون سامسونگ 55Q60R   توانایی نشان دادن طیف وسیعی از رنگها را داشته و قادر است محتوای HDR را به خوبی نشان دهد. با افزایش رنگ و روشنایی در نقاط مربوطه، محتوای پخش شده از کنتراست رنگ بالاتری در این محصول برخوردارند.

پردازنده در تلویزیون سامسونگ Q60R  

پردازنده در تلویزیون سامسونگ Q60R

تلویزیون سامسونگ 55Q60R  که مجهز به پردازنده چهار هسته ای کوانتومی است. در هر محصول پردازنده می تواند کیفیت تصاویر را تضمین کند و آنها را افزایش دهد. یکی از راه های افزایش عملکرد دستگاه، بالا بردن قدرت پردازنده می باشد. شرکت سامسونگ در این محصول از پردازنده پرقدرت چهار هسته ای Quantum Processor  استفاده کرده است که ضمن پردازش تصاویر خروجی و نشان دادن آنها با کیفیت بسیار بالا، رضایت کاربران را در سراسر دنیا در پی داشته است.

عمل پردازش تصاویر به وسیله پردازنده Quantum  انجام می شود  به طوری که این پردازنده قادر است تصاویر با کیفیت پایین را تشخیص داده و آنها را پردازش کرده و در حد تصویر 4K ارائه کند و همچنین تصاویر را همراه با HDR به صورت با کیفیت و با وجود رنگهای بسیار طبیعی به نمایش می گذارد. بدین ترتیب محتوای پخش شده از این محصول دارای کنتراست و وضوح بالایی نسبت به سایر محصولات می باشد.

طراحی در تلویزیون QLED سامسونگ  55Q60R  

طراحی در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60R

با جرات می توان گفت که این مدل یکی از بهترین مدلهای محصولات سامسونگ است که نه تنها دارای طراحی دلنشین و زیبا بوده و بیشتر این محصول را مانیتور تشکیل می دهد بلکه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد چشم کاربران را به خود معطوف کرده است. محصولات شرکت سامسونگ از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردارند و در طی سالهای اخیر این شرکت به ساخت و زیبایی محصولات بسیار اهمیت داده است.

تعداد خروجی های USB و HDMI  در این محصول به ترتیب 2 و 4 عدد می باشد. همچنین با استفاده از ریموت کنترل تعبیه شده در این محصول کاربر می تواند کنترل تمامی دستگاه هایی را که به تلویزیون متصل می شود را مدیریت کند. این درحالی است که تلویزیون تمامی این دستگاه ها را به صورت خودکار پیدا می کند و شما می توانید با استفاده از ریموت تمامی آنها را کنترل کنید.

شما می توانید با استفاده از این ریموت کنترل تمامی پخش کننده های صوتی و تصویری دیگر را فراهم کنید  و حتی میتوانید جستجوی صوتی انجام داده و برای تلویزیون دستور صوتی ارسال کنید. همچنین یکی از مزایای نصب این تلویزیون روی دیوار داشتن حالت Ambient آن می باشد که در این حالت تلویزیون مانند تابلویی زیبا بر روی دیوار به نظر می رسد و به راحتی می تواند با وسایل منزل ست شده و زیبایی خارق العاده ای به آن ببخشد. تلویزیون سامسونگ Q60R 55 اینچ دارای گیرنده دیجیتال است و از تیونر DVB-T2/C/S2/X2 پشتیبانی می کند.

سیستم عامل در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60R  

سیستم عامل در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60R

سیستم عامل یکی از قسمتهایی است که کاربری و توانایی سیستم را برای انجام اعمال مربوطه تعیین می کند. تلویزیون سامسونگ 55Q60R  مجهز به سیستم عامل تایزن است. سامسونگ در محصولات جدید خود از این سیستم عامل استفاده می کند. با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است.

از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای این محصول در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود. همانطور که می دانید سیستم عامل دارای سرعت بالا باعث افزایش هماهنگی بین اجزا و فناوری های تعبیه شده خواهد شد و عمر مفید دستگاه را رقم خواهد زد. کاربر می تواند با دیگر محصولات هوشمند موجود در منزل با استفاده از ریموت کنترل هوشمند ارتباط برقرا رکرده و آنها را مدیریت کند.

کاربر با استفاده از ریموت کنترل جادویی این محصول، می تواند آن را به خوبی کنترل کند. همچنین کاربر می تواند از طریق بلوتوث و وای فای به دیگر وسایل الکترونیکی موجود در منزل و یا به گوشیهای هوشمند متصل شد و از آن استفاده کرد. سیستم عامل تایزن در این تلویزیون قابلیت جستجوی صوتی و دستورات صوتی را نیز در اختیار کاربر قرار داده است، این محصول از دستیار صوتی Google Assistant ، Bixby  و Alexa نیز پشتیبانی می کند.

حالت بازی در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q60R  

حالت بازی در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q60R

 تلویزیون 55Q60R  به کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند توصیه می شود. این محصول دارای حالت بازی یا Game Mode  می باشد. با استفاده از فناوری هایAuto Game Mode  یا ALLM هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی PlayStation  و Xbox میزان Input Lag به حداقل برسد و کاربر می تواند با دقت بیشتر به بازی ادامه دهد.

به عبارت دیگر با استفاده از پردازنده پر قدرت خود کاربر میتواند صحنه های سریع و اکشن را به صورت طبیعی و با سرعت بالا مشاهده کند و هیچ اختلالی در ارائه تصاویر خروجی برای گیمر به وجود نمی آید. در این صورت کاربر می تواند به بازی کردن ادامه داده و از آن لذت ببرد.

ویژگی های صدا در تلویزیون سامسونگ 55Q60R  

ویژگی های صدا در تلویزیون سامسونگ 55Q60R

تلویزیون سامسونگ 55Q60R  علاوه بر داشتن کیفیت تصویر خیره کننده، دارای ویژگیهای منحصر به فردی برای پخش صدا است که آن را از نمونه های دیگر موجود در بازار متمایز می کند. قابل ذکر است که این محصول دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. این دارای فناوری Adaptive Sound است که نقش بسیار مهمی را در تولید صدای با کیفیت دارا می باشد و صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می نمایند.

همانطور که در ابتدا گفته این دستگاه از یک سو مجهز به فناوری Dolby Digital Plus است که نقش به سزایی در تولید صدایی با  کیفیت بهتر ایفا می کند و از سوی دیگر با بهره وری از فناوری Dialog Enhancement توانایی پخش دیالوگ های فیلم و سریال ها را به صورت واضح و شفاف داراست. بدین ترتیب کاربر از صدای خروجی بسیار طبیعی لذت خواهد برد.

در صورتی که قصد خرید محصولی با کیفیت و امکانات بالا  را دارید پیشنهاد ما تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49M6500 میباشد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q60R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
دارای پنل VA صفحه نمایش - نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - پشتیبانی از فرمت های تصویری HDR 10+ و HLG - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI (هوش مصنوعی)- دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا - پشتیبانی از برنامه SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (one remote)
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست