×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43NU7120

0 تومان بدون مالیات
مدل:43NU7120
سری :7
توان خروجی صدا :20 وات
زاویه دید افقی :178 درجه
سیستم کاهنده نویز :Clear Voice
سیستم های صوتی :Dolby Digital
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 43NU7120

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 43NU7120

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43nu7120 یکی دیگر از تلویزیون های برند سامسونگ موجود در بازار است که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای منزل یا محیط کار خود تهیه کنید. کیفیت تصاویر این تلویزیون 4K یعنی 4 برابر تصاویر فول اچ دی بوده و با داشتن HDR+ می تواند شدت نور و کنتراست را به اندازه ایده آل و مناسب کنترل و تنظیم کند.

قابلیت ارتقا کیفیت تصاویر نیز در تلویزیون باعث می شود که تصاویر با کیفیت پایین تر نیز ارتقا داده شده و عالی دیده شوند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می نماید. فناوری های صوتی همچون Dolby Digital Plus در تولید صدایی فراگیر و همه جانبه نقش اساسی را دارد. تلویزیون سامسونگ 43nu7120 در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته و نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده خواهد کرد.

سیستم عامل این تلویزیون تایزن Tizen بوده و دسترسی سریع و آسان به تنظیمات تلویزیون را برای شما به ارمغان خواهد آورد. وجود پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا برنامه ها در تلویزیون زود اجرا شوند و دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود. فناوری ها یا اشتراک گذاری نظیر قابلیت Mirroring و DLNA و فناوری wifi-direct می توان به صورت ارتباط مستقیم با تلویزیون هوشمند مطالب را به اشتراک گذاشت.  

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 75NANO90 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

3 عدد پورت HDMI، دو عدد پورت USB، پورت های کامپوننت و کامپوزیت، ورودی RF از درگاه های ارتباطی تلویزیون 43nu7120 است که درپشت تلویزیون تعیه شده اند. همچنین تلویزیون اسمارت دستگاه دیجیتال سر خود دارد که بدون دستگاه گیرنده دیجیتالی میتوان با تهیه انتن از تماشای شبکه ها برخوردار شوید.

قیمت و خرید تلویزیون 43NU7120

کیفیت تصویر فورکی 

تلویزیون هوشمند اسمارت سامسونگ 43nu7120 از تلویزیون های بالا رده می باشد که توانایی نمایش دادن تصاویر واقعی و رنگ های شگفت انگیز را دارد. کیفیت تصویر فورکی 4k از ویژگی های این تلویزیون است که محتوا و تصاویر کاملا زنده و واقعی یا سطح بالایی را تجربه خواهید کرد. در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل قرار داده شده است د رنتیجه هم کم و کاستی در تصویر دیده نمی شود.  

این تلویزیون دارای موتور تصویر بسیار قوی UHD Mastering Engine است که کنتراست و رنگ تصاویر را به خوبی کنترل کرده و کیفیت تصاویر تا حد زیادی بالا می برد. این موتور به طور همزمان تک تک پیکسل های تلویزیون را کنترل کرده و با به روز رسانی 60 تصویر در هر ثانیه تا حد بسیار زیادی از ایجاد تصاویر محو و مات جلوگیری می کند. فناوری pur color از میلیونها میلیون رنگ پشتیبانی میکند و تصاویری با رنگهای طبیعی پدیدمی آورد.

محدوده دینامیکی بالا یا HDR با افزایش دادن نسبت کنتراست و ایجاد اختلاف بین رنگ های روشن و تیره ی تصویر درجه وضوح و کیفیت و روشنایی قابل ملاحضه ای به تصویر می بخشد. شرکت  سامسونگ از فناوری Auto Motion Plus برای بازسازی صحنه های از دست رفته بهره گرفته است همچنین این فناوری نرخ حرکت تصویر را افزایش می یابد تا شما حرکت های پر سرعت را از دست ندهید. 

قیمت و خرید تلویزیون 43NU7120 سامسونگ

امکانات اسمارت 

تلویزیون 43nu7120 از تلویزیون های اسمارت است که دارای سیستم عامل روان و سریع است برنامه smart thing تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ را به هم وصل می کند. با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل می توان تظنیمات را بوسیله ی گوشی موبایل انجام داد. با استفاده از مرورگر وب هم می توانید هر نوع محتوایی را که خواستید در مروگر جتسجو کنید سپس محتو های درخواست شده را بر روی صفحه نمایش بزرگ یعنی تلویزیون 43 اینچ می آورد.

با پردازنده چهار هسته ای Quad-Core تاخیری در رد کردن کانال ها و دیر بالا آمدن برنامه دیده نمی شود. قابلیت های اشتراک گذاری بصورت بی سیم محتوا و تصاویر و ویدوی را از موبایل به تلویزیون انتقال میدهد. راهنمای جهانی Universal Guide نه تنها برنامه های و محتوای مورد علاقه شما را ارائه می دهد بلکه عناوین را بر پایه ترجیحات شما توصیه می کند.

این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش بی سیم و سیم را دارد پورت lan به صورت بی سیم و وای فای wifi هم به روش بی سیم تلویزیون را به اینترنت وصل خواهد نمود. فناوری جدیدی که امروزه در اکثر تلویزیون ها قرار داده شده است. قناوری اشتراک گذاری wifi direct می تواند تمامی محصولات هوشمند شما را بدون نیاز به اتصال اینترنت به هم وصل نماید.

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 43nu7120

ورودی خروجی 

 اگر تلویزیون را بچرخانید پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی را مشاهده خواهید نمود که به  شما این امکان را می دهد تمام وسایل جانبی مانند کنسول های بازی، دوربین های دیجیتال، پخش کننده های موسیقی و فیلم، هارد و فلش را به آن وصل کرده و از دیدن تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. با استفاده از این پورت ها می توان با تلویزیون ارتباط برقرار کرد.

3 عدد عدد پورت hdmi صدا و تصویر را با کییفت بالا نمایش می دهد و دستگاه های دیجیتالی به این پورت متصل می شوند. 2 عدد پورت usb هم انواع حافظه های جانبی مانند فلاش، مموری و هارد اکسترنال و... به این پورت وصل می شوند . حضور پورت های کامپوننت و کامپوزیت هم برای اتصال دستگاه های قدیمی تر در تلویزیون به کار برده شده اند. پورت شبکه lan هم برای  اتصال به اینترنت به صورت سیمی طراحی شده است.

پورت دیجیتال هم برای اتصال سند بار و سنمای خانگی یا سیستم صوتی به کار رفته است. گیرنده دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون نویز و برفک بر روی صفحه نمایش 43 اینچ می آورد. 

برای جمع بندی نهایی یکی از محصولات پرفروش سامسونگ را به شما معرفی میکنیم تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل 65NU8000 یکی از محصولات رده بالای سامسونگ.

راه های ارتباطی تلویزیون 43nu7120

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43NU7120

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های اریج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2018 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسه ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
سایر ویژگی و امکانات
موتور پردازشگر تصویر : UHD Engine

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست