×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 75NANO90

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی  
استفاده از فناوری :Sports Alert 
دارای قابلیت : Image Inhancing
اسفاده از فناوری : Billion Rich Colors
دارای پردازشگر :α7 Gen4 Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75NANO90 سایز 75 اینچ نانوسل

تلویزیون نانوسل ال جی 75NANO90

از جمله شاهکار و هنرنمایی شرکت ال‌ جی در سال ۲۰۲۱ می‌ توان به تولید تلویزیون ال جی 75NANO90 اشاره کرد. این مدل در میان مشتریان خود از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و طراحی شیک و مدرن آن حرف‌ های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این محصول در چهار اندازه و سایز متفاوت طراحی شده است که هر کاربر با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند یکی از این چهار نوع را انتخاب کند‌.
در این مطلب قصد داریم اندازه ۷۵ اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان به طور کامل و جامع تشکیل کنیم. تلویزیون ال جی 75NANO90 برای اینکه بتواند نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را در خروجی نمایش دهد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری فوق‌ العاده نانوسل استفاده کرده است.
این فناوری سبب می شود تا تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می شود بسیار زنده تر و جذاب تر باشد و لذت دیدن برنامه مورد نظر را برای مخاطب دو چندان سازد. کیفیت تصویر خروجی در نظر گرفته شده برای این تلویزیون به صورت 4K می باشد. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل در میان تلویزیون های مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و امکانات فوق العاده ای را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز از پردازشگر قدرتمندی بهره گرفته شده است که این پردازشگر با استفاده از روش‌های متفاوت به بهبود کیفیت تصویر می‌ پردازد و تصاویر را در بالاترین سطح ممکن در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون ال جی 75NANO90 صدا را با وضوح بسیتار عالی به گوش بیننده می رساند که برای این منظور از توان صوتی 20 وات در خروجی استفاده کرده است.
این محصول همچنین مجهز به مرورگر وب می باشد که با استفاده از این مرورگر بیننده می تواند به وبگردی مشغول شود و محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند. طراحی ظریف و با ضخامت بسیار کم این مدل نیز موجب گردیده است تا آراستگی ظاهری منزل را دوچندان کند و همچنین قابلیت نصب روی دیوار را دارد که در این صورت می توان از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کرد. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 75NANO90

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO90

کیفیت تصویر از جمله فاکتورهایی می باشد که اکثر مشخصات و جنبه‌ های دیگر تلویزیون را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد برای همین منظور طراحان سعی دارند تا برای اینکه مشتریان خود را راضی نگه دارند از بهترین و به روزترین تکنولوژی‌ها جهت بالا بردن کیفیت تصویر استفاده کنند. در تلویزیون ال جی 75NANO90 برای اینکه بتوان نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار بود از فناوری به نام نانوسل استفاده شده است.
این فناوری قادر است تا رنگ های RGB را به صورت کامل و خالص نمایش دهد و در نتیجه تصاویری که در خروجی ارائه می دهد تصاویر بسیار زنده تر و جذاب تر می باشد. همچنین پنل استفاده شده برای این دستگاه از نوع IPS می باشد و از زاویه دید افقی گسترده در این تلویزیون پشتیبانی می شود به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.
برای نمونه بیننده حتی اگر در آشپزخانه خود قرار داشته باشد می تواند به سادگی آنچه را که از تلویزیون در حال پخش است ،مشاهده کند. تلویزیون ال جی 76NANO90 برای اینکه بتواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد از فناوریهای Nano Color و Billion Rich Colors استفاده کرده است که با استفاده از فناوری مانند Billion Rich Color در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع پشتیبانی از خاصیت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود و تصاویر با کیفیت بیشتری در اختیار بیننده قرار بگیرد.
همچنین برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز از قابلیت بسیار جالب FilmMaker رونمایی شده است که این قابلیت تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K  می باشد و رزولوشن تصویر آن 2160*3840 پیکسل می‌ باشد. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 75NANO90

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO90

تلویزیون ال جی 75NANO90 داارای طراح زیبا و منحصر به فردی است .این تلویزیون دارای قابلیت Art Gallery است که با استفاده از ان می توانید هنگام خاموش بودن تلویزیون ان را شبیه به یک قاب هنری زیبا و چشم نواز تبدیل کنید. حاشیه باریک تلویزیون ال جی به شما  امکان دقت بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان می دهد.

همچنین ضخامت کم این تلویزیون باعث می شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید به راحتی تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.تلویزیون ال جی دارای پایه در دو طرف تلویزیون است که شما می توانید ان را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد نظر خود لذت ببرید.

قابلیت اسمارت در تلویزیون 75 اینچ نانوسل ال جی NANO90

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO90 سایز 75 اینچ

تلویزیون ال جی مدل ۷۵ اینچ سری nanao90  قابلیت های اسمارت بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی آن بسیار آسان است .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون وجود دستیار های صوتی Google Assistant، Amazon Alexa است که با استفاده از آنها شما میتوانید به وسیله صدای هوشمند خود کارهای مربوط به تلویزیون را انجام دهید و به برخی از تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید.
تلویزیون ال جی دارای سه عدد پرت USB و چهار عدد پورت HDMI است که شما  می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل ‏USB استفاده کنید .این تلویزیون دارای فناوری Sports Alert است که زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی و اتفاقات بازی را بر روی تلویزیون به شما نمایش می دهد. همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت مرورگر وب از وب گردی خود لذت ببرید. 

پردازشگر تلویزیون ال جی NANO90 سایز 75 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی NANO90 سایز 75 اینچ

در تلویزیون های مختلف معمولاً برای این که بتوان المان‌ های مختلف آن از جمله کیفیت تصویر و صدا، کنتراست تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا داد،از یک  ابزار کمکی استفاده می شود که می توان گفت پردازشگر نقش این ابزار کمکی را ایفا می‌کند و در راستای بهبود المان های ذکر شده کمک بسیار زیادی به تلویزیون خواهد کرد.
در تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی سری NANO90 از پردازشگر تصویر α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار دارد، می تواند تصاویر را به صورت لحظه‌ای پردازش کند و با بهبود کیفیت، آن را در خروجی به تصویر بکشد.
از جمله ویژگی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است قابلیت 4K Upscaling نام دارد که با استفاده از این قابلیت در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب میباشد، کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه تصاویر همواره با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن در اختیار بیننده قرار خواهد گرفت و بیننده نیازی نیست از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد.
همچنین با استفاده از فناوری Image Inhancing تصاویر به کار رفته شده در خروجی به صورت کلی بهبود داده می‌شود و تصاویر به صورت واقعی تر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از تکنولوژی هایی که در تلویزیون ال جی 75NANO90 به کار گرفته شده است AI Brightness Control نام دارد که با استفاده از این قابلیت میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار تشخیص داده میشود و نور خروجی از صفحه نمایش متناسب با میزان نور محیط تنظیم می گردد.
برای مثال هنگامی که تصاویر مشکی و تاریک از صفحه نمایش در حال پخش می باشد، میزان نور صفحه نمایش کاهش پیدا می‌کند تا جزئیات بیشتری از این صحنه قابل دیدن باشد. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 75NANO90

قیمت و خرید تلویزیون نانوسل 75NANO90

تلویزیون ال جی مدل 75nano90 دارای صدایی باکیفیت و وضوح بالاست که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.این تویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است.یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون فناوری  Bluetooth Surround Ready است که به کمک ان می توانید دو عدد بلند گوی خارجی را به وسیله بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و قدرت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید.

تلویزیون ال جی 75NANO90 دارای قابلیت Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync است که توسط ان میتوانید ساندبار را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کنید و صدایی هماهنگ وهمزمان ایجاد کنید.همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت های Dolby Atmosو Dolby Digital تعبیه شده در تلویزیون صدایی فراگیر مجازی تولید کنید و از شنیدن ان لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75nano90

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل ، کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189.3
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AtmosUltra SurroundDolby Digital PlusDolby AC4
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
60
سری
NANO90
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α7 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
GameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)Standard
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست