×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل 55B7200

0 تومان بدون مالیات
مدل:55B7200
سیستم عامل :Android
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
رزولوشن تصویر : 3840*2160
سیستم های صوتی :Dolby Digital
کیفیت صفحه نمایش :4K Ultra HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت هایسنس مدل 55B7200

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت هایسنس مدل 55B7200

تلویزیون  هایسنس 55b7200 با ابعاد 55  اینچ و سری 7 روانه بازار شده است سایز 55 اینچی این محصول نشان می دهد که برای سالن های بزرگ گزینه خوبی است. کیفیت تصویر که هایسنس به تلویزیون 55 اینچی داده است یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین کیفیت تصویر حال حاضر در دنیای تلویزیون است این کیفیت تصویر فورکی نام دارد با این کیفیت تصویر محتوا های طبیعی و زنده را تجربه کنید.  

این کیفیت تصویر از دقت تصویر 3840×2160 پیکسل بهره می برد و توانایی نمایش دادن طبیعی رنگ ها و تصاویر را دارد. قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر 4K UPSCALER و فناوری HDR و زاویه دید بالای 176 درجه و پردازشگر حرفه ای تصویر در تلویزیون 55 اینچ هایسنس نشان از کیفیت بالای تلویزیون دارند.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون ال جی 86NANO90 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

فناوری hdr از دیگر ویژگی های این تلویزیون است این قابلیت که قبلا در دنیای عکس رواج پیدا کرده بود سازندگان تلویزیون هم این قابلیت را به دنیای تلویزیون ها اضافه کردند و یکی از پر کاربرد ترین قابلیت ها در زمینه تصویری است فناوری hdr رنگ ها را به طور کامل پردازش می کند  و با تفکیک پذیری رنگ ها از یکدیگر صحنه هایی با رنگ ها ی طبیعی و کاملا زنده به نمایش می گذارد و علاوه بر این دارای روشنایی زیادی است یعنی هر رنگ از خود عمق بیشتری در تصویر به جا می گذارد.

سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می نماید. قابلیت  Dolby Digital در تولید صدایی فراگیر و همه جانبه نقش اساسی را دارد. سیستم عامل این تلویزیون اندروید بوده و دسترسی سریع و آسان به تنظیمات تلویزیون را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وجود پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا برنامه ها در تلویزیون زود اجرا شوند و دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود. فناوری ها یا اشتراک گذاری  می توان به صورت ارتباط مستقیم با تلویزیون هوشمند مطالب را به اشتراک گذاشت.

قیمت و خرید تلویزیون هایسنس 55b7200

کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 55b7200

تلویزیون هایسنس 55b7200 از کیفیت تصویر 4k پشتیبانی می کند از آن جایی که هرکیفیت تصویری  رزولوشن مختص به خودش را دارد کیفیت تصویر فوکی هم از تعداد رزولوشن 2160×3840  پیکسل پشتیبانی می کند. یعنی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش 55 اینچ جای گرفته اند. هر چه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد بی شک کیفیت تصویر هم واقعی تر بود.

یکی دیگر از این فناوری های تصوویری این تلویزیون قابلیت HDR است که از طیف وسیع و گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی می کند و تصاویر را با کیفیت تر و روشن تر به رخ تصویر می کشد. قابلیت اچ دی آر این توانایی را دارد که هم نسبت کنتراست را افزایش دهد و هم میزان روشنایی و هم میزان و شدت رنگ تصویر را افزایش دهد. فرمت های جدید تصویری یعنی HLG و HDR10 از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کنند و تصاویری با رنگ های شاداب تری و جذاب تری بر روی تلویزیون نشان می دهند. 

پشتیبانی از قابلیت HEVC & VP9 در این تلویزیون امکان پذیر شده است در واقع این یک استاندارد برای رمز گشایی محتویات فورکی می باشد بنابراین به کمک این تلویزیون و بدون نیاز به تهیه ی لوازم اضافی دیگر می توانید محتوای داخل سایت ها و یا ذخیره شده در فلش مموری را با رزولوشن فورکی به نظاره بنشینید. پردازنده ی چهار هسته ای با واکنش سریعی که دارد به خوبی بین منابع جابجا شده و تصاویر و فیلم ها را به صورت صاف و روان به نمایش در می آورد. 

کیفیت تصویر تلویزیون 55b7200

 ارائه صدایی همه جانبه و شفاف

 سیستم صوتی 2 کاناله برای تلویزیون 55b7200 در نظر گرفته شده است که توانایی تولید صدایی به قدرت 20 وات را دارد و می تواند صدایی با کیفیت و غنی را در محیط طنین انداز کند.

از فناوری های صوتی پیشرفته که در تلویزیون هایسنس پشتیبانی می شوند می توان به فناوری Dolby Audio اشاره کرد، این فناوری صوتی در واقع نوعی فرمت صوتی رایج بوده که برای فشرده سازی به کار می رود، این فرمت صوتی باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شود و صدایی همه جانبه را در محیط پخش خواهد کرد. حالت حالت فراگیر صدا AC3 Surround نقش تفکیک کننده ی صدا را دارد و صدایی همه جانبه و قدرتمند را به وجود خواهد آورد. 

فناوری تقویت کردن صدا dbx-tv می تواند صدای پشخ شده از تلویزیون را تقویت کرده و بادون هیچ نوع تجهیزات اضافی صدایی عمیق و قوی را به گوشتان برساند. فناوری DTS Decoder نویزهای موجود در صدا را حذف کرده و طیف گسترده ایی از صدا را با حالت ی همه جانبه و فراگیر به گوش می رساند. انواع حالت صدا در این تلویزیون پشتیبانی می شود شما می توانید نسبت به محتوای پخش شده یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. 

سیستم صوتی تلویزیون 55b7200

سیستم عامل اندروید Android در تلویزیون 55 اینچ

برای اتصال انواع لوازم جانبی و کنسول های بازی 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB در پشت و کناره های تلویزیون 4K قرار گرفته است که به موجب قرار گیری پورت ها در کناره های این تلویزیون هوشمند امکان اتصال آن به دیوار فراهم شده است ورودی کامپوننت و کامپوزیت هم برای دستگاه ها قئدیمی تر به کار برده شده است. سیستم عامل نصب شده بر روی این تلویزیون هوشمند از نوع اندروید ANDROID می باشد. 

از طریق این سیستم عامل می توانید برنامه و منابع مد نظرتان را سفارشی کنید و آن ها را در داخل یک منوی واحد مشاهده نمایید. این پلت فرم هوشمند می تواند سریعا دستگاه های خارجی را شناسایی و با آن ها ارتباط برقرار کند. از دیگر قابلیت هایی که به واسطه ی این پلت فرم هوشمند می توانید از آن سود ببرید، فناوری ANYVIEW CAST می باشد. به کمک وای فای و این فناوری می توانید محتویات داخل تلفن همراه مانند عکس، فیلم و ... را بر روی این تلویزیون به اشتراک بگذارید.

محصولات هایسنس با سیستم عامل اندروید دارای طرفداران بسیاری میباشد. یکی از مدل هایی که محبوبیت بالایی نیز دارد تلویزیون هایسنس 65U7WF میباشد. محصولی خاص با امکانات بالا.

امکانات هوشمند تلویزیون هایسنس 55b7200

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55B7200

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Decoder - تقویت صدای DBX-TV - حالت فراگیر صدا AC3 Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
ULED
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
Quad core
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
نقره ای
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
پخش برنامه های Netflix و YouTube
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
VP9 Decoder - زیرنویس صفحه

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست