×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q80R

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل:65Q80R
سری : 8
سیستم عامل :تایزن
پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :40 وات
نوع صفحه نمایش :QLED
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 65Q80R

تلویزیون سامسونگ 65Q80R یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ در سال 2020 است که دارای امکانات هوشمندی است که این محصول را از دیگر محصولات مجزا می کند. این تلویزیون از صفحه نمایش 65 اینچی برخوردار است و تصاویری با کیفیت 4K تولید می کند.  با پشتیبانی از فناوری هایی نظیر Quantum HDR  و Quantum Dotو Direct Full Array 8x  توانایی تولید تصاویری با کیفیت خارق العاده را داراست که چشم بیننده را خیره نگه می دارد.

این کیفیت در کنار پردازنده پرقدرت Quantum 4K توانایی خلق تصاویر را با بالاترین کیفیت و کنتراست دارست. علاوه بر تصویر زیبا در این تلویزیون، کاربر شاهد سیستم صوتی بسیار کارآمدی است که با خلق صداهایی بسیار طبیعی و رسا چشم بیننده را به خود معطوف کرده است. بلندگوهایی با توان خروجی 40 وات در کنار فناوری Dolby Digital Plus به خلق صدایی بسیار رسا و طبیعی کمک کرده است. سیستم صوتی این محصول 2.2 کاناله است با استفاده از فناوری Object Tracking Sound توانایی تولید صدایی ضفاف و بسیار طبیعی را دارد.

این محصول همچنین دارای فناوری Adaptive Sound  نیز می باشد. طراحی این محصول منحصر به فرد است به طوری که با گوشه های باریک این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را از دست ندهد و با استفاده از فناوری Ambient Mode کاربر می تواند از این تلویزیون به عنوان یک قاب عکس در خانه استفاده کند.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون اولد ال جی 77C1 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

شرکت سامسونگ در این محصول از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است. این امکان برای کاربر فراهم است تا با اتصال به اینترنت به راحتی از طریق تلفن همراه به تلویزیون متصل شده و آن را مدیریت کند. تلویزیون سامسونگ Q80R دارای ریموت کنترل جادوییست که علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق فرمان صوتی، می توان از شبکه های محبوبی همچون You Tube و Netflix نهایت لذت را برد.

تصاویر با کیفیت بالا در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R

یکی از ویژگی هایی که تلویزیون سامسونگ Q80R در مقایسه با محصولات مشابه داراست، فناوری Direct Full Array 8x است. این فناوری به گونه ای عمل می کند که کنترل کاملی روی نور پس زمینه دارد و توانایی ارائه کنتراست تصویر لازم را مهیا می کند. بنابراین کنتراست تصویر بسیار بالاتری ارائه می دهد.

در تلویزیون 65Q80R ال ای دی ها به صورت مستقیم زیر صفحه نمایش تعبیه شده اند و کنترل نور پس زمینه به صورت منطقه ای انجام می شود. بنابراین کنترل بیشتری روی نور پس زمینه و شدت روشنایی آن بوجود می آید و کنتراست و جزئیات تصویر بیشتری تولید می شود.

فناوری Direct Full Array 8x به کمک تکنولوژی Supreme UHD Dimming و Contrast Enhancer  تصاویر بسیار واقعی تولید می کند که شما از تماشای آنها حیرت زده می شوید. همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی Wide Viewing Angle  نیز می باشد و زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتوانید از هر جایی به راحتی به تماشای تلویزیون بپردازید.

فناوری Quantum Dot در تلویزیون سامسونگ 65Q80R

تلویزیون 65Q80R مجهز به بسیاری از فناوری هاست و همچنین این محصول مجهز به فناوری Quantum Dot است که توانایی تولید نور و روشنایی پس زمینه را داراست. این فناوری باعث افزایش حجم رنگها شده و کاربر توانایی دیدن طیف وسیعی از رنگها را دارد. همچنین با کمک فناوری HDR این تلویزیون قادر به نمایش دادن تصاویری با حداکثر رنگهای طبیعی و به کار رفته در آن با کیفیت بسیار بالا می باشد.

این ویژگی یکی از ویژگی هاییست که این محصول را از دیگر تلویزیون های LED متمایز می کند. به طوری که تلویزیونهای QLED دارای کنتراست تصویر بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند.

ویژگی های پردازنده در تلویزیون 2019 سامسونگ 65Q80R

تلویزیون سامسونگ 65Q80R درای پردازنده پرقدرت  Quantum 4K  می باشد که توانایی زیادی برای تولید تصاویری با کیفیت بالا دارد. این پردازنده تصاویر خروجی را با سرعت بسیار بالایی بررسی می کند و تصاویری که کیفیت آنها پایینتر از 4K باشند را شناسایی کرده و آنها را تقویت کرده و در حد 4K ارائه می دهد. با استفاده از الگوریتمی که برای تعبیه شده است قادر است رزولوشن تصاویر خروجی را بالا برده و برای کاربر به نمایش بگذارد.

فناوری HDR و HDR10+در تلویزیون سامسونگ Q80R

تصاویر تولیدی توسط این محصول بسیار با کیفیت می باشد، از جمله فناوری های بسیار مهم که در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q80R تعبیه شده است می توان به فناوری HDR اشاره کرد که نسبت به فناوری قدیمی SDR پیشرفتهایی را داشته و با توجه به تصویر کاربر می تواند این اختلاف را تشخیص دهد.

این محصول از فناوری های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند که این استانداردها از فرمت های HDR می باشند. HDR10+ که در واقع نسخه جدید و پیشرفته تر HDR10 بوده قادر است تا روشنایی و رنگ ها را فریم به فریم یا بصورت داینامیک متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم نماید.تصاویری که دارای محتوای HDR هستند توسط این محصول به خوبی و با کیفیت بالایی ارائه می شوند.

این فناوری به گونه ای است که کنتراست رنگ و تصاویر را حفظ کرده و تصاویر را با کیفیت و رنگهای طبیعی برای کاربر به نمایش می گذارد. بدین ترتیب در سالهای اخیر با به وجود آمدن فناوری HDR به مرور شاهد کم رنگ شده فناوری SDR شده ایم.

ویژگی های صدا در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R

علاوه بر داشتن کیفیت تصاویر بالا کاربر شاهد پخش صدایی همه جانبه، رسا و روان از تلویزیون سامسونگ 65Q80R خواهد بود. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65Q80Rدارای بلندگوهاییست که توان خروجی آنها در مجموع 40 وات است. این تلویزیون صدا را کاملاً منطبق بر تصاویر پخش شده تنظیم می کند و آن را به خوبی و با کیفیت بالا برای بیننده به نمایش می گذارد.از فناوری های صدا در این تلویزیون می توان  Dolby Digital Plus و Dialog Enhancement اشاره کرد که صدای دریافتی را به صورت روان و طبیعی برای کاربر ارائه می دهند.

همچنین این محصول همانند محصولات دیگر این شرکت مجهز به فناوریAdaptive Sound می باشد که می تواند صدا را همانطور که در تلویزیون پخش می شود هماهنگ کند و آن را با محتوای در حال نمایش پخش نماید. به کمک فناوری Adaptive Sound Plus  صدا در تلویزیون با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم میشود به طوری که در هناگام تماشای فوتبال یا مسابقات ورزشی این احساس برای کاربر فراهم می شود که در درون ورزشگاه قرار دارد.

این محصول برای مکان های با ابعاد کوچک و متوسط بسیار مناسب و کارآمد است اما اگر به هر دلیلی کاربر صدای بلنتر می خواد می تواند با تهیه ساندبار یا سیستم صوتی این مشکل را حل کند.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R

همانند نسخه های پیشین، شرکت سامسونگ در ساخت تلویزیون سامسونگ Q80R از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است. سیستم عامل یکی از مشخصاتی است که کارایی محصول را به مدت زیادی تحت تاثیر قرار داده و یک سیستم عامل خوب باعث کاریابی بهتر و عمر مفید دستگاه می شود.

با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است.محدودیت استفاده از سیستم عامل های قدیمی با استفاده از این سیستم عامل برطرف شده است. با استفاده از کارایی این سیستم عامل، کاربر به راحتی می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد و حتی می تواند با استقاده از اینترنت به شبکه های محبوب You Tube و Netflix دسترسی داشته باشد.

بهره مندی از ریموت کنترل همه کاره 

 از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای تلویزیون سامسونگ 65Q80R در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود. با استفاده از ریموت کنترل جادویی این محصول، می تواند آن را به خوبی مدیریت کرد. می تواند از طریق بلوتوث و وای فای به دیگر وسایل الکترونیکی موجود در منزل و یا به گوشیهای هوشمند متصل شد و از آن استفاده کرد.

سیستم عامل تایزن در این تلویزیون قابلیت جستجوی صوتی و دستورات صوتی را نیز در اختیار کاربر قرار داده است، این محصول از دستیار صوتی Google Assistant، Bixby  و Alexa نیز پشتیبانی می کند.بنابراین کاربر می تواند در مدت زمان کوتاهی بسیاری از کارها را انجام دهد.

حالت های بازی در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q80R

ال ای دی سامسونگ 65Q80R مخصوص کسانی است که به بازیهای کامپیوتری علاقه دارند. این محصول دارای حالت بازی یا Game Mode می باشد. با استفاده از فناوری های  Auto Game Mode یا ALLM هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی PlayStation و Xbox میزان Input Lag  به حداقل برسد و شما بازی ها را با دقت بیشتری بازی کنید.

به عبارت دیگر با استفاده از پردازهنده پر قدرت خود کاربر میتواند صحنه های سریع و اکشن را به صورت طبیعی و با سرعت بالا مشاهده کند و هیچ اختلالی در ارائه تصاویر خروجی برای گیمر به وجود نمی آید. این در حالی است که این محصول دارای پردازنده ای قوی بوده که توانایی پردازش تصاویر را به صورت هوشمند دارد و از هر گونه نقص به وجود آمده در ارائه تصاویر جلوگیری می کند.

طراحی در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ از طرح های بسیار زیبایی که به آسانی با وسایل منزل ست می شوند استفاده می کند و تلویزیون های این شرکت دارای طرحی زیبا و مردم پسند است. در تی وی 2019 سامسونگ 65Q80R شرکت سامسونگ از لبه های باریک که همانند محصولات دیگر این شرکت است استفاده کرده است.

این طراحی زیبا همچنین در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q85 به چشم میخورد که فاصله صفحه نمایش با این گوشه ها بسیار کم است به طوری که کاربر هنگام تماشای تلویزیون می تواند تمرکز خود را حفظ کند. از سویی این محصول دارای پایه پلاستیکی هشتی شکل است که از پلاستیک درجه یک ساخته شده و زیبایی بسیار زیادی را به تلویزیون می بخشد.

همچنین تلویزیون سامسونگ 65Q80R از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

شرکت سامسونگ از 4 پورت HDMI و 3 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. همانند دیگر محصولات، تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q80R دارای براکت مخصوص بوده که می تواند به دیوار نیز متصل شده و با وسایل خانه ست شود. یکی از ویژگی هایی که تلویزیون سامسونگ 65Q80R دارد فناوری Ambient Mode است که این محصول میتواند همانند تابلویی زیبا در منزل آویزان شده و زیبایی خاصی را به منزل کاربر می بخشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q80R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 28.2 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 25.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 36.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 8x - تکنولوژی Ultimate UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Ultimate UHD Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 12X
4K Upscaler
4K AI Upscaling
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1449x918x322 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1449x831x61 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1621x965x196 میلی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct - اسمارت هاب
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
Miracast
Mobile to TV - Mirroring
سایر ویژگی و امکانات
نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - ساب ووفر 20 وات - طراحی Ambient Mode - قفل کودک V-Chip - موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست