×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q900R

0 تومان بدون مالیات
مدل:75Q900R
سری : 9
تعداد بلندگو :4 بلندگو
کیفیت صفحه نمایش : 8K
نوع صفحه نمایش : QLED
سری پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا : 60 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 75Q900R

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 75Q900R

تلویزیون سامسونگ 75Q900R یکی از پیشرفته ترین و بالا رده ترین تی وی های 2019 سامسونگ است این مدل تلویزیون  نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می سازد با وجود این همه قابلیت فراوان این مدل تلویزیون در انواع سایز در فرشگاه دوزین کالا با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. تصاویر در تلویزیون 75Q900R با وضوح هشت کی 8K دیده می شود تلویزیون های هشت کی چهار برابر تلویزیون های فورکی و 16 برابر تلویزیون های فول اچ دی می باشند.

در تلویزیون 75 اینچ سری 9 سامسونگ حدود 33 میلیون پیکسل به صورت افقی و عمودی در صفحه نمایش شما جای گرفته است تا وضوحی خیره کننده و واقعی را به شما ارائه دهند. فناوری Quantum HDR 32x در این محصول جدید سامسونگ باعث می‌شود تا بتوانید تصاویر را با رنگ‌های جذاب و دیدنی به همراه جزئیات ریز و دقیق دریافت نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. برترین مدل تلویزیون های جدید تلویزیون 2021 میلادی می باشد. در بین تنوع مدل های این محصولات تلویزیون سامسونگ 58AU7100 یکی از مدل های  با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های نیز قرار دارد.

فناوری Quantum Dot امکان به نمایش گذاشتن 100 درصد حجم یک رنگ را به وجود می آورد که این باعث نمایش جزئیات تمام و کمال رنگ‌ها با وضوح عالی و واقع‌گرایانه می‌شود. همچنین باید گفت که این تلویزیون کیولد زاویه دید بالایی که دارد نور و رنگ را در تمام جوانب به صورت یکدست پخش می‌کند و بدین وسیله باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از هر زاویه‌ای صحنه‌های شفاف و روان و واضح را مشاهده کنند. 

سامسونگ برای تی وی 2019 هوشمند 75q900r فناوری Direct Full Array16x و Ultimate 8K Dimming را تعبیه کرده است. این دو فناوری باعث می‌شود تا تصاویر با کنتراست بالا و کمال دقت برای کاربران نمایش داده شود همچنین با نمایش رنگ های روشن و تیره در حالت اصلی و با تمایز بالا در کنار هم، رنگ ها را به صورت واقعی به نمایش می گذارند.

وجود موتور پردازشگر Quantum Processor 8K درتلویزیون اسمارت 2019 مدل 75Q900R باعث می‌شود تا همیشه صحنه‌های با کیفیت خیره کننده را مشاهده نمایید. صدا در تلویزیون QLED سامسونگ 2019 مدل 75Q900R از طریق سیستم صوتی 4.2 و با توان 60 وات پخش خواهد شد که با توجه به اندازه صفحه نمایش بسیار مناسب است. فناوری دالی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus  تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند تا صدایی همه جانبه به گوشتان برسد.

فناوری بلوتوث Bluetooth هم سیستم صوتی های بی سیم را به همدیگر وصل می کند. شرکت سامسونگ برای اینکه تلویزیون QLED مدل 75Q900R با کیفیت تصویر هشت کی 8K و توان صوتی 60 بالا رده و در تمامی زمینه های تلویزیون امکانات به روز دنیا و اسمارت را برای این تلویزیون تعبیه کرده است. تلویزیون 2019 سامسونگ 75 اینچ سری Q مجهز به سیستم عامل تایزن tizen و فناوری های صوتی نظیر Bixby و Google Assistant می باشد. 

این فناوری های صوتی این امکان را به شما می‌دهد توسط صدای خود تلویزیون را به راحتی کنترل کنید همچنین با دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant می‌توانید تغییر کانال‌ها، تنظیم صدا و کنترل پخش را از طریق صدای خود برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون کیولد QLED سامسونگ 75Q900R دارای 4 عدد درگاه HDMI برای دستگاه های دیجیتالی، سه 3 عدد درگاه USB برای اتصال لوازم جانبی مانند فلش و مموری،  پورت های کامپوننت و کامپوزیت برای دستگاه های قدیمی، پورت OPTICAL برای وصل کردن سیستم صوتی و سندبار و سینمای خانگی همچنین پورت LAN برای وصل کردن تلویزیون به اینترنت می باشد. 

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون سامسونگ Q900R

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون سامسونگ Q900R

رزولوشن 4320×7680 پیکسل در دنیای تلویزیون نشان از کیفیت تصویر هشت کی است. رزولوشن عاملی برای تشخیص کیفیت تصویر می باشد. این رزولوشن از وجود 33 میلیون پیکسل در در نمایشگر 75 اینچی خبر می دهد. کیفیت تصویر جدید هشت کی 8K که فعلا اخرین کیفیت تصویر در بین تلویزیون ها است باعث شده است تا هر کاربری از دیدن محتویات و تصاویر لذت ببرید.

بهتر است بدانید که کیفیت هشت کی 8K چهار برابر کیفیت تصویر فورکی و 16 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد پس خودتان محاسبه کنید حضور این همه پیکسل در این تلویزیون چه صحنه ها و تصاویر واقعی را برای شما نشان می دهد طوری که دیگر دلتان نمی آید از صفحه نمایش 75 اینچ دل بکنید. علاوه بر کیفیت تصویر هشت کی 8K فناوری کیولد QLED در تی وی اسمارت 2019 مدل 75Q900R پشتیبانی می شود که توانایی وصف نشدنی در نمایش محتواهای HDR دارد. 

فناوری Quantum Dot یکی از ویژگی های کیولد سامسونگ 75Q900R است که با نمایش 100 درصد از حجم یک رنگ باعث ارائه جذاب تصاویر با رنگ‌های طبیعی و واقع‌گرایانه برای کاربران می‌شود.  موتور پردازشگر Quantum Processor 8K و قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر هشت کی AI Upscale با تقویت پیکسل ها صحنه های زنده را تولید می نماید و هر تصویری که کم کیفیت باشد را اول پردازش می کند سپس آن را بر روی صفحه نمایش ظاهر می کند.

وجود فناوری Quantum HDR 32x در تلویزیون هوشمند 2019 مدل 75Q900R باعث شده است تا تصاویری با رنگ‌های جذاب و دیدنی و با کیفیت بالا و جزئیات ریز و دقیق در اختیار بینندگان گذاشته شود.  همچنین نرخ حرکت Motion Rate) 240) این تلویزیون کمک می‌کند تا پخش ویدیوها و صحنه های بسیار سریع، همراه با جزئیات و بدون تاری و کشیدگی صورت گیرد.

سیستم صوتی و ویژگی های صوتی تلویزیون  Q900R

سیستم صوتی و ویژگی های صوتی تلویزیون Q900R

تلویزیون هوشمند هشت کی 8K سامسونگ 75Q900R در کنار تصویر فوق العاده دارای سیستم صوتی مناسب می باشد کنار کیفیت تصویر بالا وجود صدای رسا و بدون نویز یکی دیگر از ویژگی های یک تلویزیون خوب امروزی است. تلویزیون 2019 سامسونگ 75Q900R دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله است و این بدان معناست که 4 عدد اسپیکر و دو عدد ساب وفر در داخل تلویزیون طراحی شده است که همه ی این ها 60 وات صدا را در محیط شما پخش می کنند این صدا بسیار مناسب ابعاد 75 اینچی است و ایده آل دوستداران صدای بلند است.

فناوی تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancementصدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند. حضور فناوری Dolby Digital Plus صدایی بدون نویز و همه جانبه در فضای خانه‌تان جریان می‌یابد. با استفاده از بلوتوث داخلی تلویزیون سامسونگ 75Q900R می‌توانید هدفون را به صورت بی‌سیم به دستگاه متصل نموده و در آرامش کامل به تماشای فیلم مورد علاقه‌تان بنشینید، مزاحمتی هم برای هیچ کس ایجاد نخواهید کرد.

فناوری Multiroom Link  سیستم صوتی جامع و را در اختیار شما قرار می دهد به این ترتیب امکان شنیدن صدایی واضح و دقیق در هر گوشه از منزل امکان پذیر می‌شود کافی است که چندین بلندگو را در محل ها مورد نظر خودتان قرار بدهید و وارد هر اتاقی که بشوید موسیقی یا صدا پخش می شود. 

 امکانات اسمارت تلویزیون 2019 هشت کی 8K سامسونگ 75Q900R

امکانات اسمارت تلویزیون 2019 هشت کی 8K سامسونگ 75Q900R

سامسونگ برای تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q900R سیستم عامل TIZEN را در نظر گرفته است که از امکانات پیشرفته ای برخوردار است. با بهره گیری از این سیستم عامل می توانید به امکانات فراتری از تلویزیون دسترسی داشته باشید و روی اسمارت تی وی خود منویی از برنامه های مورد علاقه تان را درست نمایید تا در هر زمان به ان ها دسترسی یابید.

این سیستم عامل دارای رابط ساده و روانی می باشد و هر فردی به راحتی قادر به انجام تنظیمات خواهد بود. قابلیت Smart Hub درتلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q900R دروازه شما به دنیای جدیدی از ویژگی‌های پیشرفته است که شیوه تماشای تلویزیون را تغییر خواهد داد. Smart Hub این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی فیلم، نمایش یا ویدیو کلیپ‌های وب را جستجو کنید.

این قابلیت همچنین به شما امکان می‌دهد که برنامه‌های سامسونگ را جستجو کنید. با دوستانتان گپ بزنید و و از سایر خدمات و سرویس‌های دیگر بهره مند شوید. اجرای برنامه های در اسمارت تی وی 75Q900R به لطف پردازنده ی 4 هسته ای خیلی سریع صورت می گیرد و تلویزیون به هیچ وجه دچار کند شدن نخواهد شد. امکانات اسمارت همیشه از جذابیت های یک سیستم صوتی و تصویری بوده است یکی از این محصولات تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50RU7410 میباشد.

سایر امکانات اسمارت و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ 75Q900R

سایر امکانات اسمارت و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ 75Q900R

با استفاده از قابلیت وای فای در تلویزیون هوشمند 2019 مدل 75Q900R می توانید به صورت بیسیم به اینترنت وصل شوید و مثل گوشی به شبکه های اجتماعی راه یابید و در دنیای مجازی جدید ترین اخبار روز را در اختیار داشته باشید. اتصال به اینترنت در این تلویزیون هوشمند علاوه بر قابلیت وای فای از طرق پورت LAN به صورت سیمی نیز امکان پذیر است.

با برخورداری تلویزیون سامسونگ مدل 75Q900R از قابلیت SmartThingsمی توانید به انواع لوازم خانگی هم چون یخچال و ماشین لباسشویی که به این قابلیت مجهز شده اند وصل شوید و در حالی که روی کاناپه نشسته اید تنظیمات ان ها را به انجام برسانید. راهنمای الکتترونیکی برنامه ها EPG می‌باشد که توسط آن شما می‌توانید از زمان دقیق برنامه‌ها و تکرار آن‌ها آگاهی داشته باشید.  

اتصال تصاویر و موسیقی از موبایل به تلویزیون و از تلویزیون به موبایل از طریق قابلیت Mirroring است که انوع فیلم را می توانید بر روی نمایشگر کوچکتر یعنی گوشی همراهتون یا صفحه نمایش بزرگتر ببینید. با قابلیت TV Sound to Mobile می توانید صدای تلویزیون را به گوشی همراهتون منتقل کنید. فرمان های صوتی تی وی اسمارت هشت کی 2019 مدل 75Q900R نظیر دستیار صوتی Bixby و دستیار صوتی Google Assistant در این تلویزیون امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را با فرمان صوتی به کاربر می دهند و شما می توانید تنها به کمک صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و برای جستجو ها نیز بدون نیاز به تایپ کردن تنها با فرمان صوتی جستجوی خود را انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q900R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - کنترل - کابل برق - باطری - پایه
وزن
وزن با پایه : 41.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 40.7 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 60.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز 4000 PQI
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Wireless Audio System Compatibility, Bluetooth Audio, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
8K HDR 3000, Auto Motion Plus, Billion Colors, Direct Full Array 4x, Direct Full Elite Array, Natural Mode Support, Ultimate 8K Dimming, ارتقاء کیفیت تصویر 8K IA Upscaling, حالت فیلم, حجم رنگی 100% توسط Quantum Dot, زاویه دید گسترده
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دستیار صوتی Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
4 اسپیکر 10 وات - 2 ووفر 10 وات
سری پردازنده
چهار هسته ای (Quad Core)
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1677.2*1024.9*337.5 میلی‌متر - ابعاد بدون پایه : 1677.2*964.6*34.6 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1864.0*1113.0*243.0 میلی متر
نسبت کنتراست
Ultimate 8K Dimming
امکانات ویژه
Ambient Mode - Mobile to TV – Mirroring - Moblie to TV Mirroring - Screen Mirroring - SmartThings App Support - Sound Mirroring - TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست