×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ q900r سایز 82 اینچ

مدل: 82Q900R
سری : 9
تعداد بلندگو :4 بلندگو
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش : QLED
سری پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا : 60 وات
سال ساخت :2019 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات  تلویزیون 82 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 82Q900R

مشخصات تلویزیون 82 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 82Q900R

با خرید تلویزیون سامسونگ 82Q900R وسیله ای هوشمند را به خانه خود هدیه بدهید. این تلویزیون در سال 2019  و سری Q تولید و روانه بازار شده است.این تلویزیون اسمارت طراحی بسیارزیبا و دلربایی دارد که از فناوری QLED هم پشتیبانی می کند. در تلویزیون 2019 سامسونگ 82Q900R حالت محیط یا Ambient Mode است این قابلیت نمایشگر را بر روی تلویزیون نامرئی می‌کند.

این حالت یکی از جالب‌ترین قابلیت‌هایی است که وارد تلویزیون‌های جدید سامسونگ شده و توسط الگوریتمی، تصویر پس زمینه ای که قرار است نمایش دهد را با عکسی از محل نصب دیوار و رنگ تطبیق می‌دهد و به این صورت نمایشگر را بر روی دیوار نامرئی می‌سازد. شما می توانید عکس های شخصی یا عکس های هنری و حتی موسیقی با این قابلیت روی نمایشگر بیاورید و دیگر شاهد سیاه شدن تلویزیون بعد از خاموش شدن نمی باشید. 

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. برترین مدل تلویزیون های جدید تلویزیون 2021 میلادی می باشد. در بین تنوع مدل های این محصولات تلویزیون سامسونگ 58AU7100 یکی از مدل های  با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های نیز قرار دارد.

تلویزیون هشت کی 8K اسمارت 2019 مدل 82Q900R از موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 8K پشتیبانی می کند که با استفادهه از الگوریتم های خاص تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش می کند سپس آن ها را با کیفیت بالاتری روی صفحه نمایش 82 اینچی می آورد.  رزولوشن تصویر این تلویزیون 33 میلیون پیکسل می باشد این تلویزیون با داشتن این تراکم پیکسلی بالا می تواند تصاویر را با جزئیات فراوان بر روی صفحه نمایش 82 اینچ این نمایش دهند.

نوع پنل تلویزیون سامسونگ اسمارت 82Q900R از نوع QLED می‌باشد و از طریق آن صحنه‌هایی با وضوح خیره کننده نمایش داده می‌شود.  توسط قابلیت Motion Rate وضوح حرکات در تصاویری که از تلویزیون خود مشاهده می کنید بسیار قابل توجه تر از دیدن همین تصاویر در تلویزیونی بدون این قابلیت است این ویژگی،خصوصاً هنگامی که در حال تماشای تصاویری که به سرعت در حال حرکتند و به عبارت دیگر عکس العمل بالاتر و سریعتری در تصاویر وجود دارد،بیشتر به چشم خواهد آمد.

تی وی اسمارت سامسونگ 82Q900R دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله است و صدایی به قدرت 40 وات را در تلویزیون 82  اینچ کیولد QLED پخش می نماید. فناوری دالی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus  تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند تا صدایی همه جانبه به گوشتان برسد. فناوری بلوتوث Bluetooth هم سیستم صوتی های بی سیم را به همدیگر وصل می کند.

قابلیت Multiroom Link امکان اتصال بی سیم اسپیکرهای بلوتوث دار را به تلویزیون فراهم می کند. با برنامه هوشمند SmartThings در تلویزیون 2019 هشت کی 8K مدل 82Q900R شما می توانید سایر لوازم هوشمند منزل خود را از طریق تلویزیون یا گوشی همراه خود کنترل کنید و تنظیمات آنها را از راه دور انجام دهید این قابلیت نیز می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد و قطعا برای کاربر بسیار جذاب خواهد بود.

تلویزیون سامسونگ 2019 مدل 82Q900R دارای قابلیت فرمان صوتی می باشد شما  می توانید به کمک قابلیت های Google Assistant, Bixby و Alexa تلویزیون را با فرمان صوتی مدیریت و کنترل کند و این قابلیت می تواند استفاده از تلویزیون را بسیار ساده تر و سریع تر و سرگرم کننده تر کند.

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون سامسونگ Q900R

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون سامسونگ Q900R

تی وی اسمارت تلویزیون 2019 سامسونگ مدل 82Q900R از صفحه نمایش 82 اینچ برخوردار است سامسونگ این سایز را برای افرادی طراحی کرده است که دارای سالن های بسیار بزرگ هستند و این مدل را در سایز های دیگر مانند 75، 65، 55 ساخته است خوشبختانه تلویزیون 82 اینچ سری Q تصاویر را با کیفیت هشت کی 8K نمایش می دهد کیفیت تصویر 8K در واقع با رزولوشن 7,680x4,320 پیکسل تعریف شده است.

این مقدار رزولوشن سر هم 33 میلیون پیکسل را در بر گرفته اند هر چه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر هم واقعی تر نشان داده می شود و با کیفیت تصویر هشت کی 8K ضمانت این را به شما می دهیم که تصاویر واقعی و با وضوح بالایی مشاهده خواهید نمود. تی وی 2019 سامسونگ مدل 82Q900R  دارای صفحه نمایش QLED است کیولد QLED باعث خلق تصاویر با کیفیت و کاملا طبیعی می شود و توانای خلق رنگ های متنوع را دارد.

قابلیت Direct Full Array 16x رنگ‌های سیاه بسیار عمیق و سفید خالص کاملا به نمایش در می‌آید و در نتیجه یک کنتراست بالایی از تصاویر با این قابلیت مشاهده می کنید کیولد سامسونگ 82Q900R با برخورداری از تکنولوژی Quantum Dot با جذب نور آن‌ها را به حجم‌های رنگی روی صحنه تبدیل خواهد کرد؛ یک میلیارد سایه رنگ دقیق بر روی نمایشگر این تلویزیون جا داده شده است پس شما می‌توانید از تصاویری با رنگ‌های جذاب و دیدنی و متنوع بهره‌مند شوند.

با بهره‌گیری از تکنولوژی Quantum HDR 32x قادر خواهید بود کوچکترین جزئیات تصویر را دیده و شاهد یک کنتراست بالایی باشید. حالت فیلم Film Mode و حالت بازی Game Mode از ویژگی های تلویزیون هوشمند 8k سامسونگ 82q900r است که لذت و سرگرمی خاصی را برای شما پدید می آورد. 

با حالت Ambient تلویزیون هوشمند 82Q900R را بر روی دیوار نامرئی کنید!

با حالت Ambient تلویزیون هوشمند 82Q900R را بر روی دیوار نامرئی کنید!

سامسونگ برای  تلویزیون های بالارد و جدید خود از فناوری حالت محیط Ambient استفاده می کند این تلویزیون طراحی و دلربا بودن تلویزیون اسمارت 82Q900R را چندین برابر کرده است این قابلیت باعث شده است تا وقتی که تلویزیون خاموش است دیگر شاهد نمایشگر سیاه رنگ نباشید بلکه صفحه نمایشی تزیینی در اختیار داشته باشید و در همان نگاه اول تلویزیون تان بسیار به چشم بیاید این امر سبب می‌شود تا محصولات سامسونگ نسبت به سایر برندهای دیگر خاص‌تر و مدرن‌تر باشند.

Ambient Mode عملکردهای مفید بی‌شماری ارائه می‌دهد که باعث شیک شدن فضای منزل شما می‌شود. می‌توانید اطلاعات خاص موردنیازتان را دریافت کنید، حال و هوای اتاق خود را تغییر دهید، گالری مختص خود را داشته باشید و از قابلیت‌های دیگری بهره‌مند شوید. این قابلیت سبب می شود تا از طراحی دیوار الگو برداری کند و خود را بخشی از آن نماید به نحوی که اصلا متوجه تلویزیون نخواهید شد همچنین میتوانید عکس‌های هنری دیگر را بر روی صفحه نمایش ظاهر کنید و آن را به تابلوی نقاشی تبدیل نمایید. 

فناوری های اشتراک گذاری و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ 82Q900R

فناوری های اشتراک گذاری و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ 82Q900R

کیو ال ای دی QLED سامسونگ 2019 مدل 82Q900R از سیستم عامل TIZEN برخوردار است که باعث شده این تلویزیون امکانات هوشمند جذابی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در عین اینکه محیط کاربری تلویزیون بسیار سریع و متنوع است کار کردن با آن نیز ساده خواهد بود. دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس و مرورگر وب از ویژگی های تلویزیون هشت کی مدل 82900R است که به راحتی می توانید هر نوع فیلمی را در این شبکه ها مشاهده کنید و همین هم سرگرمی متناسب و لذت بخشی را برای شما فاهم می آورد. 

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. با پشتیبانی تلویزیون 82Q900R از SmartThings به راحتی می‌توانید خانه هوشمند خود را کنترل کنید.

با استفاده از ریموت کنترل جادویی به راحتی می‌توانید سایر دستگاه‌های سازگار را در اطرافتان کنترل کنید. ماشین زمان یا Time Shift به شما این امکان را می‌دهد که برنامه مورد علاقه خود را ضبط کرده و بعدا به آن نگاه کنید. با این فناوری حتی زمانی که در خانه حضور ندارید می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را ضبط کنید. قابلیت دکمه تشخیص صدا Voice Interaction، گالری Gallery، قابلیت Bluetooth Low Energy ، اشتراک گذاری صدا و تصویر بی سیم Miracast و.... از ویژگی های تلویزیون سامسونگ هشت کی 8K اسمارت 82Q900R  است. 

در نهایت با معرفی یک محصول پرفروش میخواهیم شما را در انتخاب نهایی راهنمایی کنیم، تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q950R  با امکانات بالا.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82Q900R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - کنترل - کابل برق - باطری - پایه
وزن
وزن با پایه : 51.2 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 50 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 77.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز 4000 PQI
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Wireless Audio System Compatibility, Bluetooth Audio, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
8K HDR 3000, Auto Motion Plus, Billion Colors, Direct Full Array 4x, Direct Full Elite Array, Natural Mode Support, Ultimate 8K Dimming, ارتقاء کیفیت تصویر 8K IA Upscaling, حالت فیلم, حجم رنگی 100% توسط Quantum Dot, زاویه دید گسترده
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دستیار صوتی Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 اسپیکر 10 وات - 2 ووفر 10 وات
سری پردازنده
چهار هسته ای (Quad Core)
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1835x1117x398 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1835x1055x34 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 2039x1224x260 میلی متر
نسبت کنتراست
Ultimate 8K Dimming
امکانات ویژه
Ambient Mode - Mobile to TV – Mirroring - Moblie to TV Mirroring - Screen Mirroring - SmartThings App Support - Sound Mirroring - TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست