×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65RU7372

0 تومان بدون مالیات
مدل:65RU7372
سری :7
سال ساخت : 2019
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی :20 وات
نوع صفحه نمایش : منحنی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7372

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7372

تلویزیون منحنی 2019 سامسونگ مدل 65RU7372 یکی دیگر از تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار است که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای منزل یا محیط کار خود تهیه کنید. تی وی اسمارت منحنی 2019 از نمایشگر LED با اندازه 65 اینچ برخوردار است، این نمایشگر از طیف گسترده رنگ پشتیبانی می‌کند، تصاویر مختلف بر روی این صفحه با کیفیت تصویر 4K دیده خواهند شد.

فناوری HDR و UHD Dimming برای تقویت کنتراست تصویر بر روی این نمایشگر خیلی عالی عمل می‌کنند. برای حذف نویز موجود در تصاویر از UHD Engine استفاده می‌گردد همچنین با الگوزیتم های خاصی که دارد تصاویر با کیفیت کم را ارتقاء می دهد. فناوری HDR دامنه روشنایی تلویزیون را افزایش می‌دهد بنابراین قادر خواهید بود طیف گسترده‌ای از رنگ و جزئیات را حتی در صحنه‌های تاریک مشاهده کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 75NANO90 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار میباشد.

سیستم صوتی تلویزیون منحنی 2019 سامسونگ 65RU7372 دو 2 کاناله است و صدایی با توان 20 وات را منتشر می‌کند، فناوری دالبی دیجیتال پلاس صدایی کاملا فراگیر را در محیط به ارمغان می‌آورد. کاربر با استفاده از قابلیت جذاب Multiroom Link می‌تواند به جهانی از ارتباطات سریع دست یابد. سامسونگ با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به بهبود کیفیت صدای تلویزیون 65RU7372 پرداخته است.

شما می توانید با استفاده از ساندبار و سینمای خانگی توان صوتی این تلویزیون را دو چندان افزایش دهد. فناوری Dolby Digital Plus در منتشر کردن صدایی همه جانبه در محیط بسیار عالی عمل می‌کند، این حالت صدا باعث غوطه‌وری کامل در محتوای در حال پخش خواهد شد. تلویزیون فورکی منحنی 65RU7372 اسمارت است و از سیستم عامل تایزن برخوردار است، قابلیت اتصال به اینترنت دارد و همچنین از بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

دستیار صوتی گوگل Amazon Alexa، و گوگل اسیستنت Google Assistant برای جستجو آسان تر در تلویزیون به کار برده شده است شما هر سوالی که دارید این تکنولوژی سریع به سوال های شما پاسخ می دهد.  فناوری ها یا اشتراک گذاری نظیر قابلیت Mirroring و DLNA و فناوری wifi-direct می توان به صورت ارتباط مستقیم با تلویزیون هوشمند مطالب را به اشتراک گذاشت. 

تلویزیون منحنی سامسونگ 65RU7372 به درگاه‌های ارتباطی متنوعی در پنل پشتی مجهز شده است. این تلویزیون دارای 3 عدد درگاه HDMI برای اتصال کنسول بازی و دستگاه‌های صوتی-تصویری برخوردار است، به این صورت هر زمان که بخواهید می‌توانید از اجرای بازی و سرگرمی بر روی این تلویزیون لذت ببرید و این در حالی اتفاق می‌افتد که حتی شاهد ذره‌ای افت کیفیت نخواهیم بود.

2 عدد درگاه USB برای اتصال انواع فلش و مموری، پورت کامپوننت و کامپوزیت هم برای اتصال دستگاه های صدیمی و خروجی صدای دیجیتال برای انتقال صدای دیجیتال با کیفیت بالا، پورت LAN برای اتصال به اینترنت و ورودی RF دیگر درگاه‌های مدل 65RU7372 هستند.

65RU7372

کیفیت بسیار بالا و عالی تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7372

تلویزیون 65 اینچ منحنی سامسونگ RU7372 یکی از تلویزیون هایی است که  از کیفیت تصویر 4K Ultra HD با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل پشتیبانی میکند و تصاویر باکیفیتی را روی صفحه نمایش منحنی تلویزیون نمایش میدهد. موتور پردازشگر UHD Engine که به عنوان قلب تلویزیون سامسونگ  65ru7372 در نظر گرفته شده است توانایی تجزیه و تحلیل تصاویر را دارد.

فناوری مگا کنتراست Mega Contrast نیز در ایجاد تصویری ارتقاء یافته و بهتر خیلی خوب عمل می‌کنند. شاخص کیفیت تصویر 1500 PQI نشان می دهد که این تلویزیون از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. فناوری HDR در تلویزیون منحنی اسمارت 65ru7372 طیف رنگی گسترده ای را ایجاد خواهد کرد، این سبب می شود هر نقطه از تصویر با رنگ واقعی خود ایجاد شود.

تولید تصاویر واقعی و زنده با تنوع رنگی بالا از اثرات این فناوری می باشد. ایجاد تضاد رنگی مناسب در بین اجزای تصویر این امکان را ایجاد می کند تا تمامی اجزای تصویر را با جزئیات کامل مشاهده نمایید. در تلویزیون سامسونگ مدل 65ru7372 جدیدترین فرمت های تصویری نظیر hdr10 و hlg پشتیبانی می شود. +HDR10 یک استاندارد باز است که بازه ی دینامیکی یعنی همان نسبت نور و تاریکی را در تصاویر افزایش داده و تصاویری با بیشترین تشابه به واقعیت خلق می کند. 65RU7372

سیستم صوتی ال ای دی منحنی 2019 سامسونگ مدل 65ru7372

 تلویزیون منحنی سامسونگ 65ru7372 دارای سیستم صوتی مناسب و پر قدرتی نیز می باشد. اسپیکرهای دو کاناله ی تلویزیون 65 اینچ سری 7 که جمعا 20 وات قدرت دارند جهت استفاده برای سالن های متوسط و بزرگ مناسب می باشند؛ در صورت نیاز به قدرت صوتی بیشتر نیز می توانید از طریق پورت های تعبیه شده سینما خانگی را به تلویزیون متصل کرده تا از قدرت صدای بیشتری بهره ببرید. 

قابلیت MultiRoom Link ارتباط صوتی بی سیم بین تلویزیون و دستگاه های صوتی دیگر که سیستم عامل متفاوت دارند برقرار کرد و از وضوح صدا با کیفیت بالا در هر جای منزل نهایت لذت را برد. سامسونگ نیز برای تقویت صدای پخش شده از فناوری هایی نظیر دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus و تقویت کننده ی دیالوگ Dialog Enhancement و ... بهره می برد.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس در واقع فناوری دالبی نوعی فرمت فشرده سازی صوتی است این فناوری با تفکیک صدا و انتقال آن به کانال های صوتی مختلف صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند ناگفته نماند فناوری های نظیر دالبی دیجیتال در این سیستم صوتی باعث می شود که صدا با کیفیت هرچه بیشتر به صورت فراگیر در فضا پخش شود.

65RU7372

امکانات هوشمند تلویزیون فورکی منحنی سامسونگ RU7372 

ال ای دی منحنی 2019 سامسونگ مدل 65ru7372 دارای سیستم عامل تایزن است این سیستم عامل قابلیت اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند و دسترسی آسانی را به تنظینات تلویزیون برای شما فراهم می کند. تی وی اسمارت فورکی مدل 65ru7372 بسیار هوشمند است و از فناوری هایی مانند  bixby و Airplay 2 و Google Accistantپشتیبانی می کند. 

فناوری آمازون الکسا و گوگل اسیستنت این امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید. وجود TV PLUS سامسونگ به بینندگان کمک می کند تا از بالاترین کیفیت فیلم های UHD و HDR از طریق کانال های مختلف و مستقیما با استفاده از تلویزیون هوشمند سامسونگ 65ru7372 از دیدن انواع فیلم لذت ببرند.

برنامه مرورگر وب Web browser در ال ای دی منحنی سامسونگ 65ru7372 پشتیبانی می شود با این برنامه هر نوع محتوایی نظیر فیلم و موسیقی و تصویر و انواع اطلاعات را جستجو کنید. قابلیت وای فای دایرکت Wi-Fi Direct برای اتصال بی سیم دستگاه های متصل به تلویزیون و قابلیت های اشتراک گذاری بی سیم از تلویزیون به موبایل و از موبایل به تلویزیون از ویژگی های رایج تلویزیون سامسونگ 65ru7372 هستند.

تی وی اسمارت منحنی 2019 مدل 65ru7372 دارای حالت گالری gallery است سامسونگ با استفاده از این قابلیت یک کتابخانه تصویری ایجاد کرده است که در سرورهای سامسونگ ذخیره می‌شود کافی است که کاربر حالت گالری را در تلویزیون فعال کند. همچنین می‌توانید در تنظیمات Screen این حالت را بیابید. در تلویزیون‌هایی که دارای کنترل صدا هستند، نه‌تنها می‌توانید حالت گالری را فعال کنید بلکه می‌توانید نوع تصاویر نمایش داده شده را نیز انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید به تلویزیون 65ru7372 دستور دهید تا کوه‌ها، دریا یا جنگل را نشان دهید برای نمایشی پررنگ تر، تصاویر در یک قاب 65 اینچ مجازی درج می‌شوند. در بین این محصولات با این امکانات بالا میتوان تلویزیون فریم سامسونگ 65 اینچ را یکی از بهترین محصولات از نظر امکانات دانست.

65RU7372

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65RU7372

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
کنترل از راه دور - کابل برق - دفترچه راهنما - باتری کنترل
نوع صفحه نمایش
خمیده
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital
امکانات ویژه
Netflix
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست