×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65RU7302

0 تومان بدون مالیات
مدل:65RU7302
سری :7
سال ساخت : 2019
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی :20 وات
نوع صفحه نمایش :منحنی
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7302

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7302

سامسونگ با تولید مدل های جدیدش، بار دیگر نشان داده است که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت تلویزیون می باشد. اولین ویژگی که در تلویزیون منحنی سامسونگ مدل 65ru7302 مورد توجه قرار می گیرد نمایشگر فورکی پرقدرت آن می باشد که با رزلوشن بالا جهت دیدن مسابقات و فیلم های اکشن ببسیار مناسب می باشد. 

موتور پردازشگری که در تلویزیون وظیفه ی تجزیه و تحلیل تصاویر را بر عهده دارد، UHD Engine می باشد. این پردازشگر از پس پردازش محتوای اولترا اچ دی UHD برمی آید، بنابراین خیالتان راحت باشد، چرا که هر محتوایی بر روی نمایشگر 65 اینچی تلویزیون سامسونگ با وضوح و کیفیت عالی نمایش داده خواهد شد. از فناوری هایی که برای تقویت کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده شده اند، می توان به فناوری پرطرفدار HDR اشاره کرد این تکنولوژی عمق تصاویر را افزایش می دهد به همین دلیل شاهد تصاویر عمیق و شگفت انگیزی خواهید بود.

این نمایشگر از فناوری PurColor بهره می برد که کیفیت عکس ها را بسیار واقعی نشان می دهد. همچنین این نمایشگر توانایی ارتقاء کیفیت تصاویر را دارد. انواع فناوری ها و قابلیت های روز نظیر فناوری حالت فیلم Movie mode، نور دهی موضعی UHD Dimming و Mega Contrast و Contrast Enhancer و ...در ال ای دی منحنی 65ru7302 حضور دارند تا بتوانند همگی در کنار هم شفافیت و کیفیت تصویر را به نهایت و اوج برسانند.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 75NANO90 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار میباشد.

 می دانید که صدای تلویزیون نقش کمتری از تصویر ندارد، هر چه صدا با کیفیت تر و غنی تر باشد، لذت تماشا نیز فراتر می رود. تلویزیون سامسونگ 65ru7302 از سیستم صوتی 2 کاناله ای بهره می برد، که این سیستم صوتی توانایی تولید صدایی به قدرت 20 وات را دارد، یعنی دو اسپیکر 10 واتی وظیفه ی تولید و انتشار صدا را بر عهده دارند. 

سیستم صوتی پرقدرت با توان 20 وات ال ای دی منحنی 65ru7302 با فناوری هایی نطیر دالبی دیجیتال صدا را با کیفیت زیاد به صورت فراگیر در محیط پخش می نماید. اما یکی از برجسته ترین خصوصیات که در تلویزیون سامسونگ 65ru7302 به کار رفته است می توان به سیستم عامل tizen اشاره کرد. سیستم عامل تایزن با بکارگیری از نرم افزار های لایه ای خود می تواند به کاربران این اجازه را دهد که به محیط با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده دسترسی داشته باشند. 

فناوری های صوتی نظیر amazon alexa و bibxy در هوشمند کردن خانه تان به کار برده شده اند.  قابلیت های اشتراک گذاری نظیر Mirroring و dlna محتوا های روی گوشی تان را به تلویزیون 65ru7302 و از تلویزیون به گوشی منتقل می کند. قابلیت AirPlay 2 نیز مختص دستگاه های اپل و گوشی های آیفون طراحی شده است این قابلیت اتصال گوشی های آیفون به تلویزیون 65ru7302 را فراهم آورده است و دیگر به ارحتی می توان محتویات گوشی آیفون را نیز بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ مشاهده کرد.

تلویزیون 65 اینچ منحنی سامسونگ مدل 65ru7302 با داشتن 3 عدد درگاه hdmi، دو عدد درگاه usb، پورت کامپوننت و کامپوزیت و گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما باشد.

65RU7302

کیفیت بسیار بالا و عالی تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سامسونگ مدل 65RU7302

هنر نمای سامسونگ در به کار گیری فناوری های متعدد در دل صفحه نمایش این تلویزیون واقعا تحسین بر انگیز است. صفحه نمایش تلویزیون منحنی سامسونگ مدل 65RU7302  که از نوع LED است و تصاویر را با دقت 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد این یعنی به نسبت تلویزیون های فول اچ دی جزئیات تا 4 برابر بیشتر را نظاره گر خواهید بود.

این جزئیات به کمک پردازشگر تصویر UHD Engine در این تلویزیون چند برابر می شود و نویز تصاویر نیز به طرز شگفت انگیزی کاهش می یابد. جدا از دقت و نمایش جزئیات، کیفیت کلی تصویر عالی به نظر می رسد زیرا سامسونگ از فناوری های ویژه ای در نمایشگر ال ای دی اسمارت منحنی مدل 65RU7302 بهره گرفته است. به لطف تکنولوژی کاربردی PurColor رنگ ها کاملا زنده و طبیعی هستند بنابراین صحنه ها حال و هوایی نزدیک به واقعیت دارند. 

تکنولوژی LED به وجود لامپ های کوچک ال ای دی در پنل تلویزیون 2019 منحنی سامسونگ 65RU7302 اشاره دارد و خبر از روشنایی پس زمینه ی از نوع ال ای دی می دهد می دانید که تنها تفاوت تلویزیون ال ای دی و تلویزیون ال سی دی در همین نوع نور پس زمینه است و تلویزیون ال ای دی به خاطر لامپ های LED دارای روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست مطلوب تر و شفافیت بالاتر تصویر است. 

حضور قابلیت UHD Dimming در تلویزیون 65RU7302 صفحه نمایش 65 اینچی را به بلوک های متعددی تقسیم نموده و هر بلوک را بصورت جداگانه از نظر روشنایی و نسبت کنتراست مورد بررسی قرار می دهد. 

کیفیت محصولات سامسونگ بی شک از بهترین و بالاترین سطح در بین برندهای دیگر برخوردار است، یکی از این محصولات تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU7400 میباشد.

65RU7302

قابلیت های هوشمند و اسمارت ال ای دی منحنی 2019 سامسونگ مدل 65RU7302

تلویزیون سامسونگ 65RU7302 از امکانات هوشمند مانند وای فای داخلی، سیستم عامل و پردازنده بی بهره نبوده و یک سری امکانات بیشتر را به کمک این قابلیت ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون بسیار هوشمند است و از فناوری هایی مانند  bixby و Airplay 2 و Google Accistant پشتیبانی می کند. فناوری آمازون الکسا و گوگل اسیستنت این امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید.

تلویزیون سامسونگ 65RU7302 مجهز به سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی تایزن TIZEN شده است. این سیستم عامل از منو ها و برنامه های متعدد بهره می برد تا کار با این بخش همواره برایتان آسان و لذت بخش شود. با وجود بهره گیری از پردازنده ی چهار هسته ای دیگر نگران مکث و هنگ گردن موقع اجرای برنامه های مختلف نخواهید بود.

وجود سایر قابلیت های مختلفی از قبیل میرورینگ، DLNA و WiFi Direct می توانید هرچیزی را که بخواهید بر روی صفحه نمایش 65 اینچی به اشتراک بگذارید. این فناوری ها بستری راحت برای اتصال تلویزیون با سایر دستگاه ها مانند گوشی، لپ تاپ، تبلت و ... را فراهم می کند. 

65RU7302

ورودی و خروجی تلویزیون سامسونگ 65RU7302

برای ازتباط با تلویزیون منحنی 2019 سامسونگ 65RU7302 از طریق پورت هایی به وسیله کابل انجام خواهد گرفت بر روی پنل پشتی تلویزیون انواع پورت و درگاه جای گرفته اند و هر یک از پورت وظایف خاص خود را دارند. درگاه های ارتباطی هم از ویژگی های خاص و یکی از پارامتر های خرید است. حضور 3 عدد درگاه hdmi انواع پخش کننده و دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون تعبیه شده است همچنین این پورت صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به صفحه نمایش 65 اینچ منتقل می کند.

دو عدد درگاه usb هم برای این منظور واقع شده است تا انواع حافظه های جانبی، تلفن همراه، مموری، فلش و... به ال ای دی منحنی 65RU7302 متصل نمایید تا بتوان خاطرات خود را بار ها و بار ها مرور کرد. پورت های کامپوننت و کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی تر به کار برده شده اند. خروجی صدای دیجیتال هم برای دوست داران صدای بلند است سندبار و سنمای خانگی به این پورت متصل می شوند .

این پورت صدا را با کیفیت بالا به وسیله سیستم صوتی و سند بار ها در محیط شما پخش می کند. در اخر گیرنده ی دیجیتالی تلویزیون سامسونگ 65RU7302 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک و نویز بر روی تلویزیون 2019 پخش می نماید. 

65RU7302

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65RU7302

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
کنترل از راه دور - کابل برق - دفترچه راهنما - باتری کنترل
نوع صفحه نمایش
خمیده
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های قابل اجرا
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای UHD Processzor
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
قاب باریک
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
رنگ تقویت پویا
دارد
سیستم های صوتی
Dolby Digital
امکانات ویژه
Netflix - قابلیت اتصال به گوشی هوشمند - قابلیت Auto Depth Enhancer - پشتیبانی از Google Assistant
منبع تغذیه
220-240V / 50Hz
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست