×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ RU7372 سایز 55 اینچ

0 تومان بدون مالیات
مدل:55RU7302
سری : 7
سال ساخت : 2019
سیستم عامل :  تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
نوع صفحه نمایش : منحنی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ 55RU7302

مشخصات تلویزیون 55 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ 55RU7302

شرکت سامسونگ در سال 2019 تلویزیون های جدید تولید و روانه ی بازار کرده که توجه ها را به سمت خود جلب کرده است یکی از مدل های عالی و بسیار با کیفیت و همچنین هوشمند و بروزی که تولید کرده مدل 55RU7302 می باشد این مدل با سایز 55 اینچی اش برای سالن های بزرگ و متوسط ساخته شده است البته مدل ru7302 در سایز های 65 و 49 اینچ هم ساخته شده است و شما بسیته به فضای سالنتان می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید.

تلویزیون سامسونگ 55ru7302 تصاویر را با کیفیت فورکی 4k پخش می کند نتیجه این کیفیت تصویر تصاویر طبیعی خواهد بود به طوری که شما از دیدن انواع محتوا در تلویزیون 55ru7302 لذت می برید. موتور پردازشگر تصویر UHD Engine یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون 55ru7302 بوده و در کنار ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K Upscaler که این دو مورد خود معنی بر کیفیت تصویر بالا دارند باعث شده ال ای دی منحنی 55ru7302 از لحاظ کیفیت تصویری جزء بهترین مدل های موجود در بازار باشد.

از دیگر فناوری های عالی صفحه نمایش تلویزیون منحنی 2019 سامسونگ مدل 55RU7302 می توان به Auto Motion Plus, Film Mode, Micro Dimming, Natural Mode Support, UHD Dimming, تقویت کننده کنتراست, فناوری Mega Contrast, فناوری PurColor و ... اشاره کرد ، این فناوری ها در کنار هم کیفیت تصویر تلویزیون بالارده ی سامسونگ فورکی منحنی مدل 55RU7302 را در بالاترین سطح قرار داده اند.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 75NANO90 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار میباشد.

بهره مندی تلویزیون 55ru7302 از دستیار صوتی Bixby و دستیار صوتی Google Assistant یکی دیگر از بهترین ویژگی های هوشمند آن بوده که کارکردن با این تلویزیون را بسیار جذاب تر و راحت تر کرده کرده است . همچنین با اتصال به اینترنت می توانید با استفاده از مرورگر وب ساعت ها وب گردی و سرگرمی را برای خود مهیا سازید. ال ای دی منحنی سامسونگ 55ru7302 دارای سیستم صوتی 2 کاناله بوده که از دو بلندگو نیز بهره مند است.

مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رساند که می تواند برای فضاهای متوسط بسیار مناسب باشد. فناوری دالبی دیجیتال و فناوری multiroom link از ویژگی های صدای تلویزیون 55ru7302 است که به لطف این دو فناوری صدای فراگیر و همه جانبه در محیط پخش می شود همچنین وجود فناوری بلوتوث باعث شده است تا انواع سیستم صوتی را بدون نیاز به سیم به همدیگر متصل نمایید.

تلویزیون 55ru7302 دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوع می باشد تا اتصال وسایل جانبی متنوع را در اختیار استفاده کننده قرار دهد . از جمله این درگاه ها می توان به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای، ورودی RF و اپتیکال، بلوتوث و... اشاره کرد که شما می توانید به کمک آنها تلویزیون را به انواع دستگاه های جانبی متصل کنید.

کیفیت بسیار بالا و عالی تصاویر در تلویزیون سامسونگ RU7302

کیفیت بسیار بالا و عالی تصاویر در تلویزیون سامسونگ RU7302

ال ای دی منحنی 2019 سامسونگ 55ru7302 با کیفیت 4K دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد که تصاویر را با بیشترین کیفیت و ریز ترین جزئیات به نمایش می گذارد کیفیت فورکی به معنای وجود بیش از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش می باشد که تصاویر را با بالاترین کیفیت و با ریزترین جزئیات و به شکلی طبیعی پخش می کند.

شرکت سامسونگ فقط برای بخش تصویر کیفیت تصویر فورکی به کار نبرده است بلکه ویژگی های بسیار متنوع را به کار برده است این ویژگی ها عبارتنداز Auto Motion Plus ،Film Mode ،Micro Dimming ،Natural Mode Support ،UHD Dimming، تقویت کننده کنتراست Contrast Enhance، فناوری Mega Contrast، فناوری PurColor همه این ویژگی ها خلق تصاویر عالی و با کیفیت بالا را بر عهده دارند و توانسته اند کیفیت تلویزیون منحنی 2019 مدل 55ru7302 را به یکی از بهترین کیفیت های موجود در بازار تبدیل کنند. 

تلویزیون فورکی منحنی سامسونگ مدل 55ru7302  از فناوری های HDR - HLG و +HDR 10 نیز پشتیبانی می کند فرمت های HDR با افزایش سطح دینامیکی و کنتراست تصاویر و ایجاد طیف گسترده ای از رنگ های روشن تصاویر را با بیشترین جزئیات و با کیفیت بسیار عالی ایجاد می کند و تصاویری با روشنایی زیاد را با بالاترین وضوح و جزئیات کامل پخش می کند. 

قابلیت تقویت کننده کنتراست Contrast Enhancer نیز در تلویزیون 55ru7302 با افزایش کنتراست تصاویر را به شکل طبیعی تر و واقعی تر و با عمق بیشتر نمایش می دهد که در کنار فرمت های HDR لذت تماشای تلویزیون را چند برابر می کند. موتور پردازشگر تصویر UHD Engine با پردازش تک تک پیکسل ها و ارتقای کیفیت و رنگ های آنها تصاویر را با کیفیت خیره کننده و وضوح بسیار بالا پخش می کند و باعث خلق تصاویر طبیعی و واقعی با نهایت کیفیت می شود و صحنه های روان و با وضوح بالا را در ال ای دی منحنی 55ru7302 ایجاد می کند.

امکانات هوشمند و فناوری های صوتی ال ای دی منحنی سامسونگ 2019 مدل 55ru7302

امکانات هوشمند و فناوری های صوتی ال ای دی منحنی سامسونگ 2019 مدل 55ru7302

از امکانات هوشمند و بروز تلویزیون 55ru7302 می توان به دستیار صوتی Bixby، دستیار صوتی Google Assistant و آمازون الکسا اشاره کرد که کارکردن با تلویزیون را جذاب تر و راحت تر از همیشه می کنند. با این قابلیت ها شما می توانید گزینه ها و موارد مورد نظر خود را با صدای خود جستجو و پخش کنید و همچنین کنترل تلویزیون خود را با فرمان های صوتی راحت تر و سرگرم کننده تر انجام دهید.

با قابلیت Google Assistant سامسونگ به شما امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند را می دهد و می توانید از راه دور کنترل کامل آنها را انجام دهید. تلویزیون 2019 سامسونگ 55ru7302 دارای قابلیت SmartThings App Support می باشد که امکان نصب برنامه ها و نرم افراز های دلخواه شما را می دهد. فناوری Airplay2 یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در تلویزیون 55ru7302 می باشد که برای کاربران می تواند بسیار عالی باشد.

با این فناوری شما می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای صفحه گوشی خود را برروی صفحه نمایش تلویزیون قرار دهید و به صورت کامل آنها را مشاهده کنید. سامسونگ مانند همیشه برای تلویزیون خود از سیستم عامل قدرتمند تایزن بهره برده است تا فضای کاربردی عالی و غنی با امکانات فراوان را در اختیار کاربر قرار دهد.

با سیستم عامل تایزن شما می توانید به برنامه ها و محتویات تلویزیون دسترسی راحت و سریعی داشته باشید. با قابلیت مرورگر وب شما می توانید با اتصال تلویزیون 55ru7302 به اینترنت مطالب و موضوعات خود را جستجو کنید و ساعت ها وب گردی را با تلویزیون هوشمند خود انجام دهید. 

 درگاه های ارتباطی تلویزیون سامسونگ 55ru7302

درگاه های ارتباطی تلویزیون سامسونگ 55ru7302

برای ازتباط با تلویزیون 55ru7302 از طریق پورت هایی به وسیله کابل انجام خواهد گرفت بر روی پنل پشتی تلویزیون انواع پورت و درگاه جای گرفته اند و هر یک از پورت وظایف خاص خود را دارند. درگاه های ارتباطی هم از ویژگی های خاص و یکی از پارامتر های خرید است. حضور 3 عدد درگاه hdmi انواع پخش کننده و دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون فورکی مدل 55ru7302 تعبیه شده است همچنین این پورت صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به صفحه نمایش 55اینچ منتقل می کند.

دو عدد درگاه usb هم برای این منظور واقع شده است تا انواع حافظه های جانبی، تلفن همراه، مموری، فلش و... به تلویزیون 55ru7302 متصل نمایید و بتوان خاطرات خود را بار ها و بار ها مرور کرد. پورت های کامپوننت و کامپوزیت برای اتصال دستگاه های قدیمی تر به کار برده شده اند. خروجی صدای دیجیتال هم برای دوست داران صدای بلند است سندبار و سنمای خانگی به این پورت متصل می شوند این پورت صدا را با کیفیت بالا به وسیله سیستم صوتی و سند بار ها در محیط شما پخش می کند.

گیرنده ی دیجیتالی هم انواع کانال های صدا و سیما را بدون برفک و نویز پخش می نماید. در مجموع و بعنوان جمع بندی نهایی علاوه بر مدل ذکر شده میتوان تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50RU7400 را یکی دیگر از مدلهای ویژه این کمپانی نامید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55RU7302

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
کنترل از راه دور - کابل برق - دفترچه راهنما - باتری کنترل
نوع صفحه نمایش
خمیده
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای UHD Processzor
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital
امکانات ویژه
Netflix - قابلیت اتصال به گوشی هوشمند - قابلیت Auto Depth Enhancer - پشتیبانی از Google Assistant
منبع تغذیه
220-240V / 50Hz
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست