×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ RU7302 سایز 49 اینچ

0 تومان بدون مالیات
مدل:49RU7302
سری :7
سال ساخت : 2019
سیستم عامل :تایزن
نوع صفحه نمایش :منحنی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital
درگاه ها : 3 عدد HDMI و دو عدد USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ 49RU7302

مشخصات تلویزیون 49 اینچ منحنی فورکی اسمارت سامسونگ 49RU7302

تلویزیون 2019 سامسونگ مدل 49RU7302 به صورت  هوشمند طراحی شده است. تلویزیون49 اینچ سری 7 هوشمند سامسونگ دارای یک صفحه نمایش تخت ال ای دی و کیفیت تصویر فورکی است کیفیت تصویر فورکی امروزه یکی از بهترین و پیشرفته ترین کیفیت تصویر در تلویزیون ها محسوب می شود همچنین این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی full hd می باشد.

رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر واقعی و نردیک به واقعیت را برای بیننده به ارمغان می آورد. با فناوری HDR در تلویزیون منحنی 49RU7302 تمام جزئیاتی را که در سایه‌ های تاریک پنهان هستند یا در روشنایی زیاد به رنگ سفید در می‌ ایند به بهترین نحو قابل تشخیصه ببینید. با فرمت های تصویرHLG و HDR10+ صحنه های فیلم زنده و طبیعی  نشان داده می شود و خود را در زمان حال فیلم احساس خواهید کرد. 

قابلیت  Auto Motion Plus نرخ حرکات تصاویر را افزایش می دهد تا شما از تصاویر های پرسرعت یا فیلم های اکشن یا مسابقات ورزشی را با درستی ببینید. سیستم صوتی تلویزیون 49RU7302 دو کاناله است که دارای دو عدد اسپیکر است و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می کنند. قابلیت Multiroom Link امکان اتصال بی سیم اسپیکرهای بلوتوث دار را به تلویزیون فراهم می کند.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی مدل Mi Curved Gaming از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

فناوری دالی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus  تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند تا صدایی همه جانبه به گوشتان برسد. فناوری amazon alexa و bibxy در هوشمند کردن خانه تان به کار برده شده اند.  قابلیت های اشتراک گذاری نظیر Mirroring و dlna محتوا های روی گوشی تان را به تلویزیون و از تلویزیون به گوشی منتقل می کند. تلویزیون سامسونگ مدل 49RU7302 با داشتن قابلیت های فراوان و عملکرد عالی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما باشد. 

در تلویزیون 2019 سامسونگ مدل 49RU7302 از وای فای داخلی استفاده شده است که می توان از طریق آن به اینترنت دسترسی داشت و برنامه های مختلف را به صورت آنلاین و در قاب 49 اینچی این تلویزیون تماشا کرد. همچنین ال ای دی منحنی سامسونگ 2019 مدل 49RU7302 دارای سیستم عامل TIZEN است که این سیستم عامل مختص شرکت سامسونگ است و با استفاده از آن می توان به برنامه محبوب نت‌ فلیکس و ... دسترسی پیدا کرد و امنیت تلویزیون را افزایش داد.

کنترل تلویزیون 2019 مدل 49RU7302 نیز به صورت هوشمند و با ترکیبی از کلیدها و ماوس طراحی شده است که کاربر می تواند به راحتی میان برنامه ها بچرخد و با میکروفون صوتی تعبیه شده در کنترل، به صورت صوتی در اینترنت جست و جو نماید. گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون نویز و برفک بر روی نمایشگر 49 اینچی نمایش می دهد.   

کیفیت بسیار بالا و عالی تصاویر در تلویزیون سامسونگ RU7302

کیفیت بسیار بالا و عالی تصاویر در تلویزیون سامسونگ RU7302

رزولوشن تصویر ال ای ای سامسونگ 49ru7302 برابر با 2160×3840 پیکسل است که امروزه این رزولوشن با نام فورکی آلترا اچ دی نیز شناخته می شود. سامسونگ برای تی وی اسمارت خود مدل 49ru7302 خود از فناوری های متعدد دیگری استفاده کرده تا در کنار رزولوشن فورکی، تصاویری بی نقص را به نمایش بگذارند. این برنامه ها که موتور پردازشگر تصویر UHD Engine ، اسکن تصویر 100 هرتز ، HDR 10+ ، HLG ، Mega Contrast ، فناوری PurColor ، UHD Dimming و ... نام دارند هر کدام مسئولیتی را بر عهده گرفته است تا نتیجه ی کار از هر نظر عالی باشد. 

قابلیت UHD Dimming نیز صفحه را به بلوک های کوچک تقسیم می کند و با پردازش آن جزئیات دقیق تری از دل صحنه بیرون می کشد ؛ این قابلیت همچنین رنگ ، وضوح و کنتراست بهینه شده را در اختیار بینندگان قرار می دهد. فناوری PurColor هم همانطور که از نامش پیداست بر روی رنگ های تلویزیون سامسونگ مدل 49ru7302 اثر می گذارد و موجب می شود رنگ ها طبیعی تر ظاهر شوند. 

فناوری HDR  نیز روشن و تاریک ترین صحنه ها را با همه جزئیات ممکن و به صورت واضح نشان می دهد. اسکن تصویر 100 هرتز نیز موجب از بین رفتن تاری و در نتیجه صاف شدن تصاویر پخش شده می شود، این قابلیت بر روی صحنه هایی اثر می گذارد که در آن سوژه با سرعت بالا در حال حرکت است. موتور پردازشگر تصویر UHD Engine با پیمایش تمامی اجزای صحنه ، موجب می شود محتوای با وضوح پایین را تقریباً به سطح وضوح مشابه تلویزیون سامسونگ 2019 مدل 49ru7302 برساند.

سیستم صوتی تلویزیون منحنی سامسونگ 49ru7302

سیستم صوتی تلویزیون منحنی سامسونگ 49ru7302

ال ای دی منحنی سامسونگ مدل 49ru7302 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با کیفیت بسیار بالا می باشد. سیستم صوتی تلویزیون 49ru7302 متشکل از دو بلندگو بوده که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند. توان صوتی 20 وات متناسب با ابعاد 49 اینچی تلویزیون 49ru7302 است. با وجود ورودی اپتیکال و Blutooth Audio شما می توانید صدای تلویزیون را به سیستم صوتی های جانبی مانند ساندبار ها و سینما خانگی ها و ... انتقال دهید.

توان صدای خروجی را تا اندازه ی دلخوه افزایش دهید ، طراحی ورودی اپتیکال و Blutooth Audio به گونه ای می باشد که با انتقال صدای تلویریون به سیستم های جانبی صدا هیچ گونه افت کیفیت و یا نویزی نخواهد داشت و صدا را با همان کیفیت و وضوح اصلی خواهید شنید. در ال ای دی منحنی 49 اینچ سامسونگ مدل 49ru7302 از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده، با پشتیبانی از فناوری های دالبی صدایی فراگیر و همه جانبه در سطح اتاق پخش می شود و همواره صداها با وضوح و کیفیت بسیار بالا در سطح اتاق پخش می شوند.

ویژگی عالی دیگر در تلویزیون 2019 سامسونگ 49ru7302 فناوری Multiroom Link می باشد این فناوری نیز صدا را به صورت یکسان و یکنواخت در تمام نقاط سالن پخش می کند و شما در هر قسمت از سالن که باشید صدا را با یک کیفیت و وضوح می شنوید، با وجود فناوری Multiroom Link در کنار فناوری های دالبی صدایی باکیفیت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و بدون نویز در سالن شما پخش خواهد شد . 

سیستم عامل تلویزیون 2019 منحنی سامسونگ 49ru7302

سیستم عامل تلویزیون 2019 منحنی سامسونگ 49ru7302

در سال 2019 سامسونگ از تلویزیون منحنی جدید خود مدل 49ru7302 با امکانات هوشمند و اسمارت رونمایی کرد. شرکت سامسونگ مانند تلویزیون های قبل خود در تلویزیون 49ru7302 نیز از سیستم عامل غنی تایزن استفاده کرده است تا رابط کاربری جذاب با امکانات بسیار زیاد را در اختیار استفاده کننده قرار دهد. از ویژگی های این سیستم عامل می توان کار کردن راحت و دسترسی سریع بخ تنظیمات تلویزیون را نام برد.

سیستم عامل تایزن tizen استفاده از محیط نرم افزاری تلویزیون 49ru7302 را به صورت بسیار ساده برای کاربر در نظر گرفته و امکانات بروز و هوشمند زیادی را برای استفاده روزمره قرار داده است که به کارگیری آنها سرعت و سهولت در انجام کار ها را افزایش می دهد. همچنین به لطف این سیستم عامل اتصال به  اینترنت فراهم شده است. شما می توانید با استفاده از پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای تلویزیون فورکی هوشمند 49ru7302 را به اینترنت متصل کنید.

وارد دنیای مجازی با سرگرمی ها و اطلاعات نامحدود شوید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید، با استفاده از مرورگر وب می توانید هرآنچه را که قصد دارید جستجو کنید و ساعت ها وبگردی و سرگرمی و کسب اطلاعات را برای خود مهیا سازید. با سیستم عامل تایزن می توانید از نرم افزار های هوشمند زیادی استفاده کنید ، به کارگیری برنامه های چون Netflix و YouTube و ... میلیون ها ساعت فیلم را برای شما به ارمغان می آورد و می توانید آنها را با کیفیت بینظیر فورکی در تلویزیون 49ru7302 به تماشا بنشینید. 

اگر در مورد انتخاب یک مدل جهت خرید تصمیم نهایی را نگرفته اید، میتوانید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65RU7400 را یکی از گزینه های خود مورد بررسی قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49RU7302

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
کنترل از راه دور - کابل برق - دفترچه راهنما - باتری کنترل
نوع صفحه نمایش
خمیده
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای UHD Processzor
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
رنگ تقویت پویا
دارد
سیستم های صوتی
Dolby Digital
امکانات ویژه
Netflix - قابلیت اتصال به گوشی هوشمند - قابلیت Auto Depth Enhancer - پشتیبانی از Google Assistant
منبع تغذیه
220-240V / 50Hz
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست