×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 85 اینچ کیولد سامسونگ مدل 85Q900R

مدل:85Q900R
سری : 9
تعداد بلندگو : 4 بلندگو
کیفیت صفحه نمایش : 8K
نوع صفحه نمایش :QLED
سری پردازنده :4 هسته ای
توان خروجی صدا :60 وات
سال ساخت :2019 میلادی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 85 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 85Q900R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 85 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 85Q900R

همان طور که اگاه هستید روز به روز شمار محصولات صوتی و تصویری روبه افزایش است. اما خصوصیات که سبب ایجاد تفاوت بین یک محصول با سایر محصولات دیگر می شود کیفیت نمایش تصویر و صوت است. به این سبب سامسونگ برای پاسخ دادن به همه نیاز های کاربرانش در تلویزیون سامسونگ Q900R از فناوری های روز دنیا استفاده کرده است. از جمله این فناوری های می توان به رزولوشن 8K اشاره کرد.

این رزولوشن در سایه 7680 x 4320 پیکسل که دارد قادر است واقعیت را از دل صحنه بیرون کشد به گونه ای کاربران با دیدن صحنه های این تلویزیون احساس حضور در دل صحنه به ان دست خواهد داد. جدا از این ویژگی ها اگر به مشخصات صوتی تلویزیون سامسونگ Q900R نگاهی بیندازید متوجه این نکته خواهید شد که سامسونگ تمام فناوری جذاب صوتی خود را در این محصول قرار داده است.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی مدل Mi Curved Gaming از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

کانال صوتی 4.2 اینچی و خروجی صوتی 60 وات موجود در این تلویزیون این قابیلت را به شما می دهد تا در میان صحنه به وجود امده غرق شوید. اما جدا از این ویژگی ها سامسونگ برای ایجاد فضایی مدرن و سرگرم کننده از فناوری Samsung SMART TV کمک گرفته است. این فناوری خارق العاده قادر محتوا های کاربردی و سرگرم کننده ای را در اختیار شما قرار دهد. یعنی به بیان بهتر شما با بکارگیری از قابلیت هوشمندی این تلویزیون می توانید کارهای روزمره خود را به طور کامل انجام دهید.

کیفیت بینظیر و فوق العاده 8K تصاویر در تلویزیون QLED سامسونگ مدل 85Q900R

اما ویژگی که تاریخ وسایل صوتی و تصویری را به طور کامل دگرگون ساخت، طراحی تلویزیون های کوانتمی بود. این نمایشگر های کوانتمی همان طور که از اسم شان پیداست با بکار گیری از ذرات بسیار کوچک  قادر است رنگ های روشن و پویا برای کاربران به ارمغان بیاورد. به بیان بهتر این نمایشگر قادر است بدون توجه به محتوا اصلی تصویر ان را به گونه این تجزیه و تحلیل نماید که علاوه بر ایجاد کنتراست خیره کننده در تلویزیون سامسونگ Q900R نیز سبب افزایش باور نکردنی تصویر می شود. اما ویژگی که امتیاز چشم گیری به نسبت نمایشگر های OLED می دهد مقرون به صرفه بودن و کیفیت به نسبت خیلی بهتر این تلویزیون است.

تصاویر خارق العاده با پردازنده تصویرQuantum Processor 8K

به جرعت می توان گفت یکی از ویژگی های که سبب دو چندان شدن جذابیت این محصول شده، بکارگیری از فناوری Quantum Processor 8K است. بر طبق ادعای سامسونگ کاربران می توان با میانجی گری این پردازنده تصاویر را زیبا تر و صدا شفاف تر را دریافت نمایند. یعنی به بیان بهتر این پردازنده تصویر قادر است با تجزیه و تحلیل دقیق تصاویر سبب ایجاد زیبا ترین تصویری ممکن شود.

اما این تمام ویژگی های این محصول نیست بلکه این Quantum Processor 8K با استفاده از الگوریتم های پیچیده خود سبب شفاف تر شدن صدا نیز شود. به عبارت بهتر میتوان در یک کلام گفت که این پردازنده تصویر هیچ جای ایرادی را برای تلویزیون سامسونگ Q900R باقی نگذاشته است.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 85 اینچ QLED سامسونگ مدل 85Q900R

این تلویزیون خوش تراش با ظاهر فرمالیته که دارد توانسته در همان نگاه اول خود را در دل کاربران جای دهد. صفحه نمایش 85 اینچی در کنار قاب باریک اطراف ان سبب شده که این محصول هماند یک اثر هنری متحرک در نظر مخاطبین جلوه کند. علاوه براین وجود پایه های تیکی شکل در این محصول سبب شده علاوه به ظاهر زیبا که به این کالا می بخشد نیز باعث شده حس محکم بودن را در کاربران القا نماید.

اما ویژگی سبب تعجب همگانی شده ضخامت به باریکی مو این محصول است. این ضخامت باریک سبب شده ظاهر دراماتیک به این محصول ببخشد به گونه ای که این محصول قادر است با تمامی دکوراسیون ها خود را سازگار و جزئی رسمی از ان به حساب بیاورد. جدا از این خصوصیات سامسونگ تمامی پورت های خروجی را در پشت این کالا قرار داده که این به گونه ای است که شما با دیدین پشت این محصول اصلا متوجه دوگانگی بین پورت های خروجی و تلویزیون نخواهید شد.

صدای بی نظیر با تلویزیون سامسونگ85Q900R

اما در نهایت یکی از ویژگی های مهم که این محصول در اختیار کاربران خود قرار می دهد ان است، افراد با کمک فناوری های صوتی در این تلویزیون تعبیه شده است دیگرنیاز به پرداخت هزینه های اضافه برای خرید وسایل صوتی و تصویری نخواهند بود. که از قبیل این فناوری های می توان به غول صدا Dolby Digital Plus اشاره کرد. بر طبق گفته سازندگان این تکنولوژی خارق العاده قادر است به تنهای حس کامل یک صحنه را به کاربران القا نماید.

این فناوری میتواند با کد کردن صدا ایجاد شده توسط این محصول ان را به صورت 360 درجه پخش نماید. به طوری که افراد با قرار گرفتن در این محیط سه بعدی احساس حضور در صحنه به ان ها دست خواهد یافت. اما یکی از بزرگترین چالش های مهندسان ایجاد تعادل بین گفتوگو و صدای محیط است. به این منظور سامسونگ برای رفع این چالش بزرگ از خدمات پیشرفته صوتی Dialog Enhancement استفاده کرده است. این فناوری همان طور که از نام پیداست سبب افزایش دقت گفتوگو بین کاربران می شود.

امکانات هوشمندی تلویزیون 85Q900R

در اخر ویژگی که در وسایل صوتی و تصویری خود را بیشتر به چشم می اندازد قابلیت های هوشمندی است. به این منظور سامسونگ بار دیگری برای خواستنی جلوه دادن تلویزیون Q900R از دستیار هوشمند Bixby استفاده کرده است. این دستیار هوشمند با دعوت کردن مخاطبینش به گفتوگو جذاب قادر است رفاه و اسایش را به خانه هایشان هدیه دهد.

شما با بکارگیری از این قابلیت میتوانید به جای استفاده از ریموت برای دسترسی به اهدافتان از صوت خود استفاده کنید. این دستیار هوشمند نیز با گوش فرا دادن به خواسته هایتان قادر است در سریع ترین واکنش ممکن به شما پاسخ دهد. اما این تمام ویژگی های این تلویزیون بی نظیر نیست بلکه تلویزیون سامسونگ Q900R با کمک تکنولوژی SmartThings می تواند زندگی مدرن را به خانه های هوشمند شما بیاورد.

بر طبق ادعای سامسونگ شما با استفاده از این فناوری می توانید تلویزیون Q900R را به مرکز کنترل وسایل هوشمند خود قرار دهید و تمام وسایل اطرافتان را با ان کنترل نماید. حال زمان آن رسیده یکی از محصولات بسیار محبوب این شرکت را به شما معرفی کنیم، تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49NU7500 یک محصول ویژه و خاص.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85Q900R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما - کنترل - کابل برق - باطری - پایه
وزن
وزن با پایه : 57.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 56.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی :84.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز 4000 PQI
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680*4320 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Wireless Audio System Compatibility, Bluetooth Audio, Dolby™ Digital Plus, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
8K HDR 3000, Auto Motion Plus, Billion Colors, Direct Full Array 4x, Direct Full Elite Array, Natural Mode Support, Ultimate 8K Dimming, ارتقاء کیفیت تصویر 8K IA Upscaling, حالت فیلم, حجم رنگی 100% توسط Quantum Dot, زاویه دید گسترده
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دستیار صوتی Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 اسپیکر 10 وات - 2 ووفر 10 وات
سری پردازنده
چهار هسته ای (Quad Core)
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد تلویزیون با پایه : 398.6×1155.6×1905.2 میلی متر - ابعاد تلویزیون بدون پایه : 35.2×1094.2×1905.2 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 260.0×1252.0×2092.0 میلی متر
نسبت کنتراست
Ultimate 8K Dimming
امکانات ویژه
Ambient Mode - Mobile to TV – Mirroring - Moblie to TV Mirroring - Screen Mirroring - SmartThings App Support - Sound Mirroring - TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست