×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ RU7090 سایز 43 اینچ

0 تومان بدون مالیات
مدل:43RU7090
سری :7
تعداد بلندگو :  2 بلندگو
نوع صفحه نمایش :LED
کبفبت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
توان خروجی صدا :20 وات
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2019 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 43RU7090

مشخصات تلویزیون 43 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 43RU7090

تلویزیون سامسونگ RU7090 از مدل های بالا رده و با کیفیت تولید شده توسط کمپانی سامسونگ است که با نمایشگر 43 اینچی در سال 2019 تولید و طراحی شده است. این تلویزیون با وجود نمایشگر نسبتاً بزرگش، برای سالن های بزرگ گزینه ای مناسب و ایده آل می باشد. سامسونگ تلویزیونش را با ظاهری زیبا و مدرن تولید کرده تا گزینه ای ایده آل برای منزل شما باشد. 

تلویزیون RU7090 از تلویزیون های رده متوسط این شرکت کره ای می باشد. این تلویزیون از رزولوشن فورکی بهره می برد و مجهز به جدیدترین تکنولوژی ها مانند PurColor، HDR، UHD Processor و اسکن تصویر 100 هرتز شده است. بنابراین کیفیت تصویر عالی همراه با رنگ و کنتراست خوبی عرضه می شود. موتور پردازشگر تصویر UHD Processor با ارتقا تصاویر، سعی می کند محتوا را زیباتر از آنچه هستند به تصویر بکشد.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 75UP7750 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

تکنولوژی صفحه نمایش تی وی اسمارت سامسونگ 2019 مدل 43RU7090 ال ای دی LED است از ویژگی های ال ال ای دی طیف رنگی گسترده تر نسبت به ال سی دی ها و طول و عمر تلویزیون و همچنین مصرف کم انرژی می توان اشاره کرد و باعث شده است تا تلویزیونتان بسیار باریک شود. سیستم صوتی به لطف بلندگوی 2.0 کاناله، حداکثر صدایی معادل 20 وات را ارائه خواهد کرد که برای سالن های بزرگ کاملاً مناسب می باشد.

البته باز هم وجود پورتهای موجود یعنی پورت OPTICAL بر روی تلویزیون، امکان اتصال اسپیکرهای خارجی را فراهم خواهد کرد. فناوری های صوتی نظیر دالبی دیجیتال پلاس و قابلیت Multiroom در تولید صدای همه جانبه و فراگیر نقش اساسی را دارند و صدا را با کیفیت بالاتر و بهتر به وسیله این فناوری های صوتی پخش می شود. هوشمند بودن، از جمله ویژگی های دوست داشتنی تلویزیون سامسونگ RU7090 است.

شما می توانید با استفاده از وای فای و پورت LAN به اینترنت متصل شوید و از صفحات وب مورد علاقه خود دیدن کنید. Wi-Fi Direct و بلوتوث، اتصال بیسیم با سایر دستگاه ها از جمله گوشی موبایل، تبلت و ... را فراهم خواهند کرد. پورتهای متنوع نیز امکان اتصال از طریق کابل های سازگار را ممکن خواهند کرد. این پورت ها عبارتند از 3 پورت HDMI، دو پورت USB و 1 پورت کامپوننت، پورت LAN و ورودی RF است که صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال می نمایند.

کیفیت تصویر فورکی 4K و ویژگی های تصویر تلویزیون سامسونگ RU7090 

کیفیت تصویر فورکی 4K و ویژگی های تصویر تلویزیون سامسونگ RU7090

تلویزیون RU7090 دارای کیفیت تصویر فورکی است که یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین کیفیت تصویرها می باشد که از تعداد رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می برد چون تعداد این پیکسل ها زیاد است و در مجموع 8.2 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما موجود است و هر چه تعداد این پیکسل ها زیاد باشد تصاویر واقعی تر خواهد بود. 

فناوری Digital Clean View در ارتقا دادن کیفیت تصویر تی وی اسمارت 43 اینچ  سری 7 نیز نقش زیادی دارد و می تواند حتی فیلم ها و محتوای تصویری قدیمی با کیفیت پایین را نیز بعد از کاهش دادن نویز و عبور دادن از فیلترهای تعبیه شده با کیفیت تصویر فورکی نمایش دهد. به کار گیری تکنولوژی ال ای دی در تلویزیون سامسونگ RU7090 باعث شده است تا طیفهای رنگی گسترده تر شود مصرف انرژی کاهش یاید همچنین تکنولوژی ال ای دی باعث شده است تا تلویزیون بسیار باریک شود.

تلویزیون 2019 سامسونگ 43ru7090 دارای موتورپردازشگر UHD Processor است. این موتور پردازشگر قابلیت پردازش تصاویر و محتوای فورکی را دارد و قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویرفورکی 4k upscaler محتوا ها و تصاویر کم کیفیت را پردازش کرده و سپس نزدیک به  فورکی نمایش میدهد. فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ 43ru7090 با افزایش دادن نسبت کنتراست و ایجاد اختلاف بین رنگ های روشن و تیره ی تصویر درجه وضوح و کیفیت و روشنایی قابل ملاحضه ای به تصویر می بخشد.

سیستم صوتی تی وی اسمارت 2019 سامسونگ 43RU7090

سیستم صوتی تی وی اسمارت 2019 سامسونگ 43RU7090

تلویزیون سامسونگ 43RU7090 از سیستم صوتی دو کاناله ای به وجود آمده است یعنی این تلویزیون دارای دو عدد اسپیکر است هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. به نظر می رسد که صدای 20 وات برای تلویزیون سامسونگ ru7090 کافی می باشد. 

فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند. قابلیت بلوتوث هم سیستم های صوتی بی سیم را به تلویزیون 43RU7090 را فراهم می کند. برنامه مالتی روم Multiroom link به سادگی به موسیقی می توانید دسترسی داشته باشید ویژگی های این برنامه عبارتند از پیمایش با صفحه گردان لمسی برای انتخاب آسان آهنگ، پخش مستقیم از صفحه اصلی در زمان اجرا، و تعویض سریع منوها است.

در تی وی اسمارت 43 اینچ سری 7 حالت های صدا Standard/Music/Cinema/Game/Sports پشتیبانی می شود با انتخاب هر یک از این ها صدایی رسا با انواع محتوا های پخش شده تجربه کنید. سیستم صوتی حرفه ای خود میتواند یکی از ویژگی های اصلی یک تلویزیون باشد، تلویزیون سامسونگ 50Q65T با کیفیت صدای فوق العاده از گزینه های جذاب خرید میباشد.

سیستم عامل با امکانات اسمارت و هوشمند تلویزیون سامسونگ 43RU7090

سیستم عامل با امکانات اسمارت و هوشمند تلویزیون سامسونگ 43RU7090

تلویزیون 43RU7090 سامسونگ از مدل های هوشمند این کمپانی خوش فروش است که به سیستم عامل Tizen مجهز شده است. این سیستم کار را برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد. از طریق فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ می توانید به برنامه های زیادی دسترسی داشته باشید و به دلخواه خودتان هر برنامه ای را که خواستید می توانید دانلود نمایید. با توجه به پردازنده ی چهار هسته ای که تلویزیون 2019 سامسونگ 43RU7090 از آن برخوردار است استفاده از قابلیت های هوشمند را آسان تر می کند.

تلویزیون ru7090 با توجه به قابلیت اتصال به اینترنت که دارد می توانید به راحتی به وب گردی بپردازید. از جمله ویژگی های خوب این مدل تلویزیون ال ای دی سامسونگ، می توان به دستیار صوتی Bixby اشاره کرد؛ با این وجود به صورت صوتی می توانید برخی از تنظیمات تلویزیون را انجام دهید. قابلیتی جدیدی که سامسونگ برای اکثر تلویزیون های جدید ش در نظر گرفته است AirPlay 2 می باشد.

با استفاده از این فناوری شما می توانید انواع محصولات اپل مانند آیفون را به تلویزیون متصل نمایید و محتوا های آن را بر روی صفحه نمایش بزرگ 43 اینچ مشاهده نمایید. دستیار صوتی گوگل از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ RU7090 است که  شما از طریق این قابلیت می‌توانید کانال در حال پخش را تغییر دهید، شدت صدا را تنظیم نمایید و مدیریتی کامل بر روی پخش بر روی این تلویزیون داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43TU7090

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
- وزن با پایه : 9.7 کیلوگرم- وزن بدون پایه : 9.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Dolby™ Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement), پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Dynamic Crystal Color, UHD Dimming, بهبود دهنده عمق خودکار ( Auto Depth Enhancer ), تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ), نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
دو بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه: 970.2x606.1x207.4_ابعاد بدون پایه: 970.2x563.2x58.2
ابعاد بسته (سانتی متر)
1097x677x151 mm
نسبت کنتراست
مگا کنتراست Mega ∞
امکانات ویژه
حالت Gallery, Embedded POP, Mobile to TV – Mirroring, TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct, تکنولوژی UHD Dimming,سنسور اکو ( Eco Sensor ), قابلیت Anynet+, نمایشگر دیجیتال (Digital Clean View)
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست