×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65RU7090

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل:65RU7090
سری :7
توان خروجی صدا :20 وات
نوع صفحه نمایش :LED
کبفبت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus
سال ساخت : 2019 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 65RU7090

مشخصات تلویزیون 65 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 65RU7090

تلویزیون سامسونگ RU7090 توانسته توجه طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. این مدل در انواع سایز وارد بازار شده است و شما با توجه به اندازه سالنتان می توانید یکی از این سایز ها را خرید نمایید. تلویزیون RU7090 مجهز به کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل می باشد کیفیت تصویر فورکی به معنای حضور 8 میلیون پیکسل در ال ای دی 65 اینچی شما است کیفیت تصویر فورکی 4k تصاویر واقعی و زنده را برای شما به نمایش می گذارد.

موتور پردازشگر و فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کنند سپس آن ها را با کیفیت بالاتری در این تلویزیون انتقال می دهند.  از دیگر فناوری های تصویر موجود در تی وی اسمارت سامسونگ 2019 مدل 65RU7090 قابلیت Mega Contrast، زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle، حالت فیلم Film Mode، بازسازی تصویر 100 هرتز، تقویت کننده کنتراست Contrast Enhancer و ..... می باشد.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 50AU7100 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

همه ی این ها دست در دست هم می دهند تا تصاویر بدون نقص با کنتراست بالا و رنگ های جذاب برای مخاطب ارائه دهند. بعد از بررسی کردن قسمت تصویر به بخش صوتی هم باید اشاره کرد. ال ای دی 2019 سری 7 دارای یک سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات می باشد این مقدار به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود، با این حال اگر قصد دارید یک تجربه سینمایی همه جانبه را برای خود به ارمغان آورید می‌‎توانید یک سیستم صوتی مجزا را به تلویزیون متصل کنید.

اما در مورد کیفیت صدای تلویزیون باید گفت که عالی خواهد بود. همچنین ال ای دی سامسونگ از فناوری Dolby Digital Plus استفاده می‌کند تا تجربه‌ی صدای فراگیر و همه جانبه را در محیط به ارمغان آورد. خرید تلویزیون سامسونگ میتواند یک گزینه خاص برای شما باشد.

ال ای دی سامسونگ 65 اینچ 2019 تلویزیونی اسمارت است که دارای سیستم عامل تایزن و هوش مصنوعی AL می باشد. مرورگر وب، اتصال به اینترنت، دستیار صوتی گوگل و فناوری Bixby و فناوری های اشتراک گذاری صدا و تصویر از تلویزیون به گوشی و از گوشی به تلویزیون با استفاده از سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها بسیار راحت و ساده است سامسونگ تلویزیون ال ای دی سری جدید خود را بسیار هوشمند طراحی کرده است و نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می سازد.

 بعد از بررسی تصویر به بخش صدا می رسیم مطابق انتظار سامسونگ این تلویزیون سری 7 را به یک سیستم صوتی 2 کاناله مجهز ساخته است. توان صوتی این تلویزیون 20 وات ارزیابی شده است. این مقدار به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود، با این حال اگر قصد دارید یک تجربه سینمایی همه جانبه را برای خود به ارمغان آورید می‌‎توانید یک سیستم صوتی مجزا را به تلویزیون متصل کنید.

اما در مورد کیفیت صدای تلویزیون باید گفت که عالی خواهد بود همچنین تی وی اسمارت 2019 سامسونگ  از فناوری Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند تا تجربه‌ی صدای فراگیر و همه جانبه را در محیط به ارمغان آورد. تلویزیون سامسونگ RU7090 دارای سیستم عامل تایزن است این سیستم عامل دسترسی آسان و سریعی را برای شما به ارمغان می آورد.

فرمان های صوتی این تلویزیون نظیر گوگل اسیستنت و امازون الکسا شما با استفاده از صوت هر نوع درخواستی درخواستی را برای شما انجام می دهد مثلا هوای امروز چگونه است یا امروز ساعت چقدر مسابقات ورزشی شروع می کند و...... 

کیفیت تصویر فورکی و ویژگی های تصویر تلویزیون سامسونگ 65RU7090

کیفیت تصویر فورکی و ویژگی های تصویر تلویزیون سامسونگ RU7090

تلویزیون RU7090 یک تلویزیون با وضوح 4K است. این بدان معناست که تلویزیون دارای 3820 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی است، در کل حدود 8.3 میلیون پیکسل که در صفحه نمایش 65 اینچی جای گرفته اند. وضوح فورکی 4k چهار برابر بیشتر از پیکسل تلویزیون Full HD است که در مجموع حدود 8.3 میلیون پیکسل است. داشتن پیکسل های زیادی به معنی تراکم بیشتر پیکسل است و نتیجتا شما باید یک تصویر واضح تر و شفاف تر داشته باشید.

تکنولوژی ال ای دی در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 65ru7090 به کار رفته است این تکنولوژی باعث شده است تا تلویزیون 65 اینچ باریک تر شود همچنین ال ای دی led باعث شده است تا تلویزیون عمر طولانی تری داشته باشد و تصاویر کنتراست بالاتری داشته باشند. تلویزیون 65ru7090 سامسونگ از قابلیت های HDR نیز پشتیبانی می کند قابلیت hdr سبب شده است تا تصاویر شفاف تر و دقیق دیده شوند همچنین تصویر کم کیفیت و تیره را ارتقا می دهد.

سامسونگ قابلیت PurColor را نیز بر روی این تلویزیون اسمارت قرار داده است که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها نمایش داده شود. ناگفته نماند تلویزیون سامسونگ RU7090 دارای پردازشگر تصویر UHD Processor مجهز نموده است. این پردازشگر به کمک تکنولوژی Mega Contrast و Contrast Enhancer کنتراست همچنین فناوری ارتقا دهنده کیفیت 4k تصاویر را بهبود می بخشد و باعث تولید تصاویر واقعی تری می شود. 

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات  در تلویزیون RU7090

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در تلویزیون RU7090

کیفیت صدا یکی از پارامتر های مهم خرید تلویزیون است که فراموش نکنید هنگام خرید حتما در مورد کیفیت صدا هم سوال شود در طی بخش های قبلی تلویزیون سامسونگ 65RU7090 را در خصوص  کیفیت تصویر مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این بخش نیز به توصیف کوتاهی از توانایی‌های آن در بخش صدا خواهیم پرداخت‌. تلویزیون 2019 سامسونگ 65RU7090 از دو اسپیکر و در واقع سیستم صوتی دو کاناله به وجود آمده است.

هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. به نظر می رسد که صدای 20 وات برای تلویزیون 55 اینچ کافی به نظر می رسد. سامسونگ انواع فناوری را برای ارتقا کیفیت صدا به کار گرفته است این فناوری های شامل فناوری دالبی دیجیتال پلاس dolby digital plus و فناوری تقویت کننده ی دیالوگ و قابلیت Multiroom Link  می باشد هر کدام از این فناوری ها کارها و ظایف خاص خود را بر عهده دارد.

فناوی تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancement در تلویزیون سامسونگ RU7090 صدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند. 

فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus در تلویزیون سامسنگ 65RU7090

فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus در تلویزیون سامسنگ 65RU7090

 فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند. این فناوری حداکثر 7.1 کانال صوتی را با سرعت 1.7 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. دالبی دیجیتال پلاس نوعی از تکنولوژی صدای فراگیر است که تجربه صدای Dolby Audio را در سینمای خانگی، گوشی های هوشمند، سیستم عامل ها و مرورگرها فعال می کند.

کاربران می توانند با Dolby Digital Plus در تلویزیون سامسونگ RU7090 از صدای فراگیر، پر جنب و جوش و با کیفیت بالا لذت ببرند. دالبی دیجیتال پلاس با استفاده از الگوریتم های پیشرفته تر نسبت به فناوری دالبی دیجیتال، توانسته صدایی با کیفیت بالا و HD را در اختیار کاربران قرار دهد.

سیستم عامل و ویژگی های هوشمند تلویزیون 2019 سامسونگ 65RU7090

سیستم عامل و ویژگی های هوشمند تلویزیون 2019 سامسونگ 65RU7090

تلویزیون 65RU7090 دارای سیستم عامل تایزن می باشد این سیستم عامل منوی راحت و کاربر پسندی دارد و دسترسی سریع و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از این فضا می توان لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرد و یا فیلم ها وبرنامه ها و شبکه های مورد علاقه ی خود را در دسترس سریع قرار داد و همچنین به منوی تنظیمات و اپلیکیشن های مختلف دسترسی راحتی داشت.

 فناوری های اشتراک گذاری تصاویر و محتوا بین تلویزیون سایر دستگاه های هوشمند در تلویزیون RU7090 تعبیه شده اند. این فناوری ها شامل فناوری میرورینگ  Mirroring برای انتقال تصویر از تلویزیون به موبایل، فناوری DLNA برای انتقال محتوا از موبایل به تلویزیون، فناوری  Bluetooth و WiFi Direct اشاره کرد. با فناوری Sound mirroiring در تلویزیون سامسونگ RU7090 هم صدا را از گوشی به تلویزیون و از گوشی به موبایل منتقل می نماید. 

از دیگر فناوری های هوشمند تلویزیون فورکی 2019 می توان به AirPlay 2 و فرمان های صوتی گوگل اسیستنت و الکسا اشاره کرد. با استفاده از برنامه AirPlay 2 مخاطبین قادر اند؛ محتوای درون دستگاه اپل خود را به صفحه تلویزیون انتقال داده و از طریق ان به راحتی به تماشا فیلم یا عکس های مورد علاقه خود بپردازند.

درکنار این ویژگی ها تلویزیون 2020 سامسونگ 65ru7090 دارای فناوری Gallery است، مخاطبین قادر اند به راحتی هرچه تمام تر به ذخیره کردن عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود بپردازند. مجهز بودن به مرورگر اینترنت در این تلویزیون 65 اینچ باعث می شود تا ساعت ها در صفحات مختلف وب جستجو کرد و به وبگردی پرداخت. 

پس از بررسی مشخصات این محصول قصد داریم یک محصول حرفه ای دیگر را نیز به شما معرفی کنیم تلویزیون سامسونگ RU7302 سایز 49 اینچ.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65RU7090

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
با پایه: 25.3 کیلوگرمبدون پایه: 25.0 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4k ultra hd
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Dolby™ Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement), پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Dynamic Crystal Color, UHD Dimming, بهبود دهنده عمق خودکار ( Auto Depth Enhancer ), تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ), نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
تعداد بلندگو
2 عدد بلندگو
سری پردازنده
چهار هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه: 1457.5x888.1x317.3میلی مترابعاد بدون پایه: 1457.5x837.3x59.1
ابعاد بسته (سانتی متر)
1601x970x178 میلی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست
امکانات ویژه
حالت Gallery, Embedded POP, Mobile to TV – Mirroring, TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct, تکنولوژی UHD Dimming,سنسور اکو ( Eco Sensor ), قابلیت Anynet+, نمایشگر دیجیتال (Digital Clean View)
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست