×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65CX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65CX
نوع صفحه نمایش :OLED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا : 40 وات
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ اولد و فورکی اسمارت ال جی 65CXPUA

77GXPUA

کمپانی مشهور ال جی که در تولید تلویزیون نام درخشانی دارد در سال 2020 دست به تولید تلویزیون 65CX زد. طبق گفته های منتقدین ال جی این محصول خود را طوری ساخته که عظمت و جلالش را به رخ قیب های خود بکشد.

این محصول هوشمند به سبب ظاهر زیبا و فناوری های نوین که در ان تعبیه شده توانست با استقبال بی سابقه مردم روبه رو شود. در راس فناوری های به کار گرفته تلویزیون ال جی 65CX، پردازنده α9 Gen 2 قرار دارد.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا بدهیم. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سونی 75X85J قادر است تصاوبر را به صورت طبیعی و بسیار شفاف نشان داده و کیفیت تماشای تلویزیون را برای کاربر به همراه آورده است.

پردازنده نسل دوم الفا 9 یکی از بزرگ ترین کشف های اخیر ال جی در ضمینه کیفیت صدا و تصویر بود. این پردازنده قدرتمند متشکل از میلیون ها محتوای تصویر است که با شناسایی کیفیت محتوای اصلی تصاویر و انجام تحلیل و تجزیه های سریع و دقیق قادر است که محتوای اصلی تصاویر را بهبود دهد. در یک کلام می توان گفت با خرید تلویزیون ال جی مدل 65CX که دارای این پردازنده قدرتمند میباشد کاربران می توانند تصاویر را بصورت واقعی و با رنگ های پویا ببینند و از ان نهایت لذت را ببرند.

اما در این میان نمی توان از فناوری های صوتی تلویزیون ال جی 65CX نیز غافل شد. این محصول خارق العاده به سیستم بلندگو های  2.2 کاناله با قدرت خروجی 40 وات مجهز شده است. بر طبق ادعای ال جی وجود همچنین خصوصیات در تلویزیون قادر خواهد بود به تنهایی حس شنوایی شما را غوطه ور نماید.

اما جدا از این ویژگی ها تکنولوژی که وجودش جذابیت استفاده این تلویزیون را دو چندان کرده، Alexa Built-In است. دستیار صوتی الکسا که به تازگی در تلویزیون رده بالا این کمپانی به کار رفته است. این امکان را برای کاربران مهیا می کند که زندگی راحت و مدرنی را در زیر سایه این تکنولوژی تجریه کنند. Alexa Built-In این امتیاز را  به شما خواهد داد که به صورت صوتی خواسته های خود را با این تلویزیون در میان بگذاردید.

دیزان دوست داشتنی تلویزیون 65CX

یقینا به این نکته پی بردید که همواره شمار تلویزیون های هوشمند در سراسر جهان در حال افزایش است. اما مشخصه که باعث ایجاد تفاوت می شود طراحی ان ها است. به این خاطر ال جی در طراحی تلویزیون 65CX دست به سبک متفاوت به نسبت سایر محصولات دیگرش زده است که نهایتا توانست یک شاهکار هنر را برای هواداران خود خلق کند.

از این سبک متفاوت می توان به فریم باریک ان اشاره کرد. این چارچوب فوق العاده باریک به سهم خود توانست انقلاب تازه در لازم صوتی وتصویری ایجاد کند به گونه ای کاربران با تماشا این محصول فقط متوجه یک تلویزیون با نمایشگر 65 اینچی نخواهند شد بلکه می توانند ان را به صورت یک اثر هنری متحرک بینند.

علاوه براین ال جی این مژده را به هوادارانش می دهد که اگز جز ان دسته از افراد هستید که خواهان تلویزیون های با لبه بزرگ نیستید نگران نباشید. چون این محصول دارای لبه به باریکی یک تار مو است و توانسته تمام توجهات را به این محصول جذب کند.

نمایشگر OLED در تلویزیون 65CX ال جی

نمایشگر OLED اولین بار در سال 2013  در تلویزیون های رده بالا این کمپانی مورد استفاده قرار گرفت و به دلیل کنتراست خیره کننده ای که به نمایش می گذاشت توانست مورد ستایش عموم واقع شود. اما سوالی که در اینجا ممکن است مطرح شود ان است که فرق OLED با نمایشگر LED در چیست؟

در جواب این سوال باید گفت که این نمایشگر بر خلاف LED قادر به تولید نور است. به بیان بهتر نمایشگر OLED از ماده ای ساخته شده که در تماس با الکتریسیته موجب تابش نور می شود. این ویژگی باورنکردنی باعث می شود که رنگ های روشن، روشن تر به نظر برسند به طوری که کاربران با دیدن صحنه های تولید شده توسط این نمایشگر احساس حضور در دل صحنه به ان ها دست خواهد داد.

اما این تمام ویژگی این نمایشگر خارق العاده نیست بلکه طبق گفته ی سازندگان بارز ترین صفت پنل های اولد به خاموش شدن کامل پیکسل های این تلویزیوین به هنگام نمایش مه و تاریکی بر میگردد. یعنی به بیان مختصر این نمایشگر به موقع نمایش رنگ سیاه، پیکسل های مریوط به ان نقطه را خاموش می کند که با این کار به صورت چشم گیری کیفیت تصویر بالا خواهد رفت.

رمزگشای DTS تلویزیون 65CX

اگر به صدای خارج شده از تلویزیون ال جی 65CX گوش بسپارید متوجه خواهید شد که یک مجموعه کاملا برازنده و حرفه ای  بر روی این محصول جاسازی شده است. به جرات می توان گفت یکی از شاخصه های این مجموعه حرفه ای به رمزگشایی DTS بر میگردد. تکنولوژی DTS-HD قادر است صدای پخش شده از تلویزیون ال جی 65CX را بگیرد و ان را به صورت صدای دیجیتالی رمز گشایی کند که این امر سبب ایجاد صدای عالی و شفاف خواهد شد.

به علاوه این صدای رمز گشایی شده مجهز به تمام فرکانس های صوتی بوده که می تواند صدا را با تمام جزئیات به گوش کاربران برساند.

امکانات اسمارت تلویزیون ال جی 65CX

اما در نهایت نوبت به جذاب ترین ومحبوب ترین بخش این تلویزیون رسید. سیستم عامل webOS مورد استفاده شده در این محصول و همچنین تلویزیون ال جی 65UM751 است که دنیایی با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای کاربران خلق می کند. کاربران نیز می توانند تنها با اتصال به اینترنت و بدون هیچ گونه محدودیت به تمامی این برنامه ها دسترسی کامل داشته باشند و از ان نهایت لذت ممکن را ببرند.

اما این تمام قابلیت های این سیستم عامل بی نظیر نیست، بلکه کاربران می توانند به واسطه وجود این سیستم عامل تلویزیون ال جی 65CX را از راه دور حتی تا صد ها کیلومتر دور تر کنترل کنند و از تمام اتفاقات اخیر ان نیز خبر دار شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65CXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست