×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55CX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55CX
سری : 9
نوع صفحه نمایش : OLED
توان خروجی صدا : 40 وات
سیستم عامل :webOS
پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55CX

مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55CX

کمپانی ال جی که نقش به سزایی در پیشرفت چشم گیری در محصولات صوتی و تصویری داشته دست به رویکردی تازه زد که از ان می توان  به تولید تلویزیون های سری X  اشاره کرد. تلویزیون های سری X با بکار گیری از پیشرفته ترین فناوری ها می تواند کاری کنند تا واقعیت محض را از دل صحنه  بیرون بکشند و ان را به بینندگانش هدیه دهند. از جمله این سری محصولات می توان به تلویزیون اولد ال جی 55CX اشاره کرد.

این تلویزیون بی نظیر با تعریف کردن ماهیت 4K Ultra HD توانسته تصاویر زنده و جذاب را برای کاربرانش به عرضه بگذارد. علاوه براین فناوری که توانسته نگاه ها را محصور خود سازد و با ارائه رنگ های پویا و زیبا جلوه متفاوت و ویژه از نمایش تصویر به ارمغان سازد Wide Viewing Angle است. جدا ازاین یکی از مهم ترین دستاورد های اخیر ال جی به ضمینه صدا برمیگردد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.در این مدل از دو عدد بلندگو استفاده شده است که هر کدام از این بلندگو ها قادر به ایجاد توان صوتی ۱۰ وات در خروجی می باشد. 

در تلویزیون اولد ال جی 55CX فناوری Surround Mode با بکارگیری از بلندگو های جانبی می تواند سطح دیگر از غوطه وری صدا را برای شنوندگانیش به ارمغان بیاورد. به بیان بهتر شما با پا درمیانی این فناوری می توانید به حس کامل هر صحنه دست پیدا کنید. علاوه براین خصوصیت ها، ال جی همانند سایر محصولات دیگرش نیز در تلویزیون ال جی 55CX در بخش اسمارت سنگ تمام گذاشته است.

کاربران با بکارگیری از سیستم عامل وب اس می تواند به دنیای با بیش از هزاران برنامه کاربردی و سرگرم کننده دست پیدا کنند. از جمله این محتوا های کاربردی می توان فناوری Gallery Mode را نام برد. افراد در زیر سایه این فناوری می توانند به راحتی هر چه تمام به ذخیره فیلم و عکس های مورد علاقه خود بپردازند.

تصاویر زنده و زیبا در تلویزیون ال جی اسمارت 55CX

تصاویر زنده و زیبا در تلویزیون ال جی اسمارت 55CX

به جرعت می توان گفت از بارزترین خصوصیات این تلویزیون بینظیر به بخش نمایش تصویر ان بازمی گردد. ال جی با بکارگیری از فناوری های روز دنیا می تواند یک بار برای همیشه تجربه مشاهده پالت های رنگی شما را دگرگون سازد. یکی از فناوری های که زبان زد عام شد صفحه نمایش OLED بود. ال جی در وبینار اختصاصی معرفی صفحه نمایش اولد، برای پاسخ دادن به سوالات منتقدین از جمله " کافیست یکبار به تماشای این صفحه نمایش اولد بنشینید " استفاده کرد.

یعنی به عبارت بهتر ال جی در یک کلام با وجود همچین فناوری قول بهترین و زیبا ترین تصاویر را به شما می دهد. اما از محدود کار های که ال جی با بکارگیری از ان توانست جذابیت خود را در این تلویزیون دو چندان نماید استفاده از پردازنده تصویر α9 Gen 3 AI Processor 4K بود. این پردازنده فوق العاده با استفاده از بیش هزاران داده وسیع بصری می تواند به بهبود چشم گیر کیفیت تصویر، صد و حرکت اجسام  کمک کند.

علاوه براین افراد با وجود فناوری AI Upscaling دیگر لازم نیست نگران ویدیو و عکس های کلاسیک خود باشند. این فناوری پرقدرت می تواند با شناختن هزاران محتوا متفاوت می تواند کیفیت کنسول های شما را به فورکی نزدیک کرده و ان را به شما هدیه دهد.

فناوری غول صدا Dolby Atmos در تلویزیون ال جی اسمارت 55CX

فناوری غول صدا Dolby Atmos در تلویزیون ال جی اسمارت 55CX

مطمئنا به نوبه خود صدا پخش شده در تلویزیون اولد ال جی 55XC  نیز می تواند تجربه دلنشین از نمایش هر صحنه به ارمغان بگذارد. به این منظور ال جی بار دیگر برای پاسخ دادن به تمام نیاز های کاربرانش از فناوری Dolby Atmos  استفاده کرده است.

این فناوری که در تمام محصولات رده بالا این شرکت بکارگرفته شده می تواند صدای همه جانبه به وجود بیاورد. به بیان بهتر این فناوری فوق العاده با افزایش کانال های صوتی می تواند محیط سه بعدی ایجاد نماید. کاربران نیز با قرار گرفتن در این محیط سه بعدی احساس حضور در دل صحنه به ان ها دست خواهد داد.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 4K Ultra 55CX

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 4K Ultra 55CX

فناوری LG ThinQ® AI توانسته زندگی مدرن را به خانه های شما بیاورد. این هوش مصنوعی می تواند شما را به گفتوگو جذاب و بی پایان دعوت نماید. شما نیز با پرداختن به صحبت با تلویزیون ال جی 55CX می توانید خواسته های خود را به صورت صوتی به این محصول تحمیل نماید. این تلویزیون نیز به نوبه خود با پا در میانی هوش مصنوعی LG ThinQ® AI  می تواند به خواسته شما گوش و فکر کند و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهد.

درکنار این ویژگی کاربران با بکارگیری از نوآوری Google Assistant می تواند از صوت خود به جستوجو در گوگل بپردازند. اما در نهایت یکی از جذاب ترین خصوصیت این تلویزیون به تکنولوژی هوشمند Home Dashboard باز میگردد. افراد در زیر سایه این تکنولوژی می توانند وسایل هوشمند اطراف خود را با استفاده از تلویزیون ال جی 55CX کنترل کنند.

در اخر نیز لازم به ذکر است ال جی برای ایجاد پل ارتباطی سریع بین تلویزیون ال جی CX و دنیای مجازی از فناوری Wi-Fi® Standard کمک گرفته است.

دیزاین شیک در تلویزیون ال جی 55CX

دیزاین شیک در تلویزیون ال جی 55CX

همان طور که ممکن است تا الان به این نکته پی برده باشید که امروزه حضور تلویزیون ها در منزل ها همانند یک وسیله تزئینی عمل میکند و جذابیت خاص به محیط خانه خواهد بخشید. به این منظور در ده های اخیر دیزاین و ساختار تلویزیون های از اهمیت بالای برخورد دار شده است. خوشختانه تلویزیون ال جی 55CX با ظاهر فرمالیته که دارد توانسته مرکز توجه عموم حتی به هنگام خاموشی قرار گیرد.

صفحه نمایش 55 اینچی این محصول موجب شده تلویزیون ال جی 55CX انتخاب مناسب برای سالن های بزرگ و متوسط باشد. علاوه براین پایه های مستطیل شکلی سبب شده تلویزیون ال جی اسمارت 55CX ظاهر مینمیالیستی به خود بگیرد. جدا از خصوصیت ها این محصول بینظیر قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد. بر طبق گفته های ال جی در صورت اتصال این محصول به دیوار خود را همانند یک اثر هنری متحرک در نظر تماشگرانش جلوه خواهد داد.

اما شاید خصوصیت که سبب شده جلوه ویژه به این تلویزیون ببخشد ظاهر یکپارچه ان است. یعنی شما با نگاه کردن از هر طرف به تلویزیون ال جی اسمارت CX55 متوجه هیچ گونه برجستگی نخواهید شد که این به نوبه خود میتواند امتیاز چشم گیری به شمار اید.

طراحی زیبا و ظریف از ویژگی های یک محصول با کیفیت میباشد، تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM8500 با طراحی زیبا و خاص یکی از محصولات پر فروش در فروشگاه دوزین میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55CXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست