×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 43UN7340

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43UN7340
نوع پنل : IPS
 توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN7340

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN7340

تلویزیون ال جی 43UN7340 که از محصولات جدید این شرکت محسوب می شود، با دارا بودن امکانات مناسب، کیفیت تصویر قابل قبول و کیفیت صدای عالی، در لیست محصولاتی قرار می گیرد که هم قادر است هر شخصی را راضی نگه دارد، هم آن ها را مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نکند.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که این تلویزیون همچنین از طراحی بسیار ظریف و زیبایی برخوردار می باشد و با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا میکند. 

خرید تلویزیون ال جی UN7340 با کارایی و عملکردی که دارد می تواند نیاز های یک کاربر عادی را برطرف کند. تکنولوژی ال ای دی led باعث شده است تا قاب نمایشگر تلویزیون بسیار باریک شود و طیف های رنگی گسترده تر شود. نسبت تصویر 16:9 طراحی مستطیلی شکل را به تلویزیون داده است.

این تلویزیون تصاویر را با کیفیت فورکی 4k نمایش می دهد یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در تلویزیون 43 اینچی موجود است و تصاویر با کیفیت را بر روی صفحه نمایش خواهد آورد. در واقع صدای پخش شده ی تلویزیون ال جی از طریق دو اسپیکر 10 واتی پخش خواهد شد و در کنار هم صدایی شفاف شده و دقیق را ارائه خواهند داد.

تلویزیون 43UN7340 به فناوری های پیشرفته ی صوتی مجهز شده که به کمک ان ها صدا با وضوحیت تمام پخش خواهد شد. فناوری Clear Voice III یکی از قابلیت های صوتی است که با پاکسازی و کاهش نویز صدا در پخش صدایی با کیفیت و شفاف نقش بالایی دارد. فناوری dts در تلویزیون ال جی وظیفه ی جداسازی صداهای متنوع را بر عهده دارد و با از بین بردن صدای اضافی کیفیت ان را به چندین برابر خواهد رساند.

فناوری دالبی دیجیتال هم صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش می کند. پورت های متنوعی در پشت تلویزیون تعبیه شده است این پورت ها صدا و تصویر را با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. 3 عدد پورت hdmi، دو عدد پورت usb، پورت های کامپوزیت و کامپوننت، پورت optical، ورودی آنتن از پورت های تلویزیون ال جی 43UN7340 می باشد. 

صحنه های زنده و طبیعی در تلویزیون ال جی 43UN7340

صحنه های زنده و طبیعی در تلویزیون ال جی 43UN7340

در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی UN7340 جای گرفته است هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند. زاویه دید گسترده باعث شده است تا شما در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود.

برای تقویت کنتراست در تلویزیون ال جی 43UN7340 فناوری 4K Active HDR مورد استفاده قرار گرفته است تا صحنه‌هایی متشکل از صحنه‌های واقعی و با سایه‌های دقیق را مشاهده نمایید. فناوری HDR10 Pro نیز از امکانات عالی دیگری است که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجه کمک خواهد کرد. 

پردازشگر چهار هسته ای Quad Core تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد. این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون UN7340 ظاهر می شوند. 

سیستم صوتی پر قدرت و همه جانبه در تلویزیون 43UN7340

سیستم صوتی پر قدرت و همه جانبه در تلویزیون 43UN7340

سیستم صوتی که وظیفه پخش صدا را بر عهده دارد در تلویزیون 43UN7340 یک سیستم صوتی دو کاناله ای دیده می شود که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط طنین انداز می کند. 

قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43UN7340 دارای فناوری هایی مانند دالبی دیجیتال و DTS صدا را با کیفیت بسیار بالایی پخش خواهد کرد و صدای فیلم و موسیقی به صورت واضح و دقیق به گوش می رسد.

فناوری دالبی دیجیتال صداهای متنوع را با کیفیت بالایی تفکیک می سازد و ان را با وضوحیت کامل در اتاق پخش می کند. فناوری DTS نیز در صورت پخش صداهای اضافی ان ها را از بین می برد و صدایی همه جانبه ای را به گوش خواهد رساند. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به همدیگر وصل می کند.

 فناوری صدای مجازی Ultra Surround در تلویزیون 2020 ال جی 43UN7340 به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود. 

امکانات هوشمند و اسمارت در تلویزیون 43 اینچ ال جی UN7340

امکانات هوشمند و اسمارت در تلویزیون 43 اینچ ال جی UN7340

هوش مصنوعی LG ThinQ AI در تلویزیون UN7340 مانند یک ربات پاسخو است که قابلیت فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند و بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. قابلیت Apple AirPlay 2 امکان اتصال تلویزیون هوشمند ال جی را به محصولات اپل apple یعنی گوشی موبایل آیفون iphone و آیپد ipad ممکن کرده است.

تلویزیون ال جی 43UN7340 دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و شما به روش WIFI و با استفاده از پورت LAN می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

تلویزیون ال جی UN7340 و همچنین تلویزیون 70 اینچ ال جی مدل 70UK7000 از سیستم عامل وب او اس webos پشتیبانی می کنند که کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است و می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید و انواع امکانات نظیر مرورگر وب و فروشگاه محتوای گوگل app store و  ریموت کنترل هوشمند و جادویی و همچنین ریموت کنترل جهانی را برای کاربران هوشمند واقع شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UN7340

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
باتری - کابل برق - ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100(Refresh Rate 50 Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
- (Sound Sync Wireless (LG TV - Bluetooth Surround Ready - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone - کانال بازگشت صدا (ARC) - فناوری Ultra Surround - قابلیت AI Sound
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
- Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه - حالت تاخیر خودکار بازی (ALLM) - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری 4K Upscaler - Local Dimming - فناوری کاهش نویز - حالت HGiG بازی - زاویه دید گسترده
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
ThinQ - گفتار به متن - تشخیص صدا هوشمند - تشخیص دستگاه خودکا - AI UX - AI Recommendation/AI - AI Home - Home Dashboard - Intelligent Edit - تصال به موبایل - Smart ThinQ App - LG TV Plus App - Universal Control
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست