×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 49UN7340

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49UN7340
 نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :WebOS
 زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت :2020 میلادی
 کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی 49UN7340

تلویزیون 49UN7340

تلویزیون 49UN7340 با داشتن فناوری های عالی و هوشمند و بروز و همچنین کیفیت تصویر فوق العاده بالا و طراحی بسیار زیبا همیشه جزء پرفروش ترین تلویزیون ها بوده و توانسته است رضایت کامل استفاده کننده ها را کسب کنند.

در سال های اخیر باتوجه به پیشرفت روز افزون فناوری ها و تکنولوژی های هوشمند کمپانی های بزرگ تولیدات لوازم خانگی با هم در رقابت برای تولید محصولاتی هوشمند با کارایی فراوان را دارند و هر کدام به نوبه خود با بکارگیری فناوری های هوشمند کارایی فراوانی را به محصولات می بخشند تا با بکارگیری آنها رضایت کامل استفاده کننده را کسب کنند .

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که این تلویزیون همچنین از طراحی بسیار ظریف و زیبایی برخوردار می باشد و با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا میکند. 

یکی از بهترین و موفق ترین برند ها در عرصه تولیدات لوازم خانگی هوشمند برند بزرگ ال جی LG می باشد . ال جی همیشه با تولید بهترین و کارایی ترین محصولات توانسته رضایت کامل مشتریان در سرتاسر جهان را جلب کند و هر ساله با تولید محصولاتی هوشمند و عالی توانسته جزء پرفروش ترین محصولات سال باشد .

یکی از محصولات ال جی که هر ساله توجه ها را به خود جلب می کند تلویزیون های هوشمند با طراحی های بسیار زیبا می باشند. ال جی در سال 2020 میلادی نیز همانند سال های قبل با معرفی تلویزیون های جدید خود با امکانات هوشمند و مشخصات بسیار عالی با استقبال خوبی همراه شد.

تلویزیون های سال سری جدید ال جی دارای کیفیت صفحه نمایش عالی ، سیستم صوتی قدرتمند ، طراحی شیک و مدرن و امکانات نرم افزاری هوشمند و بروز می باشند که می توانند تمام توقع های شما را برطرف کنند. یکی از بهترین ال ای دی های هوشمند ال جی در سال 2020 میلادی تلویزیون 49UN7340 می باشد.

می توان گفت این تلویزیون مدل ارتقاء یافته و بروز تلویزیون 49UM7340 سال 2019 میلادی می باشد ، این تلویزیون از لحاظ شکل ظاهری تفاوت چندان چشم گیری با مدل 2019 ندارد و از لحاظ امکانات نرم افزاری می توان گفت بروزتر می باشد. کمپانی بزرگ ال جی این مدل را در اندازه های ( 43 اینچ ، 49 اینچ ، 50 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ ) طراحی و تولید کرده است تا شما بتوانید مطابق با استفاده خود اندازه مد نظر را انتخاب کنید.

این تلویزیون دارای طراحی شیک و بسیار زیبا بوده و با توجه به امکانات ذکر شده قیمت تلویزیون ال جی مدل 49UM7340 بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 

مختصر نگاهی به مشخصات تلویزیون UN7340

تلویزیون ال جی 49UN7340

این محصول دارای پنل IPS می باشد که می توان گفت یک نقطه قوت برای این تلویزیون بوده و با داشتن این پنل کیفیت تصویر بالای را به نمایش بگذارد ، این ال ای دی دارای کیفیت 4K ULTRA HD بوده که کیفیت فوق العاده بالایی را دارد و با رزولوشن 3840*2160 پیکسل بالغ بر 8 میلیون پیکسل را برروی صفحه نمایش تلویزیون  سری UN ال جی به نمایش می گذارد که به معنای تصاویری با ریزترین جزئیات و با بالاترین کیفیت می باشد.

وجود کیفیت فورکی و پنل IPS می تواند تضمین کننده ی کیفیت فوق العاده بالا باشد اما در کنار این دو ویژگی عالی ال جی از فناوری های فوق العاده عالی برای صفحه نمایش تلویزیون 49 اینچ ال جی استفاده کرده است.

فناوری هایی همچون Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه - حالت تاخیر خودکار بازی (ALLM) - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری 4K Upscaler - Local Dimming - فناوری کاهش نویز - حالت HGiG بازی - زاویه دید گسترده - HDR - HDR10 Pro - HLG و ... در صفحه نمایش ال ای دی 2020 ال جی 49UN7340 بکار رفته اند که کیفیت فوق العاده بالا و خیره کننده ای را از تصاویر به نمایش می گذارند و هر بیننده را مجذوب صحنه ها می کنند.

ال جی در کنار کیفیت بسیار عالی این تلویزیون از سیستم صوتی قدرتمند و بسیار باکیفیتی نیز استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون هوشمند 49UN7340 دارای 2 بلندگو بوده که مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند.

کمپانی ال جی برای افزایش وضوح و کیفیت صدا در این تلویزیون از فناوری های عالی همچون (Sound Sync Wireless (LG TV - Bluetooth Surround Ready - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone - کانال بازگشت صدا (ARC) - فناوری Ultra Surround - قابلیت AI Sound - Clear Voice III بهره برده است، وجود همچین فناوری هایی صدایی با کیفیت بالا و واضح را ایجاد و به صورت یکنواخت در سالن پخش می کنند.

تلویزیون سری جدی ال جی در کنار ویژگی های عالی که دارد از امکانات و فناوری های هوشمند و بروزی نیز برخوردار است که کارایی فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد، وجود سیستم عامل WebOS در تلویزیون های ال جی امکانات ویژه و فوق العاده ای را مهیا می سازد، همچنین رابط کاربری بسیار جذاب و مدیریت بسیار سریع و آسان را در اختیار کاربر قرار می دهد.

با فناوری LG Voice Search در این تلویزیون می توانید به راحتی و تنها با صدای خود هرآنچه را که می خواهید جستجو کنید و در سریع ترین زمان مورد مد نظر خود را پیدا کنید. در تلویزیون 49 اینچ ال جی می توانید برنامه ها و اپیکیشن های ال جی را برروی آن نصب کنید و همواره دسترسی نامحدودی را به نرم افزار ها داشته باشید.

شرکت ال جی برای تلویزیون 4K 49UN7340 درگاه هایی ورودی و خروجی متنوعی را تعبیه کرده است تا کاربر به راحتی بتواند اتصال سایر لوازم جانبی را به تلویزیون انجام دهد. ال ای دی هوشمند 49UN7340 دارای امکانات و ویژگی های بسیار عالی می باشد که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد . 

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD 

تلویزیون 49 اینچ ال جی

ال جی در عرصه تولید تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بالا و امکانات عالی همیشه توانسته بسیار موفق ظاهر شود. در تلویزیون های 2020 ال جی می توان کیفیت فوق العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید و لذت تماشای تلویزیون چند برابر شود.

تلویزیون  LG 49UN7340 با کیفیت تصویر بسیار بالا و عالی تولید شده است، این تلویزیون دارای پنل IPS می باشد که تاثیر بسیار عالی را در کیفیت صفحه نمایش دارد . یکی از بهترین ویژگی های پنل IPS مقاوم بودن آن در برابر ضربه است و این می تواند یک نقطه قوت برای این تلویزیون ال جی باشد.

این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD می باشد که می توان گفت یکی از بهترین کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون ها می باشد . کیفیت فورکی تصاویری بسیار باکیفیت و وضوح بالا را به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر در کیفیت فورکی 3840*2160 پیکسل می باشد یا به عبارتی برروی صفحه نمایش 49 اینچ این تلویزیون بیش از 8 میلیون پیکسل وجود دارد که این نمایانگر کیفیتی فوق العاده بالا و خیره کننده می باشد و شما می توانید تصاویر را با ریزترین جزئیات، وضوح و شفافیت عالی و کنتراست بالا مشاهده کنید. 

تلویزیون ال جی 2020 در کنار کیفیت فوق العاده فورکی و پنل IPS دارای فناوری ها و ویژگی های فراوانی برای صفحه نمایش خود است که نقش بسیار بالای را در ایجاد تصاویر با بالاترین کیفیت دارند. فناوری های HDR10 Pro و HDR در این تلویزیون افزایش کنتراست و وضوح تصاویر را برعهده دارند و همچنین طیف گسترده ای از رنگ های زنده و طبیعی را برای تصاویر بکار می برند و تصاویری با رنگ های طبیعی و واقعی را به نمایش می گذارند .  یکی دیگر از ویژگی های مهم این ال ای دی وجود پردازنده قدرتمند چهار هسته ای Quad Core می باشد.

پردازنده Quad Core صحنه ها را قبل از اجرا تجزیه و تحلیل می کند تا تصاویر با وضوح و کیفیت بالا به اجرا در بیایند ، همچنین این تراشه قدرتمند در کنار پردازش پیکسل ها ارتقاء آنها را از لحاظ کیفیت و وضوح نیز بر عهده دارد تا تصاویری بسیار باکیفیت را ارائه دهد، همچنین با افزایش کنتراست و ایجاد رنگ های غنی عمق بالای را به تصاویر می بخشد.

پردازنده Quad Core صحنه هایی با کیفیت پایین را نیز ارتقاء داده و کیفیت آنها را به حد مطلوب می رساند، در واقع پردازنده Quad Core تصاویری واقعی و طبیعی را به نمایش می گذارد و هر بیینده را در دل صحنه ها غرق می کند . وجود فناروی 4K Upscaler در این تلویزیون باعث افزایش کیفیت تصاویر پایین تر از فورکی می شود، یعنی کیفیت پایین تصاویر را تا حد فورکی افزایش می دهد و این قابلیت می تواند بسیار عالی و کاربردی باشد.

فناوری های عالی بکار رفته در این تلویزیون شامل Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه - حالت تاخیر خودکار بازی (ALLM) - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری 4K Upscaler - Local Dimming - فناوری کاهش نویز - حالت HGiG بازی - زاویه دید گسترده و سرعت رفرش TM100(Refresh Rate 50 Hz) و ... می باشند که در کنار هم بهترین تصاویر را خلق می کنند و هر بیننده ای با تماشای تصاویر و صحنه ها در دل آنها غرق می شود.

در کل تلویزیون 4K ال جی 49UN7340 از لحاظ کیفیت تصویری یکی از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد . 

زاویه دید گسترده 

تلویزیون 2020 ال جی 40UN7340

شرکت ال جی 49UN7340 را به پنل IPS مجهز کرده که برای محیط های روشن بسیار مناسب می باشد. این تلویزیون دارای نور پس زمینه Direct LED ، فناوری زاویه دید گسترده است و به شما زاویه دید گسترده ای می دهد. زاویه دید گسترده 49UN7340 کیفیت تصویر و دقت رنگ را از زوایای مختلف ، تا 60 درجه تلویزیون تضمین می کند.

این روش برای افرادی که به صورت گروهی تلویزیون تماشا می کنند یا کسانی که به صورت گروهی بازی می کنند ایده آل است. زیرا مردم کیفیت تصویر یکسانی را از زوایای مختلف مشاهده می کنند و از تماشای فیلم و بازی در تلویزیون فورکی LG UN7340 لذت می برند.

حس حضور در سینما با سیستم صوتی قدرتمند 

تلویزیون هوشمند ال جی UN7340

این کمپانی در کنار صفحه نمایش فوق العاده تلویزیون از سیستم صوتی قدرتمند و بسیار باکیفیت نیز استفاده کرده است تا بتواند با این دو ویژگی عالی رضایت بیننده را جلب کند و در این امر توانسته بسیار موفق باشد چرا که کیفیت عالی صدا و تصویر هر بیننده را مجذوب تلویزیون می کند.

سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون ال جی از لحاظ قدرت، کیفیت و وضوح صدا بسیار عالی عمل می کند . این سیستم صوتی متشکل از دو بلندگو می باشد که توان خروجی صدای هرکدام 10 وات می باشد و در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند که می تواند برای تلویزیون 49 اینچ و فضاهای متوسط بسیار مناسب باشد.

 فناوری Ultra Surround در این دستگاه باعث ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر می شود و صدا به طور یکنواخت در کل قسمت های سالن شما پخش می شود و شما در هر قسمت از سالن که باشید صدا را با وضوح و کیفیت یکنواخت خواهید شنید.

یکی دیگر از قابلیت های عالی سیستم صوتی تلویزیون 49 اینچ UN7340 وجود سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III می باشد.این فناوری عالی با تجزیه و تحلیل دقیق و سریع فرکانس های صدا باعث حذف هرگونه نویز و صدای اضافه پس زمینه می شود و ارتقاء فرکانس های صدا را نیز انجام می دهد و در نهایت صدایی واضح و شفاف و قدرتمند را تولید و پخش می کند.

قابلیت AI Sound در این تلویزیون نیز باعث می شود تا صدا با حالت مطابق با تصویر پخش شود. وجود فناوری های (Sound Sync Wireless (LG TV - Bluetooth Surround Ready - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone - کانال بازگشت صدا (ARC) - فناوری Ultra Surround - قابلیت AI Sound و ... در سیستم صوتی تلویزیون 49UN7340 باعث ایجاد صدایی قدرتمند و واضح می شوند و هنگام پخش صدا به مخاطب حس حضور در صحنه را می دهد.

مثلا هنگام پخش مسابقات فوتبال با صدای واضح و فراگیر که پخش می کند حس حضور در استادیوم را به مخاطب می دهد. تلویزیون 49 اینچ ال جی با داشتن سیستم صوتی قدرتمند و عالی در کنار کیفیت فورکی یکی از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد . 

دنیای هوشمند و اسمارت با فناوری های بروز 

ال جی UN7340 سایز 49 اینچ

باتوجه به افزایش فناوری ها و قابلیت های هوشمند یکی از اصلی ترین ویژگی های تلویزیون های امروزی باید وجود فناوری های هوشمند و اسمارت باشد که کارایی فراوانی را در اختیار کاربر بگذارند و همچنین بتوان بسیار ساده و در سریع ترین زمان از آنها استفاده کرد.

ال جی همیشه با تولید تلویزیون هایی با قابلیت ها و فناوری های هوشمند و بروز توانسته کارایی فراوان ، راحتی استفاده از برنامه ها و کنترل تلویزیون را در اختیار کاربر بگذارد. تلویزیون های ال جی دارای سیستم عامل قدرتمند و غنی WebOS می باشند که ویژگی ها و برنامه های بسیار گسترده را برای استفاده پشتیبانی می کند و کارایی نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

از ویژگی های عالی سیستم عامل WebOS می توان به عملکرد قدرتمند و سرعت بالا در اجرا و استفاده از برنامه های تلویزیون اشاره کرد . با شبکه بی سیم وای فای و پورت LAN می توان تلویزیون را به اینترنت وصل کرد و دسترسی نامحدودی را در دنیای اینترنت ایجاد کرد. با قابلیت مرورگر وب می توانید ساعت ها وب گردی و جستجوی مطالب مورد نظر خود را انجام دهید و با جستجو در صفحات وب بهترین اطلاعات را کسب کنید.

وجود هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون 2020 میلادی un7340 به شما امکان وارد شدن به دنیای هوشمند و غنی از اطلاعات ، سرگرمی و کاربرد های فراوان را می دهد . یکی از ویژگی های کاربردی و عالی در ال ای دی هوشمند ال جی فناوری LG Voice Search می باشد، با این قابلیت شما می توانید تنها با صدای خود مورد مد نظر خود را جستجو کنید و بدون نیاز به تایپ کردن کار خود را انجام دهید، این ویژگی عالی می توانید هم بسیار سرگرم کننده باشد و هم روند استفاده و کار با تلویزیون را بسیار سریع تر کند.

 قابلیت گفتار به متن در تی وی 49UN7340 نیز وجود دارد که می تواند بسیار کاربردی باشد. قابلیت Home Dashboard در این تلویزیون منوی را در صفحه نمایش ایجاد می کند که به کمک آن می توانید دسترسی بسیار راحت را به سایر لوازم جانبی هوشمند متصل به تلویزیون داشته باشید و کنترل آنها را در سریع ترین زمان انجام دهید.

در کل با این قابلیت کنترل تلویزیون و استفاده از امکانات آن راحت تر و سریع تر می باشد . به کمک LG TV Plus App یا LG Store در تلویزیون ال جی 49 اینچ می توانید برنامه ها و اپلیکیشن های خود ال جی را برروی تلویزیون دانلود و نصب کنید و باتوجه به کار خود کاربردی ترین برنامه ها را نصب کنید.

در کل این تلویزیون از لحاظ امکانات و ویژگی های هوشمند بسیار غنی می باشد و می تواند یکی از کاربردی ترین مدل های هوشمند تلویزیون موجود در بازار باشد.

 از امکانات هوشمند تلویزیون 49UN7340 می توان به ThinQ - گفتار به متن - تشخیص صدا هوشمند - تشخیص دستگاه خودکا - AI UX - AI Recommendation/AI - AI Home - Home Dashboard - Intelligent Edit - تصال به موبایل - Smart ThinQ App - LG TV Plus App - Universal Control ، پشتیبانی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا - (FreeviewPlus (HbbTV - Home Dashboard - امکان کنترل از راه دور - کنترل صدا هوشمند - Apple HomeKit - Apple AirPlay - Sports Alert - Disney+ - Netflix و ... اشاره کرد که دسترسی فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهند.

تلویزیون فوق از لحاظ کیفیت تصویری و قدرت صدا بسیار عالی می باشد و حال با داشتن امکانات هوشمند و بسیار کاربردی این تلویزیون تبدیل به مدلی با کارایی و کیفیت بسیار بالا شده و می تواند برای خرید شما یکی از بهترین و بصرفه ترین تلویزیون ها باشد . 

جمع بندی

ال ای دی 2020 ال جی 49UN7340 یکی از مدل های سال 2020 میلادی بوده و دارای کیفیت تصویر فورکی با فناوری های فوق العاده برای ارتقاء تصویر می باشد.

این مدل بروز شده سال 2019 میلادی می باشد که توانست در سال 2019 میلادی یکی از پرفروش ترین مدل های 49 اینچ باشد و قطعا سری 2020 نیز با امکانات و ویژگی های فوق العاده و کیفیت بدنه بسیار بالا نیز در سال 2020 فروش بسیار عالی را خواهد داشت.

همچنین تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UN8000 هم می تواند به طور کامل خواسته های شما را برآورده کند و رضایت کامل شما را کسب کند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49UN7340

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
باتری - کابل برق - ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100(Refresh Rate 50 Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
(Sound Sync Wireless (LG TV - Bluetooth Surround Ready - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone - کانال بازگشت صدا (ARC) - فناوری Ultra Surround - قابلیت AI Sound
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه - حالت تاخیر خودکار بازی (ALLM) - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری 4K Upscaler - Local Dimming - فناوری کاهش نویز - حالت HGiG بازی - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
ThinQ - گفتار به متن - تشخیص صدا هوشمند - تشخیص دستگاه خودکا - AI UX - AI Recommendation/AI - AI Home - Home Dashboard - Intelligent Edit - تصال به موبایل - Smart ThinQ App - LG TV Plus App - Universal Control
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست