×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55UN7340

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55UN7340
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی :  178 درجه
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN7340

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN7340

تلویزیون ال جی 55UN7340 با تکنولوژی و فناوری های روز مجهز شده است. کیفیت تصویر ال جی از نمایشگر بسیار با کیفیت و اعلا از نوع LED در تلویزیون بهره گرفته است. نمایشگر 55 اینچ با رزولوشن بالای 2160*3840 پیکسل توانسته 8 میلیون پیکسل را در خود با چینشی مناسب جای بدهد تا تصاوی فرا تر از واقعی و با وضوح بالا خلق کند. با وجود فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در کنار سایر امکانات پیشرفته‌ی موجود در زمینه‌ی تولید تصویر این اطمینان به شما داده خواهد شد که برای همیشه صحنه‌هایی با وضوح عالی و خیره‌کننده را خواهید دید.

همچنین محدوده دینامیکی Active HDR که از فرمت‌ های تصویری HDR10 و HLG نیز پشتیبانی می کند و یک استاندارد کیفیت تصویر می‌ باشد که با کنتراست مناسب مانند یک رنگین کمان رنگ‌ های واقعی را نشان می‌ دهد که در نهایت با کنتراست مناسب و پالت رنگی جذاب منجر به خلق رنگ‌ های نفس گیر و هیجان‌ انگیز خواهد شد.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 85X80J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

هوش مصنوعی یا ThinQ امکان بسیار هوشمندانه ایی است تا به وسیله ی آن بتوانید به کلیه وسایل هوشمند خانه دسترسی داشته باشید و فرمان هایی را از طریق تلویزیون به آن ها منتقل کنید و کلیه وسایل را با استفاده از این امکان هوشمند، مدیریت کنید.

سیستم عامل تلویزیون ال جی UN7340 جستوجوی صوتی Voice Search ، پشتیبانی می کند و به وسیله این ویژگی و هوش مصنوعی ThinQ، شما می توایند فرمان های صوتی را به وسایل هوشمند خانه خود انتقال دهید و در هر جای خانه که حضور داشته باشید، می توانید کلیه وسایل هوشمند را مدیریت کرده و از تجربه خانه هوشمند با بالاترین امکانات لذت ببرید.

توان خروجی تلویزیون UN7340 صدای 20 وات بوده است که دو عدد اسپیکر با توان 10 وات این میزان را تولید کرده اند. دو کاناله بودن اسپیکر ها جهت فراگیر شدن صدا و صدایی همه جانبه در تلویزیون به کار رفته است. صدای تولید شده از طریق فناوری های Ultra Surround تقویت خواهد شد تا به صورت کامل به گوشتان برسد، این صدا با تقویت کامل فرکانس های صوتی امکان از بین رفتن و یا پنهان شدن فرکانس های صدا را فراهم نخواهد کرد.

با توجه به امکانات و تکنولوژی بکار رفته در این مدل میتوان گفت قیمت تلویزیون ال جی مدل 55UN7340 بسیار منصفانه است.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UN7340

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UN7340

تلویزیون ال جی UN7340 تصاویر را با کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحنه نمایش 55 اینچی شما جای گرفته است هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند.

برای تقویت کنتراست در تلویزیون ال جی 55UN7340 فناوری 4K Active HDR مورد استفاده قرار گرفته است تا صحنه‌هایی متشکل از صحنه‌های واقعی و با سایه‌های دقیق را مشاهده نمایید. فناوری HDR10 Pro نیز از امکانات عالی دیگری است که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجه کمک خواهد کرد.

موتور پردازشگر پردازنده‌ی Quad Core Processor به همراه فناوری 4K Upscaler در تلویزیون 55UN7340 کمک می‌کنند تا صحنه‌های با وضوح و کیفیت پایین نیز به شیوه‌ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش درآیند. فناوری‌های متنوع به ایجاد تصاویر با رنگ‌های زنده، کنتراست بالا و وضوح تصویر خیره‌کننده کمک خواهند کرد. همچنین فرمت جدی تصویری به نام  Dynamic Tone Mapping نیز به ایجاد رنگ‌هایی متنوع همراه با کنتراست بالا را فراهم خواهد کرد. 

طراحی زیبا و باریک در تلویزیون 55UN7340

طراحی زیبا و باریک در تلویزیون 55UN7340

با اولین نگاه به تلویزیون 55UN7340  با یک طراحی ساده و باریک مواجه خواهید شد. این نوع زبان طراحی را می توان در بیشتر تلویزیون های قرار گرفته در این رنج قیمت مشاهده کرد. البته ال جی با به کار گیری خطوط باریک و مشکی، سعی کرده ظاهر را از حالت ساده و معمولی در بیاورد و به آن استایلی مدرن ببخشد.

این شرکت در این راه موفق عمل کرده با به کارگیری قاب باریک در اطراف صفحه نمایش توانسته ظاهری زیبا و امروزی به آن ببخشد. به نظر می رسد ال جی علاقه ی خاصی به پایه های با طراحی دو شاخه ای دارد و وزن تلویزیون را به دوش می کشند.

اگر بخواهیم به پنل جلویی نگاهی بندازیم یک قاب مشکی باریک خواهید دید که این باریک بودن را میدون تکنولوژی ال ای دی هستیم بر روی قاب پایین تلویزیون لوگوی ال جی LG حک شده است که نشان از کیفیت بالای تلویزیون ال جی 55UN7340 می دهد. 

اگر تلویزیون را بچرخانید پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی را مشاهده خواهید نمود که به شما این امکان را می دهد تمام وسایل جانبی مانند کنسول های بازی، دوربین های دیجیتال، پخش کننده های موسیقی و فیلم، هارد و فلش را به آن وصل کرده و از دیدن تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. ال جی هر ساله تلویزیون هایی با ظاهر جدید تولید می کند و فعلا برگه برنده در دستان ال جی است. 

 امکانات هوشمند در تلویزیون 55 اینچ UN7340

امکانات هوشمند در تلویزیون 55 اینچ UN7340

تلویزیون UN7340 دارای پلتفرم وب او اس webos است. از ویژگی های این سیستم عامل می توان دسترسی آسان به تنظیمات تلویزیون اشاره نمود. ریموت کنترل هوشمند، اتصال به اینترنت، دسترسی سریع Quick Access، مرورگر وب Web Browser از ویژگی های پلتفرم وب او اس است.

قابلیت AirPlay 2 شما می توانید تلویزیون ال جی UN7340 را به این محصولات اپل وصل کنید و محتویات مخصولات آیفون را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند و بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید.

قابلیت میراکاست محتوا های گوشی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون منتقل می کند. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible در تلویزیون ال جی 55UN7340 به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. اگر به دنبال تلویزیون با رابط کاربری آسان هستید، تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UN8000 را به شما پیشنهاد می دهیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UN7340

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100(Refresh Rate 50 Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTAR HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
(Sound Sync Wireless (LG TV - Bluetooth Surround Ready - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone - کانال بازگشت صدا (ARC) - فناوری Ultra Surround - قابلیت AI Sound
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه - حالت تاخیر خودکار بازی (ALLM) - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری 4K Upscaler - Local Dimming - فناوری کاهش نویز - حالت HGiG بازی - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
ThinQ - گفتار به متن - تشخیص صدا هوشمند - تشخیص دستگاه خودکا - AI UX - AI Recommendation/AI - AI Home - Home Dashboard - Intelligent Edit - تصال به موبایل - Smart ThinQ App - LG TV Plus App - Universal Control
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
Miracast
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
پشتیبانی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا - (FreeviewPlus (HbbTV - Home Dashboard - امکان کنترل از راه دور - کنترل صدا هوشمند - Apple HomeKit - Apple AirPlay - Sports Alert - Disney+ - Netflix

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست