×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49RU8000

مدل:49RU8000
سری :8
سیستم عامل : تایزن
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
قابلیت HDR : دارای HDR 10
کیفیت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 49RU8000

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 49RU8000

تلویزیون سامسونگ 49RU8000 از تولیدات شرکت سامسونگ در سال 2019 می‌باشد که با امکاناتی که در اختیار دارد لحظات لذت بخشی را برای شما به وجود خواهد آورد. این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن tizen درج شده است. این سیستم عامل یکی از پر سرعت ترین سیستم عامل ها است که به شما امکانات هوشمند نظیر مرورگر اینترنت، قابلیت اتصال به اینترنت، دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس و.... را می دهد.

پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا برنامه ها زود اجرا شوند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود. دستیار صوتی گوگل Amazon Alexa، و گوگل اسیستنت Google Assistant و BIBXY و فناوری Airplay 2 برای جستجو آسان تر در تلویزیون به کار برده شده است شما هر سوالی که دارید این تکنولوژی سریع به سوال های شما پاسخ می دهد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. برترین مدل تلویزیون های جدید تلویزیون 2021 میلادی می باشد. در بین تنوع مدل های این محصولات تلویزیون سامسونگ 70AU7000 یکی از مدل های  با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های نیز قرار دارد.

توان صوتی 20 وات این تلویزیونه در کنار فناوری دالبی دیجیتال و فناوری Dialog Enhancement دست به دست هم می دهند تا صدایی فراگیر و همه جانبه در محیط پخش نمایند. با وجود نمایشگر ال ای دی وضوح فق العاده و طیف های رنگی گسترده تر برای شما ارائه داده می شود. طراحی باریک و ظریف با وجود صفحه نمایش 49 اینچ و پایه های رومیزی  زیبایی را در این مدل به حد عالی رسانده‌اند طوری که در همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند. 

تلویزیون اسمارت 49ru8000 اینچ دارای کیفیت تصویر فورکی است در کیفیت تصویر فورکی تعداد پیکسل ها به 8 میلیون رسیده است این میزان تصاویری با محتوا های طبیعی تر و زنده تر به نمایش می گذارد. قابلیت hdr هم یکی از ویژگی های بسیار مهم است که چند سالی است به دنیای تلویزیون وارد شده است این تکنولوژی که به معنای محدوده دینامیکی بالا می باشد میزان کنراست و میزان روشنایی و همچنین شدت رنگ را متناسب بالا می برد تا تصاویری با رنگ های شاداب تر ببینید.

 فناوری Dynamic Crystal Colour باعث می شود تا صحنه‌ها را با رنگ‌هایی زنده و با اشباع بالا مشاهده نمایید و رضایت و لذت را برایتان به همراه خواهد آورد.

49RU8000

کیفیت بسیار زیبا و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سامسونگ مدل 49RU8000

سامسونگ از کیفیت تصویر پیشرفته تر یعنی فورکی برای تلویزیون های جدیدش بهره گرفته است لازم به گفتن است که کیفیت تصویر فورکی 4k چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی full hd است. سامسونگ از ویژگی های بسیاری برای ارتقا کیفیت تصویر استفاده کرده است تا کاربر هیچ کمبودی در کیفیت تصویر نبیند موتور پردازشگر  که به عنوان قلب تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده است توانایی تجزیه و تحلیل تصاویر را دارد.

فناوری HDR با افزایش دادن محدوده ی دینامیکی تصویر نسبت کنتراست و طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نتیجه حتی ریزترین جزئیات و سایه ها را نمایان می سازد از فرمت های تصویر HDR می توان به HDR 10 و HLG اشاره نمود که یکی از پیشرفته ترین فرمت های تصویر محسوب می شوند این فرمت ها نقس بسزایی در زیاد کردن سطح کنتراست و نمایش طیف وسیع از رنگ ها را دارد همچنین با رنگ های جذاب و زیبا به همراه جزئیات ریز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

فناوری Dynamic Crystal Colour در این تلویزیون موجب می شود تا تصاویر را با رنگ های شاداب تر و زنده تر مشاهده کنید همچنین باعث مناسب بودن کنتراست تصویر می شود. قابلیت Auto Motion Plus نرخ حرکات تصاویر را افزایش می دهد تا شما از تصاویر های پرسرعت یا فیلم های اکشن یا مسابقات ورزشی را با درستی ببینید. 

49ru8000

توان صدا در تلویزیون 49 اینچ ru8000

تلویزیون 2019 اسمارت سامسونگ 49ru8000 دارای سیستم صوتی دو کاناله است یعنی در تولید صدای  20 واتی این تلویزیون دو بلندگوی ده واتی را دارد. فناوری DTS نیز به رمز گشایی کامل صوت کمک می کند و کاری خواهد کرد که هیچ یک از اجزای صوت از بین نرود و فایل های رمز گذاری شده را به صورت کامل رمز گشایی خواهد کرد. با این فناوری ها و توان صوتی بالا اطمینان داشته باشید که صدایی عالی ، شفاف و واقعی را خواهید شنید. 

تلویزیون سامسونگ مدل 49ru8000 به فناوری Dolby Digital Plus مجهز شده است تا صدا را به صورت کامل تولید نماید و در بین کانال های صوتی پخش کند و صدا را به صورت همه جانبه بشنوید. قابلیت Multiroom Link باعث شده است تا شما  به سادگی به موسیقی دسترسی داشته باشید ویژگی های این برنامه عبارتند از پیمایش با صفحه گردان لمسی برای انتخاب آسان آهنگ، پخش مستقیم از صفحه اصلی در زمان اجرا، و تعویض سریع منوها است.

تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancement صدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند.  

49RU8000

امکانات پیشرفته و اسمارت

تلویزیون 2019 سامسونگ 49ru8000 مجهز به سیستم عامل تایزن است تا کارایی و سرعت بالا را با تلویزیون داشته باشید. وجود پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و برنامه ها زود اجرا شوند. فناوری amazon alexa و bibxy در هوشمند کردن خانه تان به کار برده شده اند قابلیتی جدیدی که سامسونگ برای اکثر تلویزیون های جدید ش در نظر گرفته است AirPlay 2 می باشد با استفاده از این فناوری شما می توانید انواع محصولات اپل مانند آیفون را به تلویزیون متصل نمایید و محتوا های آن را بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچ مشاهده نمایید. 

برنامه Smart Thing تمامی محصولات هوشمند خانه تان را به همدیگر متصل می نماید تا شما به راحتی همه ی این محصولات را از راه دور هم کنترل نمایید. قابلیت های اشتراک گذاری نظیر Mirroring و dlna محتوا های روی گوشی تان را به تلویزیون و از تلویزیون به گوشی منتقل می کند. 

در انتهای مطالب قصد داریم با معرفی یکی از محصولات حرفه ای سامسونگ با نام تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70R این مطلب را به پایان برسانیم.

49RU8000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49RU8000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار 0.4
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Decoder - کانال بازگشت صوتی - تقویت صدا با Dialog Enhancement - توزیع صدا در هر نقطه با Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
زاویه دید گسترده - فناوری UHD Dimming - قابلیت Auto Motion Plus - پشتیبانی از استاندارد تصویر +HDR10 - کاهش نویز تصویر با Digital Clean View - نمایش رنگ های کریستالی با Dynamic Crystal Color
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL-SECAM-NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full-Normal-Wide Zoom-Zoom
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
صفحه Smart Hub - برنامه هوشمند SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (One Remote) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring - فروشگاه محتوا App Store - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
VP9 Decoder - حالت بازی - پشتیبانی از حالت طبیعی فیلم - کنترل دستگاه های سازگار با (Anynet+ (HDMI-CEC - کنترل دستگاه های سازگار با USB از طریق ConnectShare

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست