×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 70AU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
دارای فناوری :HDR
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای پردازشگر 4K Upscaling
دارای : سیستم عامل تایزن 
استفاده از فناوری : Dolby Digital Plus
استفاده از قابلیت : Contrast Enhancer

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 70AU7000 سایز 70 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون سامسونگ 70AU7000

برند سامسونگ همواره از خلاقیت بسیار زیادی تولید تلویزیون های هوشمند خود استفاده میکند و سعی دارد تا با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها موجبات رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم کند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده و روانه بازار شده است سری AU7000 می باشد و در واقع این مدل سری جدید در تلویزیون سامسونگ 70AU7000 که در سال ۲۰۲۰ تولید شده بود.

در این مطلب قصد داریم سایز ۷۰ اینچ این تلویزیون را به اختصار 70AU7000 نامیده می شود را مورد بررسی قرار دهیم. تلویزیون سامسونگ ۷۰ اینچ سری AU7000 برای بالا بردن کیفیت تصویر خروجی خود در ساخت صفحه نمایش از فناوری کریستال استفاده کرده است که باعث واقعی تر شدن تصویر نمایش داده شده در خروجی می گردد و کنتراست خروجی نیز تا حد بسیار زیادی افزایش داده می شود.

برای خروج این تلویزیون نیز کیفیت 4K در نظر گرفته شده است. این تلویزیون دارای درگاه HDMI2.1 نمی باشد ولی از فناوری مانند ALLM پشتیبانی می کند که برای علاقه مندان به گیمینگ و کنسول های بازی خبر بسیار خوبی است تاخیر ورودی بازی را بسیار پایین می آورد و سبب می‌شود که تصاویر به صورت روان و شفاف در تلویزیون اجرا شوند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای بالا بردن کنتراست تصاویر نیز در این مدل از فناوری Contrast Enhancer استفاده شده است. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر از پردازشگر کریستالی قدرتمندی استفاده شده است که با توجه به الگوریتم های مختلف می تواند کیفیت تصاویر نمایش داده شده در خروجی را بهبود دهد. تلویزیون ۷۰ اینچ سامسونگ سری AU7000 از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله استفاده کرده است.

این مدل همچنین مجهز به جستجو گر صوتی قدرتمندی می باشد که مخاطب به سادگی و با استفاده از صدا می تواند کارهای مورد نظر خود در تلویزیون انجام دهد. سیستم عامل استفاده شده برای رابط کاربری این تلویزیون نیز تایزن می باشد که مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 70AU7000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 70AU7000

تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از طراحی خاص و زیبایی برخوردار است .این تلویزیون با ضخامت کم خود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.حاشیه کم این تلویزین از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری  میکند .همچنین تلویزیون سامسونگ دارای دو پایه در دو طرف خود است که می توانید تلویزیون را بدون هیچ گونه لرزش اضافی روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 70AU7000

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای است که تمام ویژگی‌های دیگر تلویزیون را تحت‌ الشعاع خود قرار می‌دهد و نسبت به سایر ویژگی ها از درجه اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد. در واقع می توان چنین گفت که مشتری هنگام خرید یک تلویزیون به کیفیت تصویر آن توجه می کند و در صورت رضایت از کیفیت تصویر به بررسی سایر فاکتورها خواهد پرداخت.

برای همین منظور طراحان و سازندگان این مدل تمام سعی خود را داشته اند که برای جلب رضایت مشتریان از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده کنند. در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از فناوری کریستال استفاده شده است و همچنین این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی قادر است جزئیات بسیار باورنکردنی از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد.

کیفیت تصویر خروجی در نظر گرفته شده برای این مدل نیز از نوع 4K می باشد که به نسبت تلویزیونهای Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه دهد. برای بهبود محتوای تصویر نیز در این محصول از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند که می تواند باعث افزایش کنتراست تصاویر و همچنین بهبود طیف رنگی قابل نمایش توسط تلویزیون شود.

پنل استفاده شده در تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از نوع VA می باشد که این پنل زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکانی نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند. برای اینکه بتوان در این تلویزیون طیف رنگی بسیار گسترده ای را نمایش داد از تکنولوژی Pure Color استفاده می‌شود که این تکنولوژی رنگ ها را همانگونه که وجود دارند، نمایش می دهد و نتیجه این امر ان است است که تصاویری که نمایش داده می شود بسیار به تصاویر واقعی شباهت دارند. 

پردازشگر قدتمند تلویزیون 70 اینچ سامسونگ AU7000

بررسی و مشخصات تلویزیون 70 اینچ سامسونگ AU7000

برای بهبود کیفیت تصویر و حتی صدا و یا افزایش کنتراست تصاویر در تلویزیون های هوشمند از ابزارهای کمکی نیز کمک گرفته می شود که به ارتقا جنبه های مختلف تلویزیون کمک شایانی می کند. یکی از این ابزارها که تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن سطح کیفی تلویزیون دارد، استفاده از پردازشگر است. در تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده می‌شود.

که این پردازشگر با توجه به هوش مصنوعی بسیار قوی که در آن وجود دارد می‌ تواند کیفیت قسمت های مختلف تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. برای نمونه می‌ توان به این نکته اشاره کرد که برای بالا بردن کیفیت صدای تلویزیون از فناوری Adaptive Sound استفاده می‌شود که این تکنولوژی قادر است محتوای در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای متناسب با آن محتوا را از تلویزیون پخش می کند.

همچنین برای بهبود محتوای تصویر نیز از قابلیتی به نام 4K Upscaling استفاده می شود که وظیفه اصلی آن این است که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا یا تصاویر اصلی که از تلویزیون پخش می شود دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد،با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.

یکی دیگر از وظایف بسیار مهم هر پردازش کرد از بین بردن نویز های موجود در تصویر می باشد که برای این منظور در تلویزیون ۷۰ اینچ سامسونگ سری AU7000 از فناوریهای Digital Clean View و Analog Clean View استفاده شده است که به ترتیب نویز های موجود در تصاویر دیجیتال و آنالوگ را از بین میبرد و باعث می‌شود تصاویر به صورت شفاف و روان در اختیار کاربر قرار بگیرد. 

قابلیت اسمارت تلویزیون هوشمند سامسونگ 70AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 70 اینچ سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون smart things است که توسط ان می توانید وسایل هوشمند منزل خود را به وسیله صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.این تلویزیون  دارای 3 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است همچنین ماتوانید توسط بلوتوث و وای فای دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید.

محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.یکی دیگر از راه های اتصال گوشی هوشمند خود به تلویزیون Tap View است که به وسیله ان می توانید تنها با یک لمس گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید و از ان لذت ببرید.همینطور می توانید به وسیله قابلیت مرور گر وب از وب گردی خود لذت ببرید. در مورد راهنمایی های قبل از خرید میتوان به مدل تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q80T اشاره کرد.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 70AU7000

تلویزیون 70AU7000

این مدل سعی کرده است تا جایی که امکان دارد از بهترین فناوری ها جهت بالا بردن کیفیت صدای خود استفاده کند که برای این منظور سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 70AU7000 به صورت دو کاناله میباشد و همچنین ۲ عدد بلندگوی این محصول هر کدام به صورت مجزا ۱۰ وات توان صوتی را تولید می کنند که این امر باعث می شود مجموعا توان صوتی ۲۰ وات در خروجی داشته باشیم.

توان صوتی ایجاد شده می تواند صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل کند ولی در صورتی که به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج داشته باشید می‌توانید سیستم صوتی یا ساندبار خریداری نمایید که در صورت انجام این کار در تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از قابلیتی به نام Q-Symphony استفاده شده است که می تواند صدا را بین سیستم صوتی و تلویزیون هماهنگ کرده و دیالوگ ها به صورت همزمان از آنها شنیده می شود.

استفاده از فناوری Dolby Digital Plus باعث شده است که صدا به صورت همه جانبه و چند بعدی در اختیار کاربر قرار بگیرد این امر سبب می شود لذت دیدن برنامه دلخواه کاربر برای او دو چندان شود. در صورتی که قصد داشته باشید تلویزیون را بر روی گوشی همراه خود منتقل کنید، می‌ توانید از قابلیتی به نام Tv Sound To Mobile که در تلویزیون تعبیه شده است.

استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالبی که در تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از آن استفاده شده است،Multiroom Link می باشد، نحوه کارکرد ان به این صورت می باشد که  چندین دستگاه از طریق اتصال بی‌ سیم به یکدیگر متصل شده و صدا از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه ها پخش خواهد شد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
70AU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)24.7وزن بدون پایه: (کیلوگرم)24.2
نوع صفحه نمایش
تخت
رزولوشن فیلم
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20ٌW
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
عدد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1356.5x341.1میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1746x1035x190میلی متر
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست