×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75CU7000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
55,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75CU7000
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایشLED
رفرش ریت :60 هرتز
فناوری رنگ : Pur Color
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Tizen 7.0
پورت ها :3×HDMI و 1×USB
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75CU7000 یکی از تلویزیون های میان رده سال 2023 است که به صفحه نمایش 75 اینچی کریستالی مجهز شده است. این تلویزیون تصاویر را با وضوح 4K نمایش می دهد که از فناوری هایی مانند PurColor برای بهبود رنگ و UHD Dimming برای بهبود روشنایی تصویر استفاده می کند. با این حال، صحنه هایی با رنگ های متنوع و زنده و وضوح عالی خواهید داشت. سامسونگ از پردازنده کریستال 4K برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون 75 اینچی استفاده می کند تا بتواند نویز و تاری داده های ورودی را از بین ببرد و وضوح آن را بهبود بخشد.

تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ علاوه بر کیفیت تصویر عالی، از سیستم صوتی قدرتمندی نیز بهره می برد که صدایی قدرتمند و رسا با وضوح عالی ارائه خواهد کرد. تلویزیون 75CU7000 سامسونگ دارای برخی از ویژگی های مورد نیاز برای بازی است، می توان از آن برای گیم و بازی استفاده کرد و رضایت کاربران خود را جلب کرد، اما توانایی رقابت با تلویزیون های حرفه ای گیمینگ را ندارد و نمی تواند در فضای بسیار مناسب به صورت حرفه ای کار کند.

سامسونگ تلویزیون های 2023 خود از جمله تلویزیون 75CU7000 را به سیستم عامل تایزن مجهز می کند تا بتواند سرگرمی و امکانات جذاب مختلف را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از دوربین هوشمند را دارد و می توان از آن برای برقراری تماس تصویری استفاده کرد.

تلویزیون سامسونگ 75CU7000 ساخت 2023

تعبیر زیبایی در سادگی و مینیمالیسم!

سامسونگ یکی از برندهای معروف جهانی است که همواره از جدیدترین و بهترین متدها برای طراحی محصولات خود استفاده کرده است، جالب اینکه سامسونگ حتی در طراحی تلویزیون های میان رده خود نیز کاملا خلاقانه عمل می کند و سنگ تمام نمی گذارد. تلویزیون سامسونگ 75CU7000 از چند جنبه قابل تحسین است. زبان طراحی Slim Look استفاده شده برای این تلویزیون به بدنه باریک آن اشاره دارد که صفحه نمایشی باریک ایجاد می کند. این ضخامت حدود 60.9 میلی متر است و در اصل امکان نصب تلویزیون بر روی دیوار وجود دارد. برای این منظور باید از پایه دیواری به ابعاد 600*400 میلی متر استفاده کنید.

یکی از اصول طراحی مینیمال در سبک امروزی کاهش المان های بصری است که سامسونگ از آن غافل نشده است اما با پیروی از این سبک، ضخامت قاب را در تلویزیون های نسل جدید خود کاهش داده است. در مورد تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ ، این حتی به این معنی است که شما یک صفحه نمایش 75 اینچی خواهید داشت که می توانید از حداکثر ظرفیت خود برای تماشای محتوای مورد نظر خود استفاده کنید.

سامسونگ در طراحی تلویزیون ۷۵ اینچی خود از پایه های اسپلیت استفاده کرده که از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. این پایه ها در ارتفاع مناسب از میز قرار می گیرند تا بتوانید نوار صوتی با طراحی باریک را زیر تلویزیون قرار دهید. پایه ها با قابلیت حفظ تعادل پنل بسیار کارآمد عمل می کنند. برای نگه داشتن کابل ها در پشت پایه می توان از گیره های مخصوص استفاده کرد. در نهایت متریال به کار رفته در هر قسمت از تلویزیون سامسونگ CU7000 کیفیت بالای آن را توجیه خواهد کرد.

تعبیر زیبایی در سادگی و مینیمالیسم! در تلویزیون CU7000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 75CU7000 با فناوری PurColor

خط تولید تلویزیون کریستال سامسونگ هر ساله مدل های جدیدتر و پیشرفته تری تولید و عرضه می کند. هر سری از این تلویزیون ها به یک پردازنده مخصوص مجهز خواهند شد. چنین تلویزیون هایی اساساً دارای صفحه نمایش LED یکسان هستند، اما با فناوری رنگی پیشرفته، عملکرد کمی بهتر در هنگام نمایش محتوا دارند. تلویزیون سامسونگ 75CU7000 از فناوری PurColor استفاده می کند. این در واقع یک فناوری جدید و منحصر به فرد از سامسونگ است که دارای عملکردی مانند محدوده دینامیکی بالا است.

وجود فناوری PurColor در تلویزیون سامسونگ 75CU7000 منجر به نمایش طیف گسترده ای از رنگ های متنوع و پویا بر روی صفحه نمایش می شود. این ویژگی عملکرد بهتری برای نمایش رنگ های خارج از طیف RGB دارد. در عمل باید گفت که تلویزیون از طریق پردازنده خود می تواند علاوه بر رنگ های اصلی، روی نمایش رنگ های سرخابی، فیروزه ای و زرد نیز تمرکز کند. دستاورد این فناوری جزئیات بیشتر، رنگ های غنی تر و دقت رنگ بیشتر در تلویزیون کریستال سامسونگ 75CU7000 است، بنابراین برای به دست آوردن تجربه واقعی تر بسیار مفید خواهد بود. این تلویزیون با قابلیت پوشش حدود یک میلیارد رنگ، عملکرد مناسبی نسبت به مدل مقرون به صرفه دارد.

تلویزیون سامسونگ 75CU7000 با فناوری PurColor

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

Crystal Processor 4K به عنوان یک پردازنده اختصاصی در تلویزیون CU7000 سامسونگ استفاده می شود. این پردازنده پیشرفته سامسونگ کیفیت تصویر را از طریق یک پایگاه داده منحصر به فرد بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ 75CU7000 دارای رزولوشن 4K است که به 2160 در 3840 پیکسل می رسد که تا 4 برابر بهتر از یک تلویزیون فول اچ دی معمولی است. اگرچه اکثر محتواها در طول زمان به صورت 4K گرفته شده اند، اما هنوز منابع زیادی وجود دارند که کمتر از 4K هستند، بنابراین کدام ویژگی می تواند بهترین کیفیت تصویر را تضمین کند؟

پردازنده Crystal 4K به طور خودکار وضوح منابع ورودی را تشخیص می دهد. این پردازنده بهبود یافته با فناوری ارتقاء مقیاس 4K منابع با کیفیت پایین نزدیک به وضوح 4K را بهینه می کند. هماهنگ سازی رنگ، بهینه سازی سطح کنتراست و افزایش محتوای HDR بخشی از عملکردهای پردازشگر تصویر است. اکنون حتی می توانید فیلم های قدیمی مورد علاقه خود را با کیفیت 4K در تلویزیون 2023 سامسونگ 75CU7000 تماشا کنید.

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

سازگاری با فرمت های HDR

تلویزیون 4K سامسونگ 75CU7000 از فناوری HDR در سطح نمایشگر پشتیبانی می کند. این فناوری با ایجاد کنتراست عالی در سطح نمایشگر، کنتراست بین رنگ های تیره و روشن را به وضوح مشخص می کند و همچنین تماشای محتوای HDR را برای بیننده ممکن می کند. قابلیت های HDR در کل صنعت فیلم هالیوود نقش کلیدی ایفا کرده است و یکی از مهم ترین فناوری های مورد استفاده در تلویزیون محسوب می شود. 

تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ از HDR10+ پشتیبانی می کند که حتی نسخه پیشرفته تری از HDR10 است. این فناوری از طریق ابرداده پویا سطح روشنایی قاب فیلم ها را تغییر می دهد و بنابراین می توان انتظار داشت که بیننده محتوای زنده و پویا را در تلویزیون تماشا کرده باشد. همچنین در تلویزیون هوشمند سامسونگ 75CU7000 از فرمت HLG پشتیبانی می شود.

سازگاری با فرمت های HDR در تلویزیون 2023 سامسونگ CU7000

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

  • فناوری UHD Dimming را می توان یکی از فناوری های بخش تصویربرداری تلویزیون سامسونگ دانست که باعث بهبود روشنایی در سطح نمایشگر می شود. این فناوری با اسکن قسمت هایی از کل تصویر، روشنایی را با عمق بخشیدن به رنگ های سیاه و سفید تنظیم می کند و تاثیر آن در نمایش تصاویر واضح تر قابل تشخیص است.
  • از دیگر فناوری های "تلویزیون سامسونگ 75CU7000" می توان به فناوری Mega Contrast اشاره کرد که برای بهبود کنتراست در صحنه ها استفاده می شود.
  • عملکرد منحصر به فرد تشخیص روشنایی به طور خودکار روشنایی را تشخیص می دهد و نوردهی بهینه صفحه را برای بیننده ایجاد می کند. این مدل مجهز به سنسور نور برای اندازه گیری نور و با قابلیت تشخیص نور، قابل تنظیم بر روی صفحه نمایش است.
  • یکی از حالت های مختلف تصویر در تلویزیون سامسونگ به عنوان حالت فیلم ساز شناخته می شود. این حالت که به اختصار FMM نیز نامیده می شود، تنظیمات پیش فرضی مانند نسبت تصویر، نرخ فریم و رنگ را برای جلوگیری از هرگونه جلوه مصنوعی در محتوا تنظیم می کند. به لطف این حالت، می توانید دیدگاه سازنده تولید هر محتوا را ببینید.
  • تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ دارای صفحه نمایش 60 هرتز بوده و سرعت بسیار بالایی برای نمایش صحنه های سریع دارد. سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator برای بهبود حرکت در صحنه ها استفاده می کند. به عنوان مثال، این فناوری فریم های گم شده را در بازی های ویدیویی تشخیص می دهد و با قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های اصلی از تار شدن و لرزش جلوگیری می کند.

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

فناوری های صوتی تلویزیون 75CU7000

در مجموع می توان گفت که تلویزیون های سری 2023 کریستال سامسونگ با تغییرات قابل توجهی در بخش صوتی همراه نیستند. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ CU7000 دارای 2 کانال صوتی با قابلیت پخش 20 وات صدا می باشد. فناوری OTS Lite Object Tracking Sound یکی از بهترین فناوری های صوتی در این تلویزیون محسوب می شود و با آنالیز محتوای ورودی مانند فیلم، استریم، ورزش، بازی و ... صداها را بهینه کرده و به بلندگوها ارسال می کند. تأثیر این فناوری در صدا مشهود است که دقیقاً متناسب با موقعیت آن روی صفحه نمایش بازتولید می شود، بنابراین تجربه شنیداری بسیار واقعی تری ایجاد می کند. از ویژگی صدای تطبیقی ​​نیز در این تلویزیون برای بهینه سازی آهنگ صدا در زمان واقعی و متناسب با هر سبک صوتی در زمان واقعی استفاده شده است.

برای بهبود صدا از فناوری Q-Symphony در ال ای دی سامسونگ 75CU7000 استفاده شده است. همگام سازی صوتی صدای تلویزیون و نوار صوتی سامسونگ متصل به آن با استفاده از همین فناوری انجام می شود تا بدون قطع صدای بلندگوهای تلویزیون، تجربه فراگیرتری را به دست آورید. با پشتیبانی Multiroom Link و برنامه اختصاصی آن، کاربران مجاز هستند موسیقی را روی دستگاه های صوتی با مکان های مختلف در تلویزیون 75CU7000 به اشتراک بگذارند.

امکان به اشتراک گذاری صدا از دستگاه های دیگر با تلویزیون از طریق صدای بلوتوث وجود دارد. سوئیچ خودکار Buds یک ویژگی جدید در این تلویزیون است که امکان سوئیچ خودکار بین منابع صوتی را فراهم می کند.

هاب هوشمند سامسونگ

سامسونگ از نسخه جدید سیستم عامل تایزن در تلویزیون SAMSUNG 75CU7000 استفاده می کند. سال گذشته سامسونگ تغییراتی را در Smart Hub یا رابط کاربری خود اعمال کرد که شامل 3 تب Media، Background و Gaming Hub بود و امسال نیز همینطور است. محتوای متنوعی در منوی کاربردی در اختیار کاربران قرار می گیرد. از آنجایی که Samsung Smart Hub جستجو و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، می توانید از پخش فیلم، بازی ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود بدون اتلاف وقت لذت ببرید.

هاب تلویزیون سامسونگ 75CU7000 به کاربران این امکان را می دهد تا سرگرمی های مختلف را بر روی رمزگشا، VOD و سرویس های محبوب OTT سازماندهی کنند. این هاب هوشمند همچنین از هوش مصنوعی برای پیمایش بین سرویس های مختلف استفاده می کند تا بتواند با توجه به منطقه و سلیقه شما پیشنهادات مفیدی را ارائه دهد. با خرید اشتراک جداگانه نتفلیکس، می توانید فورا به فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از داغ‌ترین موزیک ویدیوها گرفته تا داغ‌ترین ویدیوها در بازی، تناسب اندام، فیلم، نمایش، اخبار، آموزش و موارد دیگر، می‌توانید در YouTube دنبال کنید. Prime Video و Disney+ همیشه چیزهای هیجان انگیزی برای تماشا در اختیار کاربران قرار می دهند.

دسترسی به سرویس Samsung TV Plus با اتصال به اینترنت در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ هوشمند امکان پذیر است. این سرویس به شما این امکان را می دهد که از بین بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و برنامه به صورت رایگان انتخاب کنید و به راحتی محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید.

کنترل آسان تلویزیون هوشمند 75CU7000

سامسونگ در تلویزیون های 2023 خود خدمات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا تجربه کاربری راحت و بی عیب و نقصی را تجربه کنند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ با پلت فرم SmartThings می توانند به طور یکپارچه به همه دستگاه های هوشمند شما متصل شوند تا بتوانید مستقیماً خانه خود را از طریق یک هاب مرکزی کنترل کنید. هنگام استفاده از این روش، باید به وای فای، بلوتوث یا شبکه بی سیم دیگری متصل شوید و البته به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شوید. به طور کلی، SmartThings تلویزیون سامسونگ سی یو 7000 به عنوان یک هاب خانه هوشمند ساده و قابل ارتقا به کاربران اجازه می دهد تا روال هایی را تنظیم کنند که به سادگی تأثیر قابل توجهی در کاهش زمان و انرژی آنها داشته باشد.

تلویزیون سامسونگ 75CU7000 نسل جدید با دستیارهای صوتی گوگل و الکسا سازگاری کامل دارد و کاربران با کمک این دستیارها می توانند تلویزیون را با سهولت بیشتری کنترل کنند. کنترل تلویزیون سامسونگ با این دستیارها بسیار ساده تر از حد معمول خواهد بود.

سایر خدمات و دسترسی هوشمند

  • سامسونگ از عملکردهای مختلفی برای برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر در تلویزیون فورکی سامسونگ 75CU7000 استفاده می کند که در میان آنها عملکرد Mobile to TV می تواند محتوا را از تلفن هوشمند به تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ منتقل کند. هر دو فناوری صدای تلویزیون به موبایل و آینه صدا، انتقال صدا از تلویزیون به تلفن همراه و بالعکس را فراهم می کنند. با عملکرد Wireless TV On، حتی می توانید تلویزیون را از طریق تلفن هوشمند خود روشن کنید.
  • Tap View که با نام Mobile Tap Mirroring نیز شناخته می شود، امکان اتصال با گوشی های Samsung Galaxy را فراهم می کند. این ویژگی که چند سالی است در تلویزیون های هوشمند سامسونگ تعبیه شده است، به کاربران این امکان را می دهد تا با ضربه های ملایم روی صفحه تلویزیون، محتوای صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را منعکس کنند.
  • در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ امکان برقراری تماس تصویری از طریق عملکرد ارتباط تصویری و پشتیبانی از اپلیکیشن Google Meet برای کاربران فراهم شده است. برای این کار، به یک دوربین SlimFit سامسونگ، یک وب کم لاجیتک یا یک دوربین موبایل نیاز دارید، در حالی که گیرندگان تماس نیز باید برنامه را از قبل نصب کرده باشند.
  • می توانید از ویژگی Wireless Dex برای تبدیل صفحه تلویزیون اسمارت سامسونگ 75CU7000 به یک فضای کاری در خانه استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی زمانی که از اتصال شبکه مطمئن هستید، می توانید آن را در تلویزیون و لپ تاپ، گوشی هوشمند یا رایانه سازگار خود فعال کنید. اتصال از راه دور و استفاده از صفحه تلویزیون به عنوان دسکتاپ رایانه شخصی فقط برای Windows 10 Professional Mac OS X 10.5 پشتیبانی می شود.
  • سامسونگ با همکاری Nifty Gateway از پلتفرم NFT برای خرید و فروش مجموعه های دیجیتال در تلویزیون های نسل جدید خود پشتیبانی خواهد کرد.

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 75CU7000

همانطور که در مقدمه گفته شد، تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 75 اینچ تمام امکانات و ویژگی های تلویزیون های گیمینگ حرفه ای را ندارد و نمی توان از آن انتظار بازی حرفه ای داشت، اما با برخی ویژگی های بازی، تجربه بازی رضایت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. ضربه با عملکرد ALLM به محض وصل شدن کنسول بازی حالت تصویر را به حالت بازی تغییر می دهد تا بتوانید صحنه ها را با کمترین تاخیر ورودی و در حالت مناسب با صحنه های بازی داشته باشید. همچنین با پشتیبانی HGIG به کاربران امکان بازی های HDR را با بالاترین کیفیت می دهد. HGIG به شما این امکان را می دهد که حتی تاریک ترین صحنه های بازی را با وضوح و کیفیت بسیار خوب روی صفحه نمایش خود داشته باشید.

علاوه بر این، داشتن گزینه Gaming Hub امکان دسترسی سریع و راحت به انواع خدمات بازی را برای کاربران فراهم می کند. تلویزیون سامسونگ 75CU7000 گزینه ای بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای خرید و استفاده در منزل است که تجربه بازی HDR رضایت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

اتصالات گسترده 

سامسونگ در تلویزیون 75CU7000 از روش های ارتباطی مختلفی برای تعامل با سایر دستگاه ها استفاده می کند که به صورت بی سیم و مستقیم قابل استفاده است. بلوتوث و وای فای روش های ارتباطی هستند که می توانید به صورت بی سیم از آن ها استفاده کنید و یک اتصال راحت و سریع را تجربه کنید.

برای اتصال مستقیم کابل در پنل پشتی تلویزیون سامسونگ، پورت های مختلفی در دسترس خواهد بود که هر کدام در شرایط خاصی استفاده خواهند شد. پورت های HDMI و USB از جمله کاربردی ترین پورت های ارتباطی هستند که بیشترین سازگاری را با دستگاه های دیگر خواهند داشت. خروجی صوتی نوری و ورودی آنتن نیز از دیگر درگاه های ارتباطی در این تلویزیون 75 اینچی در نظر گرفته خواهد شد. با HDMI-CEC امکان کنترل و کار با سایر دستگاه های سازگار با کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ وجود دارد.

در این صفحه از فروشگاه ما شما می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ 75CU7000 اقدام کرده و آن را با قیمت ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه تهیه نمایید. اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال تلویزیونی بهتر برای تماشای روزمره فیلم و سریال هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سامسونگ 75CU8000 می باشد.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7000 سایز 75 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU7000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 30.8(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 30.4(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست