×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 75Q70B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :75Q70B
کیفیت تصویر :4K
نور پس زمینه :LED
سیستم عامل :تایزن
خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت :2022 میلادی
مجهز به پورت :USB و HDMI
پشتیبانی از فرمت :HDR10PRO و HGL
پردازنده :Quantum Processor Lite 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75Q70B از سری تلویزیون های QLED سامسونگ در لیست بهترین مدل های سال 2022 قرار گرفته است. این تلویزیون یک مدل کاملاً هوشمند و با امکانات کامل است تا بتوانید علاوه بر آن از کاربردی ترین امکانات موجود بر روی تلویزیون بهره مند شوید. به وضوح تصویر عالی سامسونگ در تلویزیون Q70B از سیستم عامل تایزن به همراه رابط کاربری اسمارت هاب استفاده می کند و امکانات جذابی مانند امکان کنترل صوتی تلویزیون از طریق دستیار صوتی بیکسبی و اتصال آسان گوشی به تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون 75Q70B همچنین از 20 وات صدا برای پخش صدا استفاده می کند. هماهنگی کاملی بین صدا و تصویر وجود دارد و تجربه بصری و شنیداری متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q70B

تصاویر با وضوح 4K با جزئیات کامل و طیف رنگی گسترده نمایش داده می شوند. تلویزیون Qold دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد در بخش تصویربرداری است، بنابراین تصاویر نمایش داده شده در صفحه تلویزیون سامسونگ Q70B وضوح بهتری نسبت به تصاویر روی صفحه نمایش های LED معمولی دارند. پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K یکی از ویژگی های خاص بخش تصویربرداری است که نه تنها حالت نمایش تصویر ایده آل را ارائه می دهد، بلکه محتوای با وضوح پایین تر را با وضوح بالا و بهینه نمایش می دهد. با ما همراه باشید تا جامع ترین راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ را برای شما ارائه کنیم.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 75Q70B

طراحی شیک تلویزیون سامسونگ 75Q70B

هماهنگی کاملی بین تلویزیون سامسونگ 75Q70B و محیط خانه به لطف طراحی جذاب آن وجود دارد. سامسونگ همواره در طراحی تلویزیون های خود از اوج خلاقیت برای عرضه مدل های زیبا و باکیفیت استفاده کرده است. این تلویزیون QLED از ظرافت بالایی در طراحی برخوردار است که بهترین ویژگی آن را می توان ضخامت کم بدنه آن دانست. حداکثر ضخامت بدنه این تلویزیون 26.6 میلی متر است که برای تلویزیون ضخامت بسیار کمی است. این ضخامت کم بدنه نه تنها وزن تلویزیون را بسیار کمتر از حد معمول می کند، بلکه زیبایی و ظرافت بی نظیری به تلویزیون می بخشد.

علاوه بر ضخامت اندک بدنه، شاهد طراحی صاف و یکدستی برای بدنه تلویزیون 75 اینچی سامسونگ هستیم که نصب تلویزیون بر روی دیوار را به یک حرکت هوشمندانه تبدیل می کند. پایه استفاده شده در طراحی تلویزیون 75Q70B یک پایه تخت مرکزی است که از دو گوشه به پشت پنل تلویزیون متصل می شود. این پایه زیبا با عرض کم به شما امکان می دهد تلویزیون را روی میز تلویزیون های باریک قرار دهید. شما نمی توانید از حاشیه های بسیار باریک در چهار طرف صفحه چشم پوشی کنید. در واقع این میدان ها با ضخامت کم خود توجه کامل بیننده را به سمت صفحه نمایش می کشند و از حواس پرتی جلوگیری می کنند.

طراحی شیک تلویزیون سامسونگ 75Q70B

کیفیت 4K با فناوری QLED ارائه می شود

وضوح 4K تلویزیون سامسونگ 75Q70B به نمایش جزئیات کامل تصاویر کمک می کند. در واقع این وضوح نشان دهنده تراکم بالای پیکسل های کامپوزیت است که جزئیات بیشتری را در تصاویر روی صفحه نمایش ۷۵ اینچی نشان می دهد. وضوح 4K محتوای 4K را در بهترین حالت نمایش می دهد و شما حتی کوچکترین جزئیات تصاویر را از دست نخواهید داد. سامسونگ با استفاده از فناوری نقاط کوانتومی، این مدل را بهتر از تلویزیون های 4K معمولی می کند و تلویزیون را به سطح جدیدی از کیفیت می رساند.

این فناوری تلویزیون سامسونگ را در سری QLED قرار می دهد و وضوح تصویر بهتری را برای تلویزیون فراهم می کند. در واقع، فناوری نقاط کوانتومی از تعداد زیادی نقطه کوانتومی روی صفحه تلویزیون 75Q70B تشکیل شده است که تصاویر را تکه تکه بهبود می بخشد. فناوری QLED در صفحه نمایش نه تنها سطح جدیدی از نوردهی را برای صفحه نمایش فراهم می کند، بلکه با تقویت میزان رنگ های قابل نمایش بر روی صفحه نمایش، طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نتیجه کیفیت بهتری را در تصاویر ایجاد می کند.

پردازشگر Quantum Processor 4K

سامسونگ حماسه ای را در بخش پردازنده تصویر ارائه کرده است. این برند از هوش مصنوعی برای پردازشگر تصویر در تلویزیون Q70B استفاده می کند. در این تلویزیون از پردازنده کوانتومی 4K استفاده شده که با بهترین عملکرد در نمایش تصاویر همراه است. این پردازنده با استفاده از هوش مصنوعی الگوریتم های خاصی برای مدیریت روشنایی و کنتراست تصاویر دارد. به این ترتیب می تواند روشنایی و کنتراست را با توجه به تصاویر موجود در هر محتوا تغییر دهد تا بهترین نمایش تصویر را در تلویزیون ایجاد کند.

یکی دیگر از مواردی که استفاده از هوش مصنوعی در پردازشگر کوانتومی 4K نقش داشته است مربوط به بهبود کیفیت تصویر برای نمایش محتوای با وضوح پایین با کیفیت عالی است. این پردازنده هوشمند همچنین نقش موثری در هماهنگی صدا و تصویر دارد تا بتوانید با تلویزیون سامسونگ 75Q70B ایده آل ترین حالت تماشای فیلم های مورد علاقه خود را تجربه کنید.

پردازشگر Quantum Processor 4K در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q70B

نمایش عمق تصاویر با تلویزیون 75Q70B

عمق تصویر بهینه شده یکی از بهترین بخش های افزایش وضوح تصویر در تلویزیون 75 اینچی 4K است. این تلویزیون با افزایش کنتراست در پیش زمینه تصویر، نحوه درک عمق را توسط چشم انسان تقلید می کند. به همین دلیل نزدیک ترین حالت نمایش تصویر به چشم بیننده ایجاد شده است تا عمق واقعی تصاویر توسط چشمان شما قابل درک باشد. با استفاده از این ویژگی، تصاویر از بیشترین عمق برای نمایش جزئیات کامل بهره می برند و به نوعی جزئیات تصویری دیدنی را برای شما به ارمغان می آورند. عمق تصویر بهینه شده تصاویر سه بعدی را برای واقع گرایی بیشتر روی صفحه ایجاد می کند و تلویزیون 2022 سامسونگ 75Q70B را به گزینه ای عالی برای تماشای انواع محتوا تبدیل می کند.

نمایش عمق تصاویر با تلویزیون 75Q70B

جزئیات تماشایی در فناوری Quantum HDR

به لطف Quantum Matrix، می توانید اوج زیبایی تصاویر را در ترکیب با HDR با تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q70B تجربه کنید. این فناوری با کوانتوم HDR ترکیب شده و بیشترین تاثیر را در افزایش کنتراست و جزئیات تصاویر دارد. با افزایش کنتراست صفحه، مرز بین رنگ ها و سایه های تصویر کاملا مشخص می شود و این به نمایش جزئیات رنگی ملموس در تصاویر کمک می کند. به همین دلیل می توان گفت که فناوری کوانتومی موثرترین ویژگی برای افزایش کیفیت تصاویر در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75Q70B است. این تلویزیون همچنین از فرمت HDR10+ برای نمایش کوچکترین جزئیات رنگی بر روی صفحه نمایش استفاده می کند.

فناوری Quantum HDR در تلویزیون 75Q70B

سایر امکانات بخش تصویر تلویزیون 2022 سامسونگ 75Q70B

  • تکنولوژی LED دوگانه یا نور پس زمینه دوگانه یکی از مواردی است که خرید تلویزیون سامسونگ را به انتخابی عالی برای قرار دادن در محیطی روشن تبدیل می کند. تلویزیون سامسونگ 75Q70B به لطف استفاده از این فناوری دارای نوردهی بهینه بر روی صفحه نمایش است و قادر است طیف رنگی گسترده ای را با محتوای تصویر تطبیق دهد. در واقع این فناوری روشنایی و رنگ بی نظیری را در یک تلویزیون 75 اینچی ایجاد می کند.

  • به لطف نقاط کوانتومی، تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q70B عنوان 100 درصد حجم رنگ را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر، فناوری کوانتوم دات تا 100 درصد حجم رنگ را در رنگ‌های زنده ارائه می‌کند که بدون توجه به شرایط نوری پایدار می‌مانند.

  • حالت فیلمساز (FMM) یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که در تلویزیون QLED سامسونگ 75Q70B می بینیم. این فناوری قادر است کیفیت واقعی تصاویر را دقیقاً در همان شرایطی که کارگردان فیلم را برای بازار تولید کرده است با حذف اعوجاج های ایجاد شده در تصاویر فیلم ها حفظ کند تا صافی تصاویر را نشان دهد و اغلب منجر به از دست رفتن  جزئیات تصاویر می شود.

  • تلویزیون سامسونگ زاویه دید بسیار وسیعی دارد که از تغییر رنگ و روشنایی تصاویر هنگام تماشای تلویزیون از زوایای اطراف جلوگیری می کند. با زاویه دید گسترده، از هر زاویه ای که به تلویزیون نگاه کنید، متوجه کیفیت عالی و روشنایی عالی تلویزیون 75Q70B خواهید شد.

تلویزیونی هوشمند، بهینه شده برای چشمان شما

حالت Eye Comfort یکی از جدیدترین قابلیت هایی است که برای سال 2022 به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است، از این ویژگی برای راحتی هر چه بیشتر چشم بیننده در هنگام تماشای صفحه استفاده می شود. در واقع Eye Comfort می تواند روشنایی صفحه نمایش را در هنگام طلوع و غروب خورشید تا حدودی تغییر دهد. این ویژگی با بهینه سازی روشنایی در هنگام طلوع و غروب خورشید بهترین روشنایی نمایشگر را ایجاد می کند. علاوه بر این، روشنایی و اشباع رنگ پس از غروب آفتاب کاهش می یابد تا از چشمان شما محافظت کند و آرامش دلپذیری را هنگام تماشای فیلم با تلویزیون سامسونگ 75Q70B فراهم کند. این ویژگی از خستگی چشم جلوگیری می کند و تنظیمات نور منحصر به فرد را برای بهترین تجربه نمایشی اعمال می کند.

حالت Eye Comfort در سامسونگ 2022 مدل q70b

صدایی شفاف و فراگیر با تلویزیون سامسونگ 75Q70B

هنگام خرید تلویزیون ، تطبیق تصویر با صدا یکی از مهم ترین مواردی است که سامسونگ همواره برای جلب رضایت مشتریان خود رعایت می کند. ال ای دی سامسونگ 75Q70B از سیستم صوتی 2 کاناله بهره می برد که شامل 2 بلندگوی قدرتمند است و هر کدام از این بلندگوها ولوم 10 وات را به محیط ساطع می کنند. این بدان معناست که مجموع صدای تلویزیون 20 وات است و وضوح عالی را برای پخش در محیط فراهم می کند. البته سامسونگ در این مدل از فناوری هایی نیز برای بهبود وضوح صدا استفاده کرده است تا علاوه بر صدای بلندی که ارائه می دهد، وضوح خوبی نیز داشته باشد.

دو کاناله Dolby Digital Plus به افزایش شفافیت صدا در تلویزیون کمک می کند و نویزهای صدا را کاملا از بین می برد. Q Symphony یک ویژگی صوتی سامسونگ است که هنگام اتصال به سیستم های صوتی مختلف مفید است. در واقع این عملکرد با ایجاد هارمونی کامل بین ساندبار و تلویزیون قادر است صدایی جامع و همه جانبه را در تلویزیون 75Q70B ایجاد کند.

تلویزیون سامسونگ 75Q70B بدون توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار می گیرد می تواند صدایی کاملا بهینه و هماهنگ ایجاد کند. OTS Lite همچنین صدای چند بعدی را در تلویزیون 75 اینچی سامسونگ ایجاد می کند. این ویژگی به ایجاد یک کانال صوتی مجازی در تلویزیون کمک می کند که در نهایت باعث می شود صدا از قسمت های مختلف تلویزیون برای گوش دادن به صدای فراگیر منتشر شود.

صدایی رسا و فراگیر با تلویزیون سامسونگ 75Q70B

حرکت صاف با نمایش کامل جزئیات

ویژگی Motion Xcelerator Turbo+ یکی از بهترین ویژگی هایی است که بر نحوه حرکت فریم های تصویر در تلویزیون سامسونگ 75Q70B تأثیر می گذارد. این تابع قادر است فریم های تصویر را به طور کامل شناسایی کند و فریم های گم شده را به دلیل نرخ فریم بالا تشخیص دهد. سپس با بررسی فریم های قبل و بعد از فریم های حذف شده می تواند فریم های جدیدی ایجاد کند. این قاب‌های جدید کاملاً هوشمندانه طراحی شده‌اند تا از تاری صفحه هنگام نمایش فریم‌های تصویر جلوگیری کنند. عملکرد Motion Xcelerator Turbo+ قادر است با پخش فریم های از دست رفته تصاویر را به صورت کاملاً روان نمایش دهد که بهترین راه برای نمایش جزئیات کامل تصاویر را فراهم می کند.

قابلیت Motion Xcelerator Turbo+

تجربه بازی متفاوت با تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q70B

یکی از ویژگی هایی که در دنیای امروز هنگام خرید تلویزیون بسیار مورد توجه قرار می گیرد، در دسترس بودن گزینه های گیمینگ گسترده است. در واقع، بسیاری از خریداران دوست دارند از تلویزیون رده بالای خود برای بازی های ویدیویی استفاده کنند. در این راستا سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای سازنده از بهترین قابلیت های بازی در تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 75 اینچ استفاده می کند تا شما یک مدل ایده آل برای بازی های ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون قابلیت نمایش محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز را دارد و در هنگام نمایش صحنه های بازی سریع سرعت بی نظیری را ارائه می دهد.

نمایش محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز تجربه بازی مداوم و روان را با سرعتی بی نظیر با تلویزیون 75Q70B به شما می دهد. FreeSync Premium Pro یک استاندارد بازی است که حرکت صاف را در بازی های ویدیویی تضمین می کند. این تلویزیون دارای ترکیبی از گرافیک برجسته با HDR عالی و حرکت صاف تلویزیون سامسونگ است تا تجربه بازی هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم کند. Super Ultra Wide Game View همچنین یک ویژگی بازی جذاب است که نسبت تصویر را تا حد زیادی افزایش می دهد تا تصاویر دقیق تری از گیم پلی به شما ارائه دهد.

تجربه گیمینگ متفاوت با 75Q70B

کم‌ترین میزان تأخیر در ورودی

تاخیر ورودی تلویزیون یکی از مهمترین موارد در بازی های ویدیویی است. مدت زمانی که طول می کشد تا محتوای بازی از کنسول بازی به صفحه تلویزیون منتقل شود، تاخیر ورودی نامیده می شود. تلویزیون سامسونگ 75Q70B دارای تاخیر ورودی بسیار کم است که نرخ انتقال بالایی را برای بازی های ویدیویی فراهم می کند. همچنین دارای یک عملکرد خودکار بازی (ALLM) برای تشخیص خودکار حالت بازی است. این فناوری هنگام اتصال کنسول های بازی به طور خودکار حالت بازی را فعال می کند تا از کمترین تاخیر ورودی بهره مند شود.

تایزن با رابط کاربری Smart Hub

تایزن سیستم عامل منحصربفرد سامسونگ است که در "تلویزیون سامسونگ 75Q70B" شاهد بهبودهایی برای ارائه طیف وسیع تری از خدمات هستیم. این سیستم عامل از رابط کاربری SmartHub برای یکپارچه سازی محتوا به بهترین شکل استفاده می کند تا دسترسی آسان به تمام قسمت های تلویزیون را برای کاربران فراهم کند. در واقع سیستم عامل تایزن از منوی بسیار کاربردی استفاده می کند تا کمترین زمان را برای جستجوی هر نوع محتوایی در تلویزیون سامسونگ صرف کند. Samsung TV Plus یکی از ویژگی های منحصر به فرد تعبیه شده در این سیستم عامل است.

این برنامه دسترسی رایگان به انواع محتوا از جمله فیلم، برنامه های ورزشی و اخبار را در اختیار کاربران قرار می دهد تا طیف وسیعی از راحتی را در یک مکان در اختیار کاربران قرار دهد. SmartThings یک ویژگی خاص سامسونگ است که به لطف سیستم عامل تایزن توسط تلویزیون 75Q70B پشتیبانی می شود. این عملکرد در قالب یک برنامه ویژه برای ایجاد هماهنگی کامل بین لوازم خانگی سامسونگ برنامه ریزی شده است.

SmartThings در تلویزیون 4K سامسونگ قابلیت اتصال به انواع دستگاه های هوشمند سامسونگ که از این برنامه پشتیبانی می کنند را دارد و می توانید از طریق تلویزیون خود سایر دستگاه های سامسونگ را کنترل کنید. bixby دستیار صوتی ویژه سامسونگ در این تلویزیون است که به کاربران اجازه می دهد تا بسیاری از عملکردهای تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کنند. با این دستیار صوتی می توانید تلویزیون SAMSUNG 75Q70B را فقط با صدای خود کنترل کنید.

رابط کاربری SmartHub در تلویزیون سامسونگ q70b سایز 75 اینچ

امکان نمایش 2 مطلب به صورت همزمان

یکی از بهترین ویژگی های هوشمند سامسونگ Multi View است. این ویژگی جذاب که در برخی از مدل های برتر سامسونگ به چشم می خورد، قابلیت تقسیم صفحه نمایش به 2 قسمت را دارد. این بدان معناست که شما می توانید همزمان 2 محتوای مختلف را روی صفحه تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70B تماشا کنید. در واقع این نمایش همزمان ممکن است شامل نمایش محتوای یک برنامه تلویزیونی و محتوای گوشی متصل به تلویزیون باشد. یعنی در یک طرف تلویزیون محتوای گوشی نمایش داده می شود و در سمت دیگر می توانید محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون تماشا کنید. عملکرد Multi View به شما امکان می دهد از صفحه نمایش 75 اینچی به بهترین شکل استفاده کنید.

Multi View در تلویزیون سامسونگ 75q70b

تماس تصویری با تلویزیون 75Q70B

یکی از ویژگی های جذابی که در تلویزیون های جدید 2022 سامسونگ اضافه شده است، امکان برقراری تماس تصویری است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بالاترین سطح کیفیت را برای دیدن عزیزان خود تجربه کنید. همکاری با Google Duo به شما این امکان را می دهد که از طریق این برنامه با تلویزیون 75Q70B تماس تصویری برقرار کنید. برای ایجاد این ارتباط ویدیویی می توانید از دوربین اختصاصی Samsung Slim Fit استفاده کنید.

بنابراین، با اتصال دوربین به تلویزیون، یک راه عالی برای برقراری تماس ویدیویی ایجاد کنید. همچنین می توانید از دوربین گوشی سامسونگ خود برای برقراری تماس تصویری با تلویزیون 75 اینچی سامسونگ استفاده کنید. با کیفیت عالی این تلویزیون QLED از تجربه نهایی تماشای عزیزانتان بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

تماس تصویری با تلویزیون 75Q70B

اتصال سریع و راحت گوشی

سامسونگ از بهترین ویژگی های هوشمند برای ارائه راه های عملی برای اتصال تلویزیون ها استفاده می کند. تلویزیون 4K سامسونگ 75Q70B مجهز به 2 فناوری کاربردی اتصال تلفن به تلویزیون است تا بتوانید گوشی خود را به راحت ترین روش به تلویزیون سامسونگ متصل کنید. تابع TapView یکی از ساده ترین راه های اتصال است که قابلیت انتقال محتویات گوشی به صفحه نمایش را دارد. کافیست محتوای مورد نظر را روی صفحه گوشی پخش کنید و سپس با یک لمس سبک روی تلویزیون، گوشی محتوای در حال پخش را از صفحه گوشی به صفحه تلویزیون منتقل می کند.

TapView را می توان روشی فوق العاده راحت و کاربردی برای نمایش محتویات گوشی بر روی صفحه نمایش دانست. علاوه بر این سامسونگ 75Q70B به شما این امکان را می دهد که محتوای گوشی خود را از طریق DLNA به صفحه نمایش منتقل کنید تا بتوانید به راحتی محتوای مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون سامسونگ تماشا کنید.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q70B را مشاهده کنید و این محصول را با گارانتی، قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ 75Q60B می باشد. اما اگر به تلویزیون بهتری نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 75Q80B بروید. اگر به دنبال تلویزیون لوکس و زیبا هستید، تلویزیون سامسونگ LS03B انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 75Q70B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 75Q70B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q70B

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
وزن با پایه: 40.1 کیلوگرم - وزن بدون پایه: 34.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی: 50 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189.3 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1670.6x958.7x54.7
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
حسگر روشنایی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست