×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50CU8500 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50CU8500
کیفیت تصویر : 4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت : 2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پردازنده :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 50CU8500 بهترین سری تلویزیون های کریستال سامسونگ در سال 2023 است. این تلویزیون به عنوان جانشین 50BU8500 عرضه شده است و نسبت به مدل سال قبل تفاوت هایی از نظر هوشمندی و کیفیت تصویر دارد. سری تلویزیون های سامسونگ کریستال 2023 با نام سری CU ارائه شده و شامل مدل هایی با قیمت بسیار مناسب می باشد. مدل‌های CU8500 در اندازه‌های متنوعی عرضه می‌شوند و به نظر می‌رسد سایز 50 اینچی دارای نوع پایه متفاوتی نسبت به مدل‌های بزرگتر 65 اینچی است. صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ از استاندارد 4K پشتیبانی می کند و از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K برای پردازش داده های ویدیویی استفاده می کند.

تلویزیون سامسونگ CU8500 توانایی تولید بیش از یک میلیارد رنگ غنی را دارد و با گستره رنگی بالا می تواند جزئیات دقیق رنگی را به بیننده نمایش دهد. همچنین تلویزیون 50CU8500 سامسونگ به دلیل استفاده از Contrast Enhancer توانایی ایجاد نسبت کنتراست بسیار مناسب برای افزایش وضوح تصویر را دارد. می‌توانید حالت Filmmaker را برای تجربه‌ای منحصربه‌فرد هنگام تماشای فیلم و سریال فعال کنید. تلویزیون 50CU8500 همچنین دارای هماهنگی عالی تصویر به صدا است و تجربه تماشای فیلم هیجان انگیز را افزایش می دهد.

تلویزیون CU8500 سامسونگ مانند سایر مدل های 2023 مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل تایزن با رابط کاربری SmartHub می باشد. این سیستم عامل دسترسی به اینترنت را بسیار آسان کرده و دنیایی از دستگاه های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به بررسی کامل آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50CU8500 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 50CU8500 با پردازنده مخصوص

تلویزیون های سری کریستال مدل های پایین رده 4K هستند که وضوح تصویر بسیار خوبی را با قیمت پایین ارائه می دهند. این سری از تلویزیون ها در رده پایین تری نسبت به مدل های QLED سامسونگ قرار می گیرند و به دلیل استفاده از فناوری کریستال کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی ارائه می دهند. قیمت تلویزیون کریستال نسبت به مدل های رده بالا بسیار مناسب است و در عین حال وضوح تصویر بهینه آن باعث محبوبیت تلویزیون در بازار ایران شده است. سری تلویزیون های کریستال سامسونگ در سال 2023 مانند سال های گذشته با پردازنده منحصر به فرد Crystal 4K در بخش تصویربرداری عرضه شد.

این پردازنده ویژه در قسمت تصویر تلویزیون سامسونگ، آنالیز مناسبی از جزئیات تصویر انجام داده است تا تجربه متفاوتی از تماشای محتوای ویدیویی را به بیننده بدهد. این پردازنده نه تنها محتوای 4K را در واقعی ترین حالت ضبط می کند، بلکه به بهبود کیفیت تصویر برای سایر محتواها نیز کمک می کند، بنابراین می توانید وضوح مناسبی را حتی در هنگام نمایش محتوای با کیفیت پایین تجربه کنید. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K از فناوری نقشه برداری رنگی پیشرفته استفاده می کند که به طور دقیق رنگ ها و سایه های روی صفحه را از هم جدا می کند و کوچکترین تفاوت رنگ را برای به تصویر کشیدن جزئیات کامل به خوبی نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 50CU8500 با پردازنده مخصوص

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی

نمایشگرهای کریستالی سامسونگ به فناوری Dynamic Crystal Color مجهز هستند. این فناوری منحصر به فرد به تولید یک میلیارد رنگ غنی (یک میلیارد رنگ) کمک کرده است تا نمایشگر تلویزیون سامسونگ 50CU8500 عملکرد عالی در نمایش رنگ های مختلف داشته باشد. فناوری کریستال پویا کوچکترین جزئیات رنگ را به بیننده نشان می دهد تا یک تجربه دیدنی هیجان انگیز از محتوا با جزئیات رنگی جذاب را به ارمغان بیاورد. Dynamic Crystal Color حالتی واقعی از میلیاردها رنگ غنی و باکیفیت ایجاد می کند تا وضوح تصویر نمایشگر مناسب را تضمین کند.

تولید رنگ های واقعی و غنی به افزایش طیف رنگ های قابل نمایش با صفحه تلویزیون 50 اینچی کمک کرده و به این ترتیب محتوای HDR با ترکیب رنگ بهتری نمایش داده می شود. تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ از عملکرد HDR استفاده می کند که شامل 2 فرمت HLG و HDR10+ است. این فرمت ها محتوای HDR را با وضوح بهتری نمایش می دهند. با استفاده از عملکرد HDR، نمایش جزئیات رنگ بسیار بهبود یافته است و شما تصاویری را با رنگ های زنده تر و واقعی تر می بینید.

Dynamic Crystal Color در تلویزیون 2023 سامسونگ CU8500

کنتراست عالی با تلویزیون 2023 سامسونگ 50CU8500

همانطور که انتظار می رفت، تلویزیون 2023 سامسونگ 50CU8500 به لطف پنل VA دارای نسبت کنتراست عالی است. این مدل نسبت بین روشن ترین رنگ روشن و تیره ترین رنگ در تصویر را به خوبی رعایت کرده است تا بتواند جزئیات رنگ روشن و تیره را در یک فریم تصویر نشان دهد. Mega Contrast نسبت کنتراست بسیار بالای نمایشگر تلویزیون سامسونگ را نشان می دهد. علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ 50CU8500 از عملکرد تقویت کنتراست برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این فناوری با تنظیم روشنایی صفحه نمایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن را متعادل می کند و با نسبت کنتراست عالی تلویزیون سامسونگ می توانید جزئیات زیباتری را مشاهده کنید.

روشنایی صفحه نمایش بهینه

تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ از UHD Dimming برای تنظیم روشنایی نمایشگر استفاده می کند. عملکرد منحصر به فرد UHD Dimming با تنظیم روشنایی بهینه نمایشگر سروکار دارد. به طور کلی، عملکرد این ویژگی به نوعی به فناوری کاهش نور محلی بستگی دارد که باعث می شود هر قسمت از تصویر به طور منظم نوردهی را کاهش یا افزایش دهد. در تلویزیون کریستال سامسونگ 50CU8500 سامسونگ، فناوری UHD Dimming نسبت کنتراست نمایشگر را تنظیم می کند و در نتیجه به نمایش جزئیات بهتر در نور بهینه کمک می کند.

"تلویزیون سامسونگ 50CU8500" همچنین از تشخیص روشنایی با سنسورهای تشخیص نور استفاده می کند. سنسورهای تشخیص نور میزان نور محیطی که تلویزیون در آن قرار می گیرد را از طریق عملکرد تشخیص روشنایی اندازه گیری می کنند. با تشخیص میزان نور محیط در صفحه تلویزیون سامسونگ، میزان روشنایی مناسب اعمال می شود. با کمک Brightness Detection می توانید میزان روشنایی مناسب را در هماهنگی کامل با محیط انتظار داشته باشید.

از تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید

تلویزیون هوشمند سامسونگ 50CU8500 به چندین حالت تصویر مجهز است که هر کدام تنظیمات نور و رنگ متفاوتی را ایجاد می کنند. در میان آنها، 2 حالت تصویری Movie و Filmmaker (FMM) اغلب برای تماشای فیلم استفاده می شود. حالت فیلمساز دقیقا همان وضوحی را ایجاد می کند که فیلمساز انتظار دارد روی صفحه سینما نمایش میدهد. با فعال کردن حالت Movie Maker، تمام فناوری‌های هموارسازی حرکت که سرعت را افزایش می‌دهند غیرفعال می‌شوند. با خاموش کردن حالت‌های هموارسازی حرکتی که باعث از بین رفتن جزئیات تصویر می‌شوند، این حالت تصویر می‌تواند حالت نمایش تمام جزئیات واقعی را به بیننده ارائه دهد. هنگام تماشای فیلم های مورد علاقه خود، حالت فیلم را انتخاب کنید تا از بالاترین سطح وضوح تصویر با صفحه نمایش 50 اینچی سامسونگ لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ CU8500 زیباتر از همیشه

تلویزیون های سامسونگ به دلیل طراحی شیک و زیبا همیشه محبوب هستند. حال آنچه که قابل توجه بوده است، بهبود طراحی تلویزیون های 2023 سامسونگ است که باعث افزایش محبوبیت این برند از تلویزیون ها شده است. تلویزیون 50CU8500 سامسونگ دارای طراحی AirSlim است که وزن کم بدنه را به دلیل ضخامت کم صفحه نمایش نشان می دهد. ضخامت صفحه نمایش 25.7 میلی متری برای ال ای دی سامسونگ 50CU8500 یک مزیت طراحی جذاب است. صفحه نمایش این تلویزیون سامسونگ با ضخامت کمی که دارد انتخابی عالی برای نصب روی دیوار خواهد بود.

فریم هایی که حاشیه های اطراف نمایشگر را تشکیل می دهند نیز به باریک ترین شکل طراحی شده اند. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ با این حاشیه های باریک صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به نمونه استاندارد به شما می دهد. طراحی 3 Bezel Less در تلویزیون سامسونگ 50CU8500 به قاب هایی با حداقل ضخامت در 3 طرف نمایشگر اشاره دارد که جلوه شیک طراحی را بسیار افزایش می دهد.

پایه مرکزی متمایز

برای ثابت نگه داشتن صفحه نمایش 50 اینچی سامسونگ، از نوع پایه مرکزی با طراحی متمایز استفاده شده است. این پایه زیبا طراحی بسیار شیکی دارد و به نظر می رسد که یک پایه تخت از طریق دو قسمت یکسان به پنل پشتی نمایشگر متصل شده و پایه ای شبیه به سری BU8500 ایجاد کرده است. این پایه دارای عرض بسیار کمی است و با پوشش کم صفحه نمایش امکان قرار دادن تلویزیون روی میز با تلویزیون های کم عرض را فراهم می کند. لازم به ذکر است که مانند سال گذشته سایزهای دیگر این تلویزیون از نوع پایه متفاوت و سایزهای 50 و 43 اینچ سری CU8500 دارای پایه متفاوت با عرض بیشتر می باشند. در مجموع استحکام بالایی که این نوع پایه برای تلویزیون 4K سامسونگ 50CU8500 به ارمغان آورده است در حفظ تعادل کامل نمایشگر تاثیر بسزایی دارد.

صدای خالص با وضوح عالی در تلویزیون سامسونگ CU8500

تا اینجای کار، رزولوشن تلویزیون سامسونگ 50CU8500 را عالی تشخیص داده ایم. این تلویزیون قسمت صدا را نیز عالی تکمیل کرده است تا صدا با تصویر مطابقت داشته باشد. سیستم صوتی تلویزیون 2 کاناله و هر ستون دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشد. این اسپیکرها به مجموع ولوم خروجی 20 وات مجهز هستند و دارای حجم مناسبی برای بازتولید صدا هستند. تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ از بهترین فناوری های تقویت صدا استفاده می کند و صدای تطبیقی ​​یکی از موثرترین ها در این بخش است. Adaptive Sound از هوش مصنوعی برای تطابق کامل صدا با محیط استفاده می کند و می تواند صدا را با در نظر گرفتن میزان نویز موجود در محیط بهینه کند. از طریق این عملکرد، صداها با نویزهای محیطی سازگار می شوند تا وضوح بالایی در بازتولید صدا ایجاد کنند.

تلویزیون سامسونگ 50CU8500 مجهز به Object Tracking Sound Lite یا به اختصار OTS Lite است. دارای یک آشکارساز شی درون تصویری است که می تواند صداها را بر اساس اجسام متحرک روی صفحه نمایش دهد. OTS Lite به تقویت صدا و هماهنگی کامل آن با تصویر پخش کمک می کند تا حالت سینمایی و متمایز را در بخش صوتی تضمین کند.

قابلیت به اشتراک گذاری صدا

یکی از بهترین ویژگی های تعبیه شده در بخش صوتی تلویزیون سامسونگ برای افزایش صدا Q-Symphony نام دارد. این فناوری به طور منحصر به فردی برای سیستم های صوتی سامسونگ طراحی شده است که هماهنگی کاملی بین سیستم صوتی و قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. علاوه بر این، برای افزایش صدای خروجی می توانید از بلوتوث همیشه آماده تلویزیون SAMSUNG 50CU8500 برای اتصال انواع بلندگوهای خارجی به تلویزیون استفاده کنید. عملکرد سوئیچ خودکار Buds برای جابه‌جایی سریع بین دستگاه‌های متصل به بخش صوتی تلویزیون سامسونگ استفاده می‌شود و اتصال Multiroom می‌تواند ارتباط و هماهنگی بین همه بلندگوهای سازگار در خانه برقرار کند.

تلویزیون بازی 50CU8500

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ CU8500 به دلیل قرار گرفتن در سری Crystal که شامل مدل های پایین رده سامسونگ می شود، ویژگی های بازی زیادی ندارد، اما برای بازی های معمولی مدل مناسبی خواهد بود. پنل صفحه نمایش 50 اینچی این تلویزیون قابلیت نمایش بازی های 4K را در نرخ 60 دارد و در هنگام اتصال به کنسول های بازی تاخیر ورودی بسیار کمی دارد. عملکرد ALLM در این تلویزیون تعبیه شده است تا به محض اتصال کنسول بازی از طریق ورودی HDMI به طور خودکار فعال شود تا از کمترین تاخیر هنگام ورود به حالت بازی (GAME) اطمینان حاصل شود.

عملکرد HGIG در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ می تواند با اعمال تنظیمات HDR مناسب، کیفیت تصویر و رنگ بسیار بهتری را هنگام پخش روی صفحه نمایش بزرگ ارائه دهد. Motion Xcelerator همچنین به ایجاد حرکت روان در بخش تصویر تلویزیون کمک می کند تا صحنه‌های بازی سریع و بدون وقفه با کیفیت بهتری نمایش داده شوند. Motion Xcelerator با جبران فریم های از دست رفته، تاری را در تصاویر با حرکت سریع به حداقل می رساند.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023

تلویزیون سامسونگ سی یو 8500 مانند سایر تلویزیون های سامسونگ از سال 2023 از آخرین نسخه سیستم عامل انحصاری این برند یعنی تایزن بهره می برد. رابط کاربری مرتبط با تایزن که اسمارت هاب نام دارد، برای انجام اقدامات مربوط به تنظیمات و دسترسی به بخش های مختلف، پیشرفته تر و سرعت مناسب تری دارد. رابط کاربری Smart Hub قابلیت سفارشی سازی مطالب مختلف را در یک مکان با دسترسی آسان دارد و قادر است مطالب مختلف را به صورت یکپارچه ارائه دهد. تجربه کاربری و دسترسی آسان در رابط کاربری Smart Hub زمان جستجو را کاهش داده و زمان بیشتری برای تماشای محتوای مورد علاقه خود دارید.

به لطف سیستم عامل تایزن، تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ یک مدل کاملاً هوشمند است که طیف کاملی از عملکردها را ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی در این تلویزیون به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر وب اختصاصی وب گردی کنید. همچنین امکان دانلود انواع اپلیکیشن ها در فروشگاه محتوای سامسونگ وجود دارد و کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنند. به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های کریستال سامسونگ، می بینیم که تلویزیون فورکی 50CU8500 دارای ویژگی های هوشمند متنوعی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023 در تلویزیون CU8500

با گوشی های هوشمند ارتباط برقرار کنید

راه های مختلفی برای اتصال تلفن های هوشمند به تلویزیون سامسونگ 50CU8500 به صورت بی سیم وجود دارد و می توانید از یکی از راه های Mobile to TV و Tap View برای این اتصال استفاده کنید. از طریق این ویژگی ها می توان محتویات صفحه گوشی را با تلویزیون به اشتراک گذاشت. همچنین تلویزیون Sound to Mobile و Sound Mirroring برای تبادل و انتقال صدا بین تلویزیون و گوشی مفید هستند.

قابلیت Multi-View در 50CU8500

با عملکرد Multi-View امکان نمایش همزمان 2 محتوا بر روی صفحه نمایش وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، 2 محتوای مختلف به طور همزمان بر روی صفحه نمایش تلویزیون 50 اینچی نمایش داده می شود. می توانید محتوای یک کانال تلویزیونی را در یک بخش نمایش دهید و قسمت دیگر را طوری تنظیم کنید که محتوای در حال پخش از طریق تلفن نمایش داده شود.

تماس تصویری با Google Meet

Google Meet توسط تلویزیون CRYSTAL سامسونگ 50CU8500 پشتیبانی می شود. این برنامه برای برقراری تماس تصویری از طریق صفحه تلویزیون استفاده می شود و برای استفاده از آن به دوربین اسلیم فیت یا دوربین گوشی سامسونگ سازگار با برنامه نیاز دارید. سپس می توانید از طریق برنامه Google Meet از طریق صفحه تلویزیون بزرگ با دوستان و آشنایان خود تماس تصویری داشته باشید.

SmartThings

عملکرد SmartThings را می توان پروژه ای منحصر به فرد سامسونگ برای اتصال و مدیریت آسان لوازم هوشمند این برند دانست. با عملکرد SmartThings که در قالب یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار می گیرد، امکان برقراری ارتباط بین نمایشگر و سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ و کنترل عملکرد آنها وجود دارد.

کنترل صوتی تلویزیون سامسونگ CU8500

تلویزیون سامسونگ 50CU8500 دارای دستیار صوتی داخلی بیکسبی است. این دستیار صوتی که منحصراً متعلق به سامسونگ است، به شما امکان کنترل صوتی تلویزیون را می دهد. به طور کلی، دستیار صوتی بیکسبی با توانایی درک بسیاری از زبان های اصلی جهان برنامه ریزی شده است و توانایی کنترل بسیاری از عملکردهای مرتبط با تلویزیون را با صدا فراهم می کند. می توانید از صدای خود برای تغییر موارد مورد نظر در تلویزیون استفاده کنید. بسته به منطقه جغرافیایی، Google Assistant در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 50 اینچ نیز پشتیبانی می شود.

ریموت کنترل بدون باتری

سامسونگ در سال 2023 کنترل از راه دور خورشیدی خود را دوباره طراحی کرده است. این کنترل از راه دور با نام TM2360E در سری تلویزیون های جدید شامل 50CU8500 که ظاهر و ساختاری تا حدودی متمایز دارد به نمایش گذاشته شده است. گوشه های اطراف بدنه خمیده تر شده و ساختار آن بسیار راحت تر شده است. در مقایسه با ریموت سولارسل سال گذشته، تنها قسمتی که در دکمه های ریموت تغییر کرده، دکمه Disney+ است که به مدل جدید TM2360E اضافه شده است. این ریموت کنترل بدون باتری عرضه می شود و برای استفاده از آن نیازی به باتری یکبار مصرف نخواهید داشت. پنل خورشیدی نصب شده بر روی کنترل از راه دور به آن اجازه می دهد تا با نور طبیعی یا نور لامپ شارژ شود.

مشخصات تلویزیون سامسونگ 50CU8500 در صفحه پیش رو قابل بررسی می باشد. شما می توانید نسبت به خرید این تلویزیون با قیمت ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام کنید. در صورتی که به دنبال تلویزیون ارزان تر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم هستید، ما به شما تلویزیون سامسونگ 50CU8000 را پیشنهاد می کنیم. اما اگر به تلویزیون بهتری برای تماشای روزمره و حرفه ای فیلم و سریال احتیاج دارید بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ Q60C بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8500 سایز 50 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست