×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :55CU8500
کیفیت تصویر : 4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت : 2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پردازنده :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 بهترین تلویزیون از سری کریستال سامسونگ است که در سال 2023 به بازار عرضه شد، بنابراین می تواند مانند مدل های قبلی خود جایگاه بسیار خوبی در بین تلویزیون های مناسب این برند کسب کند. تلویزیون های کریستالی سامسونگ از مدل های بسیار مقرون به صرفه ای تشکیل شده اند که به عنوان تلویزیون های 4K پایین رده نیز شناخته می شوند. وضوح تصویر بالا با تنوع رنگ استثنایی توسط Dynamic Crystal Color تضمین شده است. پردازنده تصویر تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ Crystal Processor 4K است و از قابلیت های گسترده ای برای بهینه سازی وضوح و کنتراست استفاده شده است.

روشنایی صفحه نمایش با کاهش نور UHD تنظیم می شود و عملکرد تشخیص روشنایی می تواند با تشخیص نور محیط، روشنایی صفحه نمایش ایده آل را ایجاد کند. تلویزیون سامسونگ CU8500 وضوح صدای خروجی بسیار خوبی دارد و از طریق فناوری Adaptive Sound صدا را با محیط سازگار می کند. با عملکرد صوتی OTS Lite می توانید لذت وضوح صدای سینمایی را تجربه کنید.

سیستم عامل تایزن با رابط کاربری Smart Hub دنیایی از ویژگی های هوشمند و کاربردی را برای شما به ارمغان می آورد. دسترسی به اینترنت از طریق قسمت هوشمند با استفاده از مرورگر وب بسیار راحت است و امکان دانلود اپلیکیشن های مختلف برای اجرا بر روی تلویزیون 55CU8500 سامسونگ وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های تلویزیون سامسونگ، ادامه مطلب را بخوانید. این تلویزیون با کیفیت زیر قیمت بازار را می توانید از فروشگاه دوزین کالا تهیه کنید.

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 ساخت 2023 میلادی

پردازنده کریستال در تلویزیون سامسونگ 55CU8500

تلویزیون CU8500 از سری کریستال سامسونگ است. به طور کلی این سری از تلویزیون های سامسونگ از مدل هایی با وضوح 4k و نمایشگر LED معمولی تشکیل شده است که در رده پایین تری نسبت به تلویزیون های QLED قرار می گیرند. قیمت تلویزیون کریستال بسیار مناسب است و ارائه وضوح صفحه نمایش مناسب در کنار قیمت مناسب دلیل اصلی محبوبیت این سری از تلویزیون های سامسونگ در بازار ایران است.

با توجه به سایر تلویزیون های این سری، مدل 55CU8500 از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K نیز بهره می برد. این پردازنده ویژه در قسمت تصویر تلویزیون سامسونگ، آنالیز مناسبی از جزئیات تصویر انجام داده است تا تجربه متفاوتی از تماشای محتوای ویدیویی را به بیننده بدهد. پردازشگر تصویر کریستال به نمایش محتوای 4K در واقعی‌ترین حالت کمک می‌کند و همچنین محتوای وضوح پایین‌تر را افزایش می‌دهد. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K از فناوری نقشه برداری رنگی پیشرفته استفاده می کند که به طور دقیق رنگ ها و سایه های روی صفحه را از هم جدا می کند و کوچکترین تفاوت رنگ را برای به تصویر کشیدن جزئیات کامل به خوبی نمایش می دهد.

پردازنده کریستال در تلویزیون سامسونگ 55CU8500

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی

نمایشگرهای کریستالی سامسونگ به فناوری Dynamic Crystal Color مجهز هستند. این فناوری منحصر به فرد به تولید یک میلیارد رنگ غنی (یک میلیارد رنگ) کمک می کند، بنابراین نمایشگر تلویزیون سامسونگ 55CU8500 عملکرد عالی برای نمایش رنگ های مختلف دارد. با استفاده از فناوری منحصربه‌فرد کریستال پویا سامسونگ، جزئیات در هر تصویر بسیار افزایش یافته و تجربه‌ای منحصر به فرد از هر محتوا را برای بیننده فراهم می‌کند. Dynamic Crystal Color نمایشی واقعی از میلیاردها رنگ غنی و باکیفیت ایجاد می کند.

تولید رنگ های واقعی و غنی به افزایش طیف رنگ های قابل نمایش با صفحه تلویزیون 55 اینچی کمک کرده و به این ترتیب محتوای HDR با ترکیب رنگ بهتری نمایش داده می شود. تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ دارای قابلیت HDR می باشد که به آن محدوده رنگ پویا بالا نیز می گویند. این فناوری به بهبود روشنایی تصویر برای نشان دادن جزئیات واقعی رنگ حتی در صحنه های تاریک کمک می کند. در بخش فرمت‌های HDR پشتیبانی‌شده، می‌توانید HDR10+ و HLG را ببینید که تحت تأثیر محتوای ورودی هستند و روشنایی و وضوح را برای نمایش کامل محتوای HDR تنظیم می‌کنند.

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ

کنتراست عالی با تلویزیون سامسونگ 55CU8500

همانطور که انتظار می رفت، تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ با نسبت کنتراست بهبود یافته ای نسبت به سال های گذشته عرضه می شود. این مدل نسبت بین روشن ترین رنگ روشن و تیره ترین رنگ در تصویر را به خوبی رعایت کرده است تا این دو رنگ متفاوت را در بهترین حالت و در یک قاب تصویر نشان دهد. Mega Contrast نسبت کنتراست بسیار بالای نمایشگر تلویزیون سامسونگ را نشان می دهد. علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ 55CU8500 از عملکرد Contrast Enhancer استفاده می کند که نسبت کنتراست صفحه را به طور متناسب افزایش می دهد. این فناوری با تنظیم روشنایی صفحه، تفاوت بین نقاط تاریک و روشن را متعادل می کند و جزئیات واقعی تری در هر تصویر با نسبت کنتراست متناسب نمایش داده می شود.

روشنایی صفحه نمایش بهینه

سطح نوردهی پنل تلویزیون 2023 سامسونگ 55CU8500 توسط عملکرد UHD Dimming تنظیم می شود. این یک ویژگی منحصر به فرد در بخش نوردهی است که به تنظیم روشنایی نمایشگر کمک می کند. به طور کلی، عملکرد این ویژگی به نوعی به فناوری کاهش نور محلی بستگی دارد که باعث می شود هر قسمت از تصویر به طور منظم نوردهی را کاهش یا افزایش دهد. در تلویزیون سامسونگ 55CU8500، فناوری UHD Dimming نسبت کنتراست نمایشگر را تنظیم می کند و بنابراین نقش مهمی در نمایش جزئیات رنگ واقعی دارد.

لازم به ذکر است که عملکرد تشخیص روشنایی نیز در ایجاد روشنایی مطلوب در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55CU8500 نقش موثری دارد. از طریق این عملکرد، سنسورهای تعبیه شده در صفحه نمایش، نور محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد را تشخیص می دهند و بر اساس آن، روشنایی صفحه را تنظیم می کنند. با کمک Brightness Detection می توانید میزان روشنایی مناسب را در هماهنگی کامل با محیط انتظار داشته باشید.

از تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید

"تلویزیون سامسونگ 55CU8500" به چندین حالت تصویر مجهز است که هر کدام تنظیمات نور و رنگ متفاوتی را ایجاد می کنند. در میان آنها، 2 حالت تصویری Movie و Filmmaker (FMM) اغلب برای تماشای فیلم استفاده می شود. حالت فیلمساز دقیقا همان وضوحی را ایجاد می کند که فیلمساز انتظار دارد روی صفحه سینما نمایش دهد. با فعال کردن حالت فیلم، ویژگی‌هایی که حرکت صاف را خاموش می‌کنند، و نسبت تصویر و نرخ فریم محتوا نیز به خوبی حفظ می‌شوند. این ویژگی به دلیل سرعت بالای نمایش به جلوگیری از تار شدن تصاویر کمک می کند. هنگام تماشای فیلم های مورد علاقه خود، حالت فیلم را انتخاب کنید تا از بالاترین سطح وضوح تصویر با صفحه نمایش 55 اینچی سامسونگ لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 زیباتر از همیشه

تلویزیون های سامسونگ به دلیل طراحی شیک و زیبا همیشه محبوب هستند. حال آنچه شایان ذکر است، اعمال بهبودهایی در طراحی تلویزیون های 2023 سامسونگ است که باعث افزایش محبوبیت تلویزیون های این برند شده است. تلویزیون کریستال سامسونگ 55CU8500 دارای طراحی AirSlim است که وزن کم بدنه را به دلیل ضخامت کم صفحه نمایش نشان می دهد. ضخامت صفحه نمایش 25.7 میلی متری برای این تلویزیون 55 اینچی یک مزیت طراحی جذاب است. صفحه نمایش نازک و ظریف تلویزیون با شکلی متمایز طراحی شده است تا از استحکام بالایی برخوردار باشد.

فریم هایی که حاشیه های اطراف نمایشگر را تشکیل می دهند نیز به باریک ترین شکل طراحی شده اند. تلویزیون 55 اینچی سامسونگ با این حاشیه‌های باریک صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به تلویزیون استاندارد به شما می‌دهد. طراحی 3 Bezel Less در تلویزیون سامسونگ 55CU8500 سامسونگ کاهش ضخامت فریم ها را در 3 طرف صفحه نمایش نشان می دهد که در نهایت باعث افزایش تمرکز بیننده و بهبود جلوه شیک نمایشگر می شود.

پایه مرکزی متمایز

برای ثابت نگه داشتن صفحه نمایش 55 اینچی سامسونگ، از نوع پایه مرکزی با طراحی متمایز استفاده شده است. این پایه زیبا طراحی بسیار شیکی دارد و به نظر می رسد که یک پایه تخت از طریق دو قسمت یکسان به پنل پشتی نمایشگر متصل شده و پایه ای شبیه به سری BU8500 ایجاد کرده است. طراحی پایه کم عرض نشان از ظرافت بالای آن دارد و امکان قرار گرفتن تلویزیون روی میز تلویزیون های کم عرض را فراهم می کند. لازم به ذکر است که مانند سال گذشته سایزهای دیگر این تلویزیون از نوع پایه متفاوت و سایزهای 50 و 43 اینچ سری CU8500 دارای پایه متفاوت با عرض بیشتر می باشند. در مجموع استحکام بالایی که این نوع پایه برای تلویزیون 4K سامسونگ 55CU8500 به ارمغان آورده است در حفظ تعادل کامل نمایشگر تاثیر بسزایی دارد.

صدای خالص با وضوح عالی در 55CU8500

قسمت صوتی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU8500 از یک سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگو تشکیل شده است که هر کدام دارای قدرت صدای 10 وات می باشد. مجموع صدای خروجی تلویزیون 20 وات است که وضوح بسیار خوبی برای صدای رسا دارد. تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ از بهترین فناوری های تقویت صدا استفاده می کند و صدای تطبیقی ​​یکی از موثرترین ها در این بخش است. Adaptive Sound از هوش مصنوعی برای تطبیق کامل صدا با محیط استفاده می کند و می تواند با در نظر گرفتن میزان نویز محیط، بهینه سازی کامل صدا را اعمال کند. سازگاری صدا با نویز محیط به بازتولید صدای سینمایی و با کیفیت بالا کمک می کند.

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 مجهز به Object Tracking Sound Lite یا به اختصار OTS Lite است. دارای یک آشکارساز شی درون تصویری است که می تواند صداها را بر اساس اجسام متحرک روی صفحه نمایش دهد. OTS Lite به تقویت صدا و هماهنگی کامل آن با تصویر پخش کمک می کند تا حالت سینمایی و متمایز را در بخش صوتی تضمین کند.

قابلیت به اشتراک گذاری صدا

یکی از بهترین ویژگی های تعبیه شده در بخش صوتی تلویزیون سامسونگ برای افزایش صدا Q-Symphony نام دارد. این فناوری به طور منحصر به فردی برای سیستم های صوتی سامسونگ طراحی شده است که هماهنگی کاملی بین سیستم صوتی و قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. همچنین می‌توانید از بلوتوث همیشه آماده تلویزیون SAMSUNG 55CU8500 برای اتصال بلندگوهای خارجی مختلف به تلویزیون برای تقویت خروجی صدا استفاده کنید. عملکرد سوئیچ خودکار Buds برای جابه‌جایی سریع بین دستگاه‌های متصل به بخش صوتی تلویزیون سامسونگ استفاده می‌شود و عملکرد Multiroom هماهنگی کاملی را در بلندگوهای متصل به تلویزیون ایجاد می‌کند.

تلویزیون بازی 55CU8500

تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ مدل خوبی برای بازی نیست، اما در نوع خود می تواند انتخاب بسیار خوبی برای بازی های معمولی باشد. پنل نمایشگر 55 اینچی این تلویزیون قابلیت نمایش بازی های 4K را در نرخ 60 هرتز دارد و در هنگام اتصال به کنسول های بازی تاخیر ورودی بسیار کمی دارد. عملکرد ALLM یا حالت تاخیر ورودی کم، حالت بازی را هنگام اتصال هر کنسول بازی از طریق HDMI انتخاب می کند تا کمترین تاخیر ورودی را به دست آورد.

عملکرد HGIG در ال ای دی سامسونگ 55CU8500 می تواند با اعمال تنظیمات HDR مناسب، کیفیت تصویر و رنگ بسیار بهتری را هنگام پخش روی صفحه نمایش بزرگ ارائه دهد. Motion Xcelerator همچنین به ایجاد حرکت روان در بخش تصویر تلویزیون کمک می کند تا صحنه‌های بازی سریع و بدون وقفه با کیفیت بهتری نمایش داده شوند. Motion Xcelerator می تواند فریم های از دست رفته در محتوای بازی را جبران کند تا جزئیات تصویر را به خوبی در حین نمایش حفظ کند.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023 در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55CU8500

تلویزیون فورکی 55CU8500 مانند سایر تلویزیون های سامسونگ از سال 2023 از آخرین نسخه سیستم عامل انحصاری این برند یعنی تایزن بهره می برد. رابط کاربری تایزن با نام Smart Hub شناخته می شود که منوی بسیار روان و ساده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند محتوای فیلم و برنامه را در یک مکان ارائه دهد. رابط کاربری Smart Hub قابلیت شخصی سازی مطالب مختلف را در یک مکان با دسترسی آسان دارد و می تواند محتوای دلخواه شما را در یک مکان در منوی اصلی نمایش دهد. تجربه کاربری و دسترسی آسان در رابط کاربری Smart Hub با سرعت بهتری ساخته شده است و می توانید زمان بیشتری را صرف تماشای محتوای مورد علاقه خود کنید.

به لطف سیستم عامل تایزن، تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 55 اینچ یک مدل کاملاً هوشمند است که طیف کاملی از عملکردها را ارائه می دهد. اتصال به اینترنت در حالت بسیار ساده ارائه می شود و می توانید با استفاده از یک مرورگر وب وب گردی کنید. همچنین امکان دانلود انواع اپلیکیشن ها در فروشگاه محتوای سامسونگ وجود دارد و کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنند. به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های کریستال سامسونگ، می بینیم که تلویزیون سامسونگ سی یو 8500 دارای ویژگی های هوشمند متنوعی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023 در تلویزیون هوشمند سامسونگ CU8500

با گوشی های هوشمند ارتباط برقرار کنید

راه های مختلفی برای اتصال تلفن های هوشمند به تلویزیون سامسونگ به صورت بی سیم وجود دارد. برای این اتصال می توانید از یکی از روش های Mobile to TV و Tap View استفاده کنید. با استفاده از ویژگی های ذکر شده می توانید محتوای نمایش داده شده روی گوشی را به صفحه تلویزیون منتقل کنید. همچنین از TV Sound to Mobile و Sound Mirroring برای تبادل و انتقال صدا بین تلویزیون و گوشی استفاده می شود.

قابلیت چند نمایش در تلویزیون 2023 سامسونگ 55CU8500

عملکرد Multi-View صفحه تلویزیون به 2 قسمت تقسیم می شود، بنابراین امکان نمایش 2 محتوا به طور همزمان وجود دارد. در هر بخش ایجاد شده می توانید محتوای متفاوتی را نمایش دهید و به این ترتیب صفحه نمایش 55 اینچی 4K دو محتوای کاملا متفاوت را با وضوح عالی به شما نشان می دهد.

کنترل از راه دور هوشمند SolarCell

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 دارای کنترل از راه دور هوشمند سولارسل است. این ریموت کنترل استفاده از باتری را حذف کرده و پنل باتری خورشیدی را جایگزین آن می کند. ریموت کنترل خورشیدی عرضه شده با این مدل با نام TM2360E شناخته می شود. این ریموت بدون نیاز به خرید باتری یکبار مصرف کار می کند و برای شارژ آن فقط به یک منبع نور طبیعی یا برقی نیاز خواهید داشت. شایان ذکر است میانبرهای تعبیه شده بر روی بدنه ی ریموت امکان دسترسی سریع و آسان به قسمت های مختلف تلویزیون را فراهم می کند.

کنترل راحت تلویزیون سامسونگ CU8500 توسط صدا

تلویزیون CRYSTAL سامسونگ 55CU8500 به دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون را بسیار آسان می کند. این دستیار صوتی کاربردی از اکثر زبان های اصلی دنیا پشتیبانی می کند و قادر است صدای کاربران را تشخیص دهد و به راحتی بدون استفاده از خود تلویزیون دستورات مختلف را انجام دهد. با دستیار صوتی بیکسبی، تلویزیون سامسونگ 55CU8500 یک مدل بسیار هوشمند و پرکاربرد محسوب می شود.

ویژگی SmartThings

SmartThings یک ویژگی منحصر به فرد است که توسط اکثر دستگاه های هوشمند سامسونگ استفاده و پشتیبانی می شود. این ویژگی یک محیط خانه سازماندهی شده ایجاد می کند که در آن تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ می توانند به راحتی مدیریت شوند. هر دستگاهی که از SmartThings پشتیبانی می‌کند می‌تواند به تلویزیون کریستال سامسونگ 55CU8500 متصل شود و شما می‌توانید از طریق تلفن یا تلویزیون سامسونگ عملکرد آن‌ها را کنترل کنید.

تماس تصویری برقرار کنید

یکی از امکانات هوشمندی که در اختیار کاربران تلویزیون 55 اینچی سامسونگ قرار می گیرد، امکان برقراری تماس تصویری است. این قابلیت که از طریق گوگل میت در دسترس بود، می تواند انتخابی عالی برای ارتباط با دوستان و آشنایان باشد. با اتصال دوربین مخصوص سامسونگ که با نام SlimFit در اختیار خریداران قرار می گیرد و یا با اتصال دوربین گوشی سامسونگ می توانید با دوستان خود روی صفحه تلویزیون بزرگ و باکیفیت تماس تصویری برقرار کنید.

شما در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سامسونگ 55CU8500 را مشاهده کرده و آن را با قیمتی ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه خریداری نمایید. اگر به تلویزیون بهتری برای تماشای روزمره و حرفه ای فیلم و سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ Q60C بروید. اما اگر برای تماشای فیلم و سریال به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سامسونگ 55CU8000 می باشد. 

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8500 سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست