×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :75CU8500
کیفیت تصویر : 4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :LED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت : 2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پردازنده :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 برترین تلویزیون در سری کریستال 2023 این شرکت است. این تلویزیون با رزولوشن 4K و پردازنده کریستال 4K تصاویری با کیفیت بالا در اختیار بیننده قرار می دهد. تنوع سایزهای مختلف در سری CU8500 مزیت بزرگی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با توجه به محیط خانه و سلیقه خود سایز مناسب را خریداری کنند. در فروشگاه دوزین کالا تمامی سایزهای تلویزیون سامسونگ با بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد تا خریدی مطمئن و بی نقص را تجربه کنند.

ویژگی Dynamic Crystal Color به تولید رنگ‌های باکیفیت در صفحه تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ کمک می‌کند، بنابراین می‌توانید رنگ‌های واقعی و زیبا را در تصاویر قابل پخش در تلویزیون مشاهده کنید. به لطف عملکردهای Contrast Enhancer و Mega Contrast، نسبت کنتراست غیرمنتظره ای در صفحه نمایش 75 اینچی خواهید داشت.

در بخش صوتی تلویزیون سامسونگ CU8500، از ویژگی Adaptive Sound برای بهبود کامل صدا برای بازتولید صدا با وضوح عالی در محیط پشتیبانی می شود. سیستم عامل تایزن مجهز به منوی بسیار ساده اما روان و پرسرعت است تا تجربه تلویزیون هوشمندی داشته باشید. در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ویژگی های تلویزیون 75CU8500 از جمله قابلیت های هوشمند Tap View، Multi-View، SmartThings و غیره را بررسی کنیم.

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 سایز 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 با پردازنده کریستالی

سری کریستال سامسونگ از مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت تشکیل شده است. به طور کلی تلویزیون های کریستالی ال ای دی 4K سامسونگ مدل های نسبتاً متداولی با قیمت مناسب هستند که به دلیل استفاده از فناوری رنگ کریستالی، وضوح رنگ بهتری نسبت به سایر تلویزیون های 4K معمولی دارند. در بین تلویزیون های سامسونگ، سری کریستال پایین ترین رده محصولات 4K است و قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ نسبت به مدل های QLED و Neo QLED بسیار مناسب تر است. این قیمت پایین در کنار وضوح رنگ و کیفیت خوب باعث شده است که تلویزیون های کریستال سامسونگ در بازار ایران نسبت به سایر تلویزیون های هم رده محبوبیت بیشتری داشته باشند.

نوع پردازنده استفاده شده در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ Crystal Processor 4K مشابه سایر تلویزیون های کریستالی سامسونگ می باشد. این پردازنده ویژه در قسمت تصویر تلویزیون سامسونگ، آنالیز مناسبی از جزئیات تصویر انجام داده است تا حسی متفاوت از تماشای محتوای ویدیویی را در اختیار بیننده قرار دهد. این پردازنده نه تنها محتوای 4K را در واقعی ترین حالت ضبط می کند، بلکه به بهبود کیفیت تصویر برای سایر محتواها نیز کمک می کند. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K از فناوری نقشه برداری رنگی پیشرفته استفاده می کند که باعث جداسازی دقیق رنگ ها و سایه ها روی صفحه می شود و به خوبی با نمایش کوچکترین تفاوت رنگ ها برای به تصویر کشیدن جزئیات کامل مقابله می کند.

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 با پردازنده کریستالی

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی

ایجاد رنگ های غنی و باکیفیت بر عهده Dynamic Crystal Color در تلویزیون های کریستال است. این فناوری منحصر به فرد به تولید یک میلیارد رنگ غنی (یک میلیارد رنگ) کمک کرده است، بنابراین نمایشگر تلویزیون سامسونگ 75CU8500 عملکرد عالی برای نمایش رنگ های مختلف دارد. فناوری کریستال پویا کوچکترین جزئیات رنگ را به بیننده نشان می دهد تا یک تجربه دیدنی هیجان انگیز از محتوا با جزئیات رنگی جذاب را به ارمغان بیاورد. Dynamic Crystal Color به نمایش حالت واقعی و با کیفیت رنگ های مختلف کمک می کند.

نتیجه توانایی ایجاد رنگ های متنوع در طیف های مختلف، گسترش دامنه رنگ در صفحه نمایش 75 اینچی است که سامسونگ را به گزینه ای عالی برای نمایش محتوای HDR تبدیل کرده است. تلویزیون 2023 سامسونگ 75CU8500 دارای HDR است که به آن محدوده دینامیکی بالا نیز می گویند. این فناوری به افزایش روشنایی تصویر برای نمایش جزئیات رنگ واقعی حتی در صحنه های تاریک کمک می کند تا تجربه تماشا را بهبود بخشد. عملکرد HDR همچنین از فرمت HDR10+ و HLG برای بهبود کیفیت تصویر پشتیبانی می کند.

توانایی تولید یک میلیارد رنگ غنی در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ

کنتراست عالی با تلویزیون سامسونگ CU8500

تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ از نسبت کنتراست منحصر به فردی برای کمک به بهبود وضوح نمایشگرهای رنگی مختلف استفاده می کند. این مدل نسبت بین روشن ترین رنگ روشن و تیره ترین رنگ در تصویر را به خوبی رعایت کرده است تا این دو رنگ متفاوت را در بهترین حالت و در یک قاب تصویر نشان دهد. Mega Contrast نسبت کنتراست بسیار بالای نمایشگر تلویزیون سامسونگ را نشان می دهد. علاوه بر این، تلویزیون CU8500 از عملکرد Contrast Enhancer برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این فناوری با تنظیم روشنایی نمایشگر تفاوت بین نقاط تاریک و روشن را متعادل می کند. با نسبت کنتراست عالی تلویزیون سامسونگ 75CU8500 می توانید جزئیات زیباتری را مشاهده کنید.

روشنایی صفحه نمایش بهینه

فناوری UHD Dimming وظیفه تنظیم روشنایی صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچ سامسونگ CU8500 را بر عهده دارد که به طور بهینه روشنایی نمایشگر را تنظیم می کند. به طور کلی، عملکرد این ویژگی به نوعی به فناوری کاهش نور محلی بستگی دارد که باعث می شود هر قسمت از تصویر به طور منظم نوردهی را کاهش یا افزایش دهد. در تلویزیون سامسونگ 75CU8500، فناوری UHD Dimming نسبت کنتراست نمایشگر را تنظیم می کند و در نتیجه به نمایش جزئیات بهتر در نور بهینه کمک می کند.

لازم به ذکر است که عملکرد تشخیص روشنایی نیز در ایجاد روشنایی مطلوب در تلویزیون سامسونگ 75CU8500 نقش موثری دارد. به طور کلی این ویژگی شامل سنسورهای تشخیص نور محیطی می شود که نسبت به تغییرات نور محیط بسیار حساس هستند و قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر را با در نظر گرفتن نور محیط دارند. استفاده از تشخیص روشنایی در مورد تنظیم بهینه روشنایی صفحه نمایش برای ایجاد سطح بهبود یافته ای از روشنایی برای چشم بیننده است.

از تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 حالت های تصویری متعددی را برای انجام بهترین تنظیمات برای هر محتوا ارائه می دهد. در میان آنها، 2 حالت تصویری Movie و Filmmaker (FMM) اغلب برای تماشای فیلم استفاده می شود. حالت فیلمساز دقیقا همان وضوحی را ایجاد می کند که فیلمساز قصد دارد روی صفحه سینما نمایش دهد. این حالت تصویر می‌تواند با خاموش کردن حالت‌های هموارسازی حرکتی که باعث از بین رفتن جزئیات تصویر می‌شود، یک حالت نمایش کامل جزئیات واقعی برای بیننده ایجاد کند. هنگام تماشای فیلم های مورد علاقه خود، حالت Movie Maker را انتخاب کنید تا بالاترین سطح وضوح تصویر را با صفحه نمایش 75 اینچی سامسونگ مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 75CU8500 زیباتر از همیشه

یکی از دلایل محبوبیت و پیشرفت چشمگیر سامسونگ استفاده از طراحی کاملا کاربرپسند است. حال شایان ذکر است که بهبودهایی در طراحی تلویزیون های 2023 سامسونگ انجام شده است که باعث افزایش محبوبیت تلویزیون های این برند می شود. تلویزیون کریستال سامسونگ 75CU8500 دارای طراحی AirSlim است که به دلیل کاهش ضخامت بسیار سبک و متناسب است. ضخامت صفحه نمایش 26.6 میلی متری برای این تلویزیون 75 اینچی یک مزیت طراحی جذاب است. با ضخامت کم صفحه نمایش می توان گفت که این مدل انتخاب مناسبی برای نصب دیواری خواهد بود.

طراحی قاب های اطراف صفحه نمایش سامسونگ نیز کاملا باریک و مشخص است. تلویزیون 75 اینچی سامسونگ با این حاشیه‌های باریک صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به تلویزیون استاندارد به شما می‌دهد. طراحی 3 Bezel Less در تلویزیون هوشمند سامسونگ 75CU8500 به قاب هایی با حداقل ضخامت در 3 طرف صفحه اشاره دارد که جلوه شیک طراحی را افزایش می دهد.

پایه مرکزی متمایز

وظیفه حفظ تعادل و نگه داشتن صفحه نمایش 75 اینچی توسط پایه مرکزی انجام می شود. این پایه زیبا طراحی بسیار شیکی دارد و به نظر می رسد یک پایه تخت از طریق دو قسمت مشابه به پنل پشتی نمایشگر متصل شده و پایه ای شبیه به سری BU8500 ایجاد کرده است. این پایه دارای عرض بسیار کمی است و با پوشش کم صفحه نمایش امکان قرار دادن تلویزیون روی میز با تلویزیون های کم عرض را فراهم می کند. لازم به ذکر است که مانند سال گذشته سایزهای دیگر این تلویزیون از نوع پایه متفاوت و سایزهای 50 و 43 اینچ سری CU8500 دارای پایه متفاوت با عرض بیشتر می باشند. در مجموع استحکام بالایی که این نوع پایه برای تلویزیون 4K سامسونگ 75CU8500 به ارمغان آورده است در حفظ تعادل کامل نمایشگر تاثیر بسزایی دارد.

صدای بلند و واضح در تلویزیون 2023 سامسونگ 75CU8500

در ساختار بدنه تلویزیون 75 اینچی از اسپیکرهای بسیار باکیفیتی استفاده شده است که هر کدام به 10 وات توان صوتی مجهز هستند. این سیستم صوتی 2 کاناله در نهایت 20 وات صدای محیط را منتشر می کند. تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ از بهترین فناوری های تقویت صدا استفاده می کند و صدای تطبیقی ​​یکی از موثرترین ها در این بخش است. Adaptive Sound از هوش مصنوعی برای تطبیق کامل صدا با محیط استفاده می کند و می تواند با در نظر گرفتن میزان نویز محیط، بهینه سازی کامل صدا را اعمال کند. این ویژگی صدای بسیار با کیفیت و رسا و مناسب با محیط خانه شما را ارائه می دهد.

Object Tracking Sound Lite یا OTS Lite یکی از بهترین ویژگی های صوتی در تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ است. دارای یک آشکارساز شی درون تصویری است که می تواند صداها را بر اساس اجسام متحرک روی صفحه نمایش دهد. OTS Lite به بهبود صدا و هماهنگی کامل آن با تصویر بازتولید شده کمک می کند و حالت کاملا سینمایی را هنگام پخش صدا ارائه می دهد.

به اشتراک گذاری آسان صدا

Q-Symphony بهترین عملکرد برای اتصال تلویزیون به سیستم صوتی است که به بازتولید صدا به بهترین نحو کمک می کند. این فناوری به طور منحصر به فردی برای سیستم های صوتی سامسونگ طراحی شده است که هماهنگی کاملی بین سیستم صوتی و قسمت صوتی تلویزیون ایجاد خواهد کرد. همچنین می توانید از بلوتوث همیشه آماده تلویزیون SAMSUNG 75CU8500 برای اتصال انواع بلندگوهای خارجی به تلویزیون برای تقویت صدای خروجی استفاده کنید. عملکرد سوئیچ خودکار Buds برای جابه‌جایی سریع بین دستگاه‌های متصل به بخش صوتی تلویزیون سامسونگ استفاده می‌شود و اتصال Multiroom به همه بلندگوهای سازگار در محیط خانه اجازه می‌دهد به تلویزیون متصل شوند.

تلویزیون بازی 75CU8500

اگرچه تلویزیون کریستال CU8500 در لیست مدل های مقرون به صرفه سامسونگ گنجانده شده است، اما از برخی ویژگی های مربوط به بازی نیز پشتیبانی می کند تا انتخاب خوبی برای بازی های ویدیویی باشد. پنل نمایش ۷۵ اینچی این تلویزیون قابلیت نمایش بازی های ۴K را در رزولوشن ۶۰ هرنز دارد و در هنگام اتصال به کنسول های بازی تاخیر ورودی بسیار کمی دارد. عملکرد ALLM در این تلویزیون تعبیه شده است تا به محض اتصال کنسول بازی از طریق ورودی HDMI به طور خودکار فعال شود تا از کمترین تاخیر هنگام ورود به حالت بازی (GAME) اطمینان حاصل شود.

در ال ای دی سامسونگ 75CU8500 از قابلیت HGIG استفاده شده است که با اعمال تنظیمات مناسب HDR می توان کیفیت تصویر و رنگ بسیار بهتری را هنگام پخش در صفحه نمایش بزرگ ایجاد کند. Motion Xcelerator همچنین به ایجاد حرکت صاف در بخش تصویربرداری تلویزیون کمک کرده است تا صحنه‌های بازی سریع و بدون وقفه با کیفیت بهتری ارائه شوند. Motion Xcelerator با جبران فریم های از دست رفته و ارائه یک تجربه بازی هیجان انگیز با صحنه های صاف، تاری حرکت را به حداقل می رساند.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023 در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ CU8500

در تلویزیون های 2023 سامسونگ از جمله مدل 75CU8500 آخرین نسخه سیستم عامل انحصاری این برند یعنی تایزن پیاده سازی شده است. رابط کاربری مرتبط با تایزن که اسمارت هاب نام دارد، برای انجام اقدامات مربوط به تنظیمات و دسترسی به بخش های مختلف، پیشرفته تر و سرعت مناسب تری دارد. رابط کاربری Smart Hub قابلیت شخصی سازی مطالب مختلف را در یک مکان با دسترسی آسان دارد و می تواند محتوای دلخواه شما را در یک مکان در منوی اصلی نمایش دهد. رابط کاربری Smart Hub و دسترسی آسان به این معنی است که زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف تماشای محتوای مورد علاقه خود می کنید.

تلویزیون CU8500 به دلیل استفاده از سیستم عامل هوشمند تایزن که طیف کاملی از عملکردها را ارائه می دهد، یک مدل کاملاً هوشمند در نظر گرفته می شود. شما می توانید به راحتی در این تلویزیون به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر وب اختصاصی وب گردی کنید. همچنین امکان دانلود انواع اپلیکیشن ها در فروشگاه محتوای سامسونگ وجود دارد و کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنند. به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های کریستال سامسونگ، می بینیم که تلویزیون سامسونگ سی یو 8500 دارای ویژگی های هوشمند متنوعی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سیستم عامل تایزن نسخه 2023 در تلویزیون هوشمند سامسونگ CU8500

با گوشی های هوشمند ارتباط برقرار کنید

راه‌های ارتباطی تلویزیونی بسیار متنوعی برای اتصال انواع گوشی‌های هوشمند وجود دارد که در میان آن‌ها عملکردهای Mobile به TV و Tap View بیشتر در بین کاربران استفاده می‌شود. از طریق این ویژگی ها می توان محتویات صفحه گوشی را با "تلویزیون سامسونگ 75CU8500" به اشتراک گذاشت. همچنین از TV Sound to Mobile و Sound Mirroring برای تبادل و انتقال صدا بین تلویزیون و گوشی استفاده می شود.

قابلیت کاربردی Multi-View

با عملکرد Multi-View می توانید صفحه نمایش 75 اینچی را به دو قسمت مختلف تقسیم کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از هر دو تب به طور همزمان استفاده کنید و در هر تب می توانید محتوای متفاوتی را مشاهده کنید. محتوای پخش شده در هر قسمت از تب Multi-View با قسمت دیگر متفاوت است و یک اپلیکیشن عالی برای استفاده حداکثری از امکانات ایجاد می کند.

امکان برقراری تماس تصویری

صفحه نمایش 75 اینچی CU8500 مانند سایر تلویزیون های جدید سامسونگ قابلیت برقراری تماس تصویری را دارد. این تلویزیون از برنامه Google Meet پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید از این برنامه برای برقراری تماس تصویری استفاده کنید. البته برای تماس ویدیویی به دوربین هم نیاز دارید. دوربین اسلیم فیت سامسونگ که منحصراً برای نصب روی نمایشگر طراحی شده است، یک انتخاب عالی برای استفاده با تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ است.

ویژگی SmartThings

SmartThings را می توان پروژه انحصاری سامسونگ برای مدیریت تمامی دستگاه های هوشمند این برند نامید. استفاده از SmartThings یک رابط کاملاً هوشمند است که کنترل راحت را از دستگاه سامسونگ به سایر دستگاه‌های سازگار در خانه فراهم می‌کند. با دانلود این برنامه بر روی گوشی سامسونگ خود می توانید بسیاری از برنامه های تلویزیون سامسونگ CU8500 سایز 75 اینچ را روی گوشی خود کنترل کنید.

تلویزیون خود را با صدا کنترل کنید

سامسونگ از دستیار صوتی Bixby در تلویزیون اسمارت 75CU8500 استفاده می کند. این دستیار صوتی توانایی کنترل بسیاری از عملکردهای تلویزیون را با استفاده از صدای کاربران فراهم می کند. میکروفون داخلی در کنترل از راه دور هوشمند به شما امکان می دهد از صدای خود برای کنترل تلویزیون از طریق دستیار Bixby استفاده کنید. دستیار صوتی بیکسبی تلویزیون cu8500 را به یک مدل کاملا هوشمند تبدیل کرده است که راحتی کامل را در مدیریت بسیاری از عملکردها برای کاربران فراهم می کند.

ریموت SolarCell سامسونگ CU8500

در سال های اخیر، سامسونگ به فناوری کنترل از راه دور بدون باتری دست یافته است و کنترل از راه دور ارائه شده با بسیاری از تلویزیون های 2021 و جدیدتر سامسونگ (مدل های ارزان قیمت شامل این کنترل از راه دور نیستند) از نوع پنل خورشیدی است. این نوع از کنترل از راه دور به جای باتری های قابل استفاده مجدد از یک پنل خورشیدی قابل شارژ استفاده می کند که می تواند به طور مداوم از طریق چراغ یا کابل شارژ شود. با خرید تلویزیون سامسونگ 75CU8500 می توانید از استفاده از یک ریموت بسیار هوشمند با کمترین آسیب به محیط زیست لذت ببرید. کنترل از راه دور خورشیدی سامسونگ با حذف باتری های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست است.

شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ 75CU8500 اقدام کنید و آن را با قیمت ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه تهیه نمایید. اگر به تلویزیون بهتری برای تماشای روزمره و حرفه ای فیلم و سریال احتیاج دارید بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ 75Q60C بروید. اما اگر تصمیم به صرف بودجه کمتری دارید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سامسونگ 75CU8000 است.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8500 سایز 75 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست