×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65CU8100
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :VA
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
پردازنده :Crystal 4K
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
فناوری رنگ :Dynamic Crystal Color
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ متعلق به سری Crystal UHD 4K سامسونگ در سال 2023 است. این تلویزیون که به عنوان جایگزینی برای سری قبلی BU8100 وارد بازار می شود در برخی امکانات نرم افزاری آپدیت شده است. ظاهر تلویزیون با عمق بدنه بسیار کم، قاب باریک و پایه های قابل تنظیم دو طرفه بسیار زیبا بوده و فضای نشیمن را تکمیل خواهد کرد. این مدل دارای نمایشگر کریستالی با تکنولوژی رنگ کریستالی پویا است که می تواند هر نوع محتوای سرگرمی را با سطحی باورنکردنی از واقع گرایی به نمایش بگذارد.

پردازنده کریستال 4K به کار رفته در طراحی تلویزیون سامسونگ 65CU8100 طی یک فرآیند پیشرفته می تواند منابع ورودی با رزولوشن کمتر از 4K و نزدیک به همان وضوح را بازتولید کند. این تلویزیون با پنل VA کنتراست خوبی دارد و علاوه بر طیف رنگی وسیع، می تواند فیلم های HDR را با کیفیت رضایت بخشی پخش کند، ضمن اینکه از فرمت HDR10 Plus پشتیبانی می کند و با حالت ساخت فیلم نیز می تواند مطابقت داشته باشد. کیفیت واقعی فیلم دیدگاه سازنده ای را ارائه می دهد. تلویزیون 65CU8100 با فناوری OTS Lite می‌تواند جزئیات صوتی را در صحنه‌ها ردیابی کند و صدایی فراگیر را بازتولید کند.

ویژگی های سرگرمی تلویزیون آن را بیشتر به یک گزینه تعاملی تبدیل می کند. تلویزیون سامسونگ CU8100 با سیستم عامل تایزن دارای هاب هوشمند با عملکرد روان و برنامه های سرگرمی آنلاین مختلف است. این مدل با پشتیبانی از فناوری SmartThings امکان مدیریت سایر دستگاه های سازگار را فراهم می کند.

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 65CU8100 با طراحی ظریف و نازک AirSlim

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ در درجه اول به دلیل طراحی مورد تحسین قرار می گیرد، اما با توجه به قیمتی که برای خرید آن صرف می شود، انتظار نمی رود از روش های حرفه ای استفاده شود. سامسونگ تلویزیون های این سری را AirSlim معرفی می کند و تاکید می کند که دارای طراحی باریک خیره کننده ای هستند که با دکوراسیون اتاق همخوانی دارد. عمق بدنه تلویزیون تنها در حدود 25.7 میلی متر است، بنابراین می توانید یک بست دیواری جداگانه برای نصب آن بر روی دیوار نصب کنید و ظاهر دکوراسیون را بهتر کنید.

بخشی از طراحی حرفه ای تلویزیون پایه های دو طرفه آن است که وزن آن را به خوبی تحمل می کند و در کناره های پنل نمایشگر قرار گرفته است. این پایه ها به ترتیب دارای عرض و عمق 1085.5 و 281.8 میلی متر می باشند. طراحی پایه ها به قدری منعطف است که امکان تنظیم فاصله آنها از میز وجود دارد. برای قرار دادن ساندبار در مقابل تلویزیون سامسونگ 65CU8100 می توان ارتفاع پاها را افزایش داد، بنابراین نیازی نیست نگران مسدود شدن قسمتی از صفحه نمایش باشید.

یکی دیگر از مواردی که تلویزیون CU8100 را زیبا جلوه می دهد، حاشیه بسیار نازک اطراف صفحه نمایش است. این سبک زیبا و حرفه ای حتی به بیننده این امکان را می دهد که تجربه تماشای بدون حواس پرتی با حداکثر ظرفیت نمایش را داشته باشد.

محتوای واقعی با تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ

هر سال، سامسونگ خط تولید Crystal UHD خود را به عنوان مدل های ارزان قیمت با نمایشگر LED و کیفیت تصویر 4K عرضه می کند. این تلویزیون ها به دلیل قیمت پایین تر نسبت به سری Qold در بازار ایران از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند. تلویزیون سامسونگ 65CU8100 به عنوان مدلی از خط تولید کریستال با کیفیت تصویر خوب، بالاتر از مدل CU7100 قرار گرفته است. نمایشگر کریستالی در اصل نوعی نمایشگر LED است که مجهز به لایه فیلتر رنگ کریستالی است.

مهمترین عاملی که در کیفیت تصویر کلی تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ تفاوت اساسی ایجاد می کند رنگ کریستالی دینامیک است. این فناوری نمایشگر پیشرفته که توسط برند سامسونگ طراحی شده است، می تواند چیزی در حدود یک میلیارد رنگ را برای سطح فوق العاده ای از جزئیات و کنتراست نمایش دهد. Dynamic Crystal Color با تغییر نحوه نمایش رنگ، محتوایی را به شما ارائه می دهد که به واقعیت نزدیک تر است.

محتوای واقعی با تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ

پردازنده کریستالی 4K در تلویزیون سامسونگ CU8100

همزمان با سال 2020، این شرکت با تجهیز سری محصولات Crystal خود به Crystal Processor 4K، تغییر مثبتی در کیفیت تصویر ایجاد می کند. در ادامه این روند، "تلویزیون سامسونگ CU8100" سایز 65 اینچ هم اکنون به همین پردازنده مجهز شده است. معمولاً توضیح پارامترهای فنی پردازنده قابل بحث نیست زیرا این یک فرآیند مخفی در بین تولیدکنندگان تلویزیون است، اما بررسی عملکرد تلویزیون از جنبه های مختلف و بازخورد کاربران می تواند عملکرد آن را تا حد زیادی نشان دهد.

مهم ترین ویژگی پردازنده کریستال فورکی 4 هسته پردازشی آن است. این پردازنده معمولاً ارزان است و فقط برای پردازش محتوای ویدیویی و نمایش آن با کیفیت خوب روی صفحه استفاده می شود. از طریق فناوری 4K Upscaling، پردازنده کریستال تضمین می کند که منابع با کیفیت پایین تر از 4K برای نمایش با وضوح یکسان بهینه شده اند. این فرآیند یک فرآیند چند مرحله‌ای است که شامل بازتولید بافت زیان‌دار و حذف نویز می‌شود. به این ترتیب می توانید هر نوع محتوای سرگرمی را که دوست دارید با وضوح 4K صاف در تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8100 تماشا کنید.

Crystal Processor 4K در تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8100

کنتراست بالا با تکنولوژی مدرن

تلویزیون های کریستالی سامسونگ معمولاً مجهز به پنل های VA هستند و تلویزیون سامسونگ 65CU8100 نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک پنل VA کنتراست بالاتری نسبت به پنل IPS دارد و می تواند رنگ های سیاه را در صحنه هایی با عمق کافی نمایش دهد. از طرفی سطح روشنایی این صفحه نمایش 65 اینچی بهینه است. با تشخیص روشنایی بر اساس سنسور نور، امکان تنظیم روشنایی صفحه با توجه به شرایط محیطی وجود دارد.

اگرچه این تلویزیون ال سی دی سامسونگ دارای کم نور موضعی نیست، اما دارای فناوری کاهش نور UHD است. این در واقع نوعی الگوریتم تنظیم نور است که نسبت رنگ سفید به سیاه را در قسمت های مختلف تصویر تنظیم می کند و کنتراست را به طور کلی بهبود می بخشد. سامسونگ همچنین به فناوری Contrast Enhancer اشاره می کند که از دیدگاه ما بیشتر جنبه بازاریابی دارد و ادعا می کند که این فناوری به صورت پویا کنتراست را تنظیم می کند و عمق رنگ را در تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU8100 بهینه می کند.

نمایش فیلم های HDR در تلویزیون CU8100

HDR که مخفف عبارت High Dynamic Range است، یکی از مهم ترین فناوری ها در بخش تصویربرداری است که از زمان ورود به صنعت تلویزیون، تحول بسیار مثبتی در وضوح تصویر ایجاد کرده است. این فناوری بر جزئیات تاکید می کند و با افزایش سطح روشنایی در صحنه ها کنتراست را افزایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ به دلیل کنتراست خوب در نمایش محتوای HDR عملکرد رضایت بخشی دارد. خوشبختانه این مدل مقرون به صرفه با فرمت HDR10+ نیز سازگار است. با افزودن ابرداده پویا به محتوای SDR، این فناوری تضمین می‌کند که می‌تواند فریم به فریم با رنگ‌های زنده و پویا نمایش داده شود و کاربر را به یک تجربه مشاهده واقعی‌تر دعوت کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65CU8100 از فرمت HLG نیز پشتیبانی می کند.

اجرای روان بازی های معمولی

با توجه به اینکه تلویزیون 4K سامسونگ 65CU8100 مدل نسبتاً ارزانی است، انتظار نمی رود که امکانات بازی حرفه ای داشته باشد، اما در کل با چند ویژگی پیشرفته می توان با کنسول های نسل 8 بازی کرد. انواع محتوای 4K با فرکانس 60 هرتز و محتوای Full HD با فرکانس 120 هرتز بر روی پنل نمایشگر این دستگاه قابل نمایش است اما به دلیل عدم پشتیبانی از استاندارد HDMI 2.1 نمی تواند بازی های 4K با نرخ رفرش 120 را اجرا کند. هرتز سامسونگ از فناوری پیشرفته Motion Xcelerator برای بهینه سازی حرکت در محتوای اکشن استفاده می کند. این فناوری به طور خودکار فریم های از دست رفته را در صحنه های سریع تشخیص می دهد و سپس آن ها را جبران کرده و بین فریم های اصلی قرار می دهد تا نرم و بدون پرش نمایش داده شوند.

این تلویزیون با حالت بازی خودکار یا ALLM حالت بازی را بلافاصله هنگام اتصال کنسول فعال می‌کند تا تاخیر ورودی را برای بازی‌های پاسخگو کاهش دهد. تلویزیون سامسونگ 65CU8100 همچنین دارای HGiG است. HDR Gaming Interest Group، به اختصار HGiG، به عنوان یک مد توسط توسعه دهندگان کنسول و طراحان تلویزیون ایجاد شد. HGiG که اکنون در تلویزیون‌های بیشتری موجود است، دستور العمل‌هایی را برای عملکرد بهتر HDR در بازی‌ها اعمال می‌کند و اجازه می‌دهد صحنه‌های تاریک بازی با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند.

فناوری‌های صوتی تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU8100

همانطور که برای یک مدل ارزان قیمت متوسط ​​انتظار می رود، تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ مجهز به دو کانال صوتی است که قادر به بازتولید 20 وات صدای کلی است. سامسونگ از چندین فناوری در این بخش برای بهبود و حتی بهینه سازی کیفیت صدا استفاده می کند. در زیر به اختصار به توضیح این فناوری ها و تاثیر آنها بر تلویزیون پرداخته ایم.

Bluetooth Audio

صرف نظر از پورت های اتصال، ساده ترین راه برای اشتراک گذاری موسیقی در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ CU8100 از طریق بلوتوث است. تمام دستگاه های بلوتوث سازگار مانند هدفون، نوار صوتی یا بلندگو را می توان از این طریق بدون نیاز به کابل به تلویزیون متصل کرد. جالبتر اینکه امکان اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث به تلویزیون وجود دارد. در نهایت، سامسونگ ویژگی جدید تعویض خودکار Buds را به تلویزیون‌های 2023 خود اضافه کرده است تا امکان جابجایی خودکار Galaxy Buds بین تلویزیون و دستگاه‌های سازگار را به صورت هندزفری فراهم کند. با استفاده از این عملکرد، زمانی که در تلویزیون به موسیقی گوش می دهید، مثلاً اگر تلفن شما زنگ می زند، هندزفری به طور خودکار به آن متصل می شود تا به تماس پاسخ دهد.

Object Tracking Sound

فناوری OTS Lite Object Tracking Sound که فقط در تلویزیون های سامسونگ موجود است، می تواند صدای اشیاء را در صحنه ها از طریق بلندگوهای مجازی ردیابی کند و صدا را تا تمام جزئیات پخش کند تا تجربه ای فراگیرتر در محیط خانه ایجاد کند.

Q-Symphony

Q-Symphony همچنین در لیست فناوری های انحصاری سامسونگ قرار دارد، راه حلی منحصر به فرد برای پخش همزمان صدا از نوار صوتی و بلندگوهای تلویزیون. هر زمان که این عملکرد فعال شود، صدای بلندگوهای تلویزیون قطع نمی شود و با قابلیت همگام سازی صدا، می توانید جلوه ای فراگیرتر و قدرتمندتر دریافت کنید.

Adaptive Sound

از دیگر فناوری های صوتی تلویزیون سامسونگ 65CU8100  باید به Adaptive Sound اشاره کرد که به صورت هوشمند ژانر محتوا را بررسی می کند و به سرعت افکت و فرکانس صدا را بهینه می کند. دیگر مهم نیست که به یک مسابقه ورزشی گوش می دهید یا یک فیلم دراماتیک، در هر صورت کیفیت صدای خوبی خواهید داشت.

Multiroom Link

ال ای دی سامسونگ 65CU8100 با پشتیبانی از راهکار Multiroom Link قابلیت اتصال به اسپیکرهای شبکه سازگار را دارد، بنابراین امکان پخش صدا از قسمت های مختلف خانه وجود دارد. با نصب برنامه Samsung Multiroom می توانید تمامی بلندگوهای متصل به تلویزیون را به یکباره کنترل کنید.

محتوای متنوع سرگرمی با سیستم عامل تایزن

تلویزیون های 2023 سامسونگ با نسخه به روز شده سیستم عامل تایزن همچنان بهترین دستگاه ها برای سرگرمی آنلاین در خانه هستند. Smart Hub سامسونگ دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین لازم نیست زمان زیادی را برای یافتن محتوای سرگرمی مورد علاقه خود صرف کنید.

مهم ترین قسمت رابط کاربری سامسونگ مانند گذشته Media Home است. در بالای صفحه Smart Hub یک نماد جستجو برای دسترسی سریع به همه چیز وجود دارد. انواع سرویس های پخش محتوا مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، پرایم ویدئو، اپل تی وی و یوتیوب از قبل بر روی تلویزیون نصب شده اند، اما استفاده از سرویس های آنها بستگی به منطقه جغرافیایی دارد. سرویس Samsung TV Plus به کاربران این امکان را می دهد که از بین بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش به صورت رایگان انتخاب کنند.

محتوای متنوع سرگرمی با سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ 65CU8100

فناوری‌های مدیریت هوشمند سامسونگ 65CU8100

هاب هوشمند SmartThings یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون های سامسونگ است که به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق منوی یکپارچه تمامی دستگاه های سازگار با فناوری یکسان را در محیط خانه کنترل کنند. برای استفاده از این هاب هوشمند، باید یک حساب کاربری جداگانه باز کنید و مطمئن شوید که به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم متصل هستید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند اپلیکیشن SmartThings را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند و همه چیز را از راه دور روی تلویزیون کنترل کنند.

تلویزیون SAMSUNG 65CU8100 همچنین با دانگل Zigbee برای کنترل وسایل خانه هوشمند سازگار است. این تلویزیون همچنین مجهز به دستیار انحصاری سامسونگ به نام بیکسبی است که قادر است از طریق صدای کاربر یا به اصطلاح دستورات صوتی، انواع محتوای سرگرمی را در سریع ترین زمان پیدا کند.

ریموت سامسونگ سازگار با محیط زیست

در جعبه تلویزیون سامسونگ سی یو 8100 مدل 2023، ریموت کنترل SolarCell مدل TM2360E موجود است. ابعاد این ریموت کنترل بسیار جمع و جور بوده و در حین کار طولانی مدت با آن احساس خستگی نخواهید کرد. ریموت کنترل سولارسل سامسونگ به پنل خورشیدی در پشت خود مجهز شده و از طریق آن شارژ می شود. این کنترل از راه دور برای کار کردن به باتری یکبار مصرف نیاز ندارد، بنابراین نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد، بلکه به گونه ای طراحی شده است که دوستدار محیط زیست باشد.

برای شارژ ریموت باید آن را در اتاقی با نور خورشید یا روشنایی قرار داد. امکان شارژ از طریق پورت USB-C نیز وجود دارد. ریموت هوشمند سامسونگ مجهز به میکروفون داخلی است و امکان استفاده از دستیار صوتی را فراهم می کند.

خدمات اسمارت متعدد

  • با خرید تلویزیون هوشمند 65CU8100 تجربه چند دستگاهی را خواهید داشت. به عنوان مثال، با راه حل Mobile to TV، می توانید محتوا را از تلفن هوشمند به صفحه تلویزیون ارسال کنید. فناوری‌های TV Sound to Mobile و Sound Mirroring نیز برای اشتراک‌گذاری موسیقی در تلفن هوشمند و بالعکس در دسترس هستند.
  • با عملکرد Multi View، می توانید همزمان محتوای تلویزیون و تلفن هوشمند خود را روی صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر تماشا کنید. این ویژگی فقط در گوشی های دارای اندروید نسخه 4.2 یا بالاتر پشتیبانی می شود.
  • افرادی که گوشی جدید سامسونگ گلکسی دارند می توانند با استفاده از راه حل منحصر به فرد Tap View آن را به تلویزیون متصل کنند. با استفاده از این روش، هنگامی که این ویژگی را در هر دو دستگاه فعال کردید، کافی است به آرامی با تلفن خود به تلویزیون ضربه بزنید تا به طور خودکار اشتراک گذاری را تشخیص دهد.
  • این تلویزیون سامسونگ با پشتیبانی از دوربین موبایل می تواند به دوربین گوشی هوشمند متصل شود. به همین ترتیب، کاربران می توانند با استفاده از برنامه Google Meet تماس ویدیویی برقرار کنند.
  • Wireless Dex یک فناوری پیشرفته در تلویزیون سامسونگ CU8100 ساز 65 اینچ برای تجربه محیط کاری هنگام اتصال تلفن سازگار سامسونگ است.
  • بر اساس گزارش ها، تلویزیون های 2023 سامسونگ برای علاقه مندان به دنیای تجارت بلاک چین و ارز دیجیتال با پلتفرم Nifty Gateway سازگار خواهند بود.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سامسونگ CU8100 سایز 65 اینچ وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید نسبت به خرید این تلویزیون کریستال 2023 سامسونگ با بهترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و روزمره هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ CU7100 بروید. اما اگر به یک تلویزیون بهتر برای استفاده خانگی جهت تماشای فیلم و سریال نیاز دارید، ما تلویزیون سامسونگ 65CU8500 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8100 سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست