×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50NANO75 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
23,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :50NANO75
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
پشتیبانی از :زبان فارسی
سال ساخت :2021 میلادی
نوع نمایشگر :NANO Cell
فناوری رنگ :Nano color
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
پورت ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 50NANO75 در لیست جدیدترین تلویزیون های نانوسل 2021 قرار گرفته است. این تلویزیون از سری نانوسل با طراحی مدرن و زیبای خود توجه کاربران را به خود جلب می کند. امکانات گسترده و ویژگی های سرگرمی پیشرفته این تلویزیون را به یک سرمایه گذاری شایسته تبدیل کرده است. اولین ویژگی که این تلویزیون را از سایر تلویزیون های موجود در بازار متمایز می کند، نمایشگر نانوسل است. در واقع در تلویزیون ال جی NANO75 سایز 50 اینچ از نانوذرات رنگی برای ارائه تصاویر زیباتر استفاده شده است. با قابلیت فیلتر رنگی و حذف ناخالصی ها می توانید تصاویر زنده و طبیعی تری را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. با رزولوشن های متعدد 4K، این تلویزیون نانوسل جدید طیف گسترده ای از جزئیات را نشان می دهد. وجود پردازنده چهار هسته ای در این تلویزیون نوید تصاویری عاری از نویز و ناخالصی ها را خواهد داد.

مانند گذشته، ال جی از پنل IPS برای ارائه زاویه دید گسترده استفاده می کند. همچنین با استفاده از نور پس زمینه مستقیم، تمامی پنل های 50NANO75 نور را به یک اندازه منعکس می کنند و کاربران می توانند تصاویر را با سطح روشنایی مناسب مشاهده کنند. پشتیبانی از فرمت HDR10 Pro تصاویر واضح تری را به تلویزیون 50NANO75 می آورد. علاوه بر همه اینها، هوش مصنوعی با بهینه سازی صدای تلویزیون بهترین تجربه شنیداری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 20 وات صدای کل برای این تلویزیون 50 اینچی راضی کننده و ملموس است. نسخه جدید سیستم عامل webOS مانند همیشه برنامه های شخصی سازی شده را در اختیار کاربران قرار می دهد، در حالی که بخش خانه به حالت تمام صفحه تغییر یافته است.

تلویزیون ال جی 50NANO75 ساخت 2021 میلادی

ظرافت و زیبایی در طراحی تلویزیون 50NANO75

طبق گذشته، به راحتی می توان به سبک طراحی هدفمند و پیچیده در محصولات 2021 شرکت ال جی پی برد. در واقع روند توسعه طراحی محصولات این برند همچنان ادامه دارد و حتی نمی توان محصولات میان رده و رده بالا را تشخیص داد. جدیدترین تلویزیون های نانوسل و سری 2021 این شرکت قرار است طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشته باشند. تلویزیون ال جی 50NANO75 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که در نمایشگاه CES 2021 ارائه شده است، ال جی گفته است که تلویزیون نازک و زیبایی را برای علاقه مندان به این سبک آورده است. در ضمن اگر به صفحه 50 اینچی این تلویزیون نگاه کنید متوجه خواهید شد که اندازه این صفحه چقدر افزایش یافته است.

صفحه نمایش بزرگتر به گونه ای طراحی و مهندسی شده است که نمایه را به حداقل برساند و در عین حال از آن برای به حداکثر رساندن تجربه استفاده می شود. تلویزیون پیش روی شما بدنه ای کاملا یکدست دارد و با خلاقیت خاصی میزان بی نظمی در آن به حداقل رسیده است. کاهش ضخامت بدنه تلویزیون 2021 ال جی 50NANO75 را نیز می توان از نقاط قوت آن دانست. بدون شک پنل نازک این دستگاه به دکوراسیون هر محیطی زیبایی می بخشد. همچنین اگر به تصویر این تلویزیون دقت کنید متوجه خواهید شد که سبک طراحی اولیه با نسل قبلی متفاوت است. پایه های دستگاه دو شاخ هستند اما رو در رو روی میز قرار می گیرند. البته کاربران می توانند این اصول را نادیده بگیرند و تلویزیون  NANO75 خود را به دیوار نصب کنند.

ظرافت و زیبایی در طراحی تلویزیون 50NANO75

به دنیای رنگ و نور واقعی در صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO75 خوش آمدید!!

این شرکت با معرفی تلویزیون هوشمند ال جی 50NANO75 قصد دارد سطح جدیدی از کنترل رنگ‌ها را به نمایش بگذارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش نانوسل پیشرفته 50 اینچی است. فناوری نانو رنگ در این تلویزیون جدید روح جدیدی را به هر صحنه می بخشد. رنگ های زنده، دقیق و طبیعی زیبایی وصف ناپذیری به هر صحنه ای می بخشد. بیش از یک میلیارد رنگ غنی بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO75 سایز 50 اینچ ظاهر می شود. بله، تلویزیون نانوسل ال جی همه اینها را ممکن می کند. با ایجاد رنگ های واقعی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون نانوسل، وضوح 4K واقعی به دست می آید. در واقع کیفیت واقعی 4K با رعایت استاندارد بین المللی CM در این تلویزیون ظاهر می شود. بنابراین، با آوردن این وضوح به صفحه تلویزیون، تجربه بصری روشن تر و واضح تری خواهید داشت.

نور پس زمینه مستقیم برای روشن کردن صفحه نمایش استفاده می شود. ال جی به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای 4K در این تلویزیون اشاره می کند که برای پردازش تصویری منحصر به فرد عمل می کند، در ادامه ی مقاله بیشتر با این پردازنده آشنا خواهیم شد. ناگفته نماند که پنل تلویزیون ال جی 50NANO75 از نوع IPS است. رنگ های دقیق در این پنل زاویه دید وسیعی را به ارمغان می آورد. در واقع لازم نیست همیشه به صفحه تلویزیون مقابل خیره شوید، حتی اگر زاویه دید شما مناسب نباشد، تصاویری دقیق و زیبا در مقابل خود خواهید دید که هرگز کیفیت خود را از دست نمی دهند. تماشای محتوای ورزشی، فیلم، بازی و ... در تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO75 بسیار خوب خواهد بود. در ادامه بیشتر در مورد مزایای این نمایشگر صحبت خواهیم کرد.

به دنیای رنگ و نور واقعی در صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO75 خوش آمدید!!

پردازش تصویر قدرتمند؛ تجربه تماشای هیجان انگیز!

بدون شک پردازنده به عنوان هسته مرکزی تلویزیون اهمیت زیادی دارد و از این رو سازندگان تلویزیون سعی می کنند با تدبیر و درایت کامل در این زمینه عمل کنند. پردازشگر تصویر با تجزیه و تحلیل داده های بصری تصاویر دقیق و زیبایی ارائه می دهد زیرا قادر به حذف نویز و آلودگی است. این شرکت از یک پردازنده چهار هسته ای 4K برای تلویزیون ال جی 50NANO75 خود در سال 2021 بهره می برد. در واقع، این پردازنده اصلی تلویزیون است، یک تراشه پیشگام که از الگوریتم های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا استفاده می کند.

بسیاری از تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی NANO75 سایز 50 اینچ به صورت خودکار انجام می شوند، بنابراین آنچه که به طور پیش فرض دریافت می کنید بهترین حالت ممکن است. به لطف این پردازنده، هر چیزی که در تلویزیون تماشا می کنید تماشایی خواهد بود. فناوری هوش مصنوعی شما را به تماشای کیفیت واقعی دعوت می کند که تا به حال ندیده اید. روشنایی صفحه تلویزیون توسط این فناوری کنترل می شود و محتوای HDR به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود.

پردازنده نمایشگر چهار هسته ای تلویزیون ال جی NANO75 حتی نرخ تازه سازی تصویر را افزایش می دهد. در حالت عادی، نرخ رفرش تصویر 60 هرتز خواهد بود، این مقدار در هنگام اجرای محتوای مختلف مانند بازی ها افزایش می یابد. پردازنده چهار هسته ای 4K حتی می تواند تصاویر تلویزیونی با کیفیت پایین را ارتقا دهد. این پردازنده تصاویر را با رزولوشن 4K کاملاً ارتقا می دهد.

پردازش تصویر قدرتمند؛ تجربه تماشای هیجان انگیز!

با ویژگی های خاص ال جی 50NANO75 سرگرمی را به خانه خود بیاورید...

  • در قسمت قبل گفتیم که چگونه پردازنده تلویزیون LG 50NANO75 کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. در واقع این ویژگی در تلویزیون 4K Upscaling نامیده می شود. به لطف پردازنده قدرتمند موجود در تلویزیون، حتی تصاویر با کیفیت پایین روی صفحه نمایش برای نمایش با وضوح نزدیک به 4K بهبود می یابد. اکنون حتی می توانید فیلم های قدیمی و با کیفیت پایین را با وضوح بالا روی صفحه تلویزیون خود تماشا کنید.
  • ویژگی های عالی بازی تلویزیون آن را به یک مدل برتر در بازار تبدیل کرده است. اول از همه، کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی شما را به قلب تک تک لحظات بازی می برد. این تلویزیون برای پخش صحنه های بازی سریع با تاخیر ورودی بسیار کمی عالی است. علاوه بر این، نرخ رفرش تصویر بالاست و زمان پاسخگویی سریع خواهد بود.
  • با قابلیت Game Optimizer، بازی به بهترین شکل ممکن برای بهترین تجربه ممکن بهینه می شود. با پشتیبانی از حالت ALLM (Auto Low Latency Mode) تجربه بازی بسیار لذت بخشی را در تلویزیون 50 اینچ ال جی NANO75 خواهید داشت.
  • از دیگر ویژگی های بازی تلویزیونی می توان به نرخ تازه سازی بالا و eARC (Advanced Audio Return Channel) اشاره کرد. کافی است کنسول بازی خود را از طریق درگاه HDMI تلویزیون وصل کنید و از حرکت سریع محتوای با وضوح بالاتر و گرافیک همگام و روان بهره مند شوید. به این ترتیب تجربه واقعی بازی در تلویزیون فراهم می شود.

با ویژگی های خاص ال جی 50NANO75 سرگرمی را به خانه خود بیاورید...

خانه خود را با برخی ویژگی های پیشرفته به یک سینما تبدیل کنید!

ال‌جی در تلویزیون جدید خود از برخی ویژگی‌های عالی برای به ارمغان آوردن یک تجربه سینمایی صحبت می‌کند. رنگ های واقعی بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شوند، در حالی که این رنگ ها خانه شما را به سالن سینما تبدیل می کنند.

  • ال جی از فناوری HDR10 Pro و HLG در تلویزیون 4K ال جی 50NANO75 نام می برد. با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا، جزئیات بیشتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و تصاویر پویاتر و زنده تر می شوند. این فناوری در لیست فناوری های تصویربرداری پیشرفته برای یک تجربه سینمایی قرار می گیرد.
  • حالت فیلمساز یکی از ویژگی های پیشرفته برای یک تجربه سینمایی است. با فعال کردن این حالت در تلویزیون، محتوا دقیقاً مطابق با دید کارگردان بهینه می شود. این دیدگاه سینمایی، اصالت واقعی محتوا را به تصویر می کشد و به کار سازنده احترام می گذارد. تنظیمات تصویر و صدا در این حالت به صورت خودکار انجام می شود، در حالی که هیچ وقت جلوه های مصنوعی روی تصویر اعمال نمی شود.
  • تلویزیون ال جی 50NANO75 از 9 حالت مختلف نمایش تصویر پشتیبانی می کند. با انتخاب حالت بازی مناسب برای هر سبک محتوا، قادر خواهید بود تصاویر زیبایی را مشاهده کنید.
  • Apple TV و Netflix در این تلویزیون در دسترس خواهند بود. می توانید آخرین فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، مستندها و مسابقات ورزشی را از این سرویس های آنلاین تماشا کنید. تماشای محتوای 4K با کیفیت بالا خالی از لذت نخواهد بود.

خانه خود را با برخی ویژگی های پیشرفته به یک سینما تبدیل کنید!

همه چیز را از نزدیک بشنو و حس کن!

ال ای دی ال جی 50NANO75 به همراه بسیاری از ویژگی های تصویر پیشرفته، ویژگی های صوتی کاملاً پیشرفته ای را نیز به اشتراک می گذارد تا کاربران بتوانند از یک تجربه شنیداری دلپذیر لذت ببرند. حتی صدای این تلویزیون نیز ردپایی از هوش مصنوعی را نشان می دهد. پردازنده قدرتمند 4 هسته ای صدا را برای هر صحنه بهینه می کند. در ساخت این تلویزیون از دو بلندگو استفاده شده است. اسپیکرها از نوع Down Firing هستند و هر کدام 10 وات صدا تولید می کنند. البته با استفاده از فناوری بی سیم بلوتوث، به راحتی قادر خواهید بود یک سیستم صدای فراگیر را برای تجربه صدای بهتر متصل کنید. کیفیت صدای منتشر شده از این تلویزیون قابل ستایش است و خوشبختانه بدون نویز و اعوجاج است.

همچنین می توانید به راحتی صدا را در این تلویزیون به اشتراک بگذارید. تلویزیون ال جی 50NANO75 از فرمت Dolby Digital پشتیبانی می کند و جلوه صوتی جذابی ایجاد می کند. در واقع وقتی محتوا را تماشا می کنید، صدا کاملا شما را احاطه می کند. تجربه ای کاملا فراگیر بهترین هدیه تلویزیون به شما در این حالت خواهد بود. با پخش صدای فراگیر تصور می کنید که جزئی از اتفاقات فیلم هستید. با استفاده از فناوری AI Sound در این تلویزیون، صدا برای هر ژانر محتوا بهینه شده است و شما بهترین سطح صدا را در هر حالت شنیداری خواهید داشت. به لطف فناوری LG Sound Sync، می توانید سیستم های صوتی ال جی را به تلویزیون خود متصل کنید و به راحتی صدا را افزایش دهید.

همه چیز را از نزدیک بشنو و حس کن!

ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن زندگی

در تلویزیون  ال جی NANO75 سایز 50 اینچ ، نسخه جدید سیستم عامل webOS در اختیار کاربران قرار گرفته است تا از آخرین ویژگی های هوشمند تلویزیون های سری 2021 این شرکت بهره ببرند. به طور کلی نمی توان ادعا کرد که آخرین نسخه رابط کاربری با ویژگی جدیدی ارائه شده است. تنها تغییر قابل توجهی که می توان مشاهده کرد این است که بخش هوم تمام صفحه شده است. لیست کامل خدمات و اتصالات در این قسمت به راحتی قابل دسترسی است، ضمن اینکه دستگاه های متصل به تلویزیون را نیز می توان به راحتی کنترل کرد.

مثل همیشه، فروشگاه محتوای ال جی برای دانلود و جستجو آماده است. کانال های ال جی در این تلویزیون هوشمند دسترسی رایگان به بیش از 180 کانال ارائه دهنده فیلم، نمایش، اخبار فوری، ورزش و موارد دیگر را فراهم می کنند. علاقه مندان به ورزش راه جدیدی برای یادگیری آن در این تلویزیون دارند.

با عملکرد Sports Alert، حتی زمانی که در حال تماشای محتوای دیگر هستید، از نتایج بازی مورد علاقه خود مطلع خواهید شد. همراه با تلویزیون ال جی 50NANO75 یک کنترل از راه دور هوشمند با ویژگی های جدید از جمله Magic Explorer ارائه می شود. ریموت دستگاه با طراحی ارگونومیک خود به راحتی در دست جای می گیرد و جستجوی سریع را با اسکرول و اشاره امکان پذیر می کند. کلیدهای میانبر روی کنترل از راه دور هوشمند دسترسی به برنامه های مختلف را آسان می کند. مرورگر وب برای جستجوی مطالب مختلف در دسترس شما خواهد بود، فقط کافی است به Wi-Fi متصل شوید. برای جلوگیری از سردرگمی، از منوی صفحه اصلی برای اتصالات مختلف دستگاه استفاده کنید.

ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن زندگی

تلویزیون ال جی 50NANO75 و هوش مصنوعی ThinQ 

هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی NANO75 سایز 50 اینچ و بسیاری دیگر از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار تجربه کاملا جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی تصویر و صدای بسیار بهتری ایجاد می کنند. هوش مصنوعی webOS را قادر می‌سازد تا توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه دهد. تشخیص صدا هوشمند یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون در ارتباط با فناوری هوش مصنوعی خواهد بود که می تواند به راحتی نیازهای شما را از طریق صدا پاسخ دهد.

این تلویزیون هوشمند همچنین از برنامه Apple Airplay2 برای رفع نیاز کاربران گجت هوشمند اپل پشتیبانی می کند. در واقع از این پس کاربران این نوع گجت ها هیچ محدودیتی برای اتصال به تلویزیون نخواهند داشت، بلکه از تماشای محتوا بر روی صفحه تلویزیون 50 اینچی لذت خواهند برد. حتی می توانید سایر دستگاه های سازگار در خانه خود را از طریق این تلویزیون کنترل کنید.

ورودی و خروجی تلویزیون ال جی NANO75

تلویزیون ال جی NANO75 سایز 50 اینچ مجهز به چندین پورت ارتباطی است. در واقع کاربران با داشتن این تلویزیون نه تنها راه حل های بی سیم برای تعامل بیشتر با تلویزیون، بلکه ورودی و خروجی های مختلفی خواهند داشت. این تلویزیون 50 اینچی دارای سه پورت HDMI می باشد. از آنجایی که تلویزیون از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند، نمی توان انتظار ویژگی های قابل ستایشی را در ویژگی بازی آن داشت، اما ناامید کننده هم نیست.

می توانید از پورت HDMI برای اتصال کنسول های بازی، سیستم های سینمای خانگی، پخش کننده های بلوری و غیره استفاده کنید. برای این کار فقط به یک کابل HDMI نیاز دارید. این پورت با انتقال محتوا بدون افت کیفیت، تجربه تماشای هیجان انگیزی را فراهم می کند. همچنین شاهد دو پورت USB در تلویزیون هستیم. انتقال مطالب از این بخش نیز بسیار آسان خواهد بود. برای اتصال به اینترنت می توانید از پورت LAN استفاده کنید. خروجی صدای اپتیکال نیز به عنوان یکی از پورت های عملکرد تلویزیون ال جی 50NANO75 در نظر گرفته شده است. به این ترتیب می توانید در هر زمان با تلویزیون خود ارتباط برقرار کرده و آن را به فضای سرگرمی خود تبدیل کنید.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50NANO75 محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تر هستید و می خواهید هزینه کمتری بپردازید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UP8150 بروید. برای آن دسته از کسانی که به دنبال مدل بالاتر این محصول هستند پیشنهاد می کنیم تا به تلویزیون ال جی NANO80 محصول 2021 بروند که کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون ال جی NANO79 مدل جدید تر و جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های بیشتری دارد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO75 سایز 50 اینچ محصول 2021

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست