×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO75 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
43,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65NANO75
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
پشتیبانی از :زبان فارسی
سال ساخت :2021 میلادی
نوع نمایشگر :NANO Cell
فناوری رنگ :Nano color
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
پورت ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 65NANO75 از سری تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی در سال 2021 معرفی شد، برای مثال، ال‌جی قصد دارد پس از تلویزیون‌های نانوسل خود در سال 2020، تلویزیون‌هایی با مشخصات مشابه را در سال 2021 معرفی کند، هرچند تفاوت‌های زیادی بین آن‌ها وجود دارد. ظرافت و نظم شاید اولین چیزی باشد که در طراحی این محصول 2021 توجه را به خود جلب می کند. ال جی خود ادعا می کند که صفحه نمایش بزرگ تری ایجاد کرده است تا بتوانید از تجربه تماشای متفاوتی لذت ببرید. بعد از طراحی تلویزیون باید دید که این دستگاه تا چه حد در به اشتراک گذاری تصویری زیبا موفق است، بدون شک این موضوع در افزایش ارزش تلویزیون نقش اساسی دارد.

ال جی در محصولات جدید خود دیدگاهی متفاوت را به طرفداران دنیای فناوری ارائه می کند. صرف نظر از تلویزیون ال جی NANO75 سایز 65 اینچ ، ال جی از پنل OLED در تلویزیون های پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. همچنین فناوری جدید Mini-LED در تلویزیون های سری QNED ال جی تحول دیگری در محصولات این برند خواهد بود. در صفحه تلویزیون 65NANO75 می توان تصاویر را با رزولوشن زیبای 4K و طیف گسترده ای از رنگ ها مشاهده کرد. پردازنده قدرتمند تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO75 قادر است تصاویر را به طور موثر بهبود بخشد و آنها را با وضوح نزدیک به 4K نمایش دهد. این مدل مجهز به دو بلندگوی قدرتمند است. عملکردهای تلویزیون هوشمند مبتنی بر سیستم عامل webOS نیز پل جدیدی به سوی دنیای فناوری هستند. در ادامه با این محصول جدید بیشتر آشنا خواهیم شد.

تلویزیون ال جی 65NANO75 ساخت 2021 میلادی

ظرافت و زیبایی در طراحی تلویزیون ال جی 65NANO75

طبق گذشته، به راحتی می توان به سبک طراحی هدفمند و پیچیده در محصولات 2021 شرکت ال جی پی برد. در واقع روند توسعه طراحی محصولات این برند همچنان ادامه دارد و حتی نمی توان محصولات میان رده و رده بالا را تشخیص داد. جدیدترین تلویزیون های نانوسل و سری 2021 این شرکت قرار است طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشته باشند. تلویزیون ال جی 65NANO75 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که در نمایشگاه CES 2021 ارائه شده است. ال جی گفته است که تلویزیون نازک و زیبایی را برای علاقه مندان به این سبک آورده است. در ضمن اگر به صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی این تلویزیون نگاه کنید متوجه خواهید شد که اندازه این صفحه چقدر افزایش یافته است.

صفحه نمایش بزرگتر به گونه ای طراحی و مهندسی شده است که نمایه را به حداقل برساند و در عین حال از آن برای به حداکثر رساندن تجربه استفاده می شود. تلویزیون 2021 ال جی 65NANO75 بدنه ای کاملا یکدست دارد و با خلاقیت خاصی میزان بی نظمی در آن به حداقل رسیده است. کاهش ضخامت بدنه تلویزیون ال جی NANO75 سایز 65 اینچ را نیز می توان از نقاط قوت آن دانست. بدون شک پنل نازک این دستگاه به دکوراسیون هر محیطی زیبایی می بخشد. همچنین اگر به تصویر این تلویزیون دقت کنید متوجه خواهید شد که سبک طراحی اولیه با نسل قبلی متفاوت است. پایه های دستگاه دو شاخه هستند اما به صورت عمودی روی میز قرار دارند. البته کاربران می توانند این اصول را نادیده بگیرند و تلویزیون ال جی 65NANO75 به دیوار نصب کنند.

ظرافت و زیبایی در طراحی تلویزیون ال جی 65NANO75

به دنیای رنگ و نور واقعی در صفحه نمایش ال جی NANO75 خوش آمدید!

ال جی با معرفی تلویزیون هوشمند 65NANO75 قصد دارد سطح جدیدی از کنترل رنگ ها را به صورت ماهرانه به نمایش بگذارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 65 اینچی نانوسل پیشرفته است. فناوری نانو رنگ در تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO75 روح جدیدی را به هر صحنه می بخشد. رنگ های زنده، دقیق و طبیعی زیبایی وصف ناپذیری به هر صحنه ای می بخشد. بیش از یک میلیارد رنگ غنی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون ظاهر می شود. بله، تلویزیون نانوسل ال جی همه اینها را ممکن می کند. با ایجاد رنگ های واقعی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون نانوسل ، وضوح 4K واقعی به دست می آید. در واقع کیفیت واقعی 4K با رعایت استاندارد بین المللی CM در تلویزیون ال جی 65NANO75 ظاهر می شود. بنابراین، با آوردن این وضوح به صفحه تلویزیون، تجربه بصری روشن تر و واضح تری خواهید داشت.

نور پس زمینه Slim Direct برای روشن کردن صفحه نمایش استفاده می شود. ال جی به پردازنده قدرتمند α7 Gen4 AI Processor 4K در این تلویزیون اشاره می کند که برای پردازش تصویر بسیار خوب عمل می کند، در مقاله بعدی بیشتر با این پردازنده آشنا خواهیم شد. ناگفته نماند که پنل تلویزیون ال جی NANO75 سایز 65 اینچ دارای Full Array Dimming است که در آن نور پس‌زمینه دقیقاً کنترل می‌شود تا کنتراست عالی ایجاد کند و واقعاً سفید و سیاه عمیق ایجاد کند. بنابراین تماشای محتوایی مانند ورزش، فیلم، بازی و غیره. در تلویزیون ال جی NANO75 بسیار خوب خواهد بود. در ادامه بیشتر در مورد مزایای این نمایشگر صحبت خواهیم کرد.

به دنیای رنگ و نور واقعی در صفحه نمایش ال جی NANO75 خوش آمدید!

پردازش تصویر قدرتمند؛ تجربه تماشای هیجان انگیز!

بدون شک پردازنده به عنوان هسته مرکزی تلویزیون بسیار مهم است و از این رو سازندگان تلویزیون سعی می کنند با تدبیر و درایت کامل در این زمینه عمل کنند. ال‌جی در تلویزیون‌های سری نانوسل خود از یک پردازشگر تصویر قدرتمند استفاده می‌کند. به عنوان مثال، این شرکت قبلا از پردازنده α7 Gen2 در تلویزیون 65SM9000 و در سال 2020 از پردازنده α7 Gen 3 4K در تلویزیون NANO90 استفاده کرده است. اکنون این شرکت از پردازنده α7 Gen4 AI 4K برای تلویزیون 4K ال جی 65NANO75 خود در سال 2021 بهره می برد. در واقع، این پردازنده اصلی تلویزیون است، یک تراشه پیشگام که از الگوریتم های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا استفاده می کند.

بسیاری از تنظیمات تصویر و حتی صدای تلویزیون به طور خودکار انجام می شوند تا آنچه در دسترس دارید بهترین پیش فرض ممکن باشد. به لطف این پردازنده، هر چیزی که در تلویزیون تماشا می کنید تماشایی خواهد بود. فناوری هوش مصنوعی شما را به تماشای کیفیت واقعی دعوت می کند که تا به حال ندیده اید. پردازنده نمایشگر چهار هسته ای تلویزیون هوشمند ال جی 65NANO75 حتی نرخ تازه سازی تصویر را افزایش می دهد. در حالت عادی، نرخ رفرش تصویر 60 هرتز خواهد بود، این مقدار در هنگام اجرای محتوای مختلف مانند بازی ها افزایش می یابد. همچنین به لطف پردازنده هوش مصنوعی α7 Gen4، تصویر 4K را افزایش می دهد که در مورد جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پردازش تصویر قدرتمند؛ تجربه تماشای هیجان انگیز!

با ویژگی های خاص 65NANO75 سرگرمی را به خانه خود بیاورید...

در قسمت قبل گفتیم که چگونه پردازنده تلویزیون ال جی 65NANO75 کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. در واقع این ویژگی در تلویزیون 4K Upscaling نامیده می شود. به لطف پردازنده قدرتمند موجود در تلویزیون، حتی تصاویر با کیفیت پایین روی صفحه نمایش برای نمایش با وضوح نزدیک به 4K بهبود می یابد. اکنون حتی می توانید فیلم های قدیمی و با کیفیت پایین را با وضوح بالا روی صفحه تلویزیون خود تماشا کنید.

ویژگی های عالی بازی تلویزیون آن را به یک مدل برتر در بازار تبدیل کرده است. اول از همه، کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی شما را به قلب تک تک لحظات بازی می برد. ال ای دی ال جی 65NANO75 برای پخش صحنه های بازی سریع با تاخیر ورودی بسیار کمی عالی است. علاوه بر این، نرخ رفرش تصویر بالاست و زمان پاسخگویی سریع خواهد بود.

با قابلیت Game Optimizer، بازی به بهترین شکل ممکن برای بهترین تجربه ممکن بهینه می شود. با پشتیبانی از حالت ALLM (Auto Low Latency Mode) تجربه بازی بسیار لذت بخشی را در تلویزیون NANO75 خواهید داشت.

نرخ فریم بالاتر، VRR (نرخ تجدید متغیر) برای کاهش پارگی صفحه و eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) از ویژگی های تلویزیون خواهد بود. کافی است کنسول بازی خود را از طریق درگاه HDMI تلویزیون وصل کنید و از حرکت سریع محتوای با وضوح بالاتر و گرافیک همگام و روان بهره مند شوید. به این ترتیب تجربه واقعی بازی در تلویزیون فراهم می شود.

با ویژگی های خاص 65NANO75 سرگرمی را به خانه خود بیاورید...

خانه خود را با برخی ویژگی های پیشرفته به یک سینما تبدیل کنید!

ال‌جی در تلویزیون جدید خود از برخی ویژگی‌های عالی برای به ارمغان آوردن یک تجربه سینمایی صحبت می‌کند. رنگ های واقعی بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شوند، در حالی که این رنگ ها خانه شما را به یک سالن سینما تبدیل می کنند

ال جی از فناوری HDR10 و HLG در تلویزیون ال جی NANO75 سایز 65 اینچ نام می برد. با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا، جزئیات بیشتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و تصاویر پویاتر و زنده تر می شوند. این فناوری در لیست فناوری های تصویربرداری پیشرفته برای یک تجربه سینمایی قرار می گیرد.

حالت فیلمساز یکی از ویژگی های پیشرفته برای یک تجربه سینمایی است. با فعال کردن این حالت در تلویزیون، محتوا دقیقاً مطابق با دید کارگردان بهینه می شود. این دیدگاه سینمایی، اصالت واقعی محتوا را به تصویر می کشد و به کار سازنده احترام می گذارد. در این حالت تنظیمات تصویر و صدا به صورت خودکار انجام می شود

گفتیم که نمایشگر ال جی NANO75 از نوع Full Array Dimming است که نور را به خوبی در همه جا پخش می کند. ویژگی کاهش نور محلی در این تلویزیون برای ایجاد سیاهی عمیق به خوبی کار می کند و کنتراست بالا تجربه ای همه جانبه را به شما می دهد.

تلویزیون LG 65NANO75 از فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. فناوری دالبی بالاترین سطح سینما را فراهم می کند. فناوری Dolby Vision IQ به طور خودکار آن را بر اساس شرایط نور محیط و ژانر محتوا بهینه می کند. فناوری صدای Dolby Atmos نیز شما را به طور کامل احاطه می کند و صدای فراگیر چند بعدی ایجاد می کند تا احساس کنید در میانه هر صحنه هستید.

همه چیز را از نزدیک بشنو و حس کن!

تلویزیون 65 اینچی NANO75 در کنار ویژگی‌های تصویر بسیار پیشرفته، ویژگی‌های صوتی کاملاً پیشرفته را نیز به اشتراک می‌گذارد تا کاربران بتوانند از یک تجربه شنیداری لذت‌بخش لذت ببرند. حتی صدای این تلویزیون نیز ردپایی از هوش مصنوعی را نشان می دهد. پردازنده قدرتمند 4 هسته ای صدا را برای هر صحنه بهینه می کند. در ساخت این تلویزیون از دو بلندگو استفاده شده است. اسپیکرها از نوع Down Firing هستند و هر کدام 10 وات صدا تولید می کنند. البته با استفاده از فناوری بی سیم بلوتوث، به راحتی قادر خواهید بود یک سیستم صدای فراگیر را برای تجربه صدای بهتر متصل کنید. کیفیت صدای منتشر شده از این تلویزیون قابل ستایش است و خوشبختانه بدون نویز و اعوجاج است.

همچنین می توانید به راحتی صدا را در این تلویزیون به اشتراک بگذارید. قبلاً گفتیم که چگونه فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون تجربه شما را در جهتی کاملاً سینمایی حرکت می دهد. تلویزیون ال‌جی 65NANO75 از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و صدایی چند بعدی و فراگیر را به محیط اطراف شما می‌آورد. به این ترتیب شنونده صدا را از هر طرف اطراف خود خواهد شنید. به عبارتی غوطه وری کامل ایجاد می شود و کاربر حضور خود را در صحنه های مختلف احساس می کند. هنگام تماشای محتوای ورزشی مانند فوتبال، فضای یک استادیوم کامل به خانه شما فرا می‌رسد زیرا جزئیات دقیق صدا شنیده می‌شود.

همه چیز را از نزدیک بشنو و حس کن!

ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن زندگی

در تلویزیون ال جی NANO75 سایز 65 اینچ ، نسخه جدید سیستم عامل webOS در اختیار کاربران قرار گرفته است تا از جدیدترین ویژگی های هوشمند تلویزیون های سری 2021 این شرکت استفاده کنند. در این تلویزیون هوشمند به راحتی می توانید به برنامه های Disney+، Apple TV و Sling دسترسی داشته باشید. سرگرمی خود را با صدای نسل بعدی Dolby Atmos، پشتیبانی از Dolby Vision، تنظیمات خودکار تصویر در حالت Filmmaker و به‌روزرسانی‌های راحت Sports Alert تقویت کنید. کانال های ال جی در این تلویزیون هوشمند دسترسی رایگان به بیش از 180 کانال ارائه دهنده فیلم، نمایش، اخبار فوری، ورزش و موارد دیگر را فراهم می کنند. علاقه مندان به ورزش راه جدیدی برای یادگیری آن در این تلویزیون دارند.

با عملکرد Sports Alert، حتی زمانی که در حال تماشای محتوای دیگر هستید، از نتایج بازی مورد علاقه خود مطلع خواهید شد. همراه با تلویزیون ال جی 65NANO75 یک کنترل از راه دور هوشمند با ویژگی های جدید از جمله Magic Explorer ارائه می شود. ریموت دستگاه با طراحی ارگونومیک خود به راحتی در دست جای می گیرد و جستجوی سریع را با اسکرول و اشاره امکان پذیر می کند. کلیدهای میانبر روی کنترل از راه دور هوشمند دسترسی به برنامه های مختلف را آسان می کند. مرورگر وب برای جستجوی مطالب مختلف در دسترس شما خواهد بود، فقط کافی است به Wi-Fi متصل شوید. برای جلوگیری از سردرگمی، از منوی صفحه اصلی برای اتصالات مختلف دستگاه استفاده کنید.

ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن زندگی

AI ThinQ ال جی 65NANO75

هوش مصنوعی در تلویزیون فورکی ال جی 65NANO75 و بسیاری از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار تجربه کاملا جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی تصویر و صدای بسیار بهتری ایجاد می کنند. هوش مصنوعی webOS را قادر می‌سازد تا توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه دهد. تشخیص هوشمند صدا یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون در ارتباط با فناوری هوش مصنوعی خواهد بود که به راحتی می تواند نیازهای شما را از طریق صدا پاسخ دهد.

این تلویزیون حتی از گوگل و دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می کند تا از مزایای آن ها برای مدیریت و کنترل تلویزیون استفاده کند. این تلویزیون هوشمند همچنین از برنامه Apple Airplay2 برای رفع نیاز کاربران گجت هوشمند اپل پشتیبانی می کند. حتی می توانید سایر دستگاه های سازگار در خانه خود را از طریق این تلویزیون کنترل کنید.

نتیجه

تلویزیون ال جی 65NANO75 محصول و مدل جدید 2021 شرکت ال جی با مشخصات پیشرفته می باشد. این تلویزیون جدید دارای صفحه نمایش 65 اینچی است که خوشبختانه حاشیه های کمتری در اطراف آن برای کاهش حواس پرتی دارد. تصاویر بر روی صفحه نمایش نانوسل این تلویزیون با وضوح 4K واقعی نمایش داده می شوند. این تلویزیون از یک پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه بهترین تجربه مشاهده با پردازش تصویر ایده آل استفاده می کند. این دستگاه از فناوری های جدید Dolby Vision و Dolby Atmos برای ایجاد یک تجربه سینمایی پشتیبانی می کند.

کنتراست تصویر در پنل این تلویزیون قابل تحسین است و به همین دلیل یکی از دلایلی خواهد بود که کاربران از آن استقبال می کنند. انواع پورت های ارتباطی در بدنه این تلویزیون هوشمند تعبیه شده است تا بتوانید همیشه با اتصال مناسب به منبع مناسب روی تلویزیون دسترسی داشته باشید. سیستم صوتی دو کاناله و کیفیت صدای تلویزیون نیز قابل تحسین است. این تلویزیون به سیستم عامل webOS مجهز است و بنابراین عملکردهای هوشمند ایده آلی را ارائه می دهد. ریموت تلویزیون هوشمند جدید نیز برای استفاده عالی مناسب است.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65NANO75 محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم با قیمت ارزان و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری نیاز دارید، ما تلویزیون ال جی NANO80 را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی UP8150 بروید. تلویزیون ال جی NANO79 مدل جدید تر و جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های بیشتری دارد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO75 سایز 65 اینچ محصول 2021

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست