×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 50A2 پرداخت درب منزل + تضمین اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
21,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :50A2
کشور سازنده :چین
کیفیت تصویر : 4K
سیستم عامل : اندروید
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت تصویر :60 هرتز
زاویه دید گستره :178 درجه
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده :4 هسته ای A55
پورت ها :3 پورت HDMI و 2 ورودی USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 50A2 با شناسه کامل L50M7-EAEU یکی از تلویزیون های ال ای دی بازار است که با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این تلویزیون دارای طراحی ساده و در عین حال بسیار شیک است، به خصوص که پایه مرکزی منحصر به فرد جلوه ای بسیار متمایز به آن بخشیده است. در صفحه نمایش تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ می توانید تصاویری با وضوح 4K و جزئیات عالی تماشا کنید. تلویزیون شیائومی A2 با پشتیبانی از 90 درصد فضای رنگی DCI-P3 فراتر از انتظارات مصرف کننده است.

چندین فناوری پیشرفته برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون استفاده شده است. برای مثال فناوری MEMC با تخمین و جبران حرکت، صحنه های متحرک را به نرمی و بدون محو شدن روی صفحه نمایش می دهد.  تلویزیون 50A2 ، علیرغم اینکه یک مدل اقتصادی است، از Dolby Vision پشتیبانی می کند که به این معنی است که آماده ارائه کیفیت سینمایی است. همچنین با 24 وات صدا حتی از رقبای خود نیز قدرتمندتر است.

سخت افزار قدرتمند تلویزیون ضمن ارائه امکانات نرم افزاری بسیار خوب، کارایی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. چندین سرویس پخش محبوب مانند Netflix و YouTube برای دسترسی به سرگرمی های آنلاین از قبل روی تلویزیون نصب شده اند، در حالی که برنامه های بیشتری را می توان از Google Play دانلود کرد. این قسمت از Bane IT را به بررسی مشخصات و قابلیت های این تلویزیون اختصاص داده ایم.

تلویزیون شیائومی 50A2 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون شیائومی 50A2 و وضوح 4K UHD 

اگرچه شیائومی یک برند جدید در صنعت تلویزیون است، اما با ارائه تلویزیون های باکیفیت، امکانات عالی و قیمت مناسب، شیائومی توانسته است در مدت زمان کوتاهی سهم زیادی از بازار فروش این محصولات را به خود اختصاص دهد. در خط تولید 2022 این برند تلویزیون های متعددی با ویژگی های متفاوت و تنوع بسیار زیاد وجود دارد. تلویزیون شیائومی 50A2 در رده تلویزیون های 50 اینچی 4K قرار می گیرد. تلویزیون A2 در واقع می تواند انواع محتوا را با کیفیت صفحه نمایش 4K Ultra HD خود به نمایش بگذارد. امروزه تلویزیون های 4K به طور گسترده در بازار جهانی در دسترس هستند، اما باید دید که کدام یک از آنها استانداردهای بین المللی را دارند.

هر محتوایی با وضوح 4K بر روی صفحه نمایش 50 اینچی این تلویزیون واقعی تر از آنچه بیننده انتظار دارد رندر می شود. جزئیات رنگارنگ هر صحنه حالت مصنوعی آن را از بین می برد. تراکم پیکسلی 2160 در 3840 پیکسل به طور کلی تلویزیون را بهتر از مدل های Full HD می کند. صفحه نمایش تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ دارای نرخ رفرش 60 هرتز است و می تواند بیشتر محتوای اکشن را نمایش دهد. علاوه بر این، از فناوری MEMC برای تخمین فریم های از دست رفته در هر صحنه و درج فریم های اضافی استفاده می شود. این فناوری وضوح صحنه ها را افزایش می دهد و حرکت را صاف می کند.

وضوح 4K UHD در تلویزیون شیائومی 50A2

توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ

اولین چیزی که در مورد کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی 50A2 قابل تحسین است ، وسعت یا محدوه رنگی مناسب آن است. این تلویزیون از استاندارد DCI-P3 پشتیبانی می کند که در صنعت فیلم بسیار مهم است و پوشش 90 درصدی این فضا می تواند محتوا را به طور باورنکردنی به واقعیت نزدیک کند. به طور کلی یک صفحه تلویزیون باکیفیت با پشتیبانی از این طیف رنگی گسترده، توانایی بازتولید رنگ های واقعی را دارد و تمام جزئیات تصویر را به نحو مطلوبی بهبود می بخشد.

تنوع رنگ زیاد در تلویزیون 2022 شیائومی 50A2 به آن اجازه می دهد تا چیزی در حدود 1.07 میلیارد رنگ غنی بدست آورد و در نهایت وضوح رنگ فوق العاده مناسبی برای نمایشگر خواهید داشت. بازتولید رنگ واقعی به نشان دادن مرز بین جزئیات تصویر کمک می کند و تصاویر زیبایی را با رنگ های خیره کننده و دقیق به شما نشان می دهد.

توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ در تلویزیون 50A2 شیائومی

سایر ویژگی های تصویر شیائومی A2 سایز 50 اینچ

به طور کلی، تلویزیون شیائومی 50A2 وضوح تصویر بسیار خوبی دارد، دو ویژگی اصلی آن رزولوشن 4K و پردازشگر تصویر Mali G52 MP2 است. علاوه بر این، برخی از ویژگی های تصویر نیز برای بهبود روشنایی، رنگ و نسبت کنتراست استفاده می شود تا محتوای ویدیویی را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. این قسمت را به بررسی سایر ویژگی های موثر در کیفیت تصویر تلویزیون اختصاص می دهیم.

سایر ویژگی های تصویر شیائومی A2 سایز 50 اینچ

تلویزیون شیائومی A2 و تکنولوژی Dolby Vision

یکی از بهترین فناوری های مورد استفاده در تلویزیون، Dolby Vision است که برای اهداف سینمایی استفاده می شود. این فناوری روشنایی و کنتراست را فریم به فریم فیلم ها با استفاده از ابرداده پویا تنظیم می کند. با دستیابی به وضوح رنگ بالا، روشنایی قابل قبول و نسبت کنتراست بهینه، تلویزیون هوشمند شیائومی 50A2 به شما امکان می دهد جزئیات عالی را در صحنه های محتوای تاریک و روشن تماشا کنید. علاوه بر این، از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند که به طور موثری به بهبود وضوح رنگ، به ویژه برای محتوای HDR کمک می‌کند.

تلویزیون شیائومی 50A2 و تکنولوژی Dolby Vision

زاویه دید گسترده تلویزیون 50A2

طبق ادعای شیائومی، این تلویزیون 50 اینچی دارای زاویه دید 178 درجه در حالت افقی و عمودی است. واقعیت این است که این عدد بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، اما تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ به وضوح زاویه دید وسیعی دارد. در واقع اگر در هر موقعیتی در این تلویزیون قرار بگیرید، می توانید تصاویری با روشنایی و وضوح رنگ مناسب ببینید. به همین دلیل هیچ مشکلی برای نمایش محتوا با "تلویزیون شیائومی 50A2" در محیط های بزرگ وجود ندارد.

طراحی تمام صفحه با ظاهر مینیمال

در یک کلام، طراحی تلویزیون شیائومی فوق العاده است. تلویزیون 4K شیائومی 50A2 طراحی بسیار شیکی دارد که تفاوت های منحصر به فردی با مدل های ال ای دی معمولی دارد و تمام ویژگی های یک طراحی خلاقانه و مدرن را داراست. صفحه نمایش 50 اینچی این تلویزیون آن را به گزینه ای مناسب برای اکثر اتاق های نشیمن تبدیل کرده است. طراحی ال ای دی شیائومی 50A2 تمام صفحه است و به نظر می رسد حاشیه های سه طرف صفحه نمایش آنقدر کم است که به آن پنل فوق باریک می گویند. حاشیه ها بسیار نازک هستند و به هیچ وجه جلب توجه نمی کنند. فقط قاب پایینی کمی ضخیم تر است که دلیل حک شده لوگوی شیائومی است.

قاب دور نمایشگر تلویزیون شیائومی 50A2 از مواد فلزی ساخته شده است که ظاهر بسیار شیک تری به آن بخشیده و از طرفی مقاومت آن در برابر ضربه را افزایش می دهد. حاشیه های باریک تلویزیون، دیدن لبه تصویر را در هنگام روشن بودن صفحه سخت می کند و تجربه بصری همه جانبه ای را برای شما به ارمغان می آورد. ظرافت به کار رفته در طراحی تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ در قسمت پنل تلویزیون نیز به وضوح قابل مشاهده است. اگرچه در پنل پشتی تلویزیون استحکام بالایی وجود دارد، اما شیائومی با اقدامات هوشمندانه توانسته است ضخامت صفحه نمایش را کاهش دهد. به لطف همین ضخامت کم، موقعیت شیک تری هنگام اتصال تلویزیون به دیوار ایجاد شده و وزن آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

طراحی تمام صفحه با ظاهر مینیمال

پایه ای متفاوت با ظاهری شیک

در حالی که اکثر تلویزیون های 50 اینچی موجود در بازار از پایه های دو شاخه استفاده می کنند، تلویزیون شیائومی 50A2 پایه بسیار متفاوت و شیکی دارد. این پایه به صورت مرکزی طراحی شده است اما دارای حالت دوشاخه است که در آن دو قسمت جلویی به هم متصل می شوند. مواد اولیه به کار رفته در پایه پلاستیکی بادوام بوده و از آنجایی که طراحی بادوام دارد، نگران لرزش پنل نباشید. پایه شیک تلویزیون ظاهری مدرن به آن بخشیده و فاصله بسیار متناسبی بین تلویزیون و اندازه تلویزیون ایجاد می کند. همچنین به دلیل عرض کم پایه، خریداران می توانند نمایشگر را روی میز تلویزیون با عرض کمتر از تلویزیون قرار دهند.

پایه ای متفاوت با ظاهری شیک شیائومی 50A2

تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ با سخت افزار قدرتمند

پردازنده اصلی Xiaomi TV 50A2 Quad A55 است. تلویزیون 50 اینچ شیائومی A2 در بخش سخت افزار عملکرد فوق العاده ای دارد و با کمک این پردازنده اصلی آمادگی کامل را برای اجرای سیستم عامل و برنامه های مختلف فراهم می کند. علاوه بر این، این تلویزیون از پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 استفاده می کند که کارایی آن را در هنگام پردازش داده های بصری افزایش می دهد. این پردازشگر تصویر می تواند با تجزیه و تحلیل داده هایی که از محتوا دریافت می کند، تصاویر را پردازش کرده و آنها را برای ارائه ایده آل آماده کند.

حافظه رم (RAM) که به عنوان حافظه موقت نیز شناخته می شود، برابر با 2 گیگابایت در تلویزیون A2 شیائومی است. همچنین این تلویزیون با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی آماده ذخیره سازی هر نوع محتوای صوتی و تصویری می باشد. می توانید برنامه و داده های مورد نیاز تلویزیون 50 اینچی شیائومی را در حافظه اصلی تلویزیون ذخیره کنید.

تلویزیون شیائومی A2 با سخت افزار قدرتمند

قدرت و وضوح صدا

بعد از کیفیت تصویر و امکانات این بخش، در واقع کیفیت و حجم صدا در رده خرید تلویزیون بسیار مهم است. شیائومی با استفاده از اسپیکرهای قدرتمند توانسته صدای واضح و گویا را از تلویزیون شیائومی  A2 سایز 50 اینچ در اختیار کاربر قرار دهد. قسمت صوتی این تلویزیون در واقع از 2 بلندگو استفاده می کند که هر کدام صدای خروجی 12 وات دارند. بنابراین مجموع صدای خروجی قسمت صدا به 24 وات می رسد که برای یک تلویزیون 50 اینچی ولوم بسیار مطلوبی خواهد بود. عملکرد صدای پخش تلویزیون با فناوری های صوتی داخلی بسیار افزایش می یابد.

رمزگشایی دوگانه Dolby Audio + DTS-HD برای بهبود صدای خروجی استفاده می شود که دو فناوری برتر در بخش صدای تلویزیون محسوب می شوند. کدک‌های Dolby Audio + DTS-HD معمولاً به بازتولید جلوه‌های صوتی واضح‌تر و ارائه وضوح محتوای دقیق‌تر کمک می‌کنند. به لطف این فناوری رمزگشایی دوگانه، خبری از پخش نامنظم و ایجاد نویزهای صوتی نیست. با تلویزیون xiaomi 50A2 می توانید لذت تماشای محتوای مورد علاقه خود را تجربه کنید.

قدرت و وضوح صدا در تلویزیون شیائومی 50A2

مشخصات اولیه سیستم عامل

Android TV سیستم عاملی است که بر روی تلویزیون 50 اینچی شیائومی اجرا می شود. این سیستم عامل که در تلویزیون های 2022 این برند در نسخه 10 پیاده سازی شد، با تغییرات مثبتی همراه خواهد بود و حرکت بسیار نرم تری ایجاد خواهد کرد. از طریق رابط Android TV می توانید به محتوایی که دوست دارید سریعتر دسترسی پیدا کنید. تجربه دسترسی به بخش های مختلف با سرعت بالا و اجرای دستورات شما در کمترین زمان یکی از مزیت های استفاده از سیستم عامل اندروید برای تلویزیون شیائومی 50A2 می باشد، بنابراین محبوبیت قابل توجهی در بین کاربران خواهد داشت.

مشخصات اولیه سیستم عامل شیائومی 50A2

دسترسی به محتوای وب در شیائومی A2 سایز 50 اینچ

می توانید از طریق دو روش پورت اترنت (به کابل شبکه نیاز دارید) و اتصال Wi-Fi به مودم متصل شوید و تلویزیون شیائومی به شبکه دسترسی داشته باشید. اتصال وای فای با پهنای باند 2.5G/5GHz انجام می شود و می توانید تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ را بدون مشکل به اینترنت متصل کنید. با اتصال به اینترنت، به دنیای گسترده ای از محتوای مختلف دسترسی خواهید داشت و بیش از 400000 فیلم و نمایش مختلف در سرویس های پخش پشتیبانی شده دارید. سرویس های نتفلیکس، پرایم ویدئو و یوتیوب از قبل بر روی تلویزیون نصب شده اند و با کمک سرویس های آنها می توانید به صورت آنلاین وارد دنیای سرگرمی شوید.

دانلود انواع برنامه ها

علاوه بر دسترسی آسان به محتوای وب، اتصال به اینترنت مزایای دیگری از جمله امکان دانلود اپلیکیشن های مختلف را برای شما به ارمغان می آورد. شما در سیستم عامل اندروید تی وی تلویزیون شیائومی A2 سایز 50 اینچ به فروشگاه محتوای گوگل پلی دسترسی دارید که بیش از 5000 برنامه را در فضایی وسیع در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اپلیکیشن های لازم را در تلویزیون دانلود کنید.

کنترل تلویزیون 2022 شیائومی 50A2 توسط صدا

Google Assistant داخلی یکی از بهترین ویژگی های هوشمند است که فقط در تلویزیون های رده بالا دیده می شود، اما حتی در این تلویزیون ارزان قیمت شیائومی نیز می توان شاهد استفاده از آن بود. Google Assistant با تلویزیون یکپارچه شده است و نیازی به خرید جداگانه دستگاه ندارید. با Google Assistant قادر خواهید بود بسیاری از عملکردهای رایج تلویزیون فورکی شیائومی 50A2 را با صدای خود انجام دهید و برای انجام اقداماتی مانند تغییر صدا، تغییر کانال، پاسخ به سوالات و نمایش مواردی مانند تقویم کافی است از آن استفاده کنید. صدای شما.

دستیار صوتی با استفاده از یک دکمه مخصوص روی کنترل از راه دور هوشمند فعال می شود و حتی به شما امکان می دهد برخی از دستگاه های هوشمند دیگر را نیز کنترل کنید. ریموت کنترل هوشمند شیائومی یک ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی است که بدون هیچ مشکلی تلویزیون اندروید شیائومی 50A2 را از همه جهت کنترل می کند. دکمه‌های کاربردی برای دسترسی به قسمت‌های مختلف تلویزیون در حالت راحت‌تر روی این ریموت کنترل تعبیه شده است و دکمه‌هایی برای دسترسی سریع به سرویس‌های پخش Netflix و Prime Video نیز قابل مشاهده است. مهم نیست تلویزیون را از چه موقعیتی کار می کنید. کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه می تواند تلویزیون را از هر زاویه ای کنترل کند.

کنترل تلویزیون 2022 شیائومی 50A2 توسط صدا

کرومکست داخلی و Miracast

Chromecast داخلی یک ویژگی منحصر به فرد در بخش هوشمند تلویزیون شیائومی 50A2 است که امکان اتصال به هر دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ را به راحت‌ترین روش فراهم می‌کند. Miracast فناوری مشابهی است که وظیفه اتصال بی سیم به تلفن را بر عهده دارد. با استفاده از این عملکردهای کاربردی می توانید محتویات گوشی یا سایر دستگاه های هوشمند خود را به صفحه تلویزیون 50 اینچی شیائومی منتقل کنید و از وضوح عالی آن برای تماشای فیلم و سریال لذت ببرید. فناوری بلوتوث در نسخه 5.0 نیز یکی دیگر از روش های ارتباط بی سیم برای اتصال به دستگاه های خارجی است.

به منظور افزایش تعامل کاربر با تلویزیون شیائومی، از چندین پورت اتصال در ساختار آن استفاده شده است. 3 پورت HDMI مهمترین اتصالات این دستگاه برای اتصال انواع سیستم های صوتی و تصویری مانند کنسول های بازی می باشد. 2 پورت USB نسخه 2.0 نیز برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال طراحی شده است. شیائومی 50A2 با چندین پورت ارتباطی دیگر که در قسمت مشخصات فنی ذکر شده اند، عملکرد بسیار انعطاف پذیری دارد. قیمت تلویزیون شیائومی در فروشگاه بانه آی تی بسیار مناسب; برای کسب اطلاعات کافی حتما با کارشناس فروش تماس بگیرید.

کرومکست داخلی و Miracast در تلویزیون شیائومی 50A2

 شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون شیائومی 50A2 محصول 2022 را در فروشگاه دوزین کالا مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با بهترین و کم ترین قیمت، تضمین سلامت و اصالت کالا به همراه گارانتی (حتی بدون گارانتی) به صورت مستقیم از بازار بانه و گناوه اقدام نمایید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K شیائومی مدل A2 سایز 50 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست