×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 55A2 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
24,400,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55A2
کشور سازنده :چین
کیفیت تصویر : HD
سیستم عامل : اندروید
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت تصویر :60 هرتز
زاویه دید گستره :178 درجه
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده :4 هسته ای A55
پورت ها :2 پورت HDMI و 2 ورودی USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 55A2 یکی از شاهکار تلویزیون های ال ای دی برند شیائومی است که با سیستم عامل اندروید تی وی عرضه شد تا به یک تلویزیون کاملا هوشمند و باکیفیت در منزل شما تبدیل شود. تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ با طراحی بسیار متمایز ارائه شده است که چشم هر فردی را به خود جلب می کند و در نهایت زیبایی به منازل خریداران می بخشد. تلویزیون شیائومی یکی از مدل های 4K است و از پردازنده Mali G52 MP2 برای پردازش داده های ویدیویی و نمایش بهترین فیلم ها و سریال ها استفاده می کند. این تلویزیون ال ای دی شیائومی از MEMC برای ارائه حرکت صاف و پیوسته برای نمایش بهتر صحنه های سریع استفاده می کند.

در قسمت تصویر تلویزیون شیائومی A2 شاهد پشتیبانی از Dolby Vision، HLG و HDR10 هستیم و وضوح تصویر عالی را بر روی صفحه تلویزیون مشاهده خواهید کرد. تلویزیون 55A2 همچنین دارای صدایی باکیفیت و رسا می باشد، بنابراین می توانید در حین تماشای محتوای مورد علاقه خود، تجربه شنیداری بهتری داشته باشید.

سیستم عامل Android TV در نسخه 10 در تلویزیون A2 پیاده سازی شده است که به طور موثر ویژگی های بخش هوشمند را بهبود می بخشد. تلویزیون 55 اینچ شیائومی A2 دسترسی شما به وب را تا حد امکان آسان می کند و می توانید برنامه های مختلفی را برای استفاده در تلویزیون شیائومی 55A2 دانلود کنید. Google Assistant داخلی و پشتیبانی Miracast از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون شیائومی هستند که در مقاله بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

تلویزیون شیائومی 55A2 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون 4K UHD شیائومی A2

برند معروف شیائومی با ارائه امکانات عالی در تلویزیون های خود در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون تبدیل شده است. این برند خط جدید تلویزیون های خود را در سال 2022 معرفی کرد که شامل تلویزیون های باکیفیت با امکانات گسترده است. تلویزیون 2022 شیائومی 55A2 در این لیست از تلویزیون های شیائومی قرار دارد و دارای رزولوشن 4K UHD است. اگرچه تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ یک مدل رده بالا نیست، اما در مقایسه با مدل های هم رده از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است و قیمت تلویزیون نسبت به رزولوشن بهینه ای که ارائه می دهد بسیار عالی است.

تلویزیون شیائومی 55A2 با وضوح تصویر 4K به نمایش محتوای ویدیویی به واقعی ترین شکل کمک می کند و جزئیات طبیعی را با وضوح رنگ بالا در دید بیننده نشان می دهد. با صفحه نمایش این تلویزیون، وضوح بالایی خواهید داشت که به بهبود تجربه تماشای فیلم شما کمک می کند. صفحه نمایش تلویزیون 4K مجهز به نرخ رفرش 60 هرتز برای ایجاد سرعت حرکت مناسب در فریم های تصویر است. MEMC فناوری جبران حرکت شیائومی TV 55A2 است که تصاویر متحرک با سرعت بالا را روان‌تر می‌کند و تجربه تماشای بی‌نقصی را ارائه می‌دهد.

تلویزیون 4K UHD شیائومی A2

توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ

تلویزیون شیائومی 55A2 دارای طیف رنگی بسیار خوبی است. این تلویزیون از استاندارد رنگی DCI-P3 که در صنعت فیلم سازی بسیار استفاده می شود، پشتیبانی می کند و می تواند 90 درصد این استاندارد رنگی را نمایش دهد. به طور کلی یک صفحه تلویزیون باکیفیت با پشتیبانی از این طیف رنگی گسترده، توانایی بازتولید رنگ های واقعی را دارد و تمام جزئیات تصویر را به نحو مطلوبی بهبود می بخشد. به لطف این تنوع رنگی گسترده، امکان تولید 1.07 میلیارد رنگ غنی بر روی صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ وجود دارد و در نهایت وضوح رنگی عالی برای نمایشگر خواهید داشت. بازتولید رنگ واقعی به نشان دادن مرز بین جزئیات تصویر کمک می کند و تصاویر زیبایی را با رنگ های خیره کننده و دقیق به شما نشان می دهد.

توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ در تلویزیون شیائومی 55A2

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون شیائومی 55A2

به طور کلی، تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ وضوح تصویر بسیار خوبی دارد، دو ویژگی اصلی آن رزولوشن 4K و پردازشگر تصویر Mali G52 MP2 است. علاوه بر این، برخی از ویژگی های تصویر نیز برای بهبود روشنایی، رنگ و نسبت کنتراست استفاده می شود تا محتوای ویدیویی را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. ما این بخش را به بررسی سایر ویژگی هایی که بر وضوح متناسب تلویزیون تأثیر می گذارند اختصاص می دهیم.

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون شیائومی 55A2

تلویزیون شیائومی 50A2 با پشتیبانی از Dolby Vision

Dolby Vision را می توان از موثرترین فناوری های مورد استفاده در برخی تلویزیون ها دانست. با استفاده از متادیتا پویا، این ویژگی قابلیت اعمال تنظیمات کنتراست را به صورت فریم به فریم بر روی تلویزیون هوشمند شیائومی 55A2 دارد. با تنظیم این عناصر از وضوح رنگ بالا، روشنایی مطلوب و نسبت کنتراست عالی در حین تماشای محتوای ویدیویی با تلویزیون شیائومی 55A2 لذت خواهید برد تا بتوانید جزئیات واقعی بیشتری را با چشمان خود ببینید. البته HDR10 و HLG نیز در نمایشگر تلویزیون 55 اینچی پشتیبانی می‌شوند که به طور موثری به بهبود وضوح رنگ، به خصوص برای محتوای HDR کمک می‌کند.

تلویزیون شیائومی 50A2 با پشتیبانی از Dolby Vision

زاویه دید گسترده

به گفته برند شیائومی، زاویه دید تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ در حالت افقی و عمودی 178 درجه است. البته این عدد در زاویه دید بیشتر حالت بازاریابی است و دقیقا نمی توان گفت که زاویه دید تلویزیون در چنین حالتی ایده آل است. با این حال، زاویه دید تلویزیون شیائومی بسیار مناسب به نظر می رسد و توانایی حفظ روشنایی و وضوح رنگ را تا حد زیادی در گوشه های اطراف دارد. به همین دلیل در نمایش محتوا با تلویزیون 4K شیائومی 55A2 شیائومی در محیط های بزرگ مشکلی وجود ندارد.

زاویه دید گسترده در تلویزیون 55A2 شیائومی

طراحی تمام صفحه با حداقل ظاهر

در یک کلام، طراحی تلویزیون شیائومی 55A2 فوق العاده است. این تلویزیون طراحی بسیار شیکی دارد که تفاوت های منحصر به فردی با مدل های ال ای دی معمولی دارد و تمام ویژگی های یک طراحی خلاقانه و مدرن را داراست. اندازه صفحه نمایش 55 اینچی بسیار مناسب است و با قرار دادن آن در فضاهای بزرگ ظاهری شیک و جذاب به محیط می دهد. طراحی ال ای دی شیائومی 55A2 تمام صفحه است و به نظر می رسد حاشیه های سه طرف صفحه نمایش آنقدر کم است که به آن پنل فوق باریک می گویند. حاشیه ها بسیار نازک هستند و به هیچ وجه جلب توجه نمی کنند. فقط قاب پایینی کمی ضخیم تر است که دلیل حک شده لوگوی شیائومی است.

یکی از پیشرفت هایی که در طراحی تلویزیون دیده می شود استفاده از فریم فلزی تا دو صفحه نمایش است که تا حد زیادی به افزایش استحکام تلویزیون کمک می کند. حاشیه های باریک تلویزیون، دیدن لبه تصویر را در هنگام روشن بودن صفحه سخت می کند و تجربه بصری همه جانبه ای را برای شما به ارمغان می آورد. ظرافت به کار رفته در طراحی تلویزیون xiaomi 55A2 در قسمت پنل تلویزیون نیز به وضوح قابل مشاهده است. اگرچه در پنل پشت تلویزیون استحکام بالایی وجود دارد، اما شیائومی با اقدامات هوشمندانه توانسته حداکثر ضخامت صفحه نمایش را به 80.9 میلی متر برساند. به لطف همین ضخامت کم، موقعیت شیک تری هنگام اتصال تلویزیون به دیوار ایجاد شده و وزن آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

طراحی تمام صفحه با حداقل ظاهر

پایه ای متفاوت با ظاهر مینیمال

تلویزیون شیائومی 55A2 از پایه ای با طراحی بسیار متفاوت نسبت به سایر تلویزیون های LED معمولی استفاده می کند. این پایه به صورت مرکزی طراحی شده است اما دارای حالت دوشاخه است که در آن دو قسمت جلویی به هم متصل می شوند. جنس استفاده شده برای ساخت پایه پلاستیکی است، اما در کل به دلیل طراحی محکم آن، نگران برهم زدن تعادل تلویزیون نباشید. پایه شیک تلویزیون ظاهری مدرن به آن بخشیده و فاصله بسیار متناسبی بین تلویزیون و اندازه تلویزیون ایجاد می کند. همچنین به دلیل عرض کم پایه، خریداران می توانند نمایشگر را روی میز تلویزیون با عرض کمتر از تلویزیون قرار دهند.

پایه ای متفاوت با ظاهر مینیمال در تلویزیون شیائومی 55A2

پردازنده و حافظه تلویزیون 55A2

پردازنده اصلی تلویزیون اسمارت 55A2 شیائومی Quad A55 است. این تلویزیون در بخش سخت افزار عملکرد فوق العاده ای دارد و با کمک این پردازنده اصلی آمادگی کامل را برای اجرای سیستم عامل و برنامه های مختلف فراهم می کند. پردازنده گرافیکی این تلویزیون Mali G52 MP2 است که عملکرد عالی برای پردازش داده های ویدیویی دارد. این پردازشگر تصویر می تواند با تجزیه و تحلیل داده هایی که از محتوا دریافت می کند، تصاویر را پردازش کرده و آنها را برای ارائه ایده آل آماده کند.

رم که به عنوان حافظه موقت نیز شناخته می شود، برابر با 2 گیگابایت در تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ است. در قسمت حافظه دائمی که برای ذخیره مطالب مختلف استفاده می شود نیز شاهد 16 گیگابایت ظرفیت هستیم که فضای ذخیره سازی بسیار بزرگ و مناسبی به حساب می آید. می توانید برنامه و داده های مورد نیاز تلویزیون 55 اینچی شیائومی را در حافظه اصلی تلویزیون ذخیره کنید.

پردازنده و حافظه تلویزیون 55A2

قدرت و وضوح صدا

البته استفاده از صدای باکیفیت و رسا پس از وضوح تصویر یکی از اولویت های بسیاری از خریداران در هنگام خرید تلویزیون است. شیائومی با استفاده از بلندگوهای قوی در ساختار تلویزیون توانست این نیاز را با ارائه صدایی بسیار رسا و باکیفیت برطرف کند. در قسمت صوتی تلویزیون فورکی شیائومی 55A2 از 2 بلندگو استفاده شده است که هر کدام دارای توان خروجی صدای 12 وات می باشند. بدین ترتیب حجم کل قسمت صوتی به 24 وات می رسد که برای یک تلویزیون 55 اینچی حجم بسیار خوبی خواهد بود. عملکرد صدای پخش تلویزیون با فناوری های صوتی داخلی بسیار افزایش می یابد.

رمزگشایی دوگانه Dolby Audio + DTS-HD برای بهبود صدای خروجی استفاده می شود که دو فناوری برتر در بخش صدای تلویزیون محسوب می شوند. کدک‌های Dolby Audio + DTS-HD معمولاً به بازتولید جلوه‌های صوتی واضح‌تر و ارائه وضوح محتوای دقیق‌تر کمک می‌کنند. به لطف این فناوری رمزگشایی دوگانه، خبری از پخش نامنظم و ایجاد نویزهای صوتی نیست. با تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

قدرت و وضوح صدا در تلویزیون شیائومی 55A2

مشخصات اصلی سیستم عامل

Android TV سیستم عاملی است که بر روی تلویزیون 55 اینچی شیائومی اجرا می شود. این سیستم عامل که در تلویزیون های 2022 این برند در نسخه 10 پیاده سازی شد، با تغییرات مثبتی همراه خواهد بود و حرکت بسیار نرم تری ایجاد خواهد کرد. منوی اصلی سیستم عامل Android TV به گونه ای پیکربندی شده است که دسترسی سریع و راحت به محتویات و تنظیمات مختلف تلویزیون را برای شما فراهم کند. تجربه دسترسی به بخش های مختلف با سرعت بالا و اجرای دستورات شما در کمترین زمان از جمله مزایای استفاده از سیستم عامل اندروید برای تلویزیون شیائومی 55A2 است.

مشخصات اصلی سیستم عامل در تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ

دسترسی به محتوای وب

شما می توانید از طریق دو روش پورت اترنت و اتصال وای فای به مودم متصل شده و به فضای وب تلویزیون شیائومی دسترسی داشته باشید. اتصال وای فای با پهنای باند 2.5G/5GHz انجام می شود و می توانید تلویزیون شیائومی A2 سایز 55 اینچ را بدون مشکل به اینترنت متصل کنید. با اتصال به اینترنت، به دنیای گسترده ای از محتوای مختلف دسترسی خواهید داشت و بیش از 400000 فیلم و نمایش مختلف در سرویس های پخش پشتیبانی شده دارید. برنامه‌های Netflix، Prime Video و سرویس یوتیوب از قبل نصب شده‌اند.

دانلود انواع برنامه ها

علاوه بر دسترسی آسان به محتوای وب، اتصال به اینترنت مزایای دیگری از جمله امکان دانلود اپلیکیشن های مختلف را برای شما به ارمغان می آورد. شما در سیستم عامل اندروید تی وی تلویزیون شیائومی 55A2 به فروشگاه محتوای گوگل پلی دسترسی دارید که بیش از 5000 برنامه را در فضایی وسیع در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اپلیکیشن های لازم را در تلویزیون دانلود کنید.

کنترل تلویزیون 2022 شیائومی 55A2 توسط صدا

دستیار داخلی گوگل یکی از بهترین ویژگی هایی است که در بخش هوشمند فقط در برخی از مدل های رده بالا استفاده می شود. دستیار صوتی Google داخلی است و نیازی به خرید دستگاه دستیار صوتی جداگانه ندارید. با Google Assistant قادر خواهید بود بسیاری از فعالیت های رایج را در تلویزیون شیائومی 55A2 با صدای خود انجام دهید و برای انجام اقداماتی مانند تغییر صدا، تغییر کانال، پاسخ به سوالات و نمایش مواردی مانند تقویم کافی است از آن استفاده کنید. صدای شما.

دستیار صوتی با استفاده از یک دکمه مخصوص روی کنترل از راه دور هوشمند فعال می شود و حتی به شما امکان می دهد برخی از دستگاه های هوشمند دیگر را نیز کنترل کنید. ریموت کنترل هوشمند شیائومی یک ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی است که بدون هیچ مشکلی تلویزیون اندروید شیائومی 55A2 را از همه جهت کنترل می کند. دکمه‌های کاربردی برای دسترسی به قسمت‌های مختلف تلویزیون در حالت راحت‌تر روی این ریموت کنترل تعبیه شده است و دکمه‌هایی برای دسترسی سریع به سرویس‌های پخش Netflix و Prime Video نیز قابل مشاهده است. مهم نیست که از چه موقعیتی تلویزیون را کار می کنید، کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه می تواند به راحتی عملیات مورد نظر را انجام دهد.

کنترل تلویزیون 2022 شیائومی 55A2 توسط صدا

Chromecast و Miracast داخلی

Chromecast داخلی یک ویژگی منحصر به فرد در بخش هوشمند تلویزیون شیائومی 55A2 است که امکان اتصال به هر دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ را به راحت‌ترین روش فراهم می‌کند. Miracast فناوری مشابهی است که وظیفه اتصال بی سیم به تلفن را بر عهده دارد. با استفاده از این عملکردهای کاربردی می توانید محتویات گوشی یا سایر دستگاه های هوشمند خود را به صفحه تلویزیون 55 اینچی شیائومی منتقل کنید و از وضوح عالی آن برای تماشای فیلم و سریال لذت ببرید. بلوتوث نسخه 5.0 یکی دیگر از روش های ارتباط بی سیم برای اتصال به دستگاه های خارجی است.

به منظور افزایش برد ارتباطی تلویزیون شیائومی، درگاه های ارتباطی متعددی در تلویزیون تعبیه شده است که امکان دسترسی کاربران به دستگاه های دیگر از طریق کابل و رابط را فراهم می کند.3 پورت HDMI که یکی از آنها مجهز به کانال صوتی برگشتی eARC و 2 عدد است. پورت های USB 2.0 بهترین پورت های ارتباطی تلویزیون 55A2 شیائومی است. برای آشنایی با سایر ورودی ها و خروجی های تلویزیون، قسمت جدول مشخصات را مطالعه کنید. با خرید تلویزیون شیائومی A2 از فروشگاه بانه آی تی راه های ارتباطی بسیاری برای استفاده از حداکثر عملکرد نمایشگر خواهید داشت.

Chromecast و Miracast داخلی

شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون شیائومی 55A2 محصول 2022 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K شیائومی مدل A2 سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست