×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55UR80006 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
28,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55UR80006
نوع پنل :IPS
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
گیرنده :T2 و S2
کیفیت تصویر :4K UHD
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
پردازنده تصویر :α5 AI Gen6
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 55UR80006 در لیست مدل های جدید ال جی معرفی شده در سال 2023 قرار گرفته است.این تلویزیون از سری 8 معمولی 4K UHD می باشد که کیفیت تصویر خوب و قیمت بسیار مناسبی دارد. با قرار گرفتن در پایین ترین رده مدل های 4K ال جی، قیمت تلویزیون های سری UR بسیار مناسب بوده و مدل های این سری تلویزیون های بسیار مقرون به صرفه و مناسبی هستند. ال‌جی تلویزیون‌های UR را به عنوان جانشین مدل‌های UQ عرضه کرد و تغییرات مثبتی در تلویزیون‌های جدید خود ایجاد کرد.

در تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ شاهد استفاده از نسل جدید پردازشگر تصویر هوشمند به نام α5 Gen6 AI processor 4K هستیم. این پردازشگر تصویر هوشمند محتوای ویدیو را به صورت هوشمند و مشخص تجزیه و تحلیل می کند تا کیفیت تصویر را فراتر از وضوح واقعی به شما نشان دهد. ارتقاء 4K به افزایش کیفیت محتوای ویدیویی کمک می کند و کنترل روشنایی هوش مصنوعی روشنایی مورد نظر را روی صفحه نمایش اعمال می کند. هنگام تماشای فیلم با حالت تصویر سازنده فیلم و طیف گسترده ای از خدمات پخش که می تواند توسط تلویزیون پشتیبانی شود، تجربه ای سینمایی را احساس خواهید کرد.

آنچه تلویزیون ال جی UR8000 را در بخش هوشمند برتری می دهد، استفاده از آخرین نسخه به روز شده سیستم عامل webOS است. این سیستم عامل به شما امکان می دهد به ویژگی های جدیدی مانند AI Concierge، پشتیبانی از Quick Card و Matter دسترسی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های اصلی این تلویزیون مناسب در ادامه مطلب از دوزین کالا با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی 55UR80006 ساخت 2023 میلادی

سری UR؛ مدل‌های 4K UHD سال 2023

ال‌جی هر ساله تلویزیون‌های مختلفی را از سری‌های مختلف در طیف انحصاری تلویزیون‌های خود عرضه می‌کند. در این خط تولید سری های مختلفی از جمله 4K UHD معمولی، نانوسل، QNED و OLED مهم ترین نقش ها را ایفا می کنند که به همان شکلی که از نظر طبقه بندی نام گذاری شده اند، شناخته شده اند. به عبارت دیگر، تلویزیون های OLED بهترین مدل های ال جی هستند و تلویزیون های 4K UHD پایین ترین تلویزیون های 4K هستند. قیمت سری تلویزیون های 4K UHD فوق العاده مناسب است و همین موضوع باعث افزایش اعتماد و محبوبیت این دسته از تلویزیون های ال جی شده است.

تلویزیون 55UR80006 در رده تلویزیون های 4K UHD سال 2023 قرار دارد. این مجموعه تلویزیونی در سال 2023 به عنوان مجموعه UR شناخته می شود و مدل جانشین UQ از سال 2022 خواهد بود. شایان ذکر است که تلویزیون های قدیمی از جمله UP 2021 سریال ها جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران بودند.

پردازشگر تصویر α5 Gen6 AI processor 4K

نسل جدید پردازنده های تصویر ال جی در سال 2023 عرضه شد. در مجموع به نظر می رسد در تمامی پردازنده های مختلف به کار رفته در سری جدید تلویزیون های ال جی شاهد یک نسل بهبودیافته هستیم که تحلیل های هوشمندانه تری با نتایج بهتر بر روی صفحه تلویزیون ارائه می کنند. تلویزیون UR8000 مجهز به پردازنده تصویر 4K با پردازنده α5 Gen6 AI است. این پردازشگر تصویر با استفاده از هوش مصنوعی می تواند سطح جدیدی از تجزیه و تحلیل هوشمند جزئیات را انجام دهد که تلویزیون های قبلی قادر به انجام آن نبودند.

پردازنده نسل ششم آلفا 5 در تلویزیون 55 اینچ ال جی UR80006 با دسترسی به پایگاه داده و استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق، قادر به بازسازی بافت تصاویر است و می تواند آنالیز ایده آل را بر روی تلویزیون اعمال کند. این پردازنده تنظیمات را با توجه به ژانر تصویر اعمال می کند و هر محتوایی که روی صفحه پخش می شود، جلوه واضحی از نمایش جزئیات کامل را ارائه می دهد.

پردازشگر تصویر α5 Gen6 AI processor 4K

ارتقاء کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UR80006

یکی از بهترین ویژگی های توسعه یافته توسط پردازنده α5 Gen6 AI 4K، ارتقاء مقیاس 4K نام دارد. این ویژگی به نمایش محتوا با وضوح بهتر با مقیاس بندی تصویر کمک می کند. به طور کلی، 4K Upscaling با تجزیه و تحلیل جزئیات تصویر، وضوح محتوای کم کیفیت را افزایش می دهد و باعث می شود محتوای با وضوح پایین با کیفیت بهتری به بیننده نشان داده شود. در تلویزیون ال جی 55UR80006 ، محتوای Full HD با وضوح بسیار نزدیک به 4K از طریق فناوری 4K Upscaling نمایش داده می‌شود.

ارتقاء کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UR80006

کنترل روشنایی هوشمند

ال‌جی از فناوری منحصربه‌فرد هوش مصنوعی AI ThinQ ال‌جی در مدل 55UR80 استفاده گسترده‌ای می‌کند. ادغام هوش مصنوعی با تلویزیون مزایایی مانند آسان کردن کار با تلویزیون و تبدیل تلویزیون به یک دستگاه کاملا هوشمند و مدرن را به همراه دارد. یکی از بهترین ویژگی هایی که استفاده از این فناوری برای تلویزیون به ارمغان آورده است، قابلیت تنظیم هوشمند روشنایی از طریق کنترل AI Brightness است. این ویژگی دارای سنسورهایی در سطح نمایشگر است که می تواند شدت نور محیط را تشخیص دهد. با تشخیص نور محیط از طریق کنترل روشنایی هوش مصنوعی، تنظیمات تصویر به حالت روشنایی خودکار می‌رسند.

به این معنی که روشنایی صفحه به طور خودکار با توجه به روشنایی محیطی که تلویزیون 2023 ال جی 55UR80006 در آن قرار می گیرد تنظیم می شود. در صورت کاهش روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر نیز بسیار کاهش می یابد و با افزایش روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر نیز افزایش می یابد. با کنترل روشنایی هوش مصنوعی تلویزیون UR80، دقیقاً روشنایی مورد نظر خود را خواهید داشت و نیازی به اعمال تنظیمات روشنایی به صورت دستی نخواهید داشت.

کنترل روشنایی هوشمند تلویزیون 2023 ال جی 55UR80006

قابلیت HDR 10 Pro در تلویزیون 55UR80006

قابلیت HDR که به اختصار High Dynamic Range و مخفف High Dynamic Color Range است، یکی از کلیدی ترین فناوری های بهبود کیفیت در صنعت فیلم محسوب می شود. این ویژگی به بهبود نمایش طیف رنگی بیشتر کمک می کند و تصاویر واقعی تری را به بیننده نمایش می دهد. قابلیت‌های HDR فرمت‌های مختلفی را شامل می‌شود و نمایشگری که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند می‌تواند تأثیرات متفاوتی بر محتوای ورودی HDR داشته باشد. تلویزیون 4K ال جی 55UR80006 از فرمت های مختلفی مانند HLG برای نمایش صحیح محتوای ورودی استفاده می کند.

تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ همچنین از HDR 10 Pro پشتیبانی می کند که ال جی آن را ویژگی Dynamic Tone Mapping ویژه می نامد. HDR 10 Pro با استفاده از Dynamic Tone Mapping، آنالیز فریم به فریم محتوای فرمت ورودی HDR10 را انجام می دهد. در طی این فرآیند، میزان روشنایی و وضوح رنگ تا حد زیادی بهبود می یابد و کیفیت تصویر بهتری را در تلویزیون هوشمند ال جی 55UR80006 ارائه می دهد.

از تماشای فیلم در حالتی سینمایی لذت ببرید

تلویزیون ال جی 55UR80006 هر آنچه را که برای لذت بردن از یک تجربه سینمایی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون 55 اینچی زیبا دارای سایز عالی برای تماشای فیلم است و با زاویه دید وسیعی که دارد به شما این امکان را می دهد که با دوستان و آشنایان خود فیلم های مختلف را تماشا کنید و نگران افت کیفیت در گوشه و کنار اطراف نباشید. ال ای دی ال جی 55UR80006 دارای حالت‌های مختلف تصویر مانند Vivid، Standard، Dynamic و... می‌باشد، در همین حال، حالت تصویر منحصربه‌فردی که بهتر است برای تماشای فیلم انتخاب کنید، FILMMAKER MODE است.

هنگامی که تلویزیون به این حالت تصویر سوئیچ می کند، تنظیمات تصویر کاملاً با حالت بدون تغییر قابل توجه مطابقت دارد. به طور کلی، تمام تنظیمات در این حالت تصویر حول محور حفظ کیفیت واقعی تصویر است و ال‌جی با شعار «کیفیت تصویری را که کارگردان برای نمایش محتوا در صفحه سینما آماده کرده است ببینید»، حالت تصویر سازنده را صدا می‌کند. با فعال کردن حالت Movie Maker در تلویزیون ال جی 55UR80006، می‌توانید یک فیلم سینمایی واقعی را تجربه کنید.

از تماشای فیلم در حالتی سینمایی لذت ببرید

تلویزیون هوشمند ال جی 55UR80006 و سرویس‌های نمایش فیلم

راه دیگری که ال جی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است تا از تماشای فیلم های مورد علاقه خود بیشترین لذت را ببرند، ارائه خدمات پخش مختلف است. تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی شده را برای دسترسی به محتوای نامحدود ارائه می دهد. دسترسی آسان به پلتفرم های جهانی نمایش فیلم مانند Netflix، Prime Video، Disney+ و Apple TV+ فراهم شده است تا با انجام مراحل لازم، به راحتی به فیلم ها و نمایش های مختلف در این سرویس ها دسترسی داشته باشید. البته، پشتیبانی یا عدم وجود سرویس پخش تلویزیون اسمارت ال جی 55UR80006 ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت باشد.

دیزاین شیک و دوست دار محیط زیست

تولید مداوم محصولات مختلف از جهات مختلف به محیط زیست آسیب وارد می کند. طرح سبز ال جی که در چند سال گذشته در محصولات جدید اجرا شده است، باعث کاهش آسیب های زیست محیطی در روند ساخت تلویزیون های این برند شده است. به عبارتی ال جی با رعایت برخی اقدامات کوچک اما موثر سعی در ایفای نقش زیست محیطی در تولید محصولات خود دارد. تلویزیون ال جی 55UR80006 مانند سایر تلویزیون‌های 2023 این برند، میزان پلاستیک مصرفی کمتری دارد و به جای پلاستیک معمولی، از پلاستیک فشرده با قابلیت بازیافت بالا استفاده می‌کند. بسته بندی سبز ال جی شامل جعبه ای با چاپ تک رنگ است که قابلیت بازیافت بسیار بهتری را فراهم می کند.

طراحی و ظاهر تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ فوق العاده شیک است. این تلویزیون از نوع پایه های چنگال در دو طرف صفحه استفاده می کند که دارای بالاترین سطح استحکام برای ثابت نگه داشتن صفحه نمایش 55 اینچی است. این پایه های چنگال از مواد بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده اند. ال جی ضخامت صفحه تلویزیون را بسیار کاهش داده و پنل بسیار نازک و ظریفی را برای نصب بر روی دیوار ارائه کرده است. یکی دیگر از جزئیاتی که زیبایی تلویزیون 55 اینچی UR80 را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد، استفاده از قاب های نازک است. این قاب های نازک به جلوه شیک نمایشگر می افزایند و در نهایت تمرکز بیننده را روی نمایشگر افزایش می دهند.

آنچه که از وضوح صدای مطلوب انتظار دارید

تلویزیون ال جی 55UR80006 در ابعاد مناسب تولید شده و برای قرارگیری در محیط های متوسط ​​انتخابی عالی می باشد. با توجه به بلندگوها و توان خروجی تلویزیون می توان گفت میزان صدای بازتولید شده توسط تلویزیون ال جی متناسب با فضا بوده و دیالوگ ها و آهنگ ها را به خوبی به شنوندگان منتقل می کند. یک سیستم صوتی 2 کاناله متشکل از 2 بلندگو برای بازتولید صدای بلند و رسا با حجم خوب استفاده می شود. صداهای خروجی کاملاً تمیز و بدون نویز هستند. با چندین فناوری اتصال، می‌توانید انواع دستگاه‌های صوتی خارجی مانند بلندگوهای بلوتوث و نوار صوتی را به تلویزیون متصل کنید. رابط WOW هنگام اتصال به نوارهای صوتی سازگار LG تنظیمات قابل تنظیمی را ارائه می دهد.

ویژگی AI Sound Pro را می توان بهترین ویژگی بخش صوتی دانست. این قابلیت با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق قادر است صدای خروجی دو کاناله تلویزیون را به سیستم مجازی 5.1.2 کاناله تبدیل کند. این ارتقاء کانال صوتی به اعمال یک افکت فراگیر و سه بعدی بر روی صداها کمک می کند و صدایی کاملاً بهبود یافته را در هماهنگی کامل با محتوا ارائه می دهد. AI Sound Pro در تلویزیون LG 55UR80006 تنظیمات صدا را کاملا مطابق با تصویر تغییر داد تا صدایی کاملا رسا و با کیفیت را برای شنونده به ارمغان بیاورد.

تلویزیون سری 8 4K با امکانات گیمینگ!!

تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ یک مدل تلویزیون ارزان قیمت و ایده آل برای بازی به حساب نمی آید، اما با توجه به موقعیتی که دارد، دارای ویژگی های متنوعی در بخش بازی است، بنابراین برای افرادی که می خواهند با آن بازی کنند، گزینه مناسبی است. گرافیک متوسط ​​و معمولی تلویزیون ال جی کیفیت تصویر خوبی دارد و عملکرد قابل قبولی برای نمایش بازی های 4K با فرکانس 60 هرتز ارائه می دهد. ویژگی HGIG تنظیمات مناسب HDR را اعمال کرده است تا بازی های HDR با وضوح مطلوب در تلویزیون ال جی 55UR80006 اجرا شوند.

بهینه سازی بازی و داشبورد بازی از ویژگی های مرتبط برای بازی در تلویزیون هستند. منوی ویژه ای خواهید داشت که در حین بازی فعال می شود و می توانید تنظیمات مربوط به آن را در طول بازی تغییر دهید تا بازی به طور کامل بهینه شود. تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ با GeForce NOW سازگار است و دنیایی از بازی های آنلاین هیجان انگیز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بازگشت webOS در نسخه 23

تلویزیون های LG 2023 نسخه جدیدی از سیستم عامل خود ال جی به نام webOS را اجرا می کنند. این سیستم عامل با رفع باگ ها و پیاده سازی سرعت بهتر در تلویزیون های جدید پیاده سازی شده و تغییرات زیادی از نظر منوی اصلی ارائه نمی دهد. با این حال، برخی از ویژگی های جدید را ارائه کرده است تا تجربه کاربری بهتری در هنگام کار با تلویزیون داشته باشید. تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ با سیستم عامل جدید کاملا هوشمند به حساب می آید و طبق سلیقه شما امکانات کاربردی را ارائه می دهد. تمام محتوای پیشنهادی مطابق با هوش مصنوعی سفارشی شده است تا به سلیقه و سابقه جستجوی شما نزدیک باشد. نمایه من امکان ایجاد چندین اکانت مختلف را ارائه می دهد و هر یک از اعضای خانواده می توانند در هنگام استفاده از تلویزیون محتوایی مطابق با سلیقه خود داشته باشند.

ویژگی‌های هوشمند تلویزیون 2023 ال جی 55UR80006

AI Concierge یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که به تلویزیون های ال جی 2023 از جمله 55UR80 اضافه شده است. این تلویزیون دارای قابلیت جستجوی صوتی است و می توانید با صدای خود مطالب مختلفی را جستجو کنید. همچنین از دستیارهای صوتی مانند الکسا در تلویزیون پشتیبانی می کند. ویژگی AI Concierge بر اساس آنچه از طریق جستجوی صوتی درخواست کرده اید، چندین پیشنهاد به شما می دهد.

با استفاده از قابلیت Quick Card حالت بسیار مفیدی برای ایجاد پوشه ایجاد شده است تا بتوانید مطالب مرتبط را در پوشه های مختلف قرار دهید. این امکان دسترسی سریع و یافتن آسان مطالب مرتبط با یک موضوع خاص را فراهم می کند.

در تلویزیون ال جی UR80006 سایز 55 اینچ امکان اتصال به انواع گوشی های هوشمند وجود دارد. از Screen Share برای گوشی های اندروید و Airplay2 و Apple Homekit برای اتصال به گوشی های اپل استفاده کنید. در طی این اتصال عملی، امکان انتقال محتوای گوشی هوشمند به صفحه تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از تماشای محتوای مختلف با وضوح عالی در تلویزیون 4k ال جی لذت ببرید.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 55UR80006 محصول 2023 وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید این تلویزیون هوشمند ال جی را با ارزان ترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی) و با ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای مشاهده فیلم و استفاده روزمره نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UR7800 بروید. همچنین اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت تر برای تماشای فیلم و سریال هستید، ما تلویزیون ال جی UR9000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K ال جی مدل UR8000 سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست