×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65UR80006

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
40,200,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65UR80006
نوع پنل :IPS
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
گیرنده :T2 و S2
کیفیت تصویر :4K UHD
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
پردازنده تصویر :α5 AI Gen6
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 65UR80006 یک تلویزیون جدید و باکیفیت از سری مدل های معمولی 4K UHD ال جی است که در اوایل سال 2023 معرفی شد. این تلویزیون سری 8 در رده نسبتا پایین تلویزیون های ال جی قرار می گیرد و قیمت بسیار مناسبی دارد بنابراین کاربرانی که نیاز دارند یک تلویزیون معمولی برای تماشای فیلم و سریال می توانند مدل مناسبی داشته باشند. نکته قابل توجه در مورد تلویزیون ال جی UR80006 سایز 65 اینچ کیفیت تصویر است که از سایر تلویزیون های هم رده پیشی می گیرد. ال‌جی کیفیت تصویر 4K را برای تلویزیون در نظر می‌گیرد و از نسل ششم پردازنده تصویر آلفا 5 برای پردازش دقیق جزئیات تصویر استفاده می‌کند.

با فعال کردن حالت Movie Maker در تلویزیون ال جی UR80006 می توانید تجربه متفاوتی از تماشای فیلم با تلویزیون داشته باشید. طیف گسترده ای از خدمات پخش پشتیبانی شده را می توان در تلویزیون 65 اینچی ال جی مشاهده کرد که در صورت اتصال به اینترنت برای دسترسی به سرگرمی های نامحدود، طیف گسترده ای را ارائه می دهد. تلویزیون های سری UR80 مجهز به ویژگی متمایز AI Sound Pro هستند که تجزیه و تحلیل خلاقانه را در بخش صدا اعمال می کند تا صدایی کاملا رسا و فراگیر را به شنونده ارائه دهد.

تلویزیون 65 اینچ ال جی UR80006 در قسمت اسمارت نیز دارای تنوع زیادی است و با استفاده از سیستم عامل webOS منوی کاملا روان و سریعی را در اختیار شما قرار می دهد. بدون شک، اتصالات کاربردی تلویزیون، از اتصالات بی سیم گرفته تا سیمی، می توانند بهترین راه را برای اشتراک گذاری محتوا با صفحه تلویزیون با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهند.

تلویزیون ال جی 65UR80006 ساخت 2023 میلادی

سری UR؛ مدل‌های 4K UHD سال 2023

برند معروف ال جی هر ساله محصولات جدید و باکیفیتی را در بازار عرضه می کند. در این خط تولید سری های مختلفی از جمله 4K UHD معمولی، نانوسل، QNED و OLED مهم ترین نقش ها را ایفا می کنند که به همان شکلی که از نظر طبقه بندی نام گذاری شده اند، شناخته شده اند. این بدان معناست که مدل های اولد بهترین تلویزیون در طیف انحصاری ال جی هستند و تلویزیون های معمولی 4K UHD پایین ترین مدل های 4K هستند. قیمت سری تلویزیون های 4K UHD فوق العاده مناسب است و همین امر باعث افزایش محبوبیت و اعتبار ال جی شده است.

تلویزیون ال جی 65UR80006 در طبقه بندی تلویزیون های معمولی 4K UHD گنجانده شده است. این سری از تلویزیون ها در سال 2023 مجموعاً به عنوان سری UR شناخته می شوند و از سال 2022 مدل جانشین UQ خواهند بود. سری قبلی از مدل های UP از سال 2021 تشکیل شده است و به طور کلی تلویزیون های معمولی 4K UHD در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده اند.

پردازنده هوشمند α5 Gen6 AI processor 4K

پردازنده تصویر نسل جدید در تلویزیون های 2023 ال جی استفاده می شود. به طور کلی، به نظر می‌رسد که شاهد نسل بهبود یافته‌ای در تمامی پردازنده‌های مختلف مورد استفاده در سری جدید تلویزیون‌های ال‌جی هستیم که امکان تحلیل هوشمندتر با نتایج بهتر را بر روی صفحه تلویزیون فراهم می‌کند. تلویزیون UR80006 مجهز به پردازنده تصویر 4K با پردازنده α5 Gen6 AI است. با استفاده از هوش مصنوعی، این پردازشگر تصویر می تواند سطح جدیدی از تجزیه و تحلیل جزئیات هوشمند را انجام دهد و در نتیجه نمایش بهتر جزئیات را نشان دهد.

در پردازشگر تصویر 4K با پردازنده α5 Gen6 AI که تلویزیون 65UR80006 دارد، با دسترسی به پایگاه داده و با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق، قادر به بازسازی بافت تصاویر است. این پردازنده به صورت کاملا هوشمند توسط نسل ششم پردازنده آلفا 5 آنالیز و آنالیز می شود.این پردازنده تنظیمات را مطابق با ژانر تصویر اعمال می کند و جزئیات واضح را با کیفیت واقعی نمایش می دهد.

پردازنده هوشمند α5 Gen6 AI processor 4K

تلویزیون ال جی 65UR80006  و قابلیت 4K Upscaling

در پردازشگر تصویر 4K با پردازنده α5 Gen6 AI، عملکرد 4K Upscaling توانایی بهبود کیفیت تصویر را برای انواع محتوا فراهم می کند. به طور کلی، عملکرد 4K Upscaling وضوح محتوای کم کیفیت را با تجزیه و تحلیل جزئیات تصویر افزایش می دهد و محتوا را با رزولوشن پایین با کیفیت بهتر در تلویزیون ال جی 65UR80006 مدل 2023 از طریق فناوری 4K Upscaling، محتوای با وضوح فول اچ دی با وضوح بسیار نزدیک به 4K نمایش داده می شود، بنابراین می توانید تصاویر با وضوح پایین را با کیفیت بهبود یافته مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی 65UR80006 و قابلیت 4K Upscaling

کنترل روشنایی هوشمند تلویزیون ال جی UR80006

ترکیب هوش مصنوعی ThinQ AI با تلویزیون به آسان‌تر شدن کارها کمک کرده است و این یکی از دلایلی است که کاربران هنگام استفاده از تلویزیون‌های LG احساس راحتی می‌کنند. یکی از بهترین ویژگی هایی که استفاده از این فناوری برای تلویزیون به ارمغان آورده است، قابلیت تنظیم هوشمند روشنایی از طریق کنترل AI Brightness است. این ویژگی دارای سنسورهایی در سطح نمایشگر است که می تواند شدت نور محیط را تشخیص دهد. با تشخیص نور محیط از طریق کنترل روشنایی هوش مصنوعی، تنظیمات تصویر به روشی کاملا هوشمند انجام می شود.

به این معنی که روشنایی نمایشگر به طور خودکار با توجه به روشنایی محیطی که تلویزیون 2023 ال جی 65UR80006 در آن قرار می گیرد تنظیم می شود. در صورت کاهش روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر نیز بسیار کاهش می یابد و با افزایش روشنایی محیط، روشنایی نمایشگر نیز افزایش می یابد. از طریق عملکرد هوشمند کنترل روشنایی هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی UR80006 سایز 65 اینچ ، نورپردازی در ایده آل ترین حالت انجام می شود و نیازی به تنظیم دستی تنظیمات نوردهی نیست.

کنترل روشنایی هوشمند تلویزیون ال جی UR80006

قابلیت HDR 10 Pro در تلویزیون 65UR80006

High Dynamic Range که با علامت اختصاری HDR شناخته می شود به معنای محدوده رنگ پویا بالا است. این ویژگی یکی از اصلی ترین فناوری های بهبود کیفیت در صنعت فیلم محسوب می شود. این ویژگی به بهبود نمایش طیف رنگی بیشتر کمک می کند و تصاویر واقعی تری را به بیننده نمایش می دهد. قابلیت‌های HDR فرمت‌های مختلفی را شامل می‌شود و نمایشگری که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند می‌تواند تأثیرات متفاوتی بر محتوای ورودی HDR داشته باشد. تلویزیون 4K ال جی 65UR80006 همچنین از فرمت های مختلف HDR مانند HLG برای اعمال تغییرات ورودی پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی UR80006 سایز 65 اینچ همچنین از ویژگی HDR 10 Pro استفاده می‌کند که ال‌جی آن را قابلیت تنظیم ویژه Dynamic Tone Mapping می‌نامد. HDR 10 Pro تجزیه و تحلیل فریم به فریم را برای محتوای فرمت ورودی HDR10 با استفاده از نگاشت پویا تون اعمال می کند. در طی این فرآیند تنظیمات نور و رنگ بهبود می یابد تا بتوانید تصاویر را با وضوح بهتری در نمایشگر باکیفیت تلویزیون ال جی 65UR80006 مشاهده کنید.

از تماشای فیلم در حالتی سینمایی لذت ببرید

در تلویزیون هوشمند ال جی 65UR80006 ، وضوح واقعی را مشاهده خواهید کرد که تجربه تماشای فیلم بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. این تلویزیون 65 اینچی زیبا، اندازه ای عالی برای تماشای فیلم است و با زاویه دید وسیعی که دارد به شما این امکان را می دهد که با دوستان و آشنایان خود به تماشای فیلم های مختلف بپردازید و نگران افت کیفیت در گوشه و کنار اطراف نباشید. تلویزیون ال جی 65UR80006 به چندین حالت تصویر مجهز شده است تا بتوانید بسته به ژانر محتوا از وضوح تصویر بهتری برخوردار شوید. در همین حال، حالت تصویر منحصر به فردی که بهتر است برای تماشای فیلم انتخاب کنید، FILMMAKER MODE نام دارد.

اگر این حالت تصویر را انتخاب کنید، تمام تنظیمات غیرضروری تصویر به حالت عادی باز می گردند تا طبیعی ترین حالت نمایش فیلم را داشته باشید. به طور کلی تمام تنظیمات در این حالت تصویر حول محور حفظ کیفیت واقعی تصویر است و ال جی این حالت تصویر کاربردی را با شعار «کیفیت تصویری را که کارگردان برای نمایش محتوا در صفحه سینما آماده کرده است ببینید» معرفی می کند. در تلویزیون ال جی UR80006 سایز 65 اینچ با فعال سازی حالت ساخت فیلم، یک تجربه سینمایی واقعی برای بیننده ایجاد می شود.

از تماشای فیلم در حالتی سینمایی لذت ببرید

سرویس‌های نمایش فیلم تلویزیون اسمارت ال جی UR80006

برای افزایش اثربخشی تلویزیون در ایجاد یک تجربه تماشای فیلم فراموش نشدنی، دسترسی گسترده نیز فراهم شده است. تلویزیون LG 65UR80006 طیف گسترده‌ای از خدمات پشتیبانی شده را برای دسترسی به محتوای نامحدود ارائه می‌کند و دسترسی راحت به پلتفرم‌های جهانی تماشای فیلم مانند نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی+ و اپل تی‌وی پلاس را فراهم می‌کند. با انجام مراحل لازم می توانید به راحتی به فیلم ها و نمایش های مختلف این سرویس ها دسترسی داشته باشید. "تلویزیون ال جی 65UR80006" ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی از این خدمات پشتیبانی کند یا نه.

دیزاین شیک و دوست دار محیط زیست

تولید انبوه محصولات مختلف صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کند. طرح سبز ال جی که در چند سال گذشته در محصولات جدید اجرا شده است، باعث کاهش آسیب های زیست محیطی در روند ساخت تلویزیون های این برند شده است. به عبارتی ال جی با رعایت برخی اقدامات کوچک اما موثر سعی در ایفای نقش زیست محیطی در تولید محصولات خود دارد.

ال ای دی ال جی 65UR80006 مانند سایر تلویزیون های 2023 این برند، میزان پلاستیک مصرفی را کاهش می دهد و به جای پلاستیک معمولی از پلاستیک فشرده با قابلیت بازیافت بالا استفاده می کند. در بسته بندی سبز ال جی از چاپ تک رنگ و پلاستیک با قابلیت بازیافت بالا استفاده شده است، بنابراین حتی بسته بندی تلویزیون نیز به راحتی قابل بازیافت است.

ظاهر شیک تلویزیون ال جی UR80006 سایز 65 اینچ از طراحی بسیار ساده و در عین حال شیک بهره می برد. این تلویزیون از نوع پایه های چنگال در دو طرف صفحه استفاده می کند که دارای بالاترین سطح استحکام برای ثابت نگه داشتن صفحه نمایش 65 اینچی است. این پایه های چنگال از مواد بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده اند.

ال جی ضخامت صفحه تلویزیون را بسیار کاهش داده و پنل بسیار نازک و ظریفی را برای نصب بر روی دیوار ارائه کرده است. از دیگر ویژگی های متمایز که تلویزیون ال جی UR80 را به یک مدل بسیار زیبا و شیک تبدیل می کند، می توان به استفاده از حاشیه های باریک با حداقل ضخامت اشاره کرد. قاب های باریک اطراف صفحه، توجه بیننده را به آنچه روی صفحه نمایش می دهد جلب می کند.

آنچه که از وضوح صدای مطلوب انتظار دارید

اندازه متناسب تلویزیون ال جی 65UR80006 برای قرارگیری در فضاهای نسبتا بزرگ مناسب است. با توجه به بلندگوها و توان خروجی تلویزیون می توان گفت میزان صدای بازتولید شده توسط تلویزیون ال جی متناسب با فضا بوده و دیالوگ ها و آهنگ ها را به خوبی به شنوندگان منتقل می کند. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون شامل 2 بلندگوی قدرتمند است که هر کدام با قدرت صدای 10 وات می باشد. صداهای خروجی کاملاً تمیز و بدون نویز هستند. با چندین فناوری اتصال، می‌توانید انواع دستگاه‌های صوتی خارجی مانند بلندگوهای بلوتوث و نوار صوتی را به تلویزیون متصل کنید. تنظیمات تصویر بهینه در نوارهای صوتی سازگار LG توسط رابط WOW ارائه شده است.

AI Sound Pro به صورت پیشرفته در بخش صوتی تلویزیون اسمارت ال جی 65UR80006 استفاده شده است. این ویژگی می تواند صداها را با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق تحلیل کند و قادر است صدای 2 کانال تلویزیون را به یک سیستم مجازی 5.1.2 کاناله تبدیل کند. این ارتقاء کانال صوتی به اعمال یک افکت فراگیر و سه بعدی بر روی صداها کمک می کند و صدایی کاملاً بهبود یافته را در هماهنگی کامل با محتوا ارائه می دهد. AI Sound Pro در TV 65UR80006 تنظیمات صدا را به طور کامل مطابق تصویر تغییر داده است تا صدایی کاملا رسا و با کیفیت را در محیط بازتولید کند.

تلویزیون سری 8 4K با امکانات گیمینگ!!

با توجه به اینکه تلویزیون UR80 در سری مدل های نسبتا پایین ال جی قرار می گیرد، برای بازی های حرفه ای مدل ایده آلی نیست، اما ویژگی های مناسبی دارد به طوری که انجام بازی های متوسط ​​مشکلی ندارد. تلویزیون ال جی کیفیت تصویر خوبی دارد و عملکرد قابل قبولی برای نمایش بازی های 4K با فرکانس 60 هرتز ارائه می دهد. ویژگی HGIG تنظیمات مناسب HDR را اعمال کرده است تا بازی های HDR با وضوح مطلوب در تلویزیون ال جی 65UR80006 برای گیمرها نمایش داده شوند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه تلویزیون ال جی می توان به داشبورد گیمینگ و بهینه سازی آن اشاره کرد. شما یک منوی ویژه خواهید داشت که در حین گیم پلی فعال می شود و می توانید کنترل کاملی بر اعمال تنظیمات بازی برای بهینه سازی کامل بازی داشته باشید. این تلویزیون 65 اینچی با GeForce NOW سازگار است و دنیایی از بازی های آنلاین هیجان انگیز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ال جی و سیستم عامل منحصربفرد webOS

تلویزیون های جدید ال جی مانند سال های گذشته دارای سیستم عامل webOS خواهند بود. طبق معمول هر سال، این سیستم عامل در نسخه به روز شده در تلویزیون های جدید ال جی اجرا می شود. این در حالی است که سرعت و برخی ویژگی های منوی اصلی دستخوش تغییراتی می شود. منوی اصلی تلویزیون به طور کلی با تغییرات زیادی همراه نیست و مانند همیشه دسترسی بسیار آسانی به محتوا و قسمت های مختلف تلویزیون ال جی UR80006 سایز 65 اینچ فراهم می کند.

جالب است بدانید که ال جی از هوش مصنوعی ThinQ AI در سیستم عامل webOS بهره می برد. گزینه های پیشنهادی کاملا بر اساس سلیقه و سابقه جستجوی شما در منوی اصلی است. یکی از پرکاربردترین قابلیت های این سیستم عامل My profile است که مربوط به قابلیت ساخت چندین اکانت می باشد. سفارشی سازی کامل گزینه های ارائه شده بسته به سلیقه کاربر در اکانت های مختلف متفاوت خواهد بود.

قابلیت‌های پرکاربرد تلویزیون 2023 ال جی 65UR80006

در قسمت پورت ارتباطی تلویزیون، اتصالات مختلفی وجود دارد. انواع پورت های پرکاربرد در پنل پشتی تلویزیون 65 اینچی نصب شده است تا بتوانید دستگاه های خارجی مختلفی را به صفحه تلویزیون متصل کنید. در این راستا قابلیت های بی سیم نیز برای گوشی های هوشمند وجود دارد. Screen Share یک ویژگی منحصر به فرد به اشتراک گذاری صفحه نمایش در گوشی های اندرویدی است. همچنین می توانید از ویژگی های Apple Homekit و Airplay 2 برای اتصال به انواع گوشی های اپل استفاده کنید.

تلویزیون ال جی 65UR80006 دارای عملکرد جستجوی صوتی است. از طریق این قابلیت می توانید از صدای خود برای یافتن محتوای مورد نظر خود استفاده کنید. علاوه بر این، عملکرد AI Concierge نیز در بخش هوشمند تعبیه شده است تا به طور هوشمند محتوای جستجو شده توسط صدای کاربران را تجزیه و تحلیل کند. در نهایت، AI Concierge محتوای مرتبط با جستجوی صوتی کاربر را ارائه می دهد.

با استفاده از عملکرد جدید و منحصر به فرد Quick Card، امکان ساخت پوشه های کامل در منوی اصلی تلویزیون 65UR80 وجود دارد. در این پوشه ها سازماندهی کاملی با توجه به مطالب مرتبط انجام شده است تا منوی اصلی حالت منظم تری داشته باشد و در عین حال دسترسی آسان تری به مطالب مختلف را برای کاربران فراهم کند.

در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 65UR80006 محصول 2023 را مشاهده کنید. در صورت تمایل، از طریق همین صفحه امکان سفارش و خرید این تلویزیون 2023 ال جی با بهترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت، گارانتی معتبر یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه ما وجود دارد. اما اگر به یک تلویزیون معمولی تر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی UR7800 بروید. ولی چنانچه به دنبال تلویزیونی بهتر و با کیفیت تر برای استفاده روزمره، خانگی و تماشای فیلم یا سریال می باشید، تلویزیون ال جی UR9000 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K ال جی مدل UR8000 سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست