×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000G

0 تومان بدون مالیات
مدل:55X8000G
سیستم‌ عامل :  Android
سال ساخت :  2019 میلادی
صفحه‌ نمایش : 55 اینچ LED
دارای رزولوشن : 3840*2160 پیکسل
ورودی ها و خروجی ها : 4 پورت HDMI و 3 پورت USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G از کمپانی بلند آوازه ی سونی SONY می باشد تلویزیون 55 اینچ فورکی یک تلویزیون بالارده از این کمپانی بزرگ بوده که با داشتن فناوری ها و امکانات پیشرفته کاملا هوشمند می باشد . می توان گفت که تلویزیون سونی مدل 55X8000G یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ بالارده که در سال 2019 میلادی رونمای شد می باشد. تلویزیون سونی مدل 55X8000G با اندازه ی 55 اینچ خود می تواند برای سالن های بزرگ و نسبتا متوسط کاملا مناسب باشد.

این تلویزیون با طراحی شیک و زیبایی که دارد به زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون شما می افزاید و با داشتن پایه هم می توانید روی میز تلویزیون آن را قرار دهید و هم با داشتن قابلیت اتصال به دیوار می توانید به کمک براکت و پایه ی نگهدارنده ی مخصوص آن را به دیوار نصب کنید و به راحتی تلویزیون سونی مدل 55X8000G را با دکوراسیون خود مچ کنید و با داشتن قاب باریک مشکی رنگ چه در هنگام روشن بودن و چه در هنگام خاموشی از زیبایی چشم نوازی برخوردار می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 65B1 یکی از بهترین مدل های تلویزیون هوشمند می باشد.

با خرید تلویزیون سونی مدل 55X8000G با اندازه ی 55 اینچ دارای صفحه نمایش تخت LED  می باشد که روشنایی عالی به صفحه نمایش می بخشد چراکه برای روشنایی کریستال مایع از لامپ های کوچک led بهره می برد، کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون 4k Ultra HD بوده که رزولوشن تصویر آن 3840*2160 پیکسل  می باشد ، این یعنی به ازای هر تصویر پخش شده بروی تلویزیون بالغ بر 8 میلیون پیکسل در کنار هم با رنگ های غنی و زنده قرار می گیرند و تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا ، وضوح عالی و روشنایی زیاد به نمایش در می آورند .

فناوری Frame Dimming در تلویزیون سونی مدل 55X8000G باعث تقسیم روشنایی و کنتراست بالای می شود . قابلیت دینامیکی افزایش دهنده ی کنتراست Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصویر را به صورت دینامیکی بالا می برد و باعث می شود که روشن ترین تصاویر با روشنایی کامل و تاریک ترین تصاویر با تیره ترین رنگ ها پخش شوند و عمق و وضوح تصویر بالای را ایجاد کند.

در تلویزیون سونی مدل 55X8000G فناوری HDR نیز به کار رفته که طیف گسترده ای از رنگ ها را دارا می باشد و تصاویر باکیفیت تر و طبیعی تری را به نمایش می گذارد و چندین فناوری عالی دیگر در این تلویزون برای داشتن بالاترین سطح کیفیت گنجانده شده اند که در آینده به آنها اشاره خواهیم کرد.

تلویزیون سونی مدل 55X8000G با داشتن کیفیت تصویر فوق العاده قطعا به یک سیستم صوتی عالی نیاز خواهد داشت و کمپانی سونی یک سیستم صوتی عالی را نیز در اختیار این تلویزیون قرار داده است تا همراه با کیفیت عالی صدای طبیعی و با وضوح بالا را پخش کند . سیستم صوتی  تلویزیون سونی مدل 55X8000G از فناوری Dolby Audio و سایر فرمت ها دالبی پشتیبانی می کند که باعث افزایش وضوح و کیفیت صدا شده و صدا را واقعی تر جلوه می دهند.

تلویزیون 2019 سونی مدل 55X8000G یک تلویزیون اسمارت و کاملا هوشمند می باشد که با اتصال آن به اینترنت می توانید به میلیون ها محتویات مجازی دست یابید و آن ها را با کیفیت فورکی بروی صفحه نمایش خود به نمایش بگذارید. این تلویزیون دارای ویژگی ها و امکانات فوق العاده ی هوشمند می باشد که کارای محصول را چند برابر کرده از این امکانت عالی می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play اشاره کرد که در نوع خود بسیار عالی می باشند.

در تلویزیون سونی مدل 55X8000G درگاه های متنوعی قرار گرفته اند که دسترسی تلویزیون را بسیار گسترده می کنند ، 4 پورت HDMI برای اتصال به انواع پخش کننده ها ، 3 پورت USB برای اتصال به حافظه های خارجی و چندین ورودی و خروجی دیگر مانند خروجی هدفون ، ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و ... از درگاه های این تلویزیون می باشند که دسترسی نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهند.

تلویزیون سونی مدل 55X8000G با کیفیت عالی ، امکانات و فناوری های هوشمند زبادی که دارد یک تلویزیون بالارده 55 اینچ می باشد که می توان گفت یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد و برای خرید شما یک انتخاب عالی خواهد بود . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل 55X8000G 

تلویزیون سونی مدل 55X8000G در اندازه ی 55 اینچ دارای نوع صفحه نمایش LED  می باشد در واقع در سطح پنل از لامپ های کوچک led جهت روشنایی کریستال مایع استفاده می شود که وضوح و روشنایی تصاویر را بالا نگه می دارد . کمپانی سونی در تلویزیون سونی مدل 55X8000G خود از کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD اتفاده کرده که بالاترین سطح کیفیت می باشد ، کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD رزولوشن تصاویر را به 3840*2160 پیکسل می رساند که تصاویر را با وضوح ، روشنایی و کیفیت فوق العاده به نمایش می گذارد.

 فناوری Frame Dimming در تلویزیون سونی مدل 55X8000G باعث تقسیم و تعادل روشنایی و کنتراست بالای می شود که در یکنواختی و هماهنگی تصویر تاثیر زیادی دارد. کمپانی سونی در تلویزیون سونی مدل 55X8000G از نمایشگر عالی TRILUMINOS استفاده کرده است. این نمایشگر از طیف گسترده ای از رنگ ها برای انتخاب رنگ تصاویر استفاده می کند ، استفاده از طیف گسترده ی رنگ ها باعث ایجاد تصاویر واضح تر و واقعی تر می شود زیرا رنگ های زنده و غنی را در اختیار دارد و تصویر طبیعی را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد.

تکنولوژی Live Colour نیز امکان استفاده از طیف رنگی گسترده ای را به تلویزوین می بخشد که در کنار نمایشگر TRILUMINOS به واقعی جلوه دادن تصاویر کمک می کند . در تلویزیون سونی مدل 55X8000G قابلیت دینامیکی افزایش دهنده ی کنتراست Dynamic Contrast Enhancer وجود دارد که کنتراست تصویر را به صورت دینامیکی بالا می برد و باعث می شود که روشن ترین تصاویر با روشنایی کامل و تاریک ترین تصاویر با تیره ترین رنگ ها پخش شوند و عمق و وضوح تصویر بالای را ایجاد کند.

پشتیبانی از فرمت های HDR ، HDR10 و HLG در تلویزیون سونی مدل 55X8000G باعث ایجاد تصاویر با رنگ های غنی و زنده و جلوه دادن واقعی و طبیعی تصاویر برروی صفحه نمایش فورکی می شود . یکی دیگر از فناوری های به کارگیری شده در تلویزیون سونی مدل 55X8000G فناوری X-Motion Clarity می باشد ، فناوری X-Motion Clarity فریم های از دست رفته را باسازی می کند که این امر پخش تصاویر و صحنه هایی با سرعت بالا را به صورت واضح و با تمام جزئیات به نمایش خواهد گذاشت و شما می توانید صحنه های هیجانی اکشن ، بازی ها ، فوتبال و در کل صحنه هایی با سرعت بالا را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد .

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده تلویزیون سونی مدل 55X8000G تکنولوژی ارتقا دهنده و پاکسازی تصویر 4K X-Reality PRO می باشد که یک ویژگی عالی به حساب می آید ، فناوری 4K X-Reality PRO کیفیت محتویات غیر فورکی 4K را افزایش می دهد در واقع تصاویر پایین تر از از فورکی مانند فول اچ دی را ارتقا داده و آن را به صورت فورکی به نمایش می گذارد.

داشتن زاویه دید افقی 178 درجه به شما امکان مشاهده ی تصاویر از هر زاویه ای را می دهد و می توانید از هر زاویه ای با کیفیت فورکی به تماشای تلویزیون بنشینید . سیستم های رنگ تلویزیون سونی مدل 55X8000G عبارتند از PAL / SECAM / NTSC‎ که بهترین و غنی ترین رنگ ها را ایجاد می کنند . نسبت تصویر 16:9 در تلویزیون سونی مدل 55X8000G بسیار عالی می باشد این مقداار نسبت تناسب تصاویر را به بهترین شکل رعایت می کند و مانع کشیدگی و پهن یا باریک جلوه دادن تصاویر می شود و شما شاهد خلق تصاویر با بهترین تناسب بروی تلویزیون خود خواهید بود .

تلویزیون سونی مدل 55X8000G با داشتن قابلیت تنظیم حالت تصویر نسبت به محتویات پخش شده امکان هماهنگی تصویر با صحنه های پخش شده را به شما می دهد مثلا اگر در حال بازیکردن با تلویزیون به ویله ی کنسول بازی هستید می توانید حالت تصویر را برروی حالت Game تنظیم کنید ، حالت های تصویر قابل تنظیم عبارتند از Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports که همواره خلق تصاویر هماهنگ با آنچه که پخش می کنید را برای شما مهیا می سازد .

در کل داشتن ویژگی ها و امکانات فوق العاده همراه با کیفیت 4K تلویزیون سونی مدل 55X8000G را به یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ موجود در بازار کرده است .

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

ویژگی های سیستم صوتی و صدا در تلویزیون 55X8000G 

تلویزیون سونی مدل 55X8000G در کنار کیفیت تصویر فورکی از سیستم صوتی عالی نیز بهره مند است و سیستم صوتی عالی مانند یک مکمل برای کیفیت صفحه نمایش فورکی می باشد که با داشتن این دو ویژگی در کنار هم لذت تماشای برنامه های مورد علاقه ی تان در تلویزیون چند برابر می شود .

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000G درای سیستم صوتی دو کاناله می باشد ، وجود دو اسپیکر Bass Reflex در داخل و کناره های تلویزیون که هر کدام توان خروجی صدای 10 وات دارند مجموع توان خروجی صدای 20 وات را ایجاد می کنند که باعث می شود صدا به صورت یکنواخت و همه جانبه در سطح اتاق پخش و به گوش شما برسد ، اسپیکر های Bass Reflex از قدرت زیادی برای تقویت و پخش صدا برخوردارند که این یک ویژگی عالی می باشد .

فناوری S-Force Front Surround در تلویزیون سونی مدل 55X8000G صدای دیجیتال و همه جانبه ای را در محیط پخش می کند و شما می توانید صدا را در اطاف خود بشنوید به طوطری که شما را در صحنه و صدا غرق می کند و شما حس حضور در صحنه را خواهید داشت که این ویژگی برای پخش موزیک و فوتبال بسیار هیجان انگیز و عالی می باشد .

تلویزیون فورکی سونی مدل 55X8000G قابلیت پشتیبانی از فناوری ها و فرمت های دالبی را دارد . فناوری های Dolby Audio باعث افزایش کیفیت و وضوح صدا می شوند و صدا را به صورت کاملا طبیعی و با وضوح عالی به گوش شما می رسانند ، در واقع فرمت های دالبی ( Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby DTS ) صدای کاملا  واقعی را ایجاد می کنند . یکی دیگر از فناوری های عالی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000G فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio می باشد ، فناوری  +ClearAudio صدای پس زمینه و صدای اصلی را از هم تفکیک کرده و صدای اضافه و نویز های موجود در صدا را به صورت کامل از بین می برد و صدای عاری از هرگونه نویز را پخش خواهد کرد که این یعنی صدای رسا تر و واقعی تر .

داشتن 3 حالت صدای بهینه ساز (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) در کیفیت صدا و وضوح آن نقش بسزای را دارند . در تلویزیون سونی مدل 55X8000G قابلیت تنظیم حالت های صدا برای شما وجود دارد و شما می توانید حالت صدا را مطابق با حالت تصویر تنظیم کنید و از هماهنگی و کیفیت مناسب صوت و تصویر بهره ببرید ، حالت های صدا شامل (Standard/Music/Cinema/Game/Sports) می باشند که می توانید بسته به حالت تصویر آنها را تنظیم کنید . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

ورودی ها و خروجی های تلویزیون 55X8000G 

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G دارای ورودی ها و خروجی های فراوانی می باشد که دسترسی فوق العاده ای را برای شما  به ارمغان می آورد و تقریبا می توانید به تمام پخش کننده ها و وسایل قابل اتصال به تلویزیون دسترسی داشته باشید . این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI برای اتصال به پخش کننده هایی مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد که می توانید از طریق آن به میلیون ها شبکه و فیلم و موزیک و تصاویر دسترسی داشته باشید و یا با اتصال به کنسول های بازی اوقات سرگرمی برای خود و خانواده ایجاد کنید .

تلویزیون سونی مدل 55X8000G دارای 3 پورت USB نیز می باشد که برای اتصال به حافظه های خارجی مانند فلش مموری ها و هارد ها و ... به کار می رود و شما می توانید محتویات داخل آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید . داشتن ورودی های کامپوزیت و کامپوننت به شما امکان اتصال به پخش کننده های نسبتا قدیمی را نیز می دهند .

همچنین با بهره مندی از ورودی های تیونر شما می توانید به تمامی گیرنده های دیجیتالی وصل شوید و شبکه های دیجیتال محلی را با کیفیت فورکی تماشا کنید البته بسیاری از شبکه های دیجیتال محلی هنوز به کیفیت فورکی نرسیده اند که تلویزیون سونی مدل 55X8000G با تکنولوژی 4K X-Reality PRO کیفیت آن ها را به سطح فورکی ارتقاء می دهد و همواره تماشای آنها را باکیفیت فورکی برای شما مهیا می سازد . همچنین با داشتن ورودی LAN و اتصال بی سیم شبکه WIFI قابلیت اتصال تلویزیون هوشمند شما را به اینترنت مهیا می سازد .

داشتن خروجی هدفون به شما امکان انتقال صوت تلویزیون را به صورت کامل به هدفون می دهد و می توانید صدای پخش شده را با کیفیت عالی از طریق هدفون بشنوید . همچنین خروجی هایی مانند خروجی VIDEO ،خروجی Audio و اپتیکال و ورودی RF و بلوتوث از دیگر درگاه های تلویزیون سونی مدل 55X8000G می باشند . تلویزیون سونی مدل 55X8000G با ورودی ها و خروجی های بسیار متنوع و عالی دسترسی نامحدودی را برای شما ایجاد می کند . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون 55X8000G

کمپانی سونی SONY تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G را با قابلیت اسمارت و به صورت هوشمند تولید کرده است تا همتای محصولات هوشمند امروزی باشد و با دسترسی های عالی و مناسب کارایی تلویزیون را افزایش دهد . تلویزیون سونی مدل 55X8000G دارای سیستم عامل قدرتمند و غنی Android  می باشد به کمک سیستم عامل اندروید امکانات و ویژگی های هوشمند فراوانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که همواره کارایی زیادی را برای شما مهیا می سازد .

تلویزیون سونی مدل 55X8000G به کمک پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI امکان اتصال به اینترنت را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می توانید به کمک اینترنت وارد دنیای مجازی مملو از ویدئو ، عکس ، بازی و موزیک شوید و هر چه را که می خواهید به صورت فورکی برروی تلویزیون خود پخش کنید ، تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X8000G با اتصال به اینترنت و با داشتن قابلیت پشتیبانی از مرورگر وب به شما امکان جستجوی هرآنچه را که می خواهید در اینترنت می دهد.  حتی با داشتن قابلیت فرمان صوتی می توانید سرچ خود را با فرمان صوتی از طریق کنترل هوشمند تلویزیون انجام دهید .

داشتن اینترنت در تلویزیون سونی مدل 55X8000G به شما امکان دسترسی به شبکه های فیلم اینترنتی مانند یوتیوب و نتفیلیکس را می دهد که این شبکه ها با داشتن میلیون ها ساعت محتوای گوناگون و سرگرم کننده می تواند سرگرمی های فراوانی را برای شما و خانواده تان مهیا سازد و محتویات این شبکه ها را می توانید با کیفیت تصویر فورکی و صدای عالی به تماشا بنشید .

16 گیگابایت حافظه داخلی تلویزیون و امکان اتصال حافظه های جانبی به شما امکان بارگذاری و دانلود محتویات اینترنت را می دهد و می توانید با ذخیره سازی این محتویات با کیفیت فورکی آنها را نگهداشته و در زمان دیگر به نمایش بگذارید . با داشتن فرمان صوتی در تلویزیون سونی مدل 55X8000G می توانید از طریف کنترل و با فشار دادن دکمه ی مربوطه درخواست خود را به صورت صوتی به تلویزیون بدهید و تلویزیون را با فرمان صوتی کنترل کنید که این یک مزیت هوشمند فوق العاده می باشد .

قابلیت های Video & TV SideView و Chromecast built-in که هردو به صورت برنامه در تلویزیون می باشند به شما امکان انتقال محتویات صوتی و تصویری مابین گوشی هوشمند و تلویزیون را می دهد که این ویژگی کارایی عالی را برای شما به ارمغان می آورد . در کل ویژگی های عالی تلویزیون سونی مدل 55X8000G شامل  16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play می باشند که با وجود آن ها کارایی فراوانی را برای شما ایجاد می کند .

 تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G با ویژگی های فوق العاده صوتی و تصویری ، همچنین درگاه های متنوع ارتباطی و قابلیت های هوشمند یک تلویزیون بالارده عالی می باشد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8000G

جمع بندی

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000G یکی از مدل های عالی این برند در سال 2019 میلادی می باشد که با داشتن ویژگی های بسیار عالی رضایت استفاده کننده ها را به صورت کامل کسب کرده است . تلویزیون 55X8000G دارای صفحه نمایشی با کیفیت فورکی بوده که تصاویر را در بالاترین سطح ممکن پخش می کند و همراه با سیستم صوتی قدرتمند که دارد حس حضور در سینما را به بیننده القا می کند و لذت تماشای تلویزیون را برای شما چند برابر می کند .

تلویزیون سونی مدل 55X8000G دارای سیستم عامل اندروید می باشد که رابط کاربری بسیار حرفه ای و جذاب را برای استفاده دارد و با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی فراوان عملکرد بسیار عالی را خواهد داشت . تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000G با قابلیت ها و کیفیت عالی که دارد می تواند انتخابی عالی و مناسب باشد .


از دیگر محصولات فروشگاه ما تلویزیون سونی 55X8000H که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8000G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، ریموت کنترل، دو عدد باتری، دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه: 17.2 کیلو گرموزن بدون پایه: 16.1 کیلو گرموزن بسته بندی: 24 کیلو گرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
توان مصرف برق
100 ~ 240V 50/60Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE - Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby DTS
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمتهای رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
Quad core
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
خروجی VIDEO
دارد
خروجی Audio
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
رنگ
مشکی
حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 124.1×78.5×33.6ابعاد بدون پایه : 124.1×72.1×7.9
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 139.9×83.6×16.2
نسبت کنتراست
مگا کنتراست Mega ∞
امکانات ویژه
Frame Dimming, HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
شناسه کالا
2900681100861

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست