×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 43UN6900

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43UN6900
سری :7
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :WebOS
کیفیت صفحه نمایش :  4K UHD
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN6900

در سال 2020 کمپانی ال جی تلویزیون 2020 اسمارت 43un6900 خود را رونمایی کرد بپردازیم به کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 43un6900 که از بالا ترین کیفیت تصویر حال حاضر عصر روز افزون تکنولوژی برخوردار میباشد این کیفیت تصویر را 4K مینامند که رزولوشن ان 2160×3840 میباشد که جمعا برای وضوح بیشتر و کیفیت بالا تر 8 میلیون پیکسل را در خود جای داده است و به هنگام تماشای ان تجربه ای هیجان انگیز را به بیننده القاء میکند.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده تا کاربران برای تماشای تصاویر باکیفیت تر، تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون ال جی 55C1 از جمله مدل هایی که برای استفاده های خاص مانند دیدن حرفه ای فیلم و سریال و همچنین بازی با کنسول های بازی نسل نهم تولید و روانه بازار گردیده است. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K  می باشد.

از نکات برجسته تلویزیون 2020 اسمارت 43un6900 میتوان به هوش مصنوعی THINQ اشاره داشت که جهت ارائه اطلاعات فوری و پیدا کردن کانال هایی که محتوای دلخواه شما را داراند نیز پشتیبانی میکنند که توسط ریموت کنترل هوشمند با استفاده از جملات صوتی صورت میگیرد. سیستم عامل تلویزیون ال جی 43un6900 وب او اس WEBOS میباشد و با امکانات بیشتری به منزل شما شادی بخشیده و تماشای کانال های LightBox ، Netflix و آمازون را با وضوح بالا فراهم میسازد.

گفتنی است که این شبکه ها از محبوبیت بالایی برخودار بوده اند و محتوا های جدید را با کیفیت بلا نشان میدهند البته باید تلویزیون به اینترنت متصل باشد که ال جی برند محبوب کره ای برای شما دو راه را در نظر گفته است یکی از طریق پورت LAN و WIFI و از نکات برجسته اسمارت بودن تلویزیون ال جی نهایت استفتده را ببرید.

توان خرجی صدا به لطف اسپیکر های قدرت مند خودش 20 وات بوده تا صدایی بلندی را به ارمغان بزارد خروجی صوتی یا همان جک 3.5 میلیمتری دیجیتال نوری که بر روی قاب پشتی این تلویزیون قرار گرفته است، بلندگوهای خارجی را هملنند سینما خانگی به راحتی توسط کابلی به تلویزیون متصل می‌کند و برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها را برایتان باشکوه تر خواهد کرد.

این تلویزیون 43 اینچی از پردازنده ی 4 هسته ای خبر میدهد که جهت پردازش سریع تر تصاویر تعبیه شده است. از قابلیت‌ و فناوری های دیگر در این تلویزیون می‌توان به گیرنده‌های دیجیتالی DVB-T-T2-S2 ، قابلیت ضبط برنامه‌ها بر روی USB، کنترل جهانی Universal Remote، راهنمای برنامه‌ی الکترونیکی EPG و… اشاره کرد.

43un6900

ثبت تصاویر با کیفیت در تلویزیون 43UN6900

 تلویزیون ال جی 43un6900 نیز دارای نمایشگر فورکی می باشد که زیباترین تصاویر را به پخش خواهد رساند. این نمایشگر از تعداد زیادی خانه ی کوچک تشکیل شده است که به هر یک از ان ها پیکسل گفته می شود. تعداد این پیکسل ها 2160×3840 پیکسل می باشد که تمامی تصاویر را با جزئیات بالایی به پرده می کشانند. قابلیت ارتقای تصویر 4K Upscaler سایر تصاویر اچ و فول اچ دی را به فورکی انتقال می دهد و ان ها را با کیفیت بسیار بالایی رویت می سازد.

محدوده دینامیکی بالا HDR با نشان دادن طیف وسیعی از رنگ ها تصاویر زیبا و واقعی را به پرده می کشاند. این فناوری در ابتدا در عکاسی مورد استفاده می شد ولی در این سال های اخیر به تلویزیون هم راه پیدا کرده است و تصاویر بی نظیری را پخش می نماید. تصاویری که از سایر دیوایس ها به تلویزیون انتقال می یابند معمولا کیفیت پایینی دارند.

از این رو ال جی در تلویزیون هوشمند خود زاویه ی دید همه جانبه ای که این تلویزیون دارد از هر جهتی تصاویر را با کیفیت بالایی پخش خواهد کرد و می توانید از هر جهتی به تصاویر نگاه کنید. برای تقویت کنتراست در این تلویزیون اسمارت ال جی فناوری 4K Active HDR مورد استفاده قرار گرفته است تا صحنه‌هایی متشکل از صحنه‌های واقعی و با سایه‌های دقیق را مشاهده نمایید. فناوری HDR10 Pro نیز از امکانات عالی دیگری است که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجه کمک خواهد کرد.

43un6900

صدای همه جانبه و فراگیر در تلویزیون 43UN6900 ال جی

در تلویزیون 43un6900 دارای یک سیستم صوتی 2.0 کاناله است  رساند. یعنی از دو عدد اسپیکر تشکیل شده است که توان هر یک از ان ها 10 وات است و در کنار هم 20 وات صدا را به گوش خواهند رساند. برای افرادی که دوستدار صدای بلند هستند یک خروجی optical واقع شده است که با اتصال سیستم صوتی و یک سندبار صدا زیاد می شود و نمای سالنتان هم شیک تر می شود. 

در بسیاری از مواقع صدای پخش شده دچار مشکل می شود و نویز و برفک های اضافی مانع از صدای رسا به گوش کاربر است و به خوبی نمی توان ان را گوش داد. از این رو شرکت ال جی برای راه حل این مشکل از فناوری های نظیر دالبی دیجیتال و DTS استفاده کرده است دالبی دیجیتال در این تلویزیون وظیفه ی تفکیک صدای های مختلف را بر عهده دارد و در نتیجه صدا را به صورت واضح و شفاف پخش خواهد شد.

فناوری dts هم صداها را پردازش می کند و بعد از پردازش با استفاده از الگوریتم های خاص صدا ها ارتقا می یابند. 

43un6900

سیستم عامل و فناوری های هوشمند تلویزیون 43 اینچ 43UN6900

سیستم عامل تلویزیون ال جی 43un6900 وب او اس است ال جی چند سالی است که از این سیستم عامل برای همه ی تلویزیون های جدید خود استفاده می کند از ویژگی های این سیستم عامل نمی توان به رابط کاربری راحت با تلویزیون و دسترسی آسان به تنظیمات تلویزیون و همچنین رابط سریع و روان اشاره نمود . با این سیستم عامل شما دسترسی به اینترنت را به دو روش دارید دسترسی به اینترنت با استفاده از پورت lan , wifi صورت می گیرد.

مرورگر وب به شما این امکان را می دهد تا هر نوع محتوایی موسیقی، فیلم و ... را برای شما در صفحه نمایش بزرگ 43 اینچی نمایش می دهد. پردزنده چهار هسته ای باعث شده است که برنامه ها زود بالا بیایند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود. فناوری که این تلویزیون را بسیار هوشمند ساخته هوش مصنوعی ThinQ است که کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است به وسیله این تکنولوژی می توان دستگاه های هوشمند خانه تان را به همدیگر وصل نمود و به راحت آن ها را کنترل نمود. 

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. سیستم عامل دیگر یکی از امکاناتی است که امروزه در بیشتر محصولات مشاهده میشود، تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49SM8200 یکی از محصولات مدرن و امروزی میباشد.

43un6900

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UN6900

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(TM100(Refresh Rate 50 Hz
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
زاویه دید گسترده - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy - کاهش نویز تصویر
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی Smart ThinQ - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - پشتیبانی از برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی (Universal Control)
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست