×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q950TS

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65Q950TS
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش : QLED
توان خروجی صدا : 60 وات
تعداد بلندگو :4 بلندگو
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 65Q950TS

یکی از مهم ترین دستاورد های کمپانی سامسونگ در زمینه لوازم صوتی و تصویری به تلویزیون 65Q950TS بر می گردد. این تلویزیون شگفت انگیز که در سال 2020 وارد میدان رقابت شد توانست در همان بدو ورود غوغا به پا کند. سامسونگ با سابقه درخشانش در تلویزیون 65Q950TS این اطمینان را به شما خواهد داد که قرار است تصاویری با وضوح عالی در کنار صدای همه جانبه را احساس کنید.

اما بد نیست در این میان یادی از صفحه نمایش QLED 8K  این محصول کنیم. این صفحه نمایش همان طور که از اسمش پیداست از ذرات کوانتمی تشکیل شده است، این ذرات کوانتمی که قطری بین 2  تا 10 نانومتر دارند به دلیل  توانایی در ارتباط با سایر مواد می توانند طیف وسیعی از رنگ های شاداب و زیبا را به وجود اوردند. به گونه ای که طبق ادعادی سامسونگ این نمایشگر قادر است تجربه پالت های رنگی شما را به طور کامل دگرگون نماید.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است. این فناوری قادر می باشد که به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد. 

اما یکی از خصوصیات باورنکردنی مدل 65Q950TS به قدرت خروجی 70 وات ان بر میگردد. تلویزیون سامسونگ 65Q950TS با مجهز بودن به صدای 4.2 کاناله و خروجی 70 واتی، این اطمینان را به شنوندگان خود می دهد که دیگر لازم به پرداخت هزینه های اضافه برای خرید لوازم صوتی نیست چون این تلویزیون به تنهای قادر است گوش های شما را به چالش بکشاند.

همچنین جدا از این ویژگی ها سامسونگ بار دیگر در زمینه هوشمند خدمت بزرگی به هواداران خود عرضه کرده و از ان می توان به وجود دستیار های صوتی از قبیل: Bixby، Google Assistant و Alexa اشاره کرد. این دستیار های صوتی شگفت انگیز زندگی راحت و مدرن تری را برای کاربران به ارمغان می اورند. یعنی به صورت مختصر افراد می توانند با دادن فرمان های صوتی خواسته های خود را به این محصول محتمل نمایند و این هوش مصنوعی در اسرع وقت به دستور صوتی کاربران واکنش نشان می دهند. 

سامسونگ مدل 65Q800T

طراحی زیبا و خارق العاده در تلویزیون 65Q950TS

همان طور که اگاه هستید امروزه تلویزیون های با ظاهر زیبا و جذاب در منازل مانند یک وسیله تزئینی رفتار می کنند. به همین جهت در انتخاب یک محصول صوتی و تصویری طراحی ان می تواند از جایگاه ویژه برخوردار باشد. به این جهت سامسونگ تمام توجه و تلاش خود را در دیزاین این محصول به کار گرفته است تا بتواند دیزاینی باب میل هواداران خود طراحی کند.

خوشبختانه با وجود تمام این تلاش ها سامسونگ بلاخره توانست طراحی را برای این تلویزیون 65Q950TS ارائه دهد که در خور ان ها باشد. از جمله طرح های سامسونگ که توانست هیچ جای بحثی برای بی نظیر واقع شدن تلویزیون 65Q950TS باقی نگذارد می توان به صفحه نمایش بدون فریم اشاره کرد. بله درست شنیدید سامسونگ با طراحی صفحه نمایش های بدون فریم توانست انقلاب جدیدی به پا کنند.

همچینین یکی دیگر از ویژگی های این محصول که سبب تعجب عموم شد، ضخامت به باریکی یک تار مو ان بود. این ضخامت کم موجب شد این محصول مرکز توجه عموم حتی به هنگام خاموشی واقع شود.

سامسونگ مدل 75Q800T

وضوح تصویر و صدای بی نظیر در تلویزیون سامسونگ 65Q950TS

به جرعت می توان گفت که یکی از ملاک های مهم در انتخاب یک محصول صوتی و تصویری به کیفیت تصویر بر میگردد و به نوبه خود کیفیت تصویر نیز به نور پس زمینه بستگی دارد. به این منظور سامسونگ در تلویزیون 65Q950TS از فناوری Direct Full Array 32X کمک گرفته است. این فناوری که به ظاهر نام پچیده ای دارد قادر است نواحی از صحنه که نور پس زمینه متراکم دارد را به صورت خودکار با صحنه های که شامل کامل ترین طیفی از سفید و سیاه است تنظیم کند.

این ویژگی باعث می شود که صحنه ها با کوچک ترین جزئیات به نمایش گذاشته شوند. به عبارت دیگر سامسونگ با استفاده از این تکنولوژی قول تصاویری شفاف و واقعی را به کاربران می دهد. شرکت سامسونگ این بار برای قدرتمند ظاهر شدن خود در حوزه صدا از فناوری Dolby کمک گرفته است. این فناوری که در بین تلویزیون های رده بالا حرف اول را می زند، از جمله بهترین کارهایی بود که کمپانی سامسونگ می توانست با پیاده کردن ان بر روی تلویزیون 65Q950TS انجام دهد.

تکنولوژی صدا Dolby قادر است کل فضا را مورد حمایت قرار دهد و صدا را به صورت کامل و همه جانبه پخش کند. لازم به ذکر است طبق گفته های سامسونگ احساسات خالص یک نوازننده را می توان از طریق این محصول به خوبی درک کرد. همچنین در کنار این خصوصیت تلویزیون سامسونگ 65Q950TS مجهز به فناوری Bluetooth Headset Support است. کاربران می توانند با استفاده از این فناوری صدای پخش شده از این تلویزیون را از طریق بلوتوث به هدفون و سایر دستگاه های صوتی دیگر انتقال دهند.

سامسونگ مدل 75Q800T

قابلیت های هوشمند در تلویزیون 65 اینچ Q950TS

اما در اخر سامسونگ برای عرضه شایسته ترین خدماتشان در عرصه امکانات اسمارت این بار برای تلویزیون سامسونگ 65Q950TS بهترین وعالی ترین امکانات در رابط هوشمندی را در خدمت هوادارن خود قرار داده است. Universal Guide یا به اصطلاح راهنمایی جهانی موجود در این تلویزیون محیط با بیش از هزاران برنامه و فیلم های سینمایی برای کاربران پدید می اورد.

اما ویژگی باورنکردنی این فناوری ان است که شما می توانید با اعمال تنظیمات اولیه بروی این محیط، ژانر های مورد علاقه خود را تنظیم کنید که این ژانر ها می توانند ورزش مورد علاقه، تیم مورد علاقه و یا حتی بازی های مورد علاقه یتان باشد. جدا از این ویژگی تکنولوژی Universal Guide قابلیت توصیه های روزانه دارد یعنی به بیان بهتر این فناوری همه روز مطالبی جدید که طبق جستجو های اخیر شما تنظیم می شود را به شما پیشنهاد می دهد.

لازم به ذکر است که برای دسترسی کامل به این برنامه شما نیازمند اتصال به اینترنت هستید که به این منظور samsung در این کالا قابلیت اتصال به انترنت را از طریق wifi میسر کرده است. محصولات این فروشگاه که همگی از برندهای معتبر میباشند و از تنوع بالایی برخوردار هستند، یکی از این مدلها تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50RU7105 میباشد.

سامسونگ مدل 75Q800T

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q950TS

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست