×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55Q800T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55Q800T
سری :8
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش : QLED
توان خروجی صدا :60 وات
تعداد بلندگو :4 بلندگو
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 55 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 55Q800T

سامسونگ یکی از کمپانی های مشهور در تولید و توزیع لوازم صوتی و تصویری است که هر ساله مدل های متنوعی را با سایز های مختلف وارد بازار می کند، از برجسته ترین مدل های این کمپانی می توان به تلویزیون 55Q800T اشاره کرد. این محصول اسمارت به خاطر طراحی شگفت انگیز و فناوری های مدرن که دران تعبیه شده است توانست در همان ابتدا معرفی اش با استقبال باورنکردنی مردم از سراسر جهان روبه رو شود.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است. این فناوری قادر می باشد که به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد. 

از جذابترین این فناوری ها  که ذهن کاربران را به سمت و سوی خود می کشد صفحه نمایش QLED است. این تلویزیون کوانتمی از مواد غیر ارگانیک ساخته شده است و می تواند تصاویری با رنگ های روشن تر و پرجنب و جوش تر را به بینندگان خود هدیه دهد. به بیان بهتر این صفحه نمایش به تنهایی واقعیت را از دل صحنه بیرون می کشد و ان را با مخاطبینش به اشتراک می گذراد.

به علاوه هیجان انگیزترین بخش تلویزیون سامسونگ 55Q800T صدا با خروجی 60 وات است. ساسونگ به شما این فرصت را می دهد که با وجود همچنین قدرت خروجی دیگر لازم به تهیه بلندگو های با هزینه بالا نباشید چون این محصول قادر خواهد بود که تجربه ها شما را دگرگون نمایید. اما جدا از این دومین فاکتور چشم گیر تلویزیون سامسونگ 55Q800T سیستم عامل TIZEN™ است.

این پلتفرم هوشمند به سهم خود محیطی پدید می اورد تا کاربران با ورود به این محیط فوق العاده علاوه به دسترسی به قابلیت های سرگرم کننده بتوانند به تعامل اسان و بهتر با این تلویزیون بی نظیر برسند. یعنی به عبارت بهتر شما می توانید دستورات خود را به صورت بسیار ساده و سریع تر بر این محصول متحمل نماید. همچنین لازم به ذکر است سامسونگ برای جذب رضایت هواداردن خود در این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را از طرق wifi میسر کرده است.

در حالت کلی میتوان گفت که در تلویزیون سامسونگ 55Q800T تمام ویژگی های یک پرچم دار کامل نقش بسته است. به این نکته نیز باید توجه کرد که قیمت تلویزیون سامسونگ اگر کمی بالاتر نسبت به رقبا بنظر میرسد به دلیل همین امکانات بالا میباشد.

سامسونگ مدل 65Q800T

طراحی زیبا و خارق العاده در تلویزیون 55Q800T

این روز ها ما شاهد خلاقیت بیشتری از خط تولید کمپانی سامسونگ هستیم. لبه کاغذی مانندی آن از یک طرف همچنین نمایشگر بدون فرم از طرف دیگر  و همچنین شیوه دیزاین خاص همگی گویا لوکس بودن تلویزیون سامسونگ55Q800T است. خطوط کاملا گودی و طرح مینیمالیسمی این تلویزیون به گونه ساخته شده که در همان نگاه اول خود را در دل کاربران شیرین و دوست داشتنی جلوه دهد.

این تلویزیون فوق العاده با صفحه نمایش 55 اینچی که دارد علاوه بر این که می تواند با دکوراسیون خانه کاملا سازگار شود بلکه قادر است حس و حال محیط را کاملا مینیمالیسمی جلوه دهد. به علاوه وجود لبه باریک در این محصول موجب این امر شده که تلویزیون سامسونگ 55Q800T مرکز توجه عموم واقع شود. به گونه ای که این محصول جذاب قادر است به تنهایی مهمانی های بزرگ شما را اداره کند.

همچنین پایه های سهمی موجود در این تلویزیون حس استوار و محکم بودن را به کاربران انتقال می دهد به طوری که طبق گفته های سامسونگ کاربران می توانند این محصول را بدون هیچ گونه محدودیت در نقاط مختلف خانه قرار دهند و از محکمی ان خاطره اسود باشند.

سامسونگ مدل 75Q800T

وضوح تصویر و صدای بی نظیر در تلویزیون 55Q800T سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 55Q800T در ضمینه تصویر سنگ تمام گذاشته و این امکان را به بینندگان خود خواهد داد که به صورت کامل در میان صحنه غرق شوند. پردازنده کوانتمی 8K یکی از دستاورد های چند سال اخیر کمپانی سامسونگ در کیفیت نمایش تصویر است. این پردازنده قدرتمند با بکارگیری از الگوریتم های سرعتی قادر است با تحلیل و تجزیه صحنه های موجود در این تلویزیون روشنایی و صدا را بر اساس فضای قرار گرفته و همچنین صحنه ای که به نمایش داده می شود، تنظیم کند.

یعنی به بیان بهتر Quantum Processor 8K از صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 55Q800T برای ایجاد یک تجربه تطبیقی استفاده می کند و صحنه های با کیفیت شگفت انگیزی را به کاربران هدیه می دهد. پس با توجه محتوا های در دسترس می توان گفت که این پردازنده کوانتمی جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است. اگر به خصوصیات صوتی تلویزیون سامسونگ 55Q800T نگاهی بیندازید می بینید که یک مجوعه کاملا حرفه ای بر روی این محصول پیاده شده است.

دالبی که دقیقا همانند غول صوتی عمل می کند، یک استاندارد جدید برای صدا های فراگیر است که شامل تمام جزئیات صدا است. یعنی به بیان بهتر این فناوری که انگار میتوان بویی از اصالت را از ان حس کرد قادر است صدا های همه جانبه و شفاف ایجاد کنند. به گونه ای که کاربران با قرار گرفتن در این محدوده احساس حضور در دل صحنه به ان دست خواهد داد.

سامسونگ مدل 75Q800T

دستیار صوتی Bixby در تلویزیون کیولد سامسونگ Q800T

طبق اخرین نظر سنجی ها دستیار صوتی Bixby توانست با اختلاف زیاد نسبت به سایر دستیار های صوتی دیگر در صدر محبوب ترین امکانات اسمارت قرار گیرد. این دستیار صوتی در سایه سیستم عامل TIZEN توانسته زندگی مدرن  و راحتی را برایتان به ارمغان بیاورد. فناوری Bixby در ابتدا در گوشی های پرچم دار کمپانی سامسونگ به کار می رفت اما بعد ها به دلیل استقبال بی سابقه مردم، از این فناوری نیز در تلویزیون های رده بالا استفاده شد.

در واقع شما با استفاده از این فناوری قادر خواهید بود که به جای استفاده از ریموت برای رسیدن به خواسته هایتان از صدایتان برای رسیدن به ان استفاده کنید. پس شما می توانید با دادن فرمان به این تلویزیون همه چیز را کنترل کنید و از وقت و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. پس از جمع بندی های نهایی در مورد امکانات زمان آن است تا یک مدل خاص را به شما معرفی کنیم تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50MU7000.

سامسونگ مدل 75Q800T

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q800T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 16x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 32x
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice II
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست