×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q800T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65Q800T
سری :8
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش :QLED
توان خروجی صدا : 60 وات
تعداد بلندگو : 4 بلندگو
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 65Q800T

در سال 2020 سامسونگ تلویزیون مدل 65Q800T را همراه با قابلیت های زیبا و مدرن معرفی کرد. تلویزیون سامسونگ 65Q800T به خاطر  طراحی خارق العاده و فناوری های نوین که در ان جاسازی شده توانست در همان ابتدا معرفه اش با استقبال زیاد مردم در سرار جهان مواجه شود.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است. این فناوری قادر می باشد که به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد. 

از جمله این فناوری ها می توان به Quantum Processor 8K اشاره کرد. پردازنده کوانتومی 8K با بکارگیری از الگوریتم هوش مصنوعی قادر به پرکردن جزئیات هنگام افزایش 4k به 8k است. یعنی به بیان بهتر این فناوری بی نظیر این فرصت را به شما می دهد که با دیدن تصاویری واقعی و جذاب به صورت کامل در میان صحنه های خلق شده توسط این محصول غرق شود. بله درست شندید تلویزیون سامسونگ 65Q800T کیفیت تصویر 8K را به رخ مخاطبینش می کشد.

این استاندارد جدید مجهز به بیش از 33 میلیون پیکسل است که تصاویری جذاب را با همه جزئیات به کاربران خود ارائه می دهد.اما یکی از ویژگی های این تلویزیون که همانند شاهرگ حیاتی اش عمل می کند، صدا با توان خروجی 60 وات است. سامسونگ به هواداران خود این اطمینان را می دهد که با وجود همچنین ویژگی دیگر لازم به پرداخت هزینه های اضافه برای خرید بلندگو نیست، چون بر طبق گفته های سامسونگ این فناوری قادر است به تنهایی صدای با قدرت بالا را تولید نماید.

علاوه بر این تلویزیون سامسونگ 65Q800T برای جذب رضایت هوادارانش از فناوری Voice Amplifier (AVA) کمک گرفته است. این فناوری بی نظیر در سایه  این سیستم عامل قادر است در صورت وجود هر گونه صدای اضافه از قبیل: جاروبرقی، ماشین لباس شویی و .... ان را شناسایی کند و صدا را مطابق با محیط برای انتقال بهتر دیالوگ ها بالا ببرد.

قسمت اسمارت تلویزیون سامسونگ 65Q800T متشکل از مجموعه نرم افزار های کاملا هوشمند و چیره دست می باشد. از این مجموعه بی نظیر که بدون هیچ محدودیت در دسترس است می توان دستیار صدای Bixby را نام برد. فناوری بیکسبی این قابلیت را در خدمت کاربران خود می گذارد که از این پس برای رسیدن به اهدافشان می توانند از صدای خود استفاده نمایند تا دسترسی اسان و سریع به خواسته هایشان داشته باشند.

سامسونگ مدل 65Q800T

طراحی زیبا، مدرن و خاص در تلویزیون 65Q800T

ممکن است تا الان به این نکته پی برده باشیده که روز به روز شمار تلویزیون های هوشمند در حال افزایش است اما خصوصیتی که سبب تفاوت بین این محصولات می شود، طراحی ان ها است. دقت به ضخامت فوق العاده باریک از یک طرف و همچنین نمایشگر بدون قاب در کنار پایه جذاب از طرف دیگر، همگی گویای طرحی مدرن و هماهنگ است.

بر طبق گفته های طراحان این محصول شما در نگاه اول فقط یک تلویزیون ساده با نمایشگر نسبتا بزرگی مشاهده نمی کنید بلکه شما با مشاهده تلویزیون سامسونگ 65Q800T  متوجه یک اثر حرفه ای و جذاب خواهید شد. پایه سهموی این محصول علاوه بر حس استحکام که به کاربران انتقال می دهد بلکه سبب شده طرحی مدرن به ان ببخشد. اما ویژگی که موجب شده این محصول مرکز توجه عموم واقع شود ضخامت باریک یا به بیان بهتر ضخامت به باریکی یک تار مو است.

سامسونگ مدل 75Q800T

وضوح تصویر و صدای بی نظیر در تلویزیون Q800T

اما در نهایت فناوری که توانست انقلاب عظیمی در کیفیت نمایش تصویر کند، نمایشگر QLED بود. تلویزیون های QLED همان طور که از اسمش پیداست از ذرات کوانتمی تشکیل شده است و این امر موجب شده جزئیات و زنده بودن رنگ ها در پیکسل را بهبود دهد. یعنی به عبارت ساده تر به لطف تلویزیون های کوانتمی کاربران قادر خواهند بود که رنگ های روشن تر و پرجنب و جوش تر را مشاهده کنند، در یک کلام می توان گفت این فناوری بی نظیر تلاش می کند که واقعیت را از صحنه های این محصول بیرون بکشد.

لازم به گفتن است که نمایشگر QLED به نسبت بهتر و مقرون به صرفه تر از همتای خود یعنی نمایشگر OLED در محصولات ال جی است.مطمئنا کیفیت نمایش تصویر برای لذت بردن از فیلم و ویدئو ها کافی نخواهد بود بلکه در این میان صدا نیز تاثیری به سزایی می تواند بر روی مخاطبان بگذارد. به این منظور سامسونگ برای ارائه صدا شفاف و عالی از فناوری OTS + کمک گرفته است.

طبق ادعای سامسونگ این فناوری بی نظیر به تنهای فضایی خانه را دگرگون و صد البته شبیه به یک محیط سه بعدی در نظر افراد جلوه می دهد. فناوری OTS + قادر است صدا را از چندین مکان مختلف ضبط کنند و ان را به محلی که صدا از طریق صفحه در حال حرکت است انتقال دهد. یعنی به بیان مختصر می توان گفت با وجود این فناوری صدا به صورت کاملا پویا به دنبال حرکت اشیاء، به حرکت در می اید که این سبب می شود حس کامل صحنه به مخاطبین انتقال یابد.

سامسونگ مدل 75Q800T

قابلیت Universal guide در تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q800T

اما در اخر نوبت به هیجان انگیز ترین بخش تلویزیون سامسونگ 65Q800T یعنی قسمت هوشمند این تلویزیون می رسیم. این بار سامسونگ برای ارائه خدمت دیگر به مخاطبینش در این محصول فناوری Universal guide جاسازی کرده است. فناوری راهنمای جهانی که بدون هیچ محدودیت در دسترسی کاربران قرار گرفته، قادر است لیست سازمان یافته از برنامه های هم چون: TNT، فیلم های سینمای و یا حتی ویدئو های ورزشی را شخصی سازی کند.

در یک کلام شما میتوانید به بکارگیری از این برنامه ساعت ها و یا حتی روز به تماشا فایل های مورد علاقه خود بپردازند. همچنین لازم به ذکر است که طبق گفته ی سامسونگ مخاطبین می توانند با انجام تنطیمات اولیه در این رهنمایی جهانی ورزش های مورد علاقه خود را در حالت خبر داشت قرار دهند تا در صورت پخش ان این فناوری بی نظیر به ان ها اطلاع دهد.

محصولات سامسونگ با امکانات بالا همیشه از الویت های انتخاب خریداران بوده است، یکی از این مدلها تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU7170 میباشد.

سامسونگ مدل 75Q800T

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q800T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 16x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 32x
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice II
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet
شناسه کالا
2220095992300

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست