×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43TU8507

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل:43TU8507
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 43TU8507

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 43TU8507

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 43TU8507 از نوع تخت با تکنولوژی ال ای دی LED است که از کیفیت فورکی پشتیبانی می کند و تصاویر را واقعی و زنده به نمایش می گذارد. کیفیت فورکی در 43TU8507 با دارا بودن 2160×3840 پیکسل تصویر پروضوح و زیبایی را رویت می سازد. تصاویر پخش شده با طیف وسیعی از رنگ ها نمایش داده می شوند و تمامی جزئیات به پرده کشانده خواهد شد.

فناوری HDR از فناوری های طراحی شده در تلویزیون سامسونگ TU8507 می باشد که با تفکیک رنگ ها تصاویری درخشان تر از حالت معمول را نشان می دهد و لذت تماشای تصویر را به چندین برابر می رساند. موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K تصاویر را با کیفیت بالایی پردازش خواهد کرد و با استفاده از فناوری ارتقا دهنده کیفیت فورکی  سایر محتوای  فول اچ دی و اچ دی  را با کیفیت بالایی به فورکی ارتقا می یابد و ان ها را زیبا تر نمایش خواهد داد.

با زاویه ی دید گسترده ای که این تلویزیون دارد، مجبور نخواهید بود از یک نقطه به تصاویر نگاه کنید، زیرا از تمامی جهت ها تصاویر با کیفیت بالایی دیده می شوند. در کنار کیفیت بینظیر و فناوری های عالی صفحه نمایش ، تلویزیون 43TU8507  دارای سیستم صوتی 2 کاناله قدرتمند و با کیفیت و وضوح بسیار بالا نیز می باشد . این دو ویژگی ها در کنار هم تجربه ای فوق العاده از تماشای برنامه های مورد علاقه یتان را به شما می بخشد .

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55UP7550 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

مجموع توان خروجی صدا در سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 43TU8507 به 20 وات می رسد که می تواند برای فضاهای متوسط بسیار مناسب باشد ، و در صورت استفاده از تلویزیون در مکان های بزرگ می توانید با استفاده از ورودی های متنوع تلویزیون را به سیستم صوتی های جانبی متصل کنید و قدرت صدا را تا هر اندازه که بخواهید افزایش دهید و بدون هیچ گونه افت کیفیت و نویزی صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش کنید.

بهره مندی تلویزیون 2020 اینچ از دستیار صوتی Bixby و دستیار صوتی Google Assistant یکی دیگر از بهترین ویژگی های هوشمند آن بوده که کارکردن با این تلویزیون را بسیار جذاب تر و راحت تر کرده کرده است . همچنین با اتصال به اینترنت می توانید با استفاده از مرورگر وب ساعت ها وب گردی و سرگرمی را برای خود مهیا سازید. ویژگی های عالی تلویزیون های بالارده ی سامسونگ هوشمند بودن آنها می باشد که با قرار دادن سیستم عامل غنی تایزن در این تلویزیون ها تجربه ی کاربری عالی را برای استفاده کننده مهیا می سازد. 

با اتصال به اینترنت دسترسی نامحدودی به دنیایی از برنامه های سرگرم کننده و فیلم ها و ... در اختیار کاربر قرار می دهد و با برنامه های بروز و عالی خود کامل رضایت استفاده کننده را جلب می کند. اگر در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ که کمی بالاتر از رقبا است مشکلی ندارید، بی شک خرید این محصول با این سطح امکانات بهترین گزینه میباشد.

پخش تصاویر با بهترین کیفیت و وضوح در تلویزیون سامسونگ 43TU8507 

پخش تصاویر با بهترین کیفیت و وضوح در تلویزیون سامسونگ 43TU8507

در نمایشگر تلویزیون سامسونگ TU8507 برای نمایش تصاویر از فناوری 4k استفاده شده است که باعث می شود تصاویر  در هر زاویه ای  با بالاترین کیفیت و کاملا دقیق برای بیننده به نمایش گذاشته شوند. همچنین استفاده از استاندارد کیفیت تصویر Active HDR باعث شده است تا تصاویر با کنتراست و تفکیک پذیری بیشتری نمایش داده شوند و همین امر باعث پشتیبانی تلویزیون سامسونگ 43TU8507 از فرمت های تصویری HDR شده است.

فناوری Mega Contrast و pur color نقس زیادی در ارتقا کنتراست دارند این دو تکنولوژی رنگ های شاداب و جذاب تولید می کنند و هر رنگ از خود عمق زیادی به جای می گذارد به زبان ساده تر هر رنگ پر رنگ تر نمایش داده می شود.  موتور پردازشگر Crystal Processor سیگنال های تصویری را پردازش می کند تا تصاویر کم کیفیت بر روی صفحه نمایش ظاهر نشوند.

فناوری Dynamic Crystal Color بر روی تلویزیون سامسونگ 43 اینچ قادر به ارائه ی رنگ های بیشمار جذاب و غنی است و سبب می شود رنگ ها به شکلی طبیعی به نمایش گذاشته شوند. فناوری افزایش دهنده ی رنگ Contrast Enhancer با پوشش دادن طیف رنگی وسیع تر، تصاویری پر از رنگ و زندگی را خلق را خواهد کرد.

قدرت صدای 20 وات در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ TU8507

قدرت صدای 20 وات در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ TU8507

تلویزیون 43TU8507 از دو اسپیکر و در واقع سیستم صوتی دو کاناله به وجود آمده است. هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. برای دوست داران صدای بلند یک خروجی صدای دیجیتال از نوع optical قرار گرفته است تا با وصل کردن سند بار ها صدا با توان بالاتری در محیط پخش شود. 

فناوی تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancement در تلویزیون سامسونگ 43TU8507 صدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند. سامسونگ انواع فناوری را برای ارتقا کیفیت صدا به کار گرفته است این فناوری های شامل فناوری دالبی دیجیتال پلاس dolby digital plus و فناوری تقویت کننده ی دیالوگ و قابلیت Multiroom Link  می باشد هر کدام از این فناوری ها کارها و ظایف خاص خود را بر عهده دارد.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند. قابلیت بلوتوث هم سیستم های صوتی بی سیم را به تلویزیون را فراهم می کند. 

سیستم عامل قدرتمند و غنی تایزن در تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU8507

سیستم عامل قدرتمند و غنی تایزن در تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU8507

تلویزیون TU8507 به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است. در این تلویزیون از وای فای داخلی استفاده شده است که می توان از طریق آن به اینترنت دسترسی داشت و برنامه های مختلف را به صورت آنلاین و در قاب 43 اینچی تلویزیون سامسونگ TU8507 تماشا کرد. یکی از ویژگی هایی که این تی وی اسمارت که شانسش را برای خرید افزایش داده، قابلیت هوشمند آن می باشد.

در این تلویزیون به دو روش می توان آن را به اینترنت متصل کرد. روش اول که به صورت بی سیم می باشد، اتصال از طریق وای فای است. روش دوم که در آن نیاز به کابل ضروری است، استفاده از پورت LAN می باشد. با اتصال تلویزیون به اینترنت اکنون می توانید از امکانات مختلف آن نظیر وب گردی دسترسی داشته باشید. البته تمامی این کار ها به کمک پردازنده ی چهار هسته ای و سیستم عامل تایزن TIZEN میسر شده است رابط کاربری TIZEN کار با تلویزیون سامسونگ 43TU8507 و دسترسی به بخش های مختلف را برایتان راحت می سازد. شاید به جرات بتوان گفت که تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65AE890UK یکی از بهترین محصولات شرکت سامسونگ میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43TU8507

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
باتری - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - پایه رومیزی - کابل برق
وزن
وزن با پایه : 13.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 15.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dialog Enhancement - Audio Pre-selection Descriptor
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Contrast Enhancer - Dynamic Crystal Color - Dual LED - موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - حالت فیلم - Mega Contrast - Natural Mode Support
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Bixby - Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
UHD Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 963.5*645.2*334.3 میلی ‌متر - ابعاد بدون پایه : 963.5*557.7*56.8 میلی ‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1138*667*168 میلی ‌متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست
امکانات ویژه
Works With Alexa - SmartThings App Support - گالری - TV Plus - SmartThings - Universal Browse & Play - Web Browser
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
89,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست