×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43Q60T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43Q60T
سری : 6
نوع پنل : VA
کیفیت صفحه نمایش :4K
سیستم عامل : تایزن
توان خروجی صدا : 20 وات
 زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 43Q60T

مشخصات تلویزیون 43 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 43Q60T

کمپانی سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت ها در عرصه ی تولید لوازم خانگی در جهان می باشد . سامسونگ همیشه با بکارگیری فناوری ها و ویژگی های پیشرفته و هوشمند در لوازم خود توانسته رضایت کامل استفاده کننده ها را کسب کند . یکی از محصولات شرکت سامسونگ که هر ساله توجه های زیادی را به خود جلب می کند تلویزیون های این برند بزرگ می باشد .

تلویزیون سامسونگ با داشتن کیفیت فوق العاده تصاویر ، سیستم صوتی های قدرتمند ، فناوری های بروز و پیشرفته ، قابلیت های هوشمند و اسمارت و طراحی های بینظیر توانسته اند محبوبیت فراوانی را در بازار جهانی کسب کنند و همیشه تلویزیون های سامسونگ جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین تلویزیون ها در جهان می باشند . سامسونگ برای سال 2020 میلادی از تلویزیون های جدید خود با امکانات بسیار بالا و قابلیت های فراوان رونمایی کرد و توانست توجه ها را به سمت تلویزیون های خود جلب کند.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سونی 75X95J از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

از ویژگی های فوق العاده تلویزیون های 2020 میلادی سامسونگ می توان به فناوری های جدید و پیشرفته در صفحه نمایش ، کیفیت بسیار بالای سیستم صوتی ها ، ویژگی های اسمارت و طراحی های بسیار زیبا و شیک اشاره کرد که با داشتن این ویژگی ها علاوه بر کیفیت بالا کارایی فراوانی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهند . یکی از مدل های سال 2020 سامسونگ مدل های QLED می باشند ، تلویزیون های QLED  سامسونگ شامل مدل ها و سری های متنوع می باشند.

در این متن می خواهیم به معرفی مدل سری 6 بپردازیم ، مدل Q60T یکی از مدل های سال 2020 میلادی بوده که مدل ارتقاء یافته و بروزتر Q60R در سال 2019 می باشد . تلویزیون QLED  سامسونگ مدل Q60T را در اندازه های ( 43 اینچ ، 50 اینچ ، 55 اینچ ، 58 اینچ ، 65 اینچ ، 75 اینچ و 85 اینچ ) تولید شده است که بسته به نیاز خود می توانید بهترین اندازه را انتخاب کنید .

تلویزیون سامسونگ 43Q60T دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالا بوده که هر بیننده را جذب می کند ، سیستم صوتی بسیار با کیفیتی برای این تلویزیون نیز استفاده شده است و از لحاظ امکانات بروز و هوشمند نیز می توان گفت یکی از بروزترین و هوشمندترن تلویزیون های سال 2020 میلادی می باشد ، یکی دیگر از ویژگی های بارز ال ای دی سامسونگ 43Q60T طراحی بسیار شیک و مدرن آن می باشد.

این تلویزیون قطعا نگاه ها را به سمت خود جلب می کند چراکه با طراحی بینظیر خود جلوه ای مدرن و بسیار زیبا به دکوراسیون شما می بخشد . داشتن لبه های بسیار باریک و ظریف به تلویزیون نمایی ویژه می بخشد ، پایه های تلویزیون نیز به صورت دو پایه در کناره ها به زیباترین شکل کار شده و در کل از لحاظ طراحی Q60T قطعا یکی از زیباترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد . 

شرح مختصری از ویژگی های تلویزیون سامسونگ 43Q60T

شرح مختصری از ویژگی های تلویزیون سامسونگ 43Q60T

تلویزیون سامسونگ 43Q60T سامسونگ دارای پنل Quantom dot + LED یا به مختصر QLED می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های صفحه نمایش در این تلویزیون می باشد و کیفیت فوق العاده ای به تصاویر می بخشد . داشتن درخشندگی بالا ، عمق و کنتراست بالا ، طیف وسیعی از رنگ ها ، افزایش وضوح و شفافیت تصاویر و ... از مهمترین ویژگی های پنل QLED می باشند که به تصاویر کیفیت بسیار بالا و خیره کننده را می بخشند و تلویزیون را از سایر تلویزیون های موجود متمایر می کنند .

تلویزیون سامسونگ Q60T دارای کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD بوده و رزولوشن تصویر آن 3840*2160 پیکسل می باشد که تصاویری با کیفیت بالا و با ریزترین جزئیات به نمایش می گذارند ، کیفیت 4K همراه با پنل QLED تصاویر شگفت انگیزی را ایجاد می کنند که بسیار باکیفیت و با وضوح و شفافیت عالی می باشند . سامسونگ در کنار این دو ویژگی فوق العاده در صفحه نمایش تلویزیون Q60T از فناوری ها و ویژگی های پیشرفته و بسیار کاربردی نیز استفاده کرده است.

کیفیت تصاویر را ارتقاء می دهند ، بهره مندی تی وی Q60T از موتور پردازشگر Quantum Processor Lite یکی دیگر از ویژگی های عالی در صفحه نمایش این تلویزیون می باشد ، این پردازنده ی عالی به کمک یک تراشه ی قدرتمند تصاویر را به بهترین شکل تجزیه و تحلیل می کند و با تنظیم و ارتقاء عالی رنگ ها و همچنین افزایش کنتراست و عمق تصاویر و همراه با فناوری HDR تصاویری بسیار باکیفیت و واقعی ایجاد می کنند .

ویژگی ها و فناوری های زیادی در صفحه نمایش ال ای دی 43Q60T به کار رفته اند که همه در کنار هم به خلق تصاویری با بالاترین سطح کیفیت می پردازند و توانسته اند در این امر موفق باشند . در کنار فناوری های عالی صفحه نمایش این تلویزیون ، سامسونگ یک سیستم صوتی قدرتمند و بسیار باکیفیت را نیز برای این تلویزیون استفاده کرده است ، سیستم صوتی 2 کاناله این تلویزیون دارای توان خروجی صدای 20 وات می باشد که کیفیت بسیار بالای را دارد .

وجود فناوری Dolby Digital Plus در سیستم صوتی این تلویزیون باعث ایجاد و پخش صدایی رسا ، با وضوح بالا و کیفیت عالی می شود و به صورت همه جانبه و یکنواخت در سالن شما صدا پخش می شود . فناوری ها و قابلیت هایی مانند ساب‌ووفر داخلی - کانال بازگشت صدا (از طریق درگاه HDMI) - توزیع صدا در هر نقطه توسط Multiroom Link - DTS Decoder در سیستم صوتی تلویزیون 2020 سامسونگ استفاده شده که وظیفه ایجاد صدایی واضح و باکیفیت و همچنین پخش آن به صورت یکنواخت را دارند .

تلویزیون 4K سامسونگ 43Q60T دارای امکانات هوشمند و اسمارت فراوانی نیز می باشد که کارایی فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، وجود سیستم عامل تایزن در تلویزیون های سامسونگ امکانات و ویژگی های گسترده ای را برای کاربر مهیا می سازد ، همچنین کار با سیستم عامل تایزن بسیار جذاب و ساده بوده که دسترسی سریعی به برنامه ها و مدیریت تلویزیون خواهید داشت .

همچنین این تلویزیون دارای امکانات هوشمندی از جمله صفحه SmartHub - استاندارد Wi-Fi 802.11ac - برنامه هوشمند SmartThings - ریموت کنترل چند منظور (OneRemote) - قابلیت راهنمای جهانی (Universal Guide) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring می باشد که بسیار کاربردی بوده و استفاده از آنها با سیستم عامل تایزن بسیار راحت می باشد .

تلویزیون 43Q60T با داشتن ورودی ها و خروجی های متنوع امکان اتصال تلویزیون به لوازم جانبی را مهیا می سازد ، درگاه های چون پورت HDMI ، پورت USB ، ورودی کامپوزیت ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای ، اپتیکال ، ورودی RF ، بلوتوث و ... برروی این تلویزیون قرار داده شده اند تا دسترسی گسترده را در اختیار استفاده کننده قرار دهند . تلویزیون هوشمندQ60T با ویژگی های فوق العاده که دارد قطعا یکی از بالاترین و بهترین مدل ها برای سال 2020 میلادی می باشد . 

با تلویزیون QLED سامسونگ 43Q60T غرق در تصاویر واقعی و بسیار باکیفیت شوید

با تلویزیون QLED سامسونگ 43Q60T غرق در تصاویر واقعی و بسیار باکیفیت شوید

تلویزیون سامسونگ Q60T از لحاظ کیفیت تصویری یکی از بهترین مدل های سال 2020 میلادی می باشد که سامسونگ با استفاده از پنل QLED و فناوری های بسیار پیشرفته و عالی کیفیت تصویر 4K ULTRA HD تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و تصاویر را با کیفیت فوق العاده بالا برروی صفحه نمایش به اجرا در می آورد . تلویزیون 2020 سامسونگ 43Q60T که یکی از با کیفیت ترین مدل های سامسونگ می باشد دارای پنل QLED بوده که نقش مهمی در افزایش کیفیت تصاویر را دارد .

پنل QLED مخفف Quantom dot + LED بوده که نسل ارتقاء داده LED می باشد ، این پنل دارای ویژگی های منحصر به فرد همچون درخشندگی بالا ، وضوح و شفافیت عالی ، کنتراست و عمق بالا و طیف گسترده ای از رنگ ها و ... می باشد که این تلویزیون را به یک تلویزیون فوق العاده از لحاظ کیفیت تصویر تبدیل کرده است . تلویزیون سامسونگ 43Q60T دارای کیفیت 4K ULTRA HD بوده و رزولوشن تصاویر 3840*2160 پیکسل می باشد که باعث ایجاد تصاویری با کیفیت بسیار بالا می شود.

در واقع کیفیت 4K دارای بیش از 8 میلیون پیکسل برروی صفحه نمایش تلویزیون می باشد که این به معنی خلق تصاویری با ریزترین جزئیات و با بالاترین سطح کیفیت بوده و هر بیننده ای را در دل صحنه ها غرق می کند . یکی دیگر از ویژگی های خاص و عالی در تلویزیون سامسونگ سری 6 بکارگیری موتور پردازشگر قدرتمند Quantum Processor Lite می باشد .

پردازنده Quantum Processor Lite با تراشه ی قدرتمند که دارد به بهترین شکل تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و رنگ ها را با مناسب ترین شیوه برروی پیکسل ها پخش می کند به طوری که تصاویر را با کیفیت بالا و دقت رنگی بسیار عالی ایجاد می کند و تصاویری بدون نویز و به صورت طبیعی به نمایش می گذارد . فرمت ها و فناوری های HDR و Quantum HDR و +HDR10 در این تلویزیون نقش بسیار مهمی را دارند .

فناوری HDR با تجزیه و تحلیل کامل پیکسل ها و با داشتن طیف گسترده ای از رنگ ها بهترین رنگ ها را برای هر پیکسل استفاده می کند به طوری که تصویر ایجاد شده تصویری با رنگ های طبیعی و زنده می باشد و فرمت Quantum HDR و +HDR10 نیز در کنار HDR به رنگ ها بعد جدیدی می دهند که جزئیات بیشتری را به نمایش می گذارند و در واقع تصاویری با ریزترین جزئیات رنگی پخش می شوند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند .

سایر ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 43Q60T

سایر ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 43Q60T

یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون 43Q60T وجود سرعت رفرش 120 هرتزی می باشد که باعث می شود سریع ترین صحنه ها بدون هیچ گونه نویزی پخش شوند و تمام جزئیات صحنه ها با دقت بسیار ریز به نمایش در بیایند و همواره صحنه ای با بالاترین کیفیت را مشاهده کنید ، این ویژگی می تواند برای هنگام اجرای بازی برروی تلویزیون و یا هنگام پخش فیلم های اکشن و فوتبال که صحنه های سریع زیادی را دارند بسیار مناسب باشد و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر کنند .

فناوری های Contrast Enhancer - 100% Color Volume with Quantum Dot - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - کاهش نویز تصویر با Digital Clean View - حذف تاری تصویر و سایه با Auto Motion Plus - موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite و ... در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43Q60T در کنار هم صفحه نمایش بینظیری را برای این تلویزیون ایجاد کرده اند که یکی از بهترین صفحه نمایش ها در سال 2020 میلادی می باشد .

تلویزیون Q60T دارای حالت های مختلف تصویر نیز می باشد ، حالت های همچون Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports که به کاربر امکان می دهد تا حالت تصویر را مطابق با محتوای در حال پخش تنظیم کند و هماهنگی کامل بین کیفیت تصویر با محتوای در حال پخش را ایجاد کند.

مثلا هنگام اجرای بازی با کنسول های بازی متصل به تلویزیون حالت تصویر را می توانید برروی حالت Game تنظیم کنید و یا حالت را هنگام تماشای فیلم ها برروی حالت Cinema قرار دهید . در کل سامسونگ با تولید صفحه نمایش قدرتمند و عالی در تلویزیون سامسونگ 43Q60T بار دیگر قدرت و شکوه خود را به رخ کشیده و توانسته رضایت کامل استفاده کننده ها را کسب کند . 

با سیستم صوتی تلویزیون Q60T حس حضور در سینما را تجربه کنید

با سیستم صوتی تلویزیون Q60T حس حضور در سینما را تجربه کنید

شرکت سامسونگ برای تلویزیون Q60T خود در کنار کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی سیستم صوتی قدرتمند و باکیفیت بالا را نیز استفاده کرده است تا این دو ویژگی مهم تلویزیون در کنار هم لذت تماشای برنامه های مورد علاقه یتان را چند برابر کنند . این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد که متشکل از دو بلندگو بوده و توان خروجی صدای هرکدام 10 وات می باشد.

در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون 20 وات بوده که قدرت صدای عالی و رضایت بخش می باشد و می توان صدایی قدرتمند را به بهترین شکل در سالن خود پخش کرد . تلویزیون سامسونگ Q60T دارایی فناوری Dolby Digital Plus می باشد که صدای قدرتمند و واضح را ایجاد می کند ، فرمت های دالبی در واقع با تجزیه فرکانس های صدا آنها را ارتقاء میدهند و صدایی واضح و بدون نویز را ایجاد می کند و به صورت همه جانبه و یکنواخت صدا را در سالن پخش می کند .

سیستم صوتی تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43Q60T دارای ساب وفر داخلی می باشد که قدرت صدا را بیشتر و به صورت یکنواخت و واضح آن را پخش می کند . یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در تلویزیون 4K مدل 43Q60T فناوری Multiroom Link می باشد ، که باعث می شود صدا به صورت یکنواخت و یکسان به صورت همه جانبه در کل قسمت های سالن پخش شود و شما در هر قسمت از سالن باشید صدا را با یک کیفیت و حجم می شنوید .

از دیگر فناوری های بکار رفته در این تلویزیون فناوری Dialog Enhancement می باشد که با بهبود و ارتقاء گفتگو ها صدایی واضح و بدون نویز را پخش می کند . وجود ورودی های متنوع مانند پورت HDMI ، اپتیکال و بلوتوث و ... در تلویزیون اسمارت 43Q60T امکان اتصال سیستم صوتی های جانبی را برروی تلویزیون می دهد و شما می توانید صدای خروجی تلویزیون را به سیستم صوتی های جانبی مانند ساندبار و سینما خانگی  انتقال دهید و قدرت صدا را تا حد دلخواه افزایش دهید .

تی وی 43Q60T دارای حالت های مختلف صدا می باشد که می توان محتوای در حال پخش را با حالت صدای مختص به خود پخش کنید ، این حالت های صدا شامل 6 حالت (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) می باشند ، مثلا شما می توانید هنگام پخش موسیقی حالت صدا را برروی حالت Music تنظیم کنید و حس حضور در سالن کنسرت را برای خود مهیا سازید .

در کل ال ای دی فورکی اسمارت سامسونگ مدل 43Q60T با داشتن فناوری های پیشرفته و بسیار عالی در سیستم صوتی خود صدایی بسیار باکیفیت و واضح را در سالن شما طنین انداز می کند و به مخاطب حس حضور در دل صحنه ها را می دهد .

سایر ویژگی ها و امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون QLED سامسونگ Q60T

سایر ویژگی ها و امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون QLED سامسونگ Q60T

امروزه یکی از مهم ترین ویژگی ها در لوازم خانگی وجود امکانات هوشمند و اسمارت در آنها می باشد که بسیار کاربردی بوده و باتوجه به افزایش روز افزون فناوری ها و حضور در عصر تکنولوژی وجود لوازم هوشمند در هر خانه ای یک نیاز محسوب می شود و هرچه امکانات هوشمند بیشتر باشند می توانند کارایی فراوان تری را در اختیار کاربر قرار دهند .

یکی از لوازم هوشمند در هر خانه ای تلویزیون می باشد که با وجود امکانات بروز و اسمارت می تواند بسیار مفید واقع شود . سامسونگ مانند سال های قبل تلویزیون های سال 2020 میلادی خود را نیز به صورت کاملا هوشمند و اسمارت تولید کرده تا بتواند با در اختیار گذاشتن قابلیت های فراوان استفاده کننده را کاملا راضی کند . وجود سیستم عامل قدرتمند و غنی در تلویزیون های سامسونگ امکانات بسیار مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، تایزن سیستم عامل بسیار عالی تلویزیون های سامسونگ می باشد.

تلویزیون سامسونگ 43Q60T نیز دارای سیستم عامل تایزن بوده که امکانات بسیار عالی و هوشمند را در اختیار شما می گذارد ، یکی از ویژگی های عالی سیستم عامل تایزن رابط کاربری بسیار راحت و جذاب می باشد و دسترسی به برنامه ها و مدیریت آنها را می توانید در سریع ترین زمان و بسیار ساده انجام دهید . با سیستم عامل تایزن به قابلیت های فراوانی دسترسی خواهید داشت .

یکی از قابلیت های تلویزیون Q60T سامسونگ قابلیت راهنمای جهانی (Universal Guide) می باشد و به کمک آن برروی نوار محتوای که نمایش می دهد لیستی از کانال ها و برنامه ها را ایجاد می کند و می توانید با یک کلیک ساده به آنها دسترسی داشته باشید ، در واقع با این قابلیت کار با تلویزیون نیز راحت تر و سریع تر خواهد بود . سامسونگ برای انتقال محتوای سایر لوازم هوشمند برروی تلویزیون ها 43Q60T از قابلیت های DLNA ، Mirroring و Wi-Fi Direct استفاده کرده است.

به کمک آن ها می توانید محتوای لوازم هوشمند مانند گوشی خود را برروی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا در بیارید ، این قابلیت ها می توانند بسیار کاربردی و مفید باشند . یکی از ویژگی های این تلویزیون قابلیت فرمان صوتی می باشد ، کاربر می تواند به کمک قابلیت های Google Assistant, Bixby و Alexa تلویزیون را با فرمان صوتی مدیریت و کنترل کند و این قابلیت می تواند استفاده از تلویزیون را بسیار ساده تر و سریع تر و سرگرم کننده تر کند .

با برنامه هوشمند SmartThings در تلویزیون سامسونگ Q60T شما می توانید سایر لوازم هوشمند منزل خود را از طریق تلویزیون یا گوشی همراه خود کنترل کنید و تنظیمات آنها را از راه دور انجام دهید این قابلیت نیز می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد و قطعا برای کاربر بسیار جذاب خواهد بود . با قابلیت Multi View می توانید صفحه نمایش تلویزیون را به دو قسمت تقسیم و برروی هرکدام محتوای مختلفی را پخش کنید.

مثلا در یک طرف برنامه تلویزیون پخش شود و در طرف دیگر محتوای گوشی خود را پخش کنید . امکانات تلویزیون هوشمند 43Q60T بسیار زیاد بوده که کارایی تلویزیون را چند برابر می کنند . تلویزیون 43 اینچ QLED سامسونگ مدل Q60T دارای ورودی ها و خروجی های متنوعی از جمله 3 پورت HDMI و 2 پورت USB ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای ، ورودی RF ، ورودی اپتیکال ، ورودی کامپوزیت و خروجی هدفون ، بلوتوث و ... می باشد.

با این درگاه های متنوع می توان تلویزیون را به سایر لوازم جانبی متصل کرد و دسترسی فراوانی را در اختیار داشته باشید . تلویزیون QLED سامسونگ مدل 43Q60T یکی از بهترین تلویزیون های سال 2020 میلادی می باشد و می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد . یکی از محصولاتی که در فروشگاه دوزین پرفروش و محبوب نیز میباشد تلویزیون 32 اینچ سامسونگ مدل 32N5003 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43Q60T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 9.2 کیلوگرم - وزن بدون پایه :9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 12.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
ساب‌ووفر داخلی - کانال بازگشت صدا (از طریق درگاه HDMI) - توزیع صدا در هر نقطه توسط Multiroom Link - DTS Decoder
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های اریج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Contrast Enhancer - 100% Color Volume with Quantum Dot - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - کاهش نویز تصویر با Digital Clean View - حذف تاری تصویر و سایه با Auto Motion Plus - موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite
QLED
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Supreme UHD Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 963x629x195 میلی‌ متر - ابعاد بدون پایه : 963x557x56 میلی ‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1081x670x140 میلی ‌متر
امکانات ویژه
صفحه SmartHub - استاندارد Wi-Fi 802.11ac - برنامه هوشمند SmartThings - ریموت کنترل چند منظور (OneRemote) - قابلیت راهنمای جهانی (Universal Guide) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring
پورت RS-232C
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
89,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست