×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55Q65T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55Q65T
سری :6
سیستم عامل : تایزن
صفحه نمایش :  QLED
خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
قابلیت ها : HDR و HDR 10+
درگاه ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 55Q65T

مشخصات تلویزیون 55 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 55Q65T

تلویزیون سامسونگ 55Q65T از تلویزیون هایی است که دارای فناوی کیو ال ای دی QLED است این فناوری فقط مختص تلویزیون های سامسونگ است این تلویزیون به واسطه ی فناوری QLED کیفیت تصویر بی نظیری را تولید می کند. در واقع این فناوری از نقطه ی کوانتومی بهره می گیرد که قادر به تولید نور هستند. این نقطه ها با توجه به روشنایی تصویر روشن و خاموش می شود، با این کار نیز کنتراست افزایش می یابد و تصاویر به بهترین نحوه ممکن و با عمق بالا عرضه می شوند.

کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر واقعی و زنده را بر روی صفحه نمایش شما پدید خواهد آورد. کیفیت تصویر فورکی 4K بالاترین کیفیت تصویر در عرصه امروز است. تلویزیون سامسونگ جدید سال 2020 از دو اسپیکر و در واقع سیستم صوتی دو کاناله به وجود آمده است. هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. 

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سامسونگ 75AU7100 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

قابلیت دالبی دیجیتال پلاس به کار رفته در تلویزیون باعث می شود صدا به صورت سه بعدی و در تمام جهت ها از تلویزیون پخش شده و شما آن را با وضوح و کیفیت عالی بشنوید. از طرف دیگر خروجی اپتیکال تلویزیون سامسونگ Q65Q به شما این امکان را می دهد که هر زمان که خواستید سیستم های صوتی جانبی مانند سینمای خانگی را به آن وصل کرده و موسیقی دلخواه خود را با صدای بلند گوش کنید.

قابلیت Multiroom Link امکان اتصال بی سیم اسپیکرهای بلوتوث دار را به تلویزیون فراهم می کند. تلویزیون پرچمدار سامسونگ نیز با دارا بودن دستیار صوتی Google assistant و قابلیت SmartThingsمی تواند خانه تان را به یک مجموعه ی کاملا هوشمند تبدیل کند. تی وی اسمارت سامسونگ 55Q65T دارای پورت های متنوع نظیر 3 پورت hdmi که صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون منتقل می کند همچنین دو عد پورت usb هم برای اتصال انواع دستگاه های جانبی مانند فلش، حافظه های جانبی و ... به این پورت وصل می شوند. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55Q65T

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55Q65T

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سامسونگ Q65T با رزلوشن 2160 × 3840 پیکسل می باشد که این تعداد بالای پیکسل ها موجب می شود که کوچکترین جزئیات تصاویر با بالاترین وضوح به نمایش در آید. همچنین با قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر، تصاویر کم کیفیت نیز با کیفیت مناسب تری نمایش داده می شود. موتور پردازنده با ارتقاء تصاویر محتوا را از آن چه هست زیباتر نشان می دهد.

قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویبر فورکی تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش می کند سپس آن ها را نزدیک به فورکی نمایش می دهد. فناوری Dynamic Crystal Color در تلویزیون سامسونگ 55Q65T این امکان را فراهم می‌کند تا محدوده‌ای وسیع از رنگ‌ها را در اختیار نمایشگر باشد و آن‌ها را با وضوح بالا و به صورت واقعی مشاهده نمایید.

سامسونگ از فناوری Q HDR در تلویزیون 55Q65T استفاده نموده است که علاوه بر طیف رنگی گسترده، نسبت کنتراست و میزان روشنایی و میزان دیدن جزئیات و …را افزایش می دهد. از فرمت های تصویر HDR می توان به HDR 10 و HLG اشاره نمود که یکی از پیشرفته ترین فرمت های تصویر محسوب می شوند این فرمت ها نقس بسزایی در زیاد کردن سطح کنتراست و نمایش طیف وسیع از رنگ ها را دارد همچنین با رنگ های جذاب و زیبا به همراه جزئیات ریز را در اختیار شما قرر می دهد. 

قابلیت amient mode در تلویزیون 2020 سامسونگ 55Q65T

قابلیت amient mode در تلویزیون 2020 سامسونگ 55Q65T

تلویزیون 55Q65T و سایر دستگاه ها را در اتاق نشیمن خود کنترل کنید و به راحتی با استفاده از یک کنترل از راه دور برای دسترسی آسان و راحت به مطالب خود دسترسی پیدا کنید.  یکی از ویژگی های مهمی که برای تلویزیون سامسونگ 55Q65T است یک حالت برای تزئین تلویزیون است تا نمای سالن شما شیک تر باشد و در نگاه اول همه مخاطبان را به خود جذب کند.

شما وقتی ال ای دی 2020 سامسونگ 55Q65T را خاموش می کنید شاهد یک صفحه ی سیاه رنگ هستید با این قابلیت شما می توانید وقتی از تلویزیون استفاده نمی کنید وقتی این حالت را فعال کردید انواع تصویر با کیفیت های بالا برای شما به نمایش می گذارد. ویژگی Ambinet mod به حالت های مجزاست با حالت دکور اتاق نشیمن را لمس رنگ کنید یک پس زمینه تعاملی را که کاملا با فضای شما با حالت محیط مطابقت دارد، اعمال کنید.

حالت اطلاعات، اطلاعات روزانه مانند آب و هوا و یا سرفصل های در پس زمینه تعاملی، به تلویزیون QLED شما می دهد. با حالت عکس می توانید عکس های خود را با موبایل به بر روی صحه نمایش قرار دهید. با حالت موسیقی هنگام استفاده از تلویزیون سامسونگ Q65T را به عنوان یک سیستم صوتی در حالت محیط قرار دهید. دسترسی مستقیم به بسیاری از سرویس های موسیقی توسط فرمان صوتی از راه دور یا گوشی های هوشمند خود داشته باشید.

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون سامسونگ Q65T

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون سامسونگ Q65T

از آنجایی که بشر تشنه ی تکنولوژی است و مدام به دنبال پیشرفت های چشمگیر در زمینه های مختلف است، امروزه شاهد تلفیق هوش مصنوعی با لوازم خانگی شده ایم. تلویزیون نیز از این قائده مستثنی نیست و امسال با هوش مصنوعی ترکیب شده است. در واقع امروزه علاوه بر وجود امکانات هوشمند می توانیم از هوش مصنوعی تلویزیون ها برای داشتن یک زندگی راحت تر بهره مند شویم.

بدون نیاز به هزینه برای لوازم اضافی می توانید از طریق تلویزیون Q65T به کنترل سایر لوازم سازگار منزلتان بپردازید. البته شایان ذکر است برای بهره گیری از این ویژگی باید نرم افزار مورد نظر را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایید و بقیه ی کارها را به تلویزیون سامسونگ 55Q65T بسپارید. جدا از این دستیار صوتی GooGle assistant قابلیت درک زبان بشر را دارد و با گوشی دادن به خواسته هایتان سریعا به آن ها پاسخ درست را می دهد.

اگر می خواهید به تلویزیون Q65T متصل شوید و محتوا را به اشتراک بگذارید، با استفاده از پورت ها و قابلیت های اشتراک گذاری بی سیم، این امکان فراهم خواهد شد. سامسونگ تنوعی خوبی از پورت های ورودی و خروجی را بر روی تلویزیون سامسونگ 55Q65T قرار داده تا بتوانید دستگاه های سازگار را متصل کنید. اشتراک گذاری بی سیم هم از طریق بلوتوث، Mirroring، Wi-Fi Direct و DLNA در اختیار شما قرار می گیرد.

در صورتیکه که هنوز تصمیم به خرید نگرفته اید میتوانید با بررسی تلویزیون سامسونگ 50TU8507 به محصول مناسب با سلیقه خود برسید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q65T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ، پایه نگهدارنده ، کابل برق
وزن
وزن با پایه : 17.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 17.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 22.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Mega Contrast - Dual LED - Quantum HDR - 100% Color Volume with Quantum Dotموتور پردازشگر Quantum Processor Lite -
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1230.1*783.7*243.3 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1230.1*705.9*57.4 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1397*846*158 میلی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست
امکانات ویژه
Multi-View - Sound Mirroring - Mobile Tap Mirroring - TV Sound to Mobile - Multi Voice Assistant - SmartThings App Support -
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست