×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :85Q80A
صفحه نمایش :QLED
سال ساخت : 2021
سیستم عامل : TIZEN
صدای خروجی :60 وات
فناوری تصویر :Quantum Dot
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
زاویه دید :Ultra Viewing Angle
موتور پردازنده :Quantum Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A یکی از محصولات منحصر به فرد سری QLED سامسونگ می باشد. تلویزیون های QLED بهترین مدل های سامسونگ هستند. با این حال، در سال 2021، با اضافه شدن سری Neo QLED، این تلویزیون ها رتبه های بالاتری نسبت به تلویزیون های QLED کسب کردند. با این حال، تلویزیون های QLED همچنان جزو بهترین مدل های موجود در بازار هستند و فرصت های زیادی برای ارائه دارند. Q80T مدلی مشابه تلویزیون 2020 است که Q80T سهم بزرگی از فروش سامسونگ در ایران را به خود اختصاص داده است و با توجه به تغییرات مثبتی که در Q80A رخ داده است، همین اتفاق برای این تلویزیون نیز خواهد افتاد. سامسونگ در صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری نقاط کوانتومی استفاده می کند. این فناوری با افزایش رنگ های قابل نمایش بر روی صفحه نمایش و بهبود نسبت کنتراست تصاویر زیبا و دیدنی ایجاد می کند.

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q80A

ترکیب فناوری نقطه کوانتومی با کیفیت تصویر 4K نیز کیفیت عالی نمایش تلویزیون را به ارمغان می آورد. اندازه بسیار بزرگ تلویزیون سامسونگ 85Q80A بیشتر برای افرادی مناسب خواهد بود که به تلویزیونی نیاز دارند که در فضای بزرگ قرار گیرد. البته این تلویزیون زیبا دارای سایزهای بسیار متنوعی است که اگر به آن علاقه مند هستید می توانید به راحتی اینچ مورد نظر خود را پیدا کنید. Quantum HDR 12X یکی از ویژگی های قسمت تصویر در این تلویزیون است که باعث ارتقای سطح وضوح و کیفیت در این تلویزیون می شود. البته سامسونگ علاوه بر کیفیت تصویر عالی، صدای بی نقصی را نیز از طریق سیستم صوتی قدرتمند خود ارائه می کند.

تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A با طراحی شیک و زیبا

تلویزیون سامسونگ 85Q80A با طراحی شیک و زیبا

این تلویزیون 85 اینچی از بهترین ویژگی های سامسونگ برای ظاهری زیبا و شیک بهره می برد. سامسونگ در سری تلویزیون های کیولد خود از کمترین ضخامت قاب استفاده می کند تا زیبایی تلویزیون را دو چندان کند. این ضخامت کم در ناحیه بدنه تلویزیون جلوه ای مدرن را به محیط اطراف تلویزیون می بخشد. با تلویزیون 2021 سامسونگ 85Q80A طراحی پشت قاب کاملا صاف و بدون استفاده از قطعات اضافی می باشد. این تلویزیون ساده ترین راه را برای دسترسی به ورودی های تلویزیون فراهم می کند، حتی زمانی که Q80A روی دیوار نصب شده است. پایه های تلویزیون مهمترین نقش را در زیبایی شناسی ایفا می کنند.

به همین دلیل سامسونگ به طراحی اولیه این تلویزیون توجه ویژه ای داشته است. پایه مرکزی تلویزیون ظاهری بسیار شیک به تلویزیون بخشیده و البته دوام بسیار خوبی نیز دارد. این پایه برای افزایش استحکام تلویزیون به طور مستقیم به پشت قاب متصل می شود و باعث ایجاد اثرات نامناسب بر روی تلویزیون نمی شود. یکی از مهمترین مزایای این پایه تخت مرکزی آن است که می توان آن را روی میز تلویزیون های کوچکتر قرار داد. از آنجایی که صفحه نمایش این تلویزیون 85 اینچی است، قطعا از این مزیت استفاده خواهید کرد. فیلدهای اطراف صفحه به حداقل می رسد و هنگام نگاه کردن به تلویزیون هیچ فریمی در اطراف صفحه نمایش ظاهر نمی شود. و این میدان های کوچک اوج زیبایی را در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q80A به شما می دهد.

Ambient Mode+؛ ویژگی بارز تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ علاوه بر توجه به زیبایی و ضخامت بدنه تلویزیون برای ایجاد جلوه ای مدرن، به چند ویژگی خاص در طراحی اشاره می کند. قابلیت مخفی کردن کابل در تلویزیون 85Q80A به حداقل می رسد، گویی دستگاه یک تلویزیون ایده آل و به دور از هر گونه قسمت اضافی است. علاوه بر این باید به عملکرد انحصاری Ambient Mode + تلویزیون اشاره کرد. این ویژگی یکی از نقاط قوت طراحی محصول برای دادن ظاهری زیباتر است. اکنون حتی می توانید تلویزیون خود را مانند یک تابلوی هنری زیبا در اتاق بسازید. عملکرد و فعال سازی این ویژگی به گونه ای است که تلویزیون الگوریتم های دیوار پشت خود را تقلید می کند و دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد.

این قابلیت به شما این امکان را می دهد که وقتی دستگاه خاموش است، صفحه تاریک جلوی چشم خود را نبینید، اما دستگاه شما بخشی از دکوراسیون می شود. علاوه بر این، در 85Q80A، می‌توانید یک تیزر برای عکس‌های خانوادگی یا عکس‌هایی از کیهان راه‌اندازی کنید تا تلویزیون آن‌ها را به صورت کشویی نشان دهد و به این ترتیب تلویزیون شما به یک قاب هنری کامل تبدیل شود. همچنین می توانید از صفحه تلویزیون برای نمایش مداوم اطلاعاتی مانند زمان و آب و هوا استفاده کنید.

صفحه نمایش QLED شما را شگفت زده می کند!!

صفحه نمایش QLED شما را شگفت زده می کند!!

Samsung 85Q80A 8 Series 2021. محصولات سامسونگ با صفحه نمایش QLED از تجربیات جدید تصویر برداری استقبال خواهند کرد. صفحه نمایش QLED مبتنی بر فناوری کوانتوم دات با تلویزیون های معمولی با نمایشگر LED بسیار متفاوت است. نقاط کوانتومی مواد نیمه هادی بسیار کوچکی در مقیاس نانو هستند. اکنون بسته به اندازه ذرات، نورهای مختلفی تولید می شود. هر چه اندازه بزرگتر باشد، قرمزتر و بالعکس، آبی کمتر است. تابش نور دقیق و کارآمد بهترین نتیجه این فناوری در تلویزیون خواهد بود. عملکرد روشنایی بالاتر باعث تغییر چشمگیر در کیفیت تصویر نمایشگر تلویزیون 85 اینچی می شود. روشنایی بیشتر صفحه نمایش QLED و کنتراست بهتر نمایشگر OLED در تلویزیون های ال جی و سونی دقیقاً تفاوت اصلی این دو پنل را آشکار می کند.

اکنون حتی می توانید از محتوای شگفت انگیز HDR نمایش داده شده در تلویزیون Q80A  - QLED خود مطمئن باشید. به یاد داشته باشید که 85Q80A به یک پنل Direct Full Array مجهز است، به این معنی که تلویزیون برای نمایش سیاه عمیق عالی است. تفاوت بین سفید و سیاه احساس خوبی دارد، بنابراین این تلویزیون حتی برای تماشای محتوا در اتاق تاریک نیز عالی است. تصاویر بر روی صفحه نمایش 85 اینچی این تلویزیون سامسونگ با وضوح شگفت انگیز 4K نمایش داده می شود. وضوح 2160 × 3840 پیکسل به شما امکان می دهد جزئیات بیشتری را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

با پردازشگر کوانتومی 4K سامسونگ 85Q80A از تصاویر هوشمند و صدای عالی لذت ببرید!

با پردازشگر کوانتومی 4K سامسونگ 85Q80A از تصاویر هوشمند و صدای عالی لذت ببرید!

تصویر باشکوه تلویزیون بدون شک مدیون پردازنده های قدرتمند آن خواهد بود. سامسونگ از یک پردازنده کوانتومی 4K در تلویزیون های پیشرفته QLED خود برای ایجاد تصاویر کمیاب استفاده می کند. تلویزیون 4K سامسونگ 85Q80A از پردازنده کوانتومی 4K استفاده می کند. این پردازنده بسیار پیشرفته تصاویر بدون نویز را با کیفیت بالا در مقابل چشمان شما نمایش می دهد.

سامسونگ می گوید پردازنده کوانتومی 4K عملکرد کلی را هدایت می کند. این پردازنده به طور هوشمند تصویر، صدا و موارد دیگر را بهینه می کند تا تجربه تماشای واقعا خیره کننده ای را برای کاربر فراهم کند. با وجود این پردازنده، تصاویر با کیفیت پایین به خوبی برای نمایش با کیفیت 4K بهینه شده اند. شاخص کیفیت صفحه نمایش 3800 pqi در این تلویزیون 4K سامسونگ به دلیل وجود این پردازنده قدرتمند خواهد بود.

چه ویژگی های تصویری 85Q80A را به یک تلویزیون فوق العاده تبدیل می کند؟

چه ویژگی های تصویری 85Q80A را به یک تلویزیون فوق العاده تبدیل می کند؟

سامسونگ 85Q80A از فناوری کوانتوم دات برای ایجاد یک میلیارد سایه رنگ در صفحه نمایش 85 اینچی استفاده می کند. جالب است بدانید که این تلویزیون به لطف فناوری نقاط کوانتومی، 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این فناوری بهترین تصویر ممکن را ارائه می دهد. با پوشش 100% فضای رنگی، رنگ های نفس گیر ایجاد می شود که در سطح روشنایی واقعی باقی می مانند.
سامسونگ همچنین از مقیاس سینمایی در تضاد عمیق تری در تلویزیون های این سری یاد می کند. با فناوری Quantum HDR 12x غوطه وری کامل خواهید داشت. رنگ‌های غنی‌تر، جزئیات و کنتراست عمیق‌تر تنها چیزی است که در محتوای HDR نمایشگر تلویزیون 85Q80A احساس خواهید کرد. روشنایی بالا و کنتراست عمیق تلویزیون را به گزینه ای بی نظیر برای تماشای فیلم در اتاق های روشن و حتی تاریک تبدیل می کند. این فناوری تصویر برداری سطح جدیدی از HDR را به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که این تلویزیون از فناوری HDR 10+ و HLG نیز پشتیبانی می کند.
رنگ درخشان را می توان از هر زاویه ای دید. زاویه دید گسترده روی صفحه تلویزیون به شما این امکان را می دهد که رنگ های روشن را از زاویه بزرگتر با اعوجاج رنگ کمتر ببینید. حتی زمانی که از یک زاویه به صفحه نمایش نگاه می کنید، تصویر کامل را دریافت می کنید.
عملکرد تصویر تطبیقی ​​سامسونگ 85Q80A را به یک تلویزیون حرفه ای تبدیل می کند. نیازی به اعمال تنظیمات ندارید. تلویزیون به طور خودکار روشنایی و کنتراست صفحه را بسته به شرایط و محتوایی که تماشا می کنید تغییر می دهد.

صدای SpaceFit برای یک تجربه شنیداری منحصر به فرد

صدای SpaceFit برای یک تجربه شنیداری منحصر به فرد
TV Samsung QLED 85Q80A نه تنها از نظر نمایش تصویر شما را شگفت زده می کند، بلکه تجربه شنیداری بسیار لذت بخشی را نیز برای شما به ارمغان می آورد. سامسونگ این تلویزیون را به سیستم صوتی 2.2.2 کاناله مجهز کرده است. حضور گوینده به این معنی خواهد بود که در هر صحنه جزئیات را خواهید شنید و تماشای محتوا را بسیار لذت بخش خواهد کرد. قدرت صدای 60 وات این تلویزیون 85 اینچی سامسونگ هیجان شنیداری شما را افزایش می دهد، اما در صورت تمایل می توانید صدا را از طریق نوار صوتی افزایش دهید. عملکرد Q-Symphony به تلویزیون این امکان را می دهد که به طور حرفه ای صدای خود را با نوار صوتی متصل به آن هماهنگ کند و صدا به خوبی تقویت شود. پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus باعث ایجاد صدای کامل می شود.

با استفاده از فناوری Object Tracking Sound، صدای هر حرکت را ردیابی می کند تا تفاوت صدای صحنه را درک کند. صدای سه بعدی واقعی از بلندگوهای تلویزیون 85Q80A شما را به خودتان نزدیکتر می کند. ویژگی تقویت دیالوگ و تقویت کننده صدای فعال قدرتمند باعث می شود به هر دیالوگ فیلم گوش دهید و از آن لذت ببرید. با ویژگی بهینه سازی خودکار، صدا به طور خودکار با توجه به محیط بهینه می شود تا یک تجربه شنیداری منحصر به فرد ارائه شود. با راه حل Multiroom Link، می توانید یک منبع موسیقی را در چندین دستگاه صوتی کنترل و به اشتراک بگذارید.

تبدیل کردن تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A به فضای بازی و سرگرمی

تبدیل کردن تلویزیون سامسونگ 85Q80A به فضای بازی و سرگرمی

سامسونگ به ویژه بر عملکرد تلویزیون 85Q80A هنگام نمایش محتوای اکشن تاکید می کند. البته تلویزیون از حالت های مختلفی مانند حالت فیلم و حالت عادی نیز پشتیبانی می کند. داستان از این قرار است که این تلویزیون جدید سامسونگ قادر است محتوای 4K @ 120Hz را بدون هیچ مشکلی روی صفحه نمایش 85 اینچی خود نمایش دهد. با حرکت استثنایی تا 4K 120 هرتز، می توانید هر دشمنی را در حین بازی، حتی زمانی که سرعت افزایش می یابد، دستگیر کنید. اکنون می توانید از بازی با عملکرد فوق العاده روان و بدون تاخیر و تاری لذت ببرید. کاهش تأخیر ورودی و زمان پاسخگویی سریع، یک تجربه بازی دلپذیر را به ارمغان می آورد. با ویژگی های تغییر بازی تجربه بسیار بهتری خواهید داشت.

GameView و Game Bar Super Ultrawide این ویژگی های در حال تغییر هستند. نسبت‌های 21: 9 و 32: 9 به شما فضای دید بیشتری می‌دهند تا تجربه بازی را به حداکثر برسانید. در نوار بازی (منوی روی صفحه) می توانید عملکردهایی مانند نسبت ابعاد صفحه، تأخیر ورودی، HDR، تنظیمات هدست بی سیم، FPS و موارد دیگر را تنظیم کنید. بازی HDR بر روی تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A بدون لرزش یا کاهش سرعت اجرا می شود. با استفاده از فناوری AMD FreeSync Premium Pro، لرزش صفحه و پرش برای شروع روان بازی ها به حداقل می رسد. در این صورت تصاویر انحصاری با دامنه دینامیکی بالا و تاخیر کم برای اجرای واقعی بازی ارائه خواهد شد.

تلویزیون QLED سامسونگ 85Q80A و تعامل بیشتر با آن

تلویزیون QLED سامسونگ 85Q80A و تعامل بیشتر با آن

این تلویزیون برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر و برای کارهای روزمره عالی است. با صفحه نمایش 85 اینچی می توانید به راحتی به کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید. اتصال از راه دور برای Windows 10 Professional یا جدیدتر و Mac OS 10.5 یا بالاتر پشتیبانی می شود. پشتیبانی از این ویژگی برای اتصال گوشی هوشمند به گوشی از طریق Samsung Dex الزامی است. اتصال به اینترنت بی سیم در تلویزیون و رایانه نیز مورد نیاز است.
قابلیت Multi View تلویزیون 85 اینچی سامسونگ 85Q80A انعطاف پذیری بسیار بیشتری را به ارمغان می آورد. به لطف این ویژگی می توانید آنچه را که در تلویزیون و تلفن همراه خود دارید به طور همزمان روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. در این حالت صفحه به دو قسمت تقسیم می شود و می توانید دو مطلب را به صورت همزمان تماشا کنید. به این ترتیب نتایج مسابقات زنده را از دست نخواهید داد. این حالت توسط هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در گوشی هوشمند پشتیبانی می شود.
با عملکرد Tap View، می توانید از تلویزیون سامسونگ خود به عنوان یک آینه استفاده کنید. انتقال فیلم یا موسیقی از تلفن همراه به تلویزیون به راحتی می تواند موفقیت آمیز باشد. هنگامی که تلویزیون را با تلفن همراه خود لمس می کنید، تلویزیون به طور خودکار اشتراک گذاری و آینه را تشخیص می دهد و محتوای مورد نظر شما را نمایش می دهد. Tap View در گوشی های Samsung Galaxy دارای اندروید 8.1 و بالاتر در دسترس است.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند در تلویزیون کیولد 85Q80A

امکانات و قابلیت‌های هوشمند در تلویزیون کیولد 85Q80A

سیستم عامل تلویزیون نقش اساسی در ارائه ویژگی های هوشمند و کاربردی دارد. از آنجایی که سیستم عامل تایزن به طور انحصاری متعلق به برند سامسونگ است، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربران تلویزیون سامسونگ ارائه می دهد. این سیستم عامل با طراحی ساده و زیبای خود در قسمت منوی اصلی یادگیری و کار با آن را برای کاربران آسان کرده است. یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A پشتیبانی از چندین دستیار صوتی است. این بدان معناست که بهترین دستیارهای صوتی از جمله گوگل و الکسا در این تلویزیون پشتیبانی می شوند. با توجه به علاقه خود می توانید از دستیار صوتی مورد نظر خود استفاده کنید. البته در این قسمت نباید از دستیار صوتی ویژه سامسونگ یعنی Bixby که یکی از پرکاربردترین دستیارهای صوتی است غافل شد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سامسونگ استفاده شده در این تلویزیون می توان به Samsung TV Plus ، راهنمای جهانی و برنامه Samsung Health اشاره کرد. ویژگی های عالی در بخش هوشمند برای دسترسی آسان به محتویات تلویزیون سامسونگ 85‎ در ایده آل ترین حالت برای کاربران. تلویزیون هوشمند Q80A یکی از بهترین فرصت های خرید برای افرادی است که به کیفیت عالی و تنوع امکانات تلویزیون خود اهمیت می دهند. شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q80A  را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم از بانه، با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون سامسونگ 75Q70A گزینه مناسبی می باشد. 

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85Q80A

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - پایه رومیزی - پیچ اتصال پایه - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم) 50.3 - وزن بدون پایه: (کیلوگرم) 43.3 - وزن بسته بندی: (کیلوگرم) 65.6
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
214 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
3840x2160
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus (EAC3) - Object Tracking Sound
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
YES
سال ساخت
2021 میلادی
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
8
نوع پنل
ADS
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1892.8x1083.2x54.9
ابعاد بسته (سانتی متر)
2146x1245x260
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 120Hz
قابلیت ضبط
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
89,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست