×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون کیولد سامسونگ 50Q60B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50Q60B
کیفیت تصویر :4K
دارای سیستم عامل :تایزن
خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2022 میلادی
مجهز به پورت های :USB و HDMI
دارنده ی قابلیت :Mega Contrast
دارای قابلیت :Quantum HDR
پشتیبانی از دو فرمت :HDR10PRO و HGL
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

همیشه تلویزیون های میان رده از پر طرفدار ترین مدل ها بوده اند زیرا بیشتر اشخاص یا توان خرید تلویزیون های بالا رده را ندارند و یا دوست ندارند هزینه ی زیادی برای تلویزیون های پرچمدار کنند . از آن جایی که این تلویزیون های میان رده از بیشتر امکانات بالا رده ها بهره می برند ، به همین دلیل اشخاص زیادی هر ساله به خرید تلویزیون های میان رده و خوش قیمت روی می آورند . از جمله سری خوش قیمت و خوش ساخت کمپانی سامسونگ ، سری 6 می باشد که یکی از پر فروش ترین سری های این شرکت کره ای می باشد . تلویزیونی که قصد نقد و بررسی آن را داریم در این سری واقع شده و 50Q60B نام دارد . سامسونگ بر روی تلویزیون 50Q60B به خوبی کار کرده و با مجهز ساختن آن به امکانات و فناوری های به روز توانسته بیشتر اشخاص را راضی نگه دارد . سامسونگ همچنین به بخش طراحی این تلویزیون نیز اهمیت داده و ظاهری شبیه به بالا رده ها برایش رقم زده که می تواند در همان نگاه اول نظرتان را جلب کند . به نظر می رسد سامسونگ سعی کرده این مدل ها شبیه به برادر های بزرگش یعنی مدل های موجود در سری 7 و 8 طراحی کند . استفاده از قاب بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش و پایه ی جدید تخت آن موجب شده تلویزیون مدرن و جذاب به نظر برسد .

از لحاظ کیفیت تصویر تلویزیون جدید سامسونگ نیز به بهبود های زیادی مواجه بوده و شاهد بهترین و جدید ترین فناوری ها در صفحه نمایش این تلویزیون 50 اینچ هستیم . تلویزیون سامسونگ Q60B طبق انتظار مجهز به پنل QLED شده زیرا این تلویزیون در سری Q واقع شده است . این پنل که از سال 2017 در تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد موجب شده تلویزیون ها کیفیت واقعی و بهتری داشته باشند . با این حال سامسونگ تنها به این پنل کیولد بسنده نکرده و از فناوری و امکانات دیگری در دل این صفحه نمایش بهره گرفته است . این فناوری ها شامل Quantum Processor Lite 4K ، اسکن تصویر 3100 PQI ، One Billion Colour ، Quantum HDR ، Contrast Enhancer ،  Contrast Enhancerو HDR 10+ و ... می باشد . یکی از فناوری هایی که در کنار همین پنل کیولد ، تصاویر بی نقص و تقویت شده عرضه می کند ، Quantum Processor Lite 4K می باشد . این فناوری با استفاده از پایگاه داده ی پر قدرتی که دارد ، محتوا های بی کیفیت را ارتقا می بخشد و نزدیک به کیفیت فورکی به نمایش می گذارد . فناوری One Billion Colour هم بر روی رنگ ها اثر می گذارد و قادر است میلیون ها رنگ را بر روی صفحه نمایش عرضه کند .

از آنجایی که این تلویزیون در سری 6 واقع شده سامسونگ از بلندگو های 20 واتی در آن استفاده کرده . این سیستم صوتی همراه با فناوری های به روزی مانند Dolby Digital Plus ، Adaptive Sound ، فناوری Q-Symphony ، Object Tracking Sound Lite و ... یک صدای همه جانبه ، با کیفیت و راضی کننده عرضه می کند . تلویزیون سری 6 از فناوری های پیشرفته و هوشمند بی نصیب نمانده و سامسونگ همانند دیگر تلویزیون های هوشمندش از وای فای داخلی و سیستم عامل تایزن در آن بهره گرفته است . با استفاده از این دو فناوری پیشرفته می توان به اینترنت متصل شد و به هزاران برنامه ها و محتویات مختلف دسترسی داشت ، درست همانند گوشی های هوشمند . قابلیت پیشرفته ی دیگری که در این تلویزیون سامسونگ تعبیه شده SmartThings می باشد. با کمک این فناوری می توان به دیگر دستگاه های سازگار متصل شد و آن ها را کنترل کرد .

طراحی شبیه به بالا رده ها در تلویزیون سامسونگ Q60B

تلویزیون سامسونگ Q60B به نسبت نسل گذشته با تغییرات زیادی مواجه بوده که یکی از این تغییرات بازر و محسوس در بخش بدنه اتفاق افتاده . در واقع سامسونگ در نسل جدیدش تصمیم گرفته ظاهری متفاوت برایش رقم بزند . این تلویزیون از ظاهری شبیه به برادر های بزرگترش یعنی مدل های موجود در سری 7 و 8 بهره می برد . یکی از تفاوت های بارز این نسل به نسبت نسل های گذشته در به پایه ها بر می گردد . در واقع سامسونگ امسال تصمیم گرفته از طراحی متفاوت تر برای دیزاین پایه ها استفاده کند . در نسل جدید دیگر شاهد پایه های دو شاخه ای نیستیم بلکه پایه به صورت تخت طراحی شده اند و در مرکز صفحه نمایش نصب می شود . این پایه ی تخت به صورت باریک طراحی شده و جدا از این که به خوبی صفحه نمایش را بر روی خود نگه می دارد ظاهری جدید و خواستنی به تلویزیون سری 6 سامسونگ داده است .

از آنجایی که امروزه تلویزیون های بدون لبه بسیار پر طرفدار شده اند ، سامسونگ تا جایی که تواسنته به کاهش ضخامت لبه های اطراف صفحه نمایش 50 اینچی پرداخته است . این لبه ی باریک با رنگ مشکی پوشیده شده و کل صفحه نمایش را احاطه کرده است ، این قاب مشکی با رنگ پایه ها ست است ، به همین دلیل تلویزیون ظاهری مرتب و شیک پیدا کرده است . تلویزیون سامسونگ برای اینکه اتصال به دستگاه های خارجی را برایتان راحت تر کند ، طبق روال مجهز به پورت ها و درگاه های اساسی و ضروری شده . دسترسی به این پورت ها بسیار راحت است حتی زمانی که تلویزیون را به دیوار متصل کنید. این پورت ها شامل 4 عدد پورت اچ دی ام ای ، دو عدد پورت یو اس بی ، کامپوننت ، کامپوزیت ، پورت LAN، خروجی صوت دیجیتال و ... می باشد .

تصاویر واقعی در صفحه نمایش کیولد تلویزیون سامسونگ 50Q60B

سامسونگ یکی از تولید کننده های قدر تلویزیون در جهان می باشد و همواره در تولید تلویزیون های با کیفیت سر آمد بوده است . این کمپانی در ساخت تلویزیون 50Q60B نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و تلویزیونی را در اختیار مشتاقانش گذاشته که از لحاظ کیفیت تصویر حرف های زیادی برای گفتن دارد . طبق انتظار در این تلویزیون سری Q از فناوری معروف سامسونگ یعنی  QLED استفاده شده . این فناوری به واسطه ی دارا بودن نقاط کوانتومی متعدد و مجزا ، بساطی برای تولید تصاویر با کیفیت بالا فراهم می کند . نقاط کوانتومی در این پنل می توانند به صورت جدا از خود نور و رنگ منتشر کنند ، همین عامل موجب می شود تصاویر از تلویزیون های معمولی واقعی تر به نظر برسند و کنتراست نیز بهبود چشمگیری پیدا کند . سامسونگ برای این تلویزیون سری 6 خود از رزولوشن 840 ×  2,160پیکسل بهره گرفته که همراه با پنل QLED و فناوری های تصویر متعدد ، کیفیت بی نظیری را پیش روی بینندگان قرار می دهند . . این فناوری ها شامل Quantum Processor Lite 4K ، اسکن تصویر 3100 PQI ، One Billion Colour ، Quantum HDR ، Contrast Enhancer ،  Contrast Enhancerو HDR 10+ و ... می باشد .

قابلیت Quantum Processor Lite 4K از جمله فناوری های کارایی می باشد که موجب بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون سری Q شده است . این پردازنده پیشرفته تصویر نسخه ی لایت می باشد که برای تلویزیون های میان رده ساخته شده . این پردازنده با استفاده از پایگاه داده اش ، محتویات پخش شده از تلویزیون را تجزیه و تحلیل می کند و تصاویری با کیفیت نزدیک به فورکی به نمایش می گذارد . از دیگر قابلیت های مفید تعبیه شده در این تلویزیون نرخ بروز رسانی 3100 PQI می باشد .

همانطور که می دانید تصاویر سریع به دلیل اینکه فریم ها از سرعت بالایی بهره می برند از تاری رنج می برند ، اسکن تصویر به کمک این گونه تصاویر می آید با اضافه کرده فریم های جدید بین فریم های قدیمی ، تصاویر را به صورت صاف و روان نمایش می دهد . فناوری One Billion Colour باعث می شود بر روی صفحه نمایش میلیون ها رنگ عرضه شوند تا تصاویر از حالت غیر طبیعی فاصله بگیرند و به صورت واقعی تر به تصویر کشیده شوند . همانطور که می دانید کنتراست در بهبود و ارائه ی تصویر واقعی و جذاب نقش مهمی ایفا می کند به همین دلیل سامسونگ از فناوری های متعددی از قبیل : قابلیت Quantum HDR ، Enhancer ،  Contrast Enhancerو HDR 10+ در این تلویزیون بهره گرفته است .

کیفیت صدای راضی کننده به واسطه سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ Q60B

اصولا تلویزیون های میان رده مجهز به بلندگو هایی هستند که قادر به تولید صدا با توان 20 وات می باشند . تلویزیون میان رده ی سامسونگ نیز از این قائده مستثنی نیست و مجهز به بلندگو های 20 واتی می باشد . شاید این میزان خروجی صدا به نظرتان کم باشد اما سامسونگ با مهارت تمام توانسته بیس صدا را تقویت کند و صدایی قدرتمند و با کیفیت را ارائه کند . یکی از فناوری هایی که چند سالیت کمپانی های مختلف در تلویزیون ها از آن استفاده می کنند ، Dolby Digital Plus می باشد . سامسونگ نیز در این تلویزیون خود از نسخه ی MS12 2ch استفاده کرده است .

این فناوری موجب می شود صدا به صورت فراگیر و همه جانبه تولید شود و تجربه ی حضور در سینما برایتان تداعی شود . قابلیت Adaptive Sound از هوش مصنوعی برای مطابقت صدا با تصویر استفاده می کند ، این فناوری به کمک هوش مصنوعی صدا و تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و با توجه به صحنه ها صداهای مناسب را ارائه می کند ، پس می توانید بدون هیچ گونه تاخیری همراه با تصاویر پخش شده صدا را بشنوید .

شاید برای بعضی از اشخاص این میزان صدا کم به نظر برسد ، به همین دلیل سامسونگ همه جوانب را در نظر گرفته تا همه را راضی نگه دارد . در واقع استفاده از فناوری Q-Symphony موجب شده تلویزیون بتواند با ساندبار های خارجی سازگار هماهنگ شود و همراه با آن صدایی قدرتمند و همه جانبه پخش نماید . فاوری Object Tracking Sound Lite از دیگر قابلیت های تعبیه شده در این سیستم صوتی می باشد که صدایی سه بعدی بدون نیاز به بلندگو های خارجی را عرضه می کند .

سیستم عامل تایزن و قابلیت پیشرفته SmartThings

تلویزیون سری 6 سامسونگ به صورت هوشمند طراحی شده و همانند گوشی های هوشمند امکانات متنوعی را در اختیاراتان قرار می دهد . این مدل همانند دیگر تلویزیون های هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن شده بنابراین می توانید به انواع برنامه ها و بازی های متنوع دسترسی داشته باشید . این نسخه ی جدید تایزن از سرعت بالایی بهره می برد و موقع گشت و گذار با تاخیر رو به رو نخواهد بود .

از دیگر فناوریهای کاربردی تعبیه شده در این تلویزیون SmartThings می باشد که امکان کنترل تلویزیون از راه دور را برایتان مهیا می سازد . در این تلویزیون سامسونگ برنامه ی تماس تصویری  Google Duoبر روی سیستم عامل تایزن نصب شده . پس می توانید به راحتی به برقراری تماس تصویری بپردازید و از راه دور از دوستان و فامیل های خود خبر بگیرید . برای برقرای ارتباط نیاز به دوربین خارجی SlimFit Samsung و یا دوربین گوشی خواهد بود .

سخن آخر

امروزه طرفداران تلویزیون های میان رده به نسبت مدل های پرچمدار بیشتر است چرا که این مدل ها هم قیمت مناسبی دارند هم امکانات خوبی در اختیار کاربران قرار می دهند . به همین دلیل کمپانی های مختلف دست به تولید مدل های میان رده متنوع می پردازند . تلویزیون سامسونگ 50Q60B از جمله مدل های میان رده  این کمپانی است که قطعا می تواند نظر های زیادی را به سمت خود جلب کند . این تلویزیون از امکانات شبیه به مدل های بالا رده بهره می برد و قیمت بسیار مناسب تری دارد . پس با پرداخت هزینه کمتر می توانید از امکانات پیشرفته بهره ببرید و تصاویری با کیفیت را بر روی صفحه نمایش مشاهده نمایید . اگر طراحی تلویزیون موقع خرید آن از اولویت بالایی برایتان برخوردار است ، باید گفت این تلویزیون با ظاهر مدرن و جدیدش نمای بسیار شیک و متفاوت به نشیمن شما می دهد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50Q60B

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
وزن با پایه: 12.5 کیلوگرم - وزن بدون پایه: 11.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی: 21 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125.7 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
66 درجه
سری
6
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor Lite 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
ددارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1093x671x72
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
حسگر روشنایی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست