×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 85Z8H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :85Z8H
کیفیت صفحه نمایش : 8K
نمایشگر : LED
سیستم عامل : Android
سال ساخت :2020 میلادی
موتور تصویر : X1™ Ultimate
رزولوشن :7680×4320 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 85 اینچ 8K اسمارت سونی 85Z8H

مشخصات تلویزیون 85 اینچ 8K اسمارت سونی 85Z8H

در سال 2020 تحولات عظیمی در صنعت لوازم صوتی و تصویری ایجاد شد که از جمله این تحولات می توان به تولید و توزیع تلویزیون سونی 85Z8H اشاره کرد. ظاهر لوکس و زیبا، ارائه تصاویری با کیفیت بالا در کنار صدا شفاف از محدود کار های این تلویزیون بی نظیر است.

سونی برای تولید تصاویر زیبا با رنگ های طبیعی از صفحه نمایش LCD در این محصول کمک گرفته است. این صفحه نمایش بی نظیر با استفاده از کرستال ماده قادر به تولید رنگ های پویا و جذاب است به طوری که شما با نگاه کردن به تصاویر خلق شده در این تلویزیون می توانید به حس کامل صحنه دست پیدا کنید.

علاوه براین تلویزیون سونی Z8H برای افزایش کنتراست صحنه از فناوری Local Dimming استفاده کرده است. از برحسته ترین ویژگی های این فناوری بی نظیر به نمایش رنگ تاریکی با کنتراست بالا است به گونه ای که تلویزیون سونی 85Z8H به هنگام نمایش نور پس زمینه تاریکی، پیکسل های مطلق به ان منطقه را به طور کامل خاموش می کند.

جدا از خصوصیت سونی در رویکردی متفاوت با محصولات دیگرش از بلندگو های Acoustic Multi-Audio استفاده کرده است. این بلندگو های خارق العاده در کنار خروجی صدا 60 وات نیز می توانند با موقیت یابی مناسب صدای شفاف که از هر گونه صدای اضافه به دور است را به کاربرانش هدیه دهد. در کنار این ویژگی ها سونی مقدار حافظه داخلی این تلویزیون را 16 گیگابایت در نظر گرفته است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70A از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

کاربران در زیر سایه این فناوری می توانند بدون پرداخت هر گونه هزینه اضافه دست به ذخیره سازی فیلم و برنامه های مورد علاقه یشان بزنند. علاوه براین باید خاطر نشان کنم که سونی برای ایجاد راه ارتباطی سریع با دنیای مجازی از نوآوری Wi-Fi Certified کمک گرفته است.

طراحی زیبا و شفاف در تلویزیون سونی اسمارت 85Z8H

طراحی زیبا و شفاف در تلویزیون سونی اسمارت 85Z8H

سونی که این روز ها خلاقیت بیشتری به نسبت گذشته در محصولاتش به کار می برد توانسته طراحی تلویزیون سونی Z8H را گونهای انجام دهد که کاربران با اولین نگاه سطحی شیفته ان شوند. پایه های خطی شکل در این محصول از محدود کار های بود که سونی با انجام ان توانست ظاهر تازه به تلویزیون های اسمارت خود ببخشد. این پایه های خطی شکل به طوری ساخته شده است که شما با نگاه کردن به ان حس استحکام بودن به شما دست خواهد داد.

صفحه نمایش 85 اینچی این محصول نیز سبب شده این محصول انتخاب بسیار خوبی برای سالن های بزرگ و حتی وبینار بزرگ باشد. اما یکی از ریز کاری های سونی که توانسته جلوه ویژه به این تلویزیون ببخشد قاب باریک اطراف صفحه نمایش 85 اینچی بود. علاوه براین تلویزیون سونی 85Z8H قابلیت اتصال به دیوار را هم داراست.

طبق ادعای سونی شما در صورت اتصال این محصول به دیوار متوجه خواهید شد که تلویزیون سونی Z8H خود را همانند یک اثر هنری در ظاهر افراد نمایش خواهد داد. اما باید ذکر کنم در صورت اتصال این محصول به دیوار ممکن است دسترسی به پورت های عقبی کمی زمان بر باشد. به این منظور سونی برای رفع این مشکل تعدادی از پورت ها را در کنار تلویزیون هوشمند 85Z8H جاسازی کرده است.

فناوری 8K X-Reality™ PRO در تلویزیون سونی Z8H

فناوری 8K X-Reality™ PRO در تلویزیون سونی 85Z8H

به جرعت می توان گفت یکی از نقاط قوت تلویزیون 85z8h بی نظیر به تعریف کردن ماهیت 8k برمیگردد. این فناوری که به تازگی سونی از ان در تلویزیون های پرچم دار خود استفاده کرده است می تواند واقعیت را از دل تصویر بیرون اورده و ان را به کاربران هدیه دهد.

به بیان بهتر این فناوری با مجهز بودن به 7680x4320 پیکسل قادر است جزئیات را تا حد فراسنگ ها افزایش داده طوری که شما با نگاه کردن به ان می توانید نهایت لذت ممکن را ببرید. اما سونی با همراه ساختن این کوالتی با فنارویX-Reality™ PRO توانست خود را در دل کاربرانیش شیرین تر کند. این فناروی فوق العاده با تجزیه جداگانه هر پیکسل می تواند کیفیت تصویر را به گونه افزایش بده که موجب به تولید صحنه های واقعی و جذاب شود.

فناوری صدا در تلویزیون سونی اسمارت 85Z8H

فناوری صدا در تلویزیون سونی اسمارت 85Z8H

اگر به فناوری های صوتی تلویزیون Z8H نگاهی بیندازید می توانید به این نکته پی ببرید که سونی تمامی فناوری های نوین خود را در ان جاسازی کرده است. از قبیل این فناوری های می توان کدگشایی DTS Digital Surround را نام برد.

فناوری DTS Digital Surround با کدگشا کردن به موقع صدا می تواند کاری کند که تمام فرکانس های پایین بدون از بین رفت به گوش شما برسد. به بیان بهتر سونی با بهرهگیری از فناوری  DTS Digital Surround این قول را می دهد که شما قرار است دراین تلویزیون کوچک ترین جزئیات صدا را نیز بشنوید. اما در راس استاندارهای صوتی تلویزیون سونی 85Z8H فناوری صوتی Dolby™ Atmos قرار دارد.

این فناوری بی نظیر با افزودن کانال های صوتی می تواند کاری کند که صدا به صورت همه جانبه پخش شود. به گونهای که شما با شنیدن صدا تولید شده توسط این فناروی احساس حضور در سینما های سه بعدی به شما دست خواهد داد.

امکانات هوشمندی در تلویزیون اسمارت سونی 85Z8H

امکانات هوشمندی در تلویزیون اسمارت سونی 85Z8H

سونی برای ایجاد فضای متفاوت در این تلویزیون از هوش مصنوعی VOICE SEARCH استفاده کرده است. تلویزیون سونی 85Z8H به واسطه این هوش مصنوعی میتواند به گفتوگو جذاب با شما وارد شود و شما نیز با ارائه خواسته هایتان می توانید به ان ها برسید. این فناوری نیز به نوبه خود با گوش فرا دادن به خواسته شما در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته شما پاسخ متناسب خواهد داد.

در کنار این خصوصیت سونی برای ایجاد سطح تازه ای از تعاملات با این تلویزیون از سیستم عامل Android™ استفاده کرده است. تلویزیون سونی Z8H با پا درمیانی سیستم عامل Android™ می توانند امکانات هوشمند جذاب و متفاوتی را در اختیارتان قرار دهد.

از جمله این امکانات می توان به امکان دسترسی به برنامه Google Play Store اشاره کرد. کاربران تنها با اتصال به اکانت گوگل خود می توانند به دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کنند و کاربردی دسترسی سریع پیدا کنند. علاوه براین از دیگر خصوصیت این سیستم عامل بی نظیر می توان به اتصال تلفن هوشمند به صورت کاملا بی سیم اشاره کرد. در بین محصولات هوشمند سونی پیشنهاد ما محصول تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43X7000F میباشد که مدلی خاص و زیبا میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85Z8H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
215 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680×4320 پیکسل
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - فناوری Sound-from-Picture Reality - قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Cinematic S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
سیاهی عمیق و کنتراست بالا - دید درخشان در هر زاویه - حرکات صاف و سیال با Motionflow - درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : X1™ Ultimate -

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست