×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75Z8H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75Z8H
کیفیت صفحه نمایش :8K
  نمایشگر : LED
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
موتور تصویر :X1™ Ultimate
رزولوشن :7680×4320 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت سونی 75Z8H

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت سونی 75Z8H

پیشینه سونی در زمینه لوازم صوتی و تصویر این اطمینان را به شما خواهد داد که قرار است بر روی تلویزیون سونی 75Z8H تصاویر با کیفیت بالا مشاهده کنید. خرید تلویزیون سونی Z8H که جزء محصولات پرچم دار این شرکت به حساب می اید، می تواند با کمک فناوری های نوین دنیا سطح تازه از نمایش تصویر، صوت و حتی امکانات هوشمندی را عرضه کند.

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید، باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70A از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

از قبیل این فناوری ها که می تواند تجربه ای کاملا شیرین از نمایش هر تصویر در کاربران القا نماید، کوالتی 8K است. کوالتی 8K که یکی از پیشرفت های اخیر بشر در حوزه وسایل صوتی و تصویری به شمار می اید می تواند با استفاده بیش از 33 میلیون پیکسل تصاویر طبیعی با دقت خیلی بالا به نمایش بگذارند. علاوه براین فناوری Live Colour™ Technology با نمایش رنگ های پویا و جذاب تجربه ای متناسب با درخواست شما در اختیارتان قرار می دهد.

اما جدا از ویژگی ها سونی بار دیگر برای افزایش محبوبیتش در این تلویزیون از فناوری صدا Dolby™ Atmos استفاده کرده است. این فناوری که از ان به عنوان پرچم دار فناوری های صدا نیز یاد می شود می تواند محدود فراصوت خلق کند. کاربران با واقع شدن در این محدوده احساس حضور در سینما های بزرگ جهان به ان ها دست خواهد داد.

علاوه براین سونی برای ایجاد فضای متفاوت با سایر محصولات دیگرش از هوش مصنوعی VOICE SEARCH کمک گرفته است. افراد به واسته این هوش مصنوعی می توانند به گفتگو با تلویزیون سونی 75Z8H بپردازند. VOICE SEARCH نیز به نوبه خود با گوش فرا دادن به دستورات شما و انجام محاسبات دیجیتالی دقیق به خواسته های شما پاسخ متناسب خواهد داد.

طراحی تلویزیون سونی اسمارت 75Z8H

طراحی تلویزیون سونی اسمارت 75Z8H

به طور یقین تا الان به این نکته پی برده ای یکی از فاکتور های مهم در انتخاب یک تلویزیون مناسب، طراحی ان محصول است. تلویزیون سونی Z8H با ظاهر ملودراماتیک که دارد توانسته در همان نگاه ابتدای خود را در دل کاربران جای دهد. قاب باریک اطراف صفحه نمایش تلویزیون سونی 75Z8H به طوری دیزاین شده که ظاهر اراسته و زیبا به این محصول ببخشید. همچنین لبه بسیار نازک این محصول موجب شده این تلویزیون همانند یک اثر هنری متحرک در نظر مخاطبین جلوه داده شود.

اما یکی از مهم ترین خصوصیت این محصول فوق العاده به پایه های ان برمیگردد. سونی در رویکرد متفاوت با سایر محصولاتش پایه های این سری تلویزیون را به صورت کاملا خطی طراحی کرده است. این امر سبب شده علاوه به جلوه ویژه که به تلویزیون سونی Z8H می بخشید نیز سبب شود حس استحکام بودن را در مخاطبین برانگیخه نماید. جدا از این خصوصیت پشت تلویزیون هوشمند سونی 75Z8H نیز به طور کامل یک دست و بدون هر گونه برجستهگی ساخته شده است.

در اخر باید خاطر نشان کنم که عده ای از پورت های خروجی این محصول در پشت ان تعبیه شده تا کاربران بتوانند دسترسی سریع به ان ها داشته باشند.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سونی 75Z8H

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون سونی 75Z8H

سونی برای نمایش تصاویر زیبا با رنگ های طبیعی و زیبا از صفحه نمایش LCD استفاده کرده است. این صفحه نمایش بی نظیر با بهرهگیری از کریستال ماده می تواند موجب ایجاد تصاویر با زیباترین و جذابترین رنگ های ممکن شود.

علاوه براین سونی برای بهینه سازی پیکسل به پیکسل هر صحنه از تقویت کننده 8K X-Reality™ PRO استفاده به عمل اورده است. این فناوری که به ظاهر نام پیچیده دارد می توان با افزایش چشم گیر کیفیت تصویر کاری کند که واقعیت را از هر صحنه بیرون کشیده و ان را به کاربرانش هدیه دهد.

اما جدا از این خصوصیت سونی فناوری X-Motion Clarity را نیز در این تلویزیون تعبیه کرده است. این فناوری بی نظیر با بکارگیری از الگوریتم های پیچیده خود می توان به تولید تصاویر شفاف و اضح در تلویزیون سونی Z8H کمک شایانی به عمل اورد. اما در نهایت یکی از جذاب ترین فناوری که قادر است به شیوه قابل تحسینی کنتراست تلویزیون سونی 75Z8H را بالا ببرد Local Dimming است.

صدا واضح و بدون هر گونه نویزی در تلویزین سونی Z8H

صدا واضح و بدون هر گونه نویزی در تلویزین سونی Z8H

اما به جرعت می توان گفت که یکی از نقاط قوت تلویزیون 75Z8H خارق العاده به بخش صدا ان برمی گردد. بلندگو های Acoustic Multi-Audio علاوه بر پخش صدا با قدرت خروجی 60 وات نیز می تواند با موقعیت یابی کردن صدا پخش شده در این تلویزیون به بهبود عملکرد ان کمک قابل توجه کند.

اما فناروی که سبب شده جذابیت این محصول دوچندان شود DTS Digital Surround است. فناوری DTS Digital Surround در تلویزیون سونی 75Z8H با کدگشایی کردن صدا پخش شده می توان موجب این امر شود که حتی کوچکترین جزئیات نیز به گوش شما برسد.

اما در راس تمام فناوری های صدای این محصول Voice Zoom قرار دارد. این فناوری به شما این مژده را می دهد که شما می توانید به هنگام دیدن برنامه های مورد علاقه خود یا حتی به هنگام اجرای بازی قابلیت Voice Zoom را فعال کرده و صدا پخش شده را به طوری ارتقا دهید که صدا اضافه اطرافتان به طور کامل از بین برود.

امکانات هوشمند در تلویزیون سونی 75Z8H

امکانات هوشمند در تلویزیون سونی 75Z8H

همان طور که می دانید روز به روز شمار تلویزیون های هوشمند در حال افزایش است اما خاصیت که یک محصول را از سایر محصولات دیگر جدا می سازد، امکانات هوشمندی است. به این منظور سونی برای افزایش جذابیت این محصول از سیستم عامل Android™ استفاده کرده است. این سیستم عامل بی نظیر می تواند سطح تازه از ارتباط با تلویزیون های هوشمند را ایجاد کنند.

به بیان بهتر تلویزیون Z8H در زیر سایه این فناوری می تواند زندگی مدرن و رفاه را به خانه های شما هدیه دهد. از برجسته ترین خصوصیات این سیستم عامل اندروید می توان متصل شدن به اپلیکیشن Google Play Store اشاره کرد. کاربران تنها با اتصال به اینترنت می توانند به بیش از هزاران برنامه و بازی سرگرم کننده دسترسی پیدا کنند.

اما نکته قابل توجه که در اینجا وجود دارد ان است که لذت استفاده از این ویژگی زمانی به شکل نهایی خود می رسد که با حافظه 16 گیگابیت همراه شود. شما با وجود حافظه 16 گیگابیتی می توانید به راحتی هرچه تمام تر به دانلود برنامه و بازی های مورد علاقه به پردازید که این امر بدون پرداخت هر گونه هزینه اضافه برای شما میسر خواهد شد.

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون 40 اینچ سونی مدل 40W652 است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Z8H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680×4320 پیکسل
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - فناوری Sound-from-Picture Reality - قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Cinematic S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
سیاهی عمیق و کنتراست بالا- دید درخشان در هر زاویه - حرکات صاف و سیال با Motionflow - درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : X1™ Ultimate

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست