×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X7577H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55X7577H
سری :7
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
 رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 55X7577H

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 55X7577H

در جامعه امروزی وجود تلویزیون در هر خانه ای امری ضروری است، چرا که تلویزیون یکی از راحترین و به صرفه ترین ابزار برای تماشای برنامه های مورد عالقه، پیگیری اخبار و از همه مهم تر سرگرمی است. تلویزیون یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین لوازم خانه می باشد تلویزیون سونی 55X7577H در سال ۲۰۲۰ تولید و به بازار جهانی عرضه شده است.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. تلویزیون ال جی 43UP7750 یکی دیگر از مدل های هوشمند می باشد. شرکت ال جی در این مدل از صفحه نمایش ال ای دی در طراحی خود استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K می باشد. کیفیت تصویر خروجی 4K به نسبت تلویزیون هایی با کیفیت Full HD می‌تواند تا حدود ۴ برابر تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد.

این تلویزیون با وجود قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده ای که دارد گزینه ای مناسبی برای کاربران می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K میباشد که تصاویری با ریز ترین جزئیات را نشان می دهد. این مدل با دارا بودن فناوری ها ی از قبیل موتور پردازشگرX1،محدود دینامیکی تصویر، Assistant Google تصاویر با کیفیت و شفاف را نمایش می دهد.

توان صوتی تلویزیون سونی 20وات می باشد که صدای واضح و رسا را پخش می کند. هم چنین با وجود قابلیت Front Force-S Surround می توان صدا را از جهت های مختلف شنید. تلویزیون سونی X7577H به وسیله فناوری های بی سیم بلوتوث و Wifi و درگاه های ارتباطی این امکان را برای شما فراهم می کند تا به دستگاه های جانبی متصل شوید و امکانات صوتی و تصویری بیشتری را در اختیار داشته باشید.

طراحی شیک تلویزیون 55X7577

طراحی شیک تلویزیون 55X7577

این مدل تلویزیون ساخت شرکت سونی و در سال ۲۰۲۰ تولید شده است. تلویزیون سونی X7577H با ظاهر زیبا و خاص توجه بسیاری از کاربران را به خود جذب می کند. این مدل تلویزیون با صفحه نمایش 55 اینچ مناسب برای پذیرایی های متوسط و نسبتا بزرگ است. صفحه نمایش این تلویزیون ال ای دی است. هم چنین دارای دو پایه می باشد که با وجود پایه ها می توان ان را روی هر میزی که می خواهید قرار دهید. 

سونی برای طراحی بی نظیر این تلویزیون در آن سیستم محافظت کننده قرار داده که از آسیب رسیدن ب تلویزیون جلو گیری می کند. پورت های مختلف تلویزیون سونی 55X7577H در پشت آن قرار داده شده است که با استفاده از آن ها می توانید دستگاه های مختلف را به تلویزیون وصل کنید و از به هم ریختگی محیط جلو گیری کرد.

کیفیت تصویر تلویزیون 55X7577H

کیفیت تصویر تلویزیون 55X7577H

تلویزیون 55X7577H دارای کیفیت تصویر 4K است شرکت سونی برای نمایش کیفیت فورکی از تکنولوژی های مختلفی در این تلویزیون استفاده کرده است که یکی از آنها پردازشگر X1 است وجود پردازشگر X1 به بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون سونی 55X7577H کمک خواهد کرد.

هم چنین با دارا بودن تکنولوژهای از قبیل HDR، فناوری TRILUMINOS، باعث شده اند تا صفحه نمایش در تماشای تصاویر هیچ مشکلی بابت کیفیت رنگ، کنتراست و نمایش جزئیات در تاریکترین و روشن ترین صحنه ها نداشته باشد و بیننده با هیجان و لذت بیشتر به تماشای تصاویر بنشیند.

نرخ بروز رسانی در این محصول 60 هرتز است و این باعث می شود تا یک تصویر با کیفیت و بدون نویز را ارائه دهد. قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر PRO4™ Reality-X K هم مورد دیگری است که به ارتقا دادن کیفیت های پایین کمک می کند. این قابلیت به شکل خودکار و بدون در نظر گرفتن کیفیت برنامه کاری می کند تا کاربر فیلم های قدیمی و مورد عالقه خود را با کیفیت تصویر 4K ببیند.

کیفیت صدا در تلویزیون 2020 سونی 55X7577H

کیفیت صدا در تلویزیون 2020 سونی 55X7577H

سیستم های صوتی تولیدات کمپانی سونی به قدرت و امکانات زیاد مشهور است.سیستم صوتی تلویزیون X7577H از دو بلندگو داخلی x2 Reflex Bass Range Full تشکیل شده است. اسپیکر Reflex Bass صدای کم پایان چشمگیری را ارائه می دهد که کامالً مناسب فیلم ها ، ورزش و موسیقی است، صدا را با بیس واضح و تند تقویت می کند.

فناوری Force-S Surround موجب تقویت امواج صوتی می شود و حجم یکسانی از صدا را از هر کانال صوتی پخش می کند، فناوری شبیه سازی صدای سه بعدی به آسانی می توان در یک فضای بزرگ صدای بی عیب و فرا گیر را دریافت کرد. صدای خروجی از تلویزیون سونی 55X7577H بیست وات است که با داشتن بلند گو های رفلکس باس ،فناوری دالبی اتموس و MusicBox TV کاربران صدایی قدرتمند با حالتی فراگیر و همه جانبه خواهند شنید.

فناوری X-Motion Clairty در تلویزیون سونی 55X7577H

فناوری X-Motion Clairty در تلویزیون سونی 55X7577H

تلویزیون هوشمند 4K سونی 55X7577H با استفاده از فناوری Clarity Motion-X در بین فریم های اصلی، فریم های جعلی ایجاد می کند تا سکانس های با سرعت باال مانند مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن را به صورت شفاف و با جزئیات کامل ب نمایان بزارد. تلویزیون سونی 55X7577H با استفاده از این قابلیت صحنه های اکشن و سریع را کاملا صاف و روان نمایش می دهد و هیچ تاری ایجاد نمی کند. این موضوع برای بازی کردن و تماشای فیلم های اکشن و سریع کامال مناسب است.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون 55 اینچ سونی X7577H

سیستم عامل اندروید در تلویزیون 55 اینچ سونی X7577H

تلویزیون هوشمند سونی X7577H دارای سیستم عامل اندروید می باشد و به فروشگاه Play Google دسترسی داشته تا برنامه های دلخواه خود را نصب کرد. از دیگر امکانات آن می توان به برخورداری از حافظه داخلی 16 گیگابایت، کروم کست داخلی و پشتیبانی از دستورات صوتی اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند سونی 55X7577H که دارای سیستم عامل اندروید می باشد و به فروشگاه Play Google دسترسی دارد تا برنامه های دلخواه خود را نصب کنید. از دیگر امکانات آن می توان به برخورداری از حافظه داخلی 16 گیگابایت، کروم کست داخلی و پشتیبانی از دستورات صوتی اشاره کرد.

فناوری 4K X-Reality PRO 

فناوری 4K X-Reality PRO

در سال 2020 کمپانی سونی مثل همیشه با سود بردن از کیفیت تصویر 4K برای تلویزیون سری 7 خود یعنی X7577H کاری کرد تا عالقه مندان به فیلم را مجذوب محصول خود کند. کیفیت تصویر 4K به تولید تصاویر زنده و شاد می انجامد و همراه با ارائه وضوح فوق العاده باال می توان در صحنه های طبیعی غرق شد. از این گذشته مهم ترین قابلیتی است که به تولید رنگ های طبیعی کمک زیادی می کند و در عین حال هم بافت واقعی تصاویر و جزئیات را به شکل کامل نشان میدهد.

این تکنولوژی در باال رفتن رزولوشن محتوای در حال پخش و حذف نویز در تصاویر کمک می کند، این موتور در این نوع تلویزیون مسئولیت ایجاد صحنه ها را بر عهده دارد، این موتوربا ارتقا تمامی پیکسل های تشکیل دهنده ی تصویر صحنه هایی را خلق می کند که از زنده بودنشان تعجب خواهید کرد .

با فناوری HDR تصاویر را با طیف گسترده تری ببینید

با فناوری HDR تصاویر را با طیف گسترده تری ببینید

در تلویزیون سونی 55X7577H درخشندگی، کیفیت عالی، وضوح تصویر 4K و جزئیات تصاویر قابل مشاهده است. این ویژگی X7577H به کمک فناوری HDR صورت گرفته است. به کمک فناوری HDR تصاویر را می توان گرم تر و طبیعی تر احساس کرد.

این قابلیت جهش فوق العاده ای در کیفیت تصویر تلویزیون بوده است، تلویزیون های HDR با دستکاری رنگ ها، تصاویر را واقعی و طبیعی تر نمایش می دهند. ویژگی HDR در تلویزیونهای جدید با قابلیت HDR که در عکاسی و تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین ها از آن یاد میشود فرق می کند. در واقع تلویزیون هایی که دارای کیفیت HDR هستند در مقایسه با تلویزیون های معمولی، در قسمتهایی از تصویر میزان نور بیشتری را ایجاد می کنند. این فرآیند مشابه قابلیت کم کردن نور در تلویزیون های امروزی، البته در سطحی وسیع تر است.

فناوری TRILUMINOS 

فناوری TRILUMINOS

این مدل تلویزیون سونی با استفاده از این تکنولوژی می تواند طیف گسترده تری از رنگ ها را نشان دهد تا تصاویری واقعی تری ب نمایان گذاشته شود. در این روش حتی قابلیت بهبود نمایش در انواع رنگ های قرمز، سبز و آبی به وجود می آید و کیفیت تصاویر در این نمونه ها بهبود خواهد داشت.

تکنولوژی Triluminos کیفیت نمایش رنگ ها تلویزیون سونی را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد. که بسیار بیشتر از کیفیت پیش فرض نمایشگرهای LCD معمولی است. برای این سطح از کیفیت، در Triluminos از پیکسل های کوانتومی استفاده می شود که نور را از بخش هایی در اندازه ۲ تا ۱۰ نانومتر منتشر می کنند.

فناوری Dolby Digital Plus 

تلویزیون 55X7577H سونی از فناوری Plus Digital Dolby برای افزایش وضوح مکالمات استفاده می کند و با این تکنولوژی اطمینان حاصل می شود که صدایی کامل شنیده میشود، در واقع صدا به صورت واضح و شفاف شنیده میشود. در واقع این مدل از تلویزیون های سونی تجربه دیداری و شنیداری متفاوتی را برای بینندگان ایجاد می کند. به زبان ساده تر کاربران با استفاده از این فناوری های قدرتمند در این تلویزیون حس واقعی بودن صحنه ها را خواهند داشت.

جمع بندی

جمع بندی

تلویزیون X7577H ساخت شرکت سونی می باشد،که در سال 2020 به بازار عرضه شده است . شرکت سونی سالهاست که در تولید محصوالت خانگی فعالیت دارد ویکی از برندهای پر طرفدار است. این مدل تلویزیون دارای طراحی بسیار بی نظیری می باشد که با دکوراسیون هر خانه ای هماهنگ می شود و جلوه ای شیک به سالن پذیرایی شما می دهد.

تلویزیون سونی X7577H با دارا بودن فناوذی های از قبیل HDR و Triluminosتصاویری با کیفیت 4K را دراختیار شما قرار می دهد. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به نرخ رفرش 60 هرتز، فرمان صوتی، ورودی های HDMI و USB ،حافظه داخلی، پنل IPS و قابلیت اتصال به وای فای اشاره کرد.با وجود سیستم عامل آندروید آن می توانید تمامی برنامه ها و اپلیکیشن های که بر روی موبایل یا تبلت نصب شده است را به خوبی با همان کیفیت و کارآیی اجرا نمائید.

در ساخت تلویزیون سونی 55X7577H از امکانات پیشرفته استفاده شده است.این تلویزیون با امکاناتی که در اختیار دارد می تواند خدمات عالی را به شما ارائه دهدوتجربیات مختلفی رابا ان به دست آورید. اگر به فکر خرید تلویزیونی خاص و زیبا هستید، پسشنهاد ما تلویزیون سونی 49X8500J میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X7577H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
124.1×78.1×34.0
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
تکنولوژی سه بعدی
دارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20W
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
خروجی Audio
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
ندارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
124.1×78.1×34.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
139.9×83.6×16.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
62,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست