×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون اولد سونی 65A90K

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65A90K
سیستم عامل :اندروید
خروجی صدا : 60 وات
نرخ رفرش ریت :120 هرتز
کاهش نویز تصویر :XR Motion
سال ساخت : 2022 میلادی
بهبود رنگ با :Triluminos PRO
ارتقاء کیفیت تصویر :XR 4K Upscaling
دستیار صوتی :Google Assistant
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تساحب بر سر بازار و فروش بیشتر محصولات بین تولید کننده گان تلویزیون به حدی شدن گرفته که هر کمپانی به دنبال راه حا های نویین و استفاده از فناوری های جدید و پیشرفته هستند . سونی نیز از شرکت های تولید کننده ی تلویزیون می باشد که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد و توانسته با نوآوری و مهارت خود بهترین مدل ها را روانه ی بازار کند . مدت خیلی زیادی است که تلویزیون های سونی به دلیل کیفیت تصویر بالایشان در میان اشخاص پر طرفدار بودند ، اما با به میان آمدن تلویزیون های اولد و کیولد رقبا ، این تلویزیون ها کمتر مورد توجه قرار گرفتند . به همین دلیل سونی تصمیم گرفت از این فناوری در تلویزیون های رده بالایش بهره بگیرید تا همچنان مدل های تولیدی اش یکه تاز بازار محسوب شوند . تلویزیون هایی که به فناوری OLED مجهز هستند با سری A نام گذاری شده اند و از دیگر تلویزیون ها قابل تشخیص هستند . این فناوری انتقلاب عظیمی در تلویزیون ها به وجود آورده و کیفیت تصویر را در آن ها دو چندان کرده است . 

یکی از این مدل ها که در این سری واقع شده و مجهز به فناوری OLED شده مدل 65 اینچ A90K می باشد . این مدل حتی در ظاهر نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و سونی ظاهری زیبا و خواستنی برایش رقم زده است . پایه های جذاب کروی به همراه قاب بسیار باریک صفحه نمایش ، جذابیش خاصی به این مدل داده اند . سونی در کنار فناوری اولد از رزولوشن OLED در این تلویزیون بهره گرفته است . در پنل اولد پیکسل ها می توانند به صورت مجزا روشن و خاموش شوند به همین دلیل شاهد نسبت کنتراست بالا ، HDR عالی  و طیف رنگی گسترده خواهید بود . همچنین وجود اسکن تصویر 100 هرتز در دل این تلویزیون موجب شده حتی تصاویر سریع با افت کیفیت و تاری مواجه نشوند . دیگر فناوری های مهمی که هر کدام در افزایش کیفیت تصویر نقش مهمی ایفا می کنند شامل : پردازنده تصویر Cognitive Processor XR ، XR 4K Upscaling ، Live Colour™ Technology ،  XR Smoothing, XR  ، TRILUMINOS PRO™ ، Dynamic Contrast Enhancer ، XR HDR Remaster و ... می باشد .

در تلویزیون بالا رده ی سوتی طبق انتظار از سیستم صوتی قدرتمند متشکل از دو عدد بلندگو و یک ساب ووفر تشکیل شده است . بلندگو ها هر کدام قادر به تولید صدا با قدرت 10 وات هستند ، ساب ووفر هم تا 5 وات قدرت دارد . این سیستم صوتی در کنار فناوری های پیشرفته ، صدایی با کیفیت با وضوح بالا و حالت سه بعدی عرضه می نماید . سونی در بخش امکانات و نرم افزاری این تلویزیون نیز خوب ظاهر شده و از جدید ترین فناوری ها در این قسمت استفاده کرده است . در واقع در این نسل شاهد به روز ترین سیستم عامل یعنی Google TV هستیم که دسترسی شما به هزاران برنامه متنوع ، فیلم و سریال را فراهم می کند . جدا از این سونی از تکنولوژی جدیدش با نام BRAVIA CAM در این تلویزیون سونی بهره گرفته که به صورت هوشمند و با توجه به شرایط اتاق ، تنظیمات بهینه را اعمال می کند . 

ظاهر شایسته یک تلویزیون بالا رده ها در تلویزیون سونی 65A90K

تلویزیون سونی 65a90k با ظاهر جدید و خاص روانه ی بازار شده و به جرات می توان گفت طراحی جذابش می تواند نظر هر شخصی را به خود جلب کند . در واقع سونی به دو بخش اصلی طراحی مانند قاب اطراف صفحه نمایش و پایه ها توجه زیادی نشان داده تا تلویزیون ظاهری مدرن و امروزی داشته باشد . این قاب به حدی باریک دیزاین شده که از دور گویی صفحه نمایش کل بدنه را فرا گرفته است . همچنین استفاده از رنگ های نزدیک به هم در دیزاین این تلویزیون موجب شده ظاهرش کاملا امروزی و مدرن باشد . 

همچنین سونی بر روی پایه ها به خوبی کار کرده تا هم به راحتی وزن تلویزیون را تحمل کند و هم ظاهری زیبا به تلویزیون بدهد . پایه ها طراحی کاملا جدید دارند و به شکل بیضی دیزاین شده اند ، همچنین متریالی که در ساخت این پایه ها استفاده شده آلومینیوم می باشد . سونی برای اینکه این تلویزیون خاص تر به نظر برسد این پایه ها را به صورت خلاقانه طراحی کرده به طوری که شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید ارتفاع این پایه را تنظیم کنید و حتی در زیر تلویزیون از ساندبار استفاده نمایید . اگر به نمای پشتی تلویزیون نگاهی بیاندازید با یک بافت جذاب رو به رو خواهید شد که نشان می دهد سونی حتی به بخش پشتی هم اهمیت داده است . در این قسمت شاهد پورت ها و در گاه های اساسی خواهید بود و دسترسی به آن ها بسیار آسان است . جدا از این شما می توانید در صورت نیاز تلویزیون را به دیوار متصل کنید . 

صفحه نمایش عالی با وضوح بالا در تلویزیون سونی A90K

تلویزیون ها امروزه به جز جدایی ناپذیر هر نشیمن تبدیل شده اند و ما ساعت ها از وقت خود را صرف دیدن تلویزیون می کنیم . به همین دلیل توجه به کیفیت تصویر هنگام خرید تلویزیون اهیمت زیادی دارد . شرکت سونی هم برای این که از هر لحاظ مخاطبانش را راضی نگه دارد بر روی این بخش مهم و حساس تلویزیون هایش به خوبی کار می کند و کیفیت تصویر بی نظیری پیش روی مخاطبانش قرار می دهد . چند سالیست استفاده از پنل OLED در تلویزیون ها بسیار باب شده به همین دلیل سونی نیز از این پنل خاص و معروف در برخی تلویزیون هایش بهره گرفته و آن را با حرف A از دیگر مدل هایش سوا کرده است . این فناوری در کنار آنکه کنتراست تصاویر را بالا می برد رنگ ها را با غلظت مناسب به تصویر می کشد تا همه چیز عای و بی نقص باشد . سونی بر روی این تلویزیون 65 اینچ فناوری های مفید دیگری مانند پردازنده تصویر Cognitive Processor XR ، XR 4K Upscaling ، Live Colour™ Technology ،  XR Smoothing, XR  ، TRILUMINOS PRO™ ، Dynamic Contrast Enhancer و ... تعبیه نموده بنابراین شاهد کیفیت تصویر بی نظیری خواهید بود . 

در این تلویزیون از پردازنده تصویر Cognitive Processor XR استفاده شده که با تجزیه و تحلیل تصاویر ، سطح بینایی و شنیداری را به حالت سه بعدی می برد گویی که همه ما در حالت واقعی می بینیم . در واقع به کمک این پردازنده همه چیز با رنگ های زنده ، عمق زندگی واقعی و کنتراست فوق العاده ارائه می شود . فناوری که برای تکمیل کار در این صفحه نمایش تعبیه شده XR Triluminos Pro است . این فناوری موجب می شود تصاویر از بیش از یک میلیارد رنگ بهره ببرند . از دیگر فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون سونی XR HDR Remaster می باشد . این فناوری به صورت هوشمند محتوا و اشیا داخل تصاویر را تشخیص می دهد و پس از تجزیه و تحلیل آن ها حالتی واقعی تر به تصاویر می دهد . این حالت که به پردازش مبتنی بر شی معروف است توسط BRAVIA XR انجام می ‌شود ، در واقع این پردازنده با تنظیم رنگ و روشنایی سطح جدیدی از کیفیت تصویر را پیش رویتان قرار می دهد . در این تلویزیون سونی a90k هر نوع محتوایی با هر نوع رزولوشنی که دارد را می توانید با کیفیت نزدیک به فورکی ببینید زیرا در این مدل از فناوری XR 4K Upscaling استفاده شده . 

کیفیت صدای عالی به واسطه سیستم صوتی قدرتمند در تلویزیون 65A90K

کیفیت صدا به اندازه ی تصویر در تلویزیون ها حائز اهمیت است چرا که حتی اگر کیفیت تصویر بی نظیر باشد ولی نتوانید صدا ها را با کیفیت و وضوح مناسب دریافت کنید برایتان لذت بخش نخواهد بود . به همین دلیل سونی در تلویزیون 65a90k از دو عدد بلندگوی 20 واتی به همراه یک عدد ساب ووفر 5 وات بهره گرفته است . این اسپیکر ها که از نوع Acoustic Surface Audio+ می باشند با فناوری های قدرتمند صدا مانند Dolby™ Atmos ، DTS Digital Surround ، Voice Zoom 2 ، 3D Surround Upscaling و ...  همراه شده اند تا کیفیت صدا را برایتان دو چندان کنند . 

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که فرق بلندگو های Acoustic Surface Audio +™ با بلندگو های معمولی در چیست ؟ در جواب این سوال باید گفت بلندگو های Acoustic Surface Audio +به کمک دو محرک موجب لرزش صدا می شوند و کاری می کنند صدا از صفحه نمایش به اطراف منتشر شود . با این تفاسیر به کمک این بلندگو ها و ساب ووفر مرکزی آکوستیک قدرتمندی منتشر می شود و صدا حالت فراگیر خواهد داشت . همچنین سونی برای تولید یک صدای سه بعدی و همه جانبه از فناوری 3D Surround Upscaling بهره گرفته است . در این تلویزیون به لطف فناوری Voice Zoom 2 می توانید صدای کاراکتر های اصلی داخل فیلم را به صورت واضح بشنوید زیرا این فناوری این گونه صدا ها را تقویت می کند تا حتی در میان موسیقی متن به خوبی شنیده شود . طبق تحقیقاتی که انجام شده مشخص شده اشیا موجود در اتاق می توانند بر روی صدا اثر بگذارند و موجب تحرف صدا و یا کاهش کیفیت آن ها شوند . بر این اساس سونی از فناوری کالیبراسیون خودکار آکوستیک در تلویزیون 65a90k بهره گرفته تا صدا همان صورت که از تلویزیون منتشر می شود به شنونده منتقل شود . این فناوری صدا را بهینه می کند و از تغییر صدا می کاهد . 

قابلیت های جدید براویا کم و سیستم عامل جدید Google TV

سونی مدتی بود از سیستم عامل اندروید تی وی در دل تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کرد ، اما از پارسال به بعد این شرکت تصمیم گرفت این سیستم عامل را کنار بگذارد و از نسخه ی کاملا جدیدی با نام Google TV بهره بهره بگیرد . این سیستم عامل به نسبت نسخه ی قبلی به صورت صاف و روان تر عرضه شده و مجهز به بیش از 700000 هزار فیلم و سریال های مختلف شده . در این سیستم عامل ناوربری در میان لایه های مختلف و وب گردی و بازی بسیار لذت بخش شده چرا که رابط کاربردی آن ساده روان و کاربرد پسند است . در تلویزیون 65 اینچی سونی همچنین شاهد دستیار صوتی خواهید بود و به کمک آن ها می توانید به راحتی و بدون نیاز به خواسته هایتان برسید . کافیست به تلویزیون بگویید چه چیزی می خواهید تا بر روی صفحه نمایش 65 اینچی ظاهر شود . 

سونی در این تلویزیون از فناوری جدیدی با نام  BRAVIA CAM رونمایی کرده است . این شرکت به دلیل رونمایی از این فناوری جدید موفق به دریافت جایزه در نمایشگاه بین المللی  2022 CES شده است . تلویزیون به کمک این دوربین BRAVIA CAM فضای اطراف را تشخیص می دهد و موقعیت دقیق و فاصله ی شما از تلویزیون  را می سنجد . با توجه به اطلاعات دریافتی تلویزیون سونی می تواند صدا و تصاویر را طوری تنظیم  کند که بهترین تجربه را داشته باشید . 

سخن آخر

در اخر باید گفت تلویزیون سونی 65a90k یک مدل بالا رده است که یک پله پایین تر از پرچمدار این شرکت واقع شده است . با وجود این که این تلویزیون جایگاه پرچمدار این کمپانی را به خود اختصاص نداده اما از تمامی مشخصات و امکانات پرچمدار این کمپانی بهره می برد و قطعا جواب گوی نیاز اشخاص کامل طلب می باشد . تلویزیون سونی به واسطه ی فناوری اولد کیفیت تصویر عالی و بی نظیری دارد . صدا نیز به صورت واضح و با کیفیت عرضه می شود زیرا سونی در کنار بلندگو ها از ساب ووفر و فناوری های متعدد بهره گرفته است . این تلویزیون طراحی جذاب و امروزی دارد و قطعا نظر همه را به خود جلب می کند . از لحاظ نرم افزاری نیز کامل و بی نقص عرضه شده و قطعا می تواند جواب گوی نیاز همه باشد . سونی برای اینکه تلویزیون جدیدش را خاص جلوه بدهد از فناوری های به روی مانند دستیار صوتی و قابلیت براویا کم بهره گرفته است . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65A90K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
22.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
4.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Acoustic Surface Audio Plus
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
4 عدد
سری پردازنده
Cognitive Processor XR
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio - Sound Positioning Tweeter
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1444x833x41
بلندگوی دیجیتال
دارد
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,800,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست