×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 65A95K

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65A95K
سیستم عامل :اندروید
خروجی صدا : 60 وات
رفرش ریت تصویر :120 هرتز
نوع صفحه نمایش : QD-OLED
سال ساخت :2022 میلادی
مناسب برای :Playstation5
وضوح تصویر : 3840×2160 پیکسل
پردازشگر تصویر : Cognitive Processor XR
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

همانند سال گذشته کمپانی ژاپنی سونی امسال هم به رونمایی از دو سری متفاوت و پرچمدار خود با نام های Xو A پرداخت . این دو سری مجهز به جدید ترین فناوری ها شده اند تا بتوانند نظر اشخاص مختلف را به سمت خود جلب نمایند . سری Xو A تلویزیون های سونی توانسته اند در این بازار پر تنش رقابتی جایگاه خوبی برای خود دست و پا کنند و با سایر مدل های رقبا مانند ال جی و سامسونگ به رقابت بپردازند . گل سر سبد این کمپانی که A95K نام دارد در سری Aواقع شده و سونی به خاطر معرفی اش توانسته گوی رقابت را از این رقبای سر سخت بربایت . از این تلویزیون طبق انتظار در نمایشگاه CES 2022 پرده بردای شد و سونی به خاطر بهره گیری از فناوری های پیشرفته توانست جایزه های متعددی دریافت کند . یکی از ویژگی های بارز این تلویزیون که آن را از همه مدل های دنیا متمایز می کند ، استفاده از پنل QD-OLED می باشد ، در واقع تا به امروز این تلویزیون تنها تلویزیون جهان است که به فناوری صفحه نمایش QD-OLED مجهز شده است .

حال شاید اين سوال برايتان پیش بیاید کهQD-OLED چه فرقی با فناوری OLED  معمولی دارد؟ در جواب باید گفت در فناوری جدیدپنل OLED با نقاط کوانتومی ترکیب می‌ شودو موجب ایجاد بهترین کیفیت تصویر می شود. فناوری جدید سونی رنگ‌ های مشکی کاملیارائه می کند،  پس بر روی صفحه نمایش رنگ‌ به صورت زنده‌ تر و روشن تر به نمايش ىر می آیند. امسال سونی حتی از شرکت سامسونگ که اولین بار پنل OLED را معرفی کرد پیشی گرفته و لقب بهترین تلویزیون جهان را از آن خود کند . از لحاظ کیفیت تصویر نیز تلویزیون جدید سونی به نسبت OLED های سال قبل یعنی 2021 بهبود های زیادی داشته و به خاطر ادغامپنل QD-OLED جدید و پردازشگر شناختی XR، صفحه نمایش عملکرد روشن  تر و رنگارنگ تری دارد .

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم سونی در نمایشگاه CES 2022 چندین جایزه های مختلف را درو کرده است . موضوعاتی که سونی به خاطرش موفق به دریافت جایزه شده شامل MASTER Series، BRAVIA CAM ، BRAVIA CORE می باشد . در واقع سونی به خاطر رو نمایی از سری های کامل خود جایزه ی MASTER Series را دریافت کرده است . قابلیت BRAVIA CORE نیز به طور خودکار تنظیمات بهینه تصویر را اعمال می کند . BRAVIA CAM هم یکی از فناوری جدید سونی است که در نسل های جدید این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته . در این فناوری به کمک دوربین خارجی ، تلویزیون تنظیمات بهینه شده را بر روی صفحه نمایش اعمال می کند . سونی تلویزیون جدیدش را در دو اندازه ی 55 و 65 اینچ روانه ی بازار کرده که در اینجا قصد دارید مدل 65 را مورد بررسی قرار دهیم . از لحاظ ظاهری هم این تلویزیون پرچمدار سونی خوب ظاهر شده و قطعا می تواند نظر اشخاص زیادی را به سمت خود جلب نماید . پایه ها به صورت خلاقانه طراحی شده اند و به دو صورت قابلیت اتصال به دیوار را دارند تا کاربران با توجه به سلیقه ی خود ظاهر این تلویزیون را رقم بزنند .

طراحی جذاب و خاص تلویزیون رده بالای سونی A95K

سونی بر روی ظاهر پرچمدار جدید خود یعنی A95K بسیار کار کرده و آن را با ظاهری متفاوت تر از نسل قبلی پیش روی کاربران قرار داده است . در این مدل از یک طراحی خلاقانه بر روی پایه ها استفاده شده تا بتوان تلویزیون را در دو شکل متفاوت بر روی میز تلویزیون قرار داد . این کمپانی پایه های تلویزیون جدیدش را طوری طراحی کرده که بتوان به دو شکل متفاوت بر روی تلویزیون نصب نمود . در واقع پایه ها به دو صورت متفاوت بر روی تلویزیون قرار می گیرند ، اگر پایه ها رو به جلو نصب شوند می توان تا حد زیادی تلویزیون را به دیوار نزدیک کرد و کل پایه ها بر روی تلویزیون کاملا خود نمایی می کنند . اما اگر پایه ها رو به عقب نصب شوند از نمای جلو انگار هیچ پایه ای صفحه نمایش را نگه نداشته و کل بدنه را صفحه نمایش فرا می گیرد . این تلویزیون 65 اینچی سونی قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد تا در صورت لزوم بتوانید نمای متفاوت تر به نشیمن خود بدهید . در کل می توان گفت تلویزیون سونی ظاهری مینیمالیست دارد و صفحه نمایش با لبه های بسیار نازکش بر روی این تلویزیون خود نمایی می کند .

به دلیل استفاده از پنل OLED ، تلویزیون پرچمدار سونی از بدنه ی بسیار باریکی بهره می برد . مزیت بدنه باریک این است که موقع اتصال به دیوار حالت بیرون زده پیدا نخواهد کرد . البته این ضخامت در قسمت های پایین تلویزیون بیشتر است آن هم به دلیل قرار گیری اجزای مختلف تلویزیون در این بخش می باشد . قسمت پشتی تلویزیون هم ظاهری مشبک مانند دارد و درگاه های اساسی این تلویزیون در این بخش واقع شده اند . همچنین در این قیمت محل مجزا برای تعبیه ی کابل در نظر گرفته شده تا بتوان کابل های مختلف را در پشت تلویزیون مخفی نمود و از شلوغی اطراف تلویزیون کاست .

فناوری های به روز صفحه نمایش و کیفیت تصویر خارق العاده تلویزیون 65A95K

اولین تلویزیونی که مجهز به فناوری صفحه نمایش QD-OLED شده تلویزیون 65A95K می باشد، پس می توان گفت برگ برنده ی این تلویزیون در رقابت با رقیبانش همین فناوری جدید QD-OLED می باشد . اين تكنولوژی نسل بهبود يافته یفناوری معمولی WOLED است و به دلیل ساختار خاصی که دارد کیفیت تصویر متفاوت تری ایجاد می کند . در واقع قابليت QD-OLED تصاویرروشن ‌تریایجاد می کند و تصاویرشسطوح سیاه کاملی دارند ، همین عامل موجب می شود تصاویر با رنگ و کنتراست بهینه تر عرضه شوند و تلویزیون جدید به نسبت تلویزیون های OLED معمولی ،برتری داشته باشد . کمانی ژاپنی سونی تنها به این فناوری جدیدش بسنده نکرده و از بهترین تکنولوژی های روز در کنار فناوری جدید QD-OLED استفاده کرده است که در ادامه به توضیح در مورد آن ها می پردازیم .

قابلیت Cognitive Processor XR یکی از این فناوری ها می باشد ، این پردازنده ی تصویر به صورت هوشمندانه تنظیمات بهینه ی صدا و تصویر را اعمال می کند تا محتوا های مختلف حالت واقعی داشته باشند و طوری ارائه شوند که انسان ها در حالت عادی می بینند و می شنوند . فناوری دیگر XR OLED Contrast Pro می باشد که در ارائه ی تصاویر بی عیب و نقص به کمک فناوری جدید QD-OLED جدید می آید . این قابلیت موجب می شود صفحه نمایش جدید تا 200٪ به نسبت تلویزیون های معمولی OLED نور و روشنایی بیشتری داشته باشند و تصاویر را با سیاهی خالص و عمق دید بالا عرضه کنند . پنل QD-OLED به دلیل داشتن میلیون ها پیکسل متفاوت که هر کدام قادرند به صورت جداگانه نور از خود ساطح کنند ، تصاویر خارق العاده خواهد داشت . همچنین دسترسی به میلیون ها رنگ مختلف همه چیز را بر روی این صفحه نمایش به صورت واقعی به نمایش می گذارد .

یکی دیگر از فناوری های این صفحه نمایش قابلیت ارتقاء تصویر XR 4K می باشد ، این قابلیت باعث افزایش جزئیات و در نتیجه افزایش کیفیت تصویر تصاویر می شود . پردازشگر شناختی XR با کمک حجم وسیعی از داده ها محتویات مختلف را به تصاویر دنیای واقعی نزدیک می کند . گاهی اوقات در تلویزیون های معمولی ممکن است با تاری تصاویر سریع رو به رو شوید ، به همین دلیل سونی از فناوری  XR OLED Motion  در این تلویزیون 65 اینچ بهره گرفته تا با تصاویری صاف و با کیفیت رو به رو شوید . در واقع این فناوری بین فریم ‌های اصلی فریم‌ های اضافی ایجاد می کند تا تصاویر ارائه شده حالتی صاف و واضح داشته باشند .

سیستم صوتی بسیار قدرتمند تلویزیون سونی 65A95K

در تلویزیون ها مقوله صدا به اندازه ی کیفیت تصویر اهمیت دارد به همین دلیل سونی بر روی سیستم صوتی تلویزیون هوشمندش به خوبی کار کرده تا تلویزیون پرچمدارش از هر لحاظ کامل و بی نقص باشد . فناوری های مختلفی موجب افزایش کیفیت صدا می شوند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم . یکی از این فناوری ها Acoustic Surface Audio+™ می باشد ، در این فناوری از محرک هایی استفاده شده تا صفحه نمایش را تبدیل به بلندگو های چند کاناله کنند . این فناوری در تلویزیون های OLED‌ نسل گذشته هم مورد استفاده قرار می گرفت به همین دلیل سونی در نسل جدیدش به استفاده از این فناوری پرداخته است اما این بار آن را متناسب با پنل QD-OLED جدید ساخته است . در واقع این محرک ها به نسبت نسل های گذشته بزرگ تر شده اند تا کارایی آن ها افزایش یابد .

در تلویزیون سونی هنگام مشاهده تصاویر می توانید از صدای فراگیر لذت ببرید . در واقع این تلویزیون با مجهز شدن به فناوری XR Surround بدون نیاز به بلندگو های خارجی ، صدای فراگیر را ایجاد می کند . بدون نیاز به افزایش صدا هم به راحتی گفتگوهای داخل فیلم ها واضح خواهند بود زیرا سونی از فناوری Voice Zoom 2 در این تلویزیون بهره گرفته است . این فناوری صدا های مختلف را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح کاراکتر های داخل فیلم ها را افزایش می دهد .

امکانات پیشرفته تلویزیون سونی A95K و قابلیت BRAVIA CAM

اولین تلویزیون های سونی که مجهز به سیستم عامل Google TV شدند ، مدل های سری سال 2021 بودند . سونی امسال از نسخه ی جدید این سیستم عامل در تلویزیون های جدیدش بهره گرفته تا کاربران تجربه بهتری موقع کار با تلویزیون های هوشمند جدید داشته باشند . این سیستم عامل جدید سونی به نسبت رابط کاربری نسل گذشته بهبود های زیادی داشته و دسترسی به منو هایش بسیار راحت شده ، همچنین می توان از تنظیمات مختلف برای سفارشی سازی این سیستم عامل بهره گرفت . در این نسل جدید امکان دسترسی به بهترین برنامه‌ های پخش آنلاین مانند BBC iPlayer و All 4 فراهم شده است . سیستم عامل جدید سونی یعنی گوگل تی وی از سرعت بالاتری به نسبت مدل قبلی بهره می برد و با سرعت بهتری می توان در میان منو ها حرکت کرد.

یکی از قابلیت های جدیدی که سونی به خاطر معرفی اش موفق به دریافت جایزه ی سی ای اس شده ، BRAVIA CAM می باشد . تنها کافیست دوربین سازگار را به این تلویزیون A95K نصب کنید تا دوربین به کمک این تلویزیون بیاید و بتوانید از فناوری های پیشرفته ی آن بهره ببرید . در واقع تلویزیون با استفاده از داده هایی که دوربین در اختیارش قرار می دهد می تواند فاصله ی اشخاص تا تلویزیون را تشخیص دهد و با توجه به این میزان فاصله تنظیمات مختلف مانند صدا و نور صفحه نمایش را به صورت بهینه اعمال کند . همچنین این تلویزیون به کمک دوربین می تواند یک سری حرکات مشخص شده دست را تشخیص دهد و تنظیمات مد نظر شما مانند افزایش و کاهش صدا را اعمال نماید . شما می توانید به کمک این دوربین به مکالمه از راه دور بپردازید زیرا این دوربین مجهز به میکروفون سر خود شده و امکان چت تصویری را برایتان مهیا می کند .

سخن آخر

تنها تلویزیون جهان که مجهز به فناوری QD-OLED شده ، تلویزیون A95K می باشد . این تلویزیون در نسخه ی 55 و 65 اینچ روانه ی بازار شده و به دلیل داشتن این پنل جدید ، یک سرو گردن از رقبا بالا تر است . جدا از بحث صفحه نمایش ، تلویزیون جدید و پرچمدار سونی از هر لحاظ خوب و بی عیب ظاهر شده تا همچنان لقب بهترین تلویزیون را داشته باشد . حتی از نظر شکل و شمایل این تلویزیون بالا رده ی ال جی خوب ظاهر شده و می تواند نظر اشخاص زیادی را به سمت خود جلب نماید . تلویزیون سونی موقع رونمایی در نمایشگاه CES توانست سه جایزه ی مهم را از آن خود کند و افتخار بزرگی برای سونی محسوب شود . جدا از این تلویزیون 65 اینچی A95K با داشتن فناوری به روز براویا کم همه چیز را به صورت عالی و پرفکت ارائه می کند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65A95K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
33.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
4 عدد
سری پردازنده
Cognitive Processor XR
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio - Sound Positioning Tweeter
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1444x833x41
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
63,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست